Fletcher Hotel Restaurant Auberge de Kieviet

Stoeplaan 27 2243 CX Wassenaar Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Auberge de Kieviet

Tafelen in luxe

Aan de rand van de villawijk De Kieviet in het weelderige Wassenaar bevindt zich het sfeervolle à la carte restaurant van Auberge de Kieviet. Hier kunt u genieten van de culinaire creaties van de chef-kok en zijn keukenbrigade. Er wordt gebruik gemaakt van verse, biologische en eerlijke producten die met passie bereid worden tot een heerlijk gerecht. Naast het à la carte kaart restaurant kunt u hier ook terecht voor feesten en partijen.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Auberge de Kieviet

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:30 - 10:00

6,8
7,2
7,2
tontenberge .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Jammer genoeg maar 1 voor gerecht 1hoofdgerecht en 1 dessert en dan niet zelf gekozen maar een keuze van de kok het dessert hebben we kunnen veranderen omdat we dat beiden niet lustten.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Het ziet er allemaal prachtig uit. Sfeer is prima. Maar de soep werd lauw opgediend en het vlees bij het hoofdgerecht was minder warm dan het bord....oftewel ook lauw. Dan vraag je je wel een beetje af of het net uit de pan komt, of uit de magnetron oid. Ik wilde graag nog wat drinken, maar daar werd niet meer naar gevraagd (kunnen ze aan verdienen toch?). En omdat het eten niet al te geweldig was, zijn we na het dessert maar gauw gegaan. Ik heb dit netjes ook bij hen gemeld, maar ik geloof dat het vooral jammer voor ons was... Mijn gedachte: ze worden er niet blij van dat je zo'n spaarkaart daar besteedt. Ze vergeten echter dat dit ook geen reclame is. Dan kunnen ze maar beter niet meer mee doen. Ik adviseer nu niemand daar te gaan eten. Dat kan toch de bedoeling ook niet zijn?!
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het is n geweldige omgeving, maar het is echt aan renovatie toe! Het eten was goed. We moesten wel erg lang wachten tussen de gerechten in bijna 45 min! Dat vonden wij wel beetje te lang. De bediening was verder oke????
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Opgepiepte aardappels uit de magnetron, een kerry koolsalade die op elk hetzelfde bordje hetzelfde kwakje was. Superkleine curry voor 22,50: mini schaaltje ter grootte van een yoghurtbakje. Varkenshaas was taai. Slechte bediening. Na het eerste drankje werd bij het hoofdgerecht niet gevraagd of je nog wat wilde drinken. Ongeinterseerde bediening en kwaliteit van het eten zwaar onder de maat. Dit restaurant is heel wat van zijn grandeur verloren.
Erica G.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
er was geen keuze helaas maar vlees mocht toch vis worden het geheel was erg matig.
gevraagd géén pijn boompitten in gerechten te doen ................en wat zaten er in de soep .............pijnboompitten!
Erg jammer allemaal.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het hoofd gerecht was een lekkerbekje volgens ons direct uit de diepvries dit viel zwaar tegen ook was er geen keus vlees of vis
Voor en na was OK
Volgens de AH side was dit menu 30 euro wij moesten 35 afrekenen
m.oosterveer .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Dit was een zeer teleurstellende ervaring. Na een half uur op het terras gezeten te hebben en niet opgemerkt te zijn, toch maar naar binnen gegaan. Het terras stond vol oude kopjes en glazen die niet opgehaald waren. Het terras was niet aangeveegd en de stoelen stonden kris kras door elkaar. Er was geen keuze in het menu, er waren maar twee obers die alle gasten moesten bedienen en ook nog de hotelreceptie moesten bedienen. Het eten was niet vers en leek zo uit de vriezer de magnetron ingeschoven te zijn. Enorm dure drankjes en geen muziekje op de achtergrond. Absoluut geen aanrader, we gaan er niet meer terug. Van binnen was de vloer erg vies, alsof er weken niet schoongemaakt was.
petra S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Weinig keus twee voorgerechten uitverkocht om 1900 savonds soep vd dag daar had Xe kok geen tijd voor want had al 60 high tea klanten gehad conclusie te weinig personeel niet ingespeeld op een dag als Moederdag. Vriendelijke bediening. Restaurant weinig gasten. Eten was slecht ik ga er niet meer heen.
O G.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Bediening zeer vriendelijk en prettig. Maaltijd was lekker. Muziek veel te hard (werd op verzoek zachter gezet). Muziek was ook niet mijn smaak te overheersende vocale .
maplehouse .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. Erg vriendelijke en goede bediening in perfect tempo geserveerd.
Mooie entourage. Ook in de zomer op het terras al gezellig gegeten.
Moeite waard om vaker te bezoeken.
ch.batist .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Dit is 3e keer dat ik dit invul, maar geen idee of het wordt verzonden, geen idee omdat ik niet was ingelogd.
Met vrienden gebruik gemaakt van AH voucher actie. Geen keuze menu maar wel de prijs van keuze menu,alleen 2e gratis. Alle andere keren zowel bij Fletcher als restaurants in div. plaatsen kunnen kiezen. Dagmenu was aangegeven 29,50. Weinig groente, niet voor herhaling vatbaar.
Adrienneekering .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wat waardeloos! Oudbollige tent met dito bediening. Menu van 34,50 werd als dagmenu aan tafels naaat ons voor 29,50 verkocht. Heel simpel menu waar je normaliter niet meer dan 20 euro voor zou betalen. Karaf kraanwater ook nog 4 euro. Kortom : slechte prijs kwaliteit verhouding. Er werd ook bij vertrek niet gevraagd of alles naar wens was- ik snap het!????
schommeltje .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het was een verrassingsmenu. De service was prima. De bediening was vlot en behulpzaam. Ik voelde me gehoord.
Het eten was lekker, de parelhoenders was heerlijk evenals het toetje. Een kunstwerk op mijn bord. Het voorgerecht was eenvoudig; meloen met rauwe ham, maar smaakte lekker.
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Prima prijs kwaliteitsverhouding, aangename en snelle bediening
Prima prijs kwaliteitsverhouding, aangename en snelle bediening
Louis M.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
We hadden een AH-bon. We kregen hiervoor het tweede menu dus gratis. Dit was helemaal niet zoals het hoorde. Normaal kun je in dit restaurant voor € 29,95 een driegangenmenu krijgen, waarbij je kunt kiezen uit verschillende mogelijkheden. Wij hebben € 34,50 afgerekend voor een menu dat we gewoon voorgeschoteld kregen. Het voorgerecht was redelijk, het hoofdgerecht schandalig! Zuurkoolstamppot met een klein stukje kalkoenfilet. Goedkoper kan bijna niet. We werden afgescheept met een goedkoop etentje terwijl andere gasten die gewoon a la carte aten de lekkerste gerechten kregen voorgeschoteld.
Na het hoofdgerecht hebben we dit gemeld. De stagiaire die in de bediening stond begreep het heel goed en heeft er voor gezorgd dat we een dessert van de kaart konden kiezen (zonder bijbetaling), en een kopje koffie kregen van het huis. Dat was heel netjes van haar. Het nagerecht zou eigenlijk een klein bolletje ijs zijn met een stukje cake.
Auberge de Kievit zou een kwaliteitsrestaurant zijn maar maakt zich er heel goedkoop van af. Geen reclame, en zeker niet voor herhaling vatbaar.
mar1947 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Maaltijd was redelijk. Jammer dat de groente-envelopjes van het vegetarische gerecht een oliesmaak hadden.
Personeel zeer klantgericht. Sfeer als in de oude glorie De Kieviet. Prima!
rubens175 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
in het kader van ahrestaurantactie viel de keus op auberge de kieviet te wassenaar,
goede ontvangst. mijn partner ging voor het (AH)-menu bestaande uit een heerlijk voorgerecht met kalfsmuis, mooi opgediend. als hoofdgerecht parelhoe die voortreffelijk smaakte. als dessert een heerlijke tiramisu.ik koos ervoor om voor € 6,50 meer een vrije keuze te maken uit de menukaart; het voorgerecht van wilzwijnham was heerlijk van smaak en prachtig opgediend. het hoofdgerecht was een voortreffelijke hazepeper. als dezssert verkoos ik het kaasplankje ( prijs op de menukaart €13,50).
het kaasplankje bestond uit 4 kleine stukjes franse kaas en stukje brood; een teleurstellende ervaring na alle voortreffelijke voorgaande gerechten.
groot was mijn verbazing dat ik € 5,00 moest bij betalen voor het kaasplankje; dat was ons bij de uitleg van de gerechten niet verteld.
Ik vond dat de prijs ( € 13,50 + €5 = € 18,50 ) voor het matige kaasplankje meer dan absurd hoog was.
toen ik opmerking maakte over toch wel erg dure kaasplankje kreeg ik als antwoord dat ik zeker niet wist dat franse kaas bij de kaasboer erg duur is ! Ik stond perplex. Advies neem geen kaasplankje en voor de Auberge de tip: Ga naar een andere kaasboer.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Leuk om eens in "de oude chic" van Den Haag/ Wassenaar te eten. Het hoofdgerecht had meer kleur op het bord gemogen! Personeel was voorkomend en fijn terughoudend. Zodat mijn man en ik rustig konden eten en bijpraten.
Prima rode huiswijn.
In gedachte was ik nog even bij hr. Gandini( chef kok) en mevr. Gandini( oud collega van mij)
Groet,Joke verschoor
Huug E.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Eind vorige week via IENS een tafel gereserveerd voor een warme lunch. Op de ochtend zelf nog een mailtje en SMS gekregen ter herinnering. Echter bij aankomst bleek dat men ons totaal niet verwacht had, Men reageerde op zeer onbeholpen wijze, en wist niet wat ze met ons aan moesten. We hadden ons een gastvrijere ontvangst voorgesteld.
Pas na lang zoeken en wachten kon men de reservering vinden, en werd ons toen de keuze voorgelegd in welke zaal we wilde eten, zonder uitleg. Eenmaal aan tafel gezeten - als enige in de zaal - kregen we een tamelijk beperkte lunch kaart te zien, waarbij de bediening ook nog een onjuiste, en ondeskundige toelichting gaf.
Dit werd ons te veel, we zijn vertrokken en hebben de lunch elders gebruikt.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Interieur van de kamer en het sanitair is oud en gedateerd, maar wel goed schoon.
Bedden zijn met doorgezakte matrassen
Met name voor oudere mensen is douche in een ligbad een probleem, ivm in en uitstappen

Bediening van de hotelbar is teleurstellend, je moest naar de receptie om te vragen voor een drink.