Fletcher Hotel-Restaurant Auberge De Kieviet

Stoeplaan 27 2243 CX Wassenaar Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Auberge De Kieviet

Tafelen in luxe

Aan de rand van de villawijk De Kieviet in het weelderige Wassenaar bevindt zich het sfeervolle à la carte restaurant van Auberge de Kieviet. Hier kunt u genieten van de culinaire creaties van de chef-kok en zijn keukenbrigade. Er wordt gebruik gemaakt van verse, biologische en eerlijke producten die met passie bereid worden tot een heerlijk gerecht. Naast het à la carte kaart restaurant kunt u hier ook terecht voor feesten en partijen.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Auberge De Kieviet

7,2

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Auberge De Kieviet

Elysse .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij waren in dit restaurant voor een high tea. De hartige hapjes en het slappe brood waren beperkt en uit de diepvries, de kwaliteit was beneden peil. Geen soepje. De zoete hapjes waren gedeeltelijk goed, maar er zaten geen scones bij, wat een absolute must is voor een high tea. Gespoten slagroom uit een busje, geen clotted verse cream. De appeltaart en de krentebol konden zo uit de schappen van een goedkope supermarkt komen. Prima kwaliteit thee. Al met al een zeer teleurstellende ervaring. Prachtige locatie, maar zeker geen aanrader, als u houdt van vers gemaakt eten.
MARIOS S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
mooi sfeer, leuke chike / elegante mensen, heerlijk eten, heel schoon, plezierige nostalgische omgeving, makelijk bereikbaar, personeel wist gelijk over de AH actie en we hoeven niets tegen hen uit te leggen. Bediening moet allen een betje sneller zijn + we moesten wachten bij de ingang ongeveer 10 minuten tot met ieamnd ons kwam helpen maar overal zullen wij meedere malen daar gaan
HENRI G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Zeer vriendelijk en gedienstig personeel. De kwaliteit van de opgediende gerechten zijn uitstekend en er wordt je niets opgedrongen.
H.T. T.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Bediening matig; te weinig personeel ?
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst, snelle bediening door bekwaam personeel.
Ook een van de steeds zeldzamer wordende restaurants waar met mooi tafellinnen wordt gedekt!
Uitstekend menu met goed gekozen wijnarrangenent, waarbij de rode Fletcher huiswijn een topper is!
We komen zeker terug!
Tom O.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Met AH restaurant actie hier gegeten.
Eerst zeer beperkt menu maar toen we doorvroegen waren er wat meer mogelijkheden, oa vis ipv vlees en ook soep kon ineens als voorgerecht en meerdere desserts waren mogelijk. Bediening vriendelijk .
Vis wel goed maar varkenshaas wat aan de droge kant.
nzim .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Met 4 personen van een heerlijke, goed verzorgde high-tea genoten. Zowel de hartige als zoete gerechtjes waren zeer smakelijk en vers. Wij beschikten over vouchers, elke 2e persoon gratis, hetgeen geen enkel verschil in service maakte. Bediening was heel vriendelijk en alert. Ook de de ontvangst en het vertrek bij de receptie was buitengewoon hartelijk.
katjangpedis .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Voldeed niet aan verwachtingen
Geboekt via AH Restaurantactie
Geen enkele keuze in gerechten, terwijl dit wel op de AH/Iens site was aangegeven.
Carapaccio stond binnen 5 min op tafel, zo uit de ijskast. Varkenshaas niet bijzonder.
Wel bordje en mes voor brood, maar die werd niet geleverd, wel aan tafel naast ons die a la carte aten.
Je kreeg het gevoel dat je een soort tweederangs klant was als zegeltjesspaarder
Prijs was €35 ipv €30
Mooie locatie.
P.R. Z.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wij genoten van een AH aanbieding 3 gangen diner. Het vooraf en nagerecht was goed. Het hoofdgerecht (varkenshaasje) was te ver door gebakken en wat taai. De omgeving - inrichting is nog steeds wat oubollig. De huiswijn (een Chardonnay) was prima voor de prijs. De eigenaar Fletcher Hotels zou wel wat meer kunnen investeren in het up-to-date en meer up-scale brengen van dit restaurant - hotel op een prachtige lokatie.
tontenberge .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Jammer genoeg maar 1 voor gerecht 1hoofdgerecht en 1 dessert en dan niet zelf gekozen maar een keuze van de kok het dessert hebben we kunnen veranderen omdat we dat beiden niet lustten.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Het ziet er allemaal prachtig uit. Sfeer is prima. Maar de soep werd lauw opgediend en het vlees bij het hoofdgerecht was minder warm dan het bord....oftewel ook lauw. Dan vraag je je wel een beetje af of het net uit de pan komt, of uit de magnetron oid. Ik wilde graag nog wat drinken, maar daar werd niet meer naar gevraagd (kunnen ze aan verdienen toch?). En omdat het eten niet al te geweldig was, zijn we na het dessert maar gauw gegaan. Ik heb dit netjes ook bij hen gemeld, maar ik geloof dat het vooral jammer voor ons was... Mijn gedachte: ze worden er niet blij van dat je zo'n spaarkaart daar besteedt. Ze vergeten echter dat dit ook geen reclame is. Dan kunnen ze maar beter niet meer mee doen. Ik adviseer nu niemand daar te gaan eten. Dat kan toch de bedoeling ook niet zijn?!
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het is n geweldige omgeving, maar het is echt aan renovatie toe! Het eten was goed. We moesten wel erg lang wachten tussen de gerechten in bijna 45 min! Dat vonden wij wel beetje te lang. De bediening was verder oke????
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Opgepiepte aardappels uit de magnetron, een kerry koolsalade die op elk hetzelfde bordje hetzelfde kwakje was. Superkleine curry voor 22,50: mini schaaltje ter grootte van een yoghurtbakje. Varkenshaas was taai. Slechte bediening. Na het eerste drankje werd bij het hoofdgerecht niet gevraagd of je nog wat wilde drinken. Ongeinterseerde bediening en kwaliteit van het eten zwaar onder de maat. Dit restaurant is heel wat van zijn grandeur verloren.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het hoofd gerecht was een lekkerbekje volgens ons direct uit de diepvries dit viel zwaar tegen ook was er geen keus vlees of vis
Voor en na was OK
Volgens de AH side was dit menu 30 euro wij moesten 35 afrekenen
m.oosterveer .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Dit was een zeer teleurstellende ervaring. Na een half uur op het terras gezeten te hebben en niet opgemerkt te zijn, toch maar naar binnen gegaan. Het terras stond vol oude kopjes en glazen die niet opgehaald waren. Het terras was niet aangeveegd en de stoelen stonden kris kras door elkaar. Er was geen keuze in het menu, er waren maar twee obers die alle gasten moesten bedienen en ook nog de hotelreceptie moesten bedienen. Het eten was niet vers en leek zo uit de vriezer de magnetron ingeschoven te zijn. Enorm dure drankjes en geen muziekje op de achtergrond. Absoluut geen aanrader, we gaan er niet meer terug. Van binnen was de vloer erg vies, alsof er weken niet schoongemaakt was.
petra S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Weinig keus twee voorgerechten uitverkocht om 1900 savonds soep vd dag daar had Xe kok geen tijd voor want had al 60 high tea klanten gehad conclusie te weinig personeel niet ingespeeld op een dag als Moederdag. Vriendelijke bediening. Restaurant weinig gasten. Eten was slecht ik ga er niet meer heen.
O G.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Bediening zeer vriendelijk en prettig. Maaltijd was lekker. Muziek veel te hard (werd op verzoek zachter gezet). Muziek was ook niet mijn smaak te overheersende vocale .
maplehouse .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. Erg vriendelijke en goede bediening in perfect tempo geserveerd.
Mooie entourage. Ook in de zomer op het terras al gezellig gegeten.
Moeite waard om vaker te bezoeken.
ch.batist .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Dit is 3e keer dat ik dit invul, maar geen idee of het wordt verzonden, geen idee omdat ik niet was ingelogd.
Met vrienden gebruik gemaakt van AH voucher actie. Geen keuze menu maar wel de prijs van keuze menu,alleen 2e gratis. Alle andere keren zowel bij Fletcher als restaurants in div. plaatsen kunnen kiezen. Dagmenu was aangegeven 29,50. Weinig groente, niet voor herhaling vatbaar.
Adrienneekering .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wat waardeloos! Oudbollige tent met dito bediening. Menu van 34,50 werd als dagmenu aan tafels naaat ons voor 29,50 verkocht. Heel simpel menu waar je normaliter niet meer dan 20 euro voor zou betalen. Karaf kraanwater ook nog 4 euro. Kortom : slechte prijs kwaliteit verhouding. Er werd ook bij vertrek niet gevraagd of alles naar wens was- ik snap het!????