Fletcher Hotel Restaurant Auberge de Kieviet

Stoeplaan 27 2243 CX Wassenaar Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Auberge de Kieviet

Tafelen in luxe

Aan de rand van de villawijk De Kieviet in het weelderige Wassenaar bevindt zich het sfeervolle à la carte restaurant van Auberge de Kieviet. Hier kunt u genieten van de culinaire creaties van de chef-kok en zijn keukenbrigade. Er wordt gebruik gemaakt van verse, biologische en eerlijke producten die met passie bereid worden tot een heerlijk gerecht. Naast het à la carte kaart restaurant kunt u hier ook terecht voor feesten en partijen.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Auberge de Kieviet

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:30 - 10:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
7,2
O G.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Bediening zeer vriendelijk en prettig. Maaltijd was lekker. Muziek veel te hard (werd op verzoek zachter gezet). Muziek was ook niet mijn smaak te overheersende vocale .
maplehouse .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. Erg vriendelijke en goede bediening in perfect tempo geserveerd.
Mooie entourage. Ook in de zomer op het terras al gezellig gegeten.
Moeite waard om vaker te bezoeken.
ch.batist .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Dit is 3e keer dat ik dit invul, maar geen idee of het wordt verzonden, geen idee omdat ik niet was ingelogd.
Met vrienden gebruik gemaakt van AH voucher actie. Geen keuze menu maar wel de prijs van keuze menu,alleen 2e gratis. Alle andere keren zowel bij Fletcher als restaurants in div. plaatsen kunnen kiezen. Dagmenu was aangegeven 29,50. Weinig groente, niet voor herhaling vatbaar.
Adrienneekering .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wat waardeloos! Oudbollige tent met dito bediening. Menu van 34,50 werd als dagmenu aan tafels naaat ons voor 29,50 verkocht. Heel simpel menu waar je normaliter niet meer dan 20 euro voor zou betalen. Karaf kraanwater ook nog 4 euro. Kortom : slechte prijs kwaliteit verhouding. Er werd ook bij vertrek niet gevraagd of alles naar wens was- ik snap het!????
schommeltje .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het was een verrassingsmenu. De service was prima. De bediening was vlot en behulpzaam. Ik voelde me gehoord.
Het eten was lekker, de parelhoenders was heerlijk evenals het toetje. Een kunstwerk op mijn bord. Het voorgerecht was eenvoudig; meloen met rauwe ham, maar smaakte lekker.
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Prima prijs kwaliteitsverhouding, aangename en snelle bediening
Prima prijs kwaliteitsverhouding, aangename en snelle bediening
Louis M.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
We hadden een AH-bon. We kregen hiervoor het tweede menu dus gratis. Dit was helemaal niet zoals het hoorde. Normaal kun je in dit restaurant voor € 29,95 een driegangenmenu krijgen, waarbij je kunt kiezen uit verschillende mogelijkheden. Wij hebben € 34,50 afgerekend voor een menu dat we gewoon voorgeschoteld kregen. Het voorgerecht was redelijk, het hoofdgerecht schandalig! Zuurkoolstamppot met een klein stukje kalkoenfilet. Goedkoper kan bijna niet. We werden afgescheept met een goedkoop etentje terwijl andere gasten die gewoon a la carte aten de lekkerste gerechten kregen voorgeschoteld.
Na het hoofdgerecht hebben we dit gemeld. De stagiaire die in de bediening stond begreep het heel goed en heeft er voor gezorgd dat we een dessert van de kaart konden kiezen (zonder bijbetaling), en een kopje koffie kregen van het huis. Dat was heel netjes van haar. Het nagerecht zou eigenlijk een klein bolletje ijs zijn met een stukje cake.
Auberge de Kievit zou een kwaliteitsrestaurant zijn maar maakt zich er heel goedkoop van af. Geen reclame, en zeker niet voor herhaling vatbaar.
mar1947 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Maaltijd was redelijk. Jammer dat de groente-envelopjes van het vegetarische gerecht een oliesmaak hadden.
Personeel zeer klantgericht. Sfeer als in de oude glorie De Kieviet. Prima!
rubens175 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
in het kader van ahrestaurantactie viel de keus op auberge de kieviet te wassenaar,
goede ontvangst. mijn partner ging voor het (AH)-menu bestaande uit een heerlijk voorgerecht met kalfsmuis, mooi opgediend. als hoofdgerecht parelhoe die voortreffelijk smaakte. als dessert een heerlijke tiramisu.ik koos ervoor om voor € 6,50 meer een vrije keuze te maken uit de menukaart; het voorgerecht van wilzwijnham was heerlijk van smaak en prachtig opgediend. het hoofdgerecht was een voortreffelijke hazepeper. als dezssert verkoos ik het kaasplankje ( prijs op de menukaart €13,50).
het kaasplankje bestond uit 4 kleine stukjes franse kaas en stukje brood; een teleurstellende ervaring na alle voortreffelijke voorgaande gerechten.
groot was mijn verbazing dat ik € 5,00 moest bij betalen voor het kaasplankje; dat was ons bij de uitleg van de gerechten niet verteld.
Ik vond dat de prijs ( € 13,50 + €5 = € 18,50 ) voor het matige kaasplankje meer dan absurd hoog was.
toen ik opmerking maakte over toch wel erg dure kaasplankje kreeg ik als antwoord dat ik zeker niet wist dat franse kaas bij de kaasboer erg duur is ! Ik stond perplex. Advies neem geen kaasplankje en voor de Auberge de tip: Ga naar een andere kaasboer.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Leuk om eens in "de oude chic" van Den Haag/ Wassenaar te eten. Het hoofdgerecht had meer kleur op het bord gemogen! Personeel was voorkomend en fijn terughoudend. Zodat mijn man en ik rustig konden eten en bijpraten.
Prima rode huiswijn.
In gedachte was ik nog even bij hr. Gandini( chef kok) en mevr. Gandini( oud collega van mij)
Groet,Joke verschoor
Huug E.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Eind vorige week via IENS een tafel gereserveerd voor een warme lunch. Op de ochtend zelf nog een mailtje en SMS gekregen ter herinnering. Echter bij aankomst bleek dat men ons totaal niet verwacht had, Men reageerde op zeer onbeholpen wijze, en wist niet wat ze met ons aan moesten. We hadden ons een gastvrijere ontvangst voorgesteld.
Pas na lang zoeken en wachten kon men de reservering vinden, en werd ons toen de keuze voorgelegd in welke zaal we wilde eten, zonder uitleg. Eenmaal aan tafel gezeten - als enige in de zaal - kregen we een tamelijk beperkte lunch kaart te zien, waarbij de bediening ook nog een onjuiste, en ondeskundige toelichting gaf.
Dit werd ons te veel, we zijn vertrokken en hebben de lunch elders gebruikt.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Interieur van de kamer en het sanitair is oud en gedateerd, maar wel goed schoon.
Bedden zijn met doorgezakte matrassen
Met name voor oudere mensen is douche in een ligbad een probleem, ivm in en uitstappen

Bediening van de hotelbar is teleurstellend, je moest naar de receptie om te vragen voor een drink.
FMZ .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Met AH actie; kregen de indruk hierdoor anders behandeld te worden. Bediening merkbaar onervaren. Vragenlijst afwerken; geen eigen input of initiatief, erg onpersoonlijk. Dit was ons tweede bezoek met de AH actie: geen klantherkenning (1 week later!), lange wachttijd tussen de gangen, bestelde koffie kwam niet, Door de AH actie weer eens langs gegaan in dit restaurant (wij wonen om de hoek), maar wij waren niet onder de indruk, wordt geen herhaling. De ambiance was goed, maar er moet wat gedaan worden aan de bediening.
L Vd BroekT V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Beste Fletcher,
Wij zijn zeer tevreden te ontvangen,plaatsen nemen, rustig ontspaning, voor,hoofd en nagerecht. Wij geven echt het cijfers nummer 9.5 Is echt uit de kunst.
r.bodelier .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
De sfeer in het hotel is prima....zeer behulpzaam aan de receptie!!Heerlijke huurfietsen.Leuke mensen werken in het restaurant...en de dame blanche...is overheerlijk...en zo leuk met het kleine pannetje met chocolade...En het hotel ligt in een hele mooie omgeving!!!
Oronohigh .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Gezien de jarenlange goede reputatie die Auberge de Kieviet heeft, viel het ons tegen. Versleten stoelbekleding, bloemetje op tafel dat al lang in de kliko thuis hoorde. Vriendelijk personeel, dat wel na liet te melden dat het voorgerecht dat ik gekozen had in behoorlijk gewijzigde versie opgediend zou worden. ik kreeg dus niet de kans een andere keuze te maken. 'Mijn'parelhoen was erg droog, maar de Black Angus voor mijn man was goed. Beide gerechten met een identiek, maar smaakvol garnituur. De desserts: Tiramisu had weinig structuur, de zeer vettige Lemon pie was niet als zodanig te herkennen maar het bijgaande sorbetijs was heerlijk. Ik denk niet dat we er nogmaals gaan dineren.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Goed dat de keuze wordt geboden om van de à la carte te kunnen bestellen, iets minder à €5,- p.p. extra daardoor. De gerechten waren goed bereid maar weinig bijgerecht zoals groentes, patat kan voor €3,- per portie worden besteld.
Onze uit eindelijke conclusie is dat de prijs te hoog is voor de totale kwaliteit.
muller36 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
In juli had ik voor het eerst kennis gemaakt met het hotel, en ik vind de nostalgie geweldig, het personeel is heerlijk relaxt, daarom had ik ook weer gereserveerd voor een etentje. Je kunt heerlijk rustig tafelen zonder onrustige bediening om je heen, de omgeving is ook schitterend.
Al met al een aanrader voor iedereen die van rust houdt. Het eten was met zorg bereid, en de zalm heerlijk zacht met een romige saus. het toetje met zorg klaar gemaakt. Het zag er prachtig uit.
ivanrie .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
In Auberge de Kieviet gegeten. De bediening was top en vlot. We waren met z'n vieren. Het eten was erg lekker, met een kleine verandering in het voorgerecht (eigen keuze voor 2 personen) van varkenscarpaccio naar rundercarpaccio. De biefstukken precies goed. Voor de één doorgebakken, de ander wilde medium. Dame blanche was heerlijk. Een sfeervolle avond gehad.
danny1504 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wij hebben hier gegeten met de AH actie. De bediening was heel aardig en hielp je overal mee! Helaas was er in de andere zaal een feest aan de gang waardoor er weinig bediening was.. Hierdoor duurde het soms lang voordat je geholpen werd. Voor de rest was het eten uitstekend en de sfeer netjes, zoals je kan verwachten bij Fletcher hotels! Kortom dus heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar!