Fletcher Hotel Restaurant Auberge de Kieviet

Stoeplaan 27 2243 CX Wassenaar Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Auberge de Kieviet

Tafelen in luxe

Aan de rand van de villawijk De Kieviet in het weelderige Wassenaar bevindt zich het sfeervolle à la carte restaurant van Auberge de Kieviet. Hier kunt u genieten van de culinaire creaties van de chef-kok en zijn keukenbrigade. Er wordt gebruik gemaakt van verse, biologische en eerlijke producten die met passie bereid worden tot een heerlijk gerecht. Naast het à la carte kaart restaurant kunt u hier ook terecht voor feesten en partijen.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Auberge de Kieviet

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:30 - 10:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
7,1
Rubens175 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
in het kader van ahrestaurantactie viel de keus op auberge de kieviet te wassenaar,
goede ontvangst. mijn partner ging voor het (AH)-menu bestaande uit een heerlijk voorgerecht met kalfsmuis, mooi opgediend. als hoofdgerecht parelhoe die voortreffelijk smaakte. als dessert een heerlijke tiramisu.ik koos ervoor om voor € 6,50 meer een vrije keuze te maken uit de menukaart; het voorgerecht van wilzwijnham was heerlijk van smaak en prachtig opgediend. het hoofdgerecht was een voortreffelijke hazepeper. als dezssert verkoos ik het kaasplankje ( prijs op de menukaart €13,50).
het kaasplankje bestond uit 4 kleine stukjes franse kaas en stukje brood; een teleurstellende ervaring na alle voortreffelijke voorgaande gerechten.
groot was mijn verbazing dat ik € 5,00 moest bij betalen voor het kaasplankje; dat was ons bij de uitleg van de gerechten niet verteld.
Ik vond dat de prijs ( € 13,50 + €5 = € 18,50 ) voor het matige kaasplankje meer dan absurd hoog was.
toen ik opmerking maakte over toch wel erg dure kaasplankje kreeg ik als antwoord dat ik zeker niet wist dat franse kaas bij de kaasboer erg duur is ! Ik stond perplex. Advies neem geen kaasplankje en voor de Auberge de tip: Ga naar een andere kaasboer.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Leuk om eens in "de oude chic" van Den Haag/ Wassenaar te eten. Het hoofdgerecht had meer kleur op het bord gemogen! Personeel was voorkomend en fijn terughoudend. Zodat mijn man en ik rustig konden eten en bijpraten.
Prima rode huiswijn.
In gedachte was ik nog even bij hr. Gandini( chef kok) en mevr. Gandini( oud collega van mij)
Groet,Joke verschoor
Huug E.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Eind vorige week via IENS een tafel gereserveerd voor een warme lunch. Op de ochtend zelf nog een mailtje en SMS gekregen ter herinnering. Echter bij aankomst bleek dat men ons totaal niet verwacht had, Men reageerde op zeer onbeholpen wijze, en wist niet wat ze met ons aan moesten. We hadden ons een gastvrijere ontvangst voorgesteld.
Pas na lang zoeken en wachten kon men de reservering vinden, en werd ons toen de keuze voorgelegd in welke zaal we wilde eten, zonder uitleg. Eenmaal aan tafel gezeten - als enige in de zaal - kregen we een tamelijk beperkte lunch kaart te zien, waarbij de bediening ook nog een onjuiste, en ondeskundige toelichting gaf.
Dit werd ons te veel, we zijn vertrokken en hebben de lunch elders gebruikt.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Interieur van de kamer en het sanitair is oud en gedateerd, maar wel goed schoon.
Bedden zijn met doorgezakte matrassen
Met name voor oudere mensen is douche in een ligbad een probleem, ivm in en uitstappen

Bediening van de hotelbar is teleurstellend, je moest naar de receptie om te vragen voor een drink.
FMZ .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Met AH actie; kregen de indruk hierdoor anders behandeld te worden. Bediening merkbaar onervaren. Vragenlijst afwerken; geen eigen input of initiatief, erg onpersoonlijk. Dit was ons tweede bezoek met de AH actie: geen klantherkenning (1 week later!), lange wachttijd tussen de gangen, bestelde koffie kwam niet, Door de AH actie weer eens langs gegaan in dit restaurant (wij wonen om de hoek), maar wij waren niet onder de indruk, wordt geen herhaling. De ambiance was goed, maar er moet wat gedaan worden aan de bediening.
L Vd BroekT V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Beste Fletcher,
Wij zijn zeer tevreden te ontvangen,plaatsen nemen, rustig ontspaning, voor,hoofd en nagerecht. Wij geven echt het cijfers nummer 9.5 Is echt uit de kunst.
R.bodelier .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
De sfeer in het hotel is prima....zeer behulpzaam aan de receptie!!Heerlijke huurfietsen.Leuke mensen werken in het restaurant...en de dame blanche...is overheerlijk...en zo leuk met het kleine pannetje met chocolade...En het hotel ligt in een hele mooie omgeving!!!
Oronohigh .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Gezien de jarenlange goede reputatie die Auberge de Kieviet heeft, viel het ons tegen. Versleten stoelbekleding, bloemetje op tafel dat al lang in de kliko thuis hoorde. Vriendelijk personeel, dat wel na liet te melden dat het voorgerecht dat ik gekozen had in behoorlijk gewijzigde versie opgediend zou worden. ik kreeg dus niet de kans een andere keuze te maken. 'Mijn'parelhoen was erg droog, maar de Black Angus voor mijn man was goed. Beide gerechten met een identiek, maar smaakvol garnituur. De desserts: Tiramisu had weinig structuur, de zeer vettige Lemon pie was niet als zodanig te herkennen maar het bijgaande sorbetijs was heerlijk. Ik denk niet dat we er nogmaals gaan dineren.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Goed dat de keuze wordt geboden om van de à la carte te kunnen bestellen, iets minder à €5,- p.p. extra daardoor. De gerechten waren goed bereid maar weinig bijgerecht zoals groentes, patat kan voor €3,- per portie worden besteld.
Onze uit eindelijke conclusie is dat de prijs te hoog is voor de totale kwaliteit.
Muller36 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
In juli had ik voor het eerst kennis gemaakt met het hotel, en ik vind de nostalgie geweldig, het personeel is heerlijk relaxt, daarom had ik ook weer gereserveerd voor een etentje. Je kunt heerlijk rustig tafelen zonder onrustige bediening om je heen, de omgeving is ook schitterend.
Al met al een aanrader voor iedereen die van rust houdt. Het eten was met zorg bereid, en de zalm heerlijk zacht met een romige saus. het toetje met zorg klaar gemaakt. Het zag er prachtig uit.
Ivanrie .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
In Auberge de Kieviet gegeten. De bediening was top en vlot. We waren met z'n vieren. Het eten was erg lekker, met een kleine verandering in het voorgerecht (eigen keuze voor 2 personen) van varkenscarpaccio naar rundercarpaccio. De biefstukken precies goed. Voor de één doorgebakken, de ander wilde medium. Dame blanche was heerlijk. Een sfeervolle avond gehad.
Danny1504 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wij hebben hier gegeten met de AH actie. De bediening was heel aardig en hielp je overal mee! Helaas was er in de andere zaal een feest aan de gang waardoor er weinig bediening was.. Hierdoor duurde het soms lang voordat je geholpen werd. Voor de rest was het eten uitstekend en de sfeer netjes, zoals je kan verwachten bij Fletcher hotels! Kortom dus heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar!
Joachim L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
De AH-restaurantactie gaf ook eens de gelegenheid om eens te gaan eten bij een restaurant waar we normaal gesproken nooit komen.

In ons prachtige dorp is Auberge de Kieviet gelegen in de mooie wijk ... De Kieviet. We hebben deze avond gecombineerd met een mooie fietstocht.

Het diner begon met een fijn ontvangst. Men was weliswaar verbaasd over de rolstoel van mijn partner (wat ik bij de reservering toch uitdrukkelijk heb gemeld) maar we kregen een mooie tafel aan een openslaande deur naar het terras. Met het mooie weer was dit zeker geen straf.

Vooraf namen we het broodplankje (weliswaar bijbetalen). Het brood was vers en de smeersels zeer smakelijk, al neeg de kruidenboter een beetje naar de zoute kant.

We besloten om voor vijf euro meer á la carte te eten. Zelf koos ik de Carpaccio de Kieviet en mijn partner de Eend in filodeeg. Helaas moest de ober melden dat er geen eend was geleverd die dag. Het werd de varkenslende en truffel. Het vlees van beide gerechten was mooi dun gesneden en vol van smaak. De carpaccio smaakte zelf een beetje rokerig wat een hele nieuwe ervaring was.

Als hoofdgerecht kozen we voor de Parelhoender en Lasagne. Wederom moest de ober ons vertellen dat de lasagne op was maar omdat er geen andere vegetarische gerechten waren bood de chef aan om een groentenpalet mer rijst te maken. Het parelhoen was mals en vol van smaak, de gevogeltesaus had een prachtig diepe na smaak maar van de beloofde mangochutney kan ik me niet veel herinneren waardoor ik me afvraag of die er wel bij zat. Maar de overige groenten op het bord waren uitstekend. De mee geserveerde gebakken krieltjes en salade mochten wat mij betreft iets creatiever zijn. Het groentenpalet was wat het was! Hoewel het bord prachtig was opgemaakt vonden we dat eigenlijk het meest creatieve van het gerecht, al was de rijst romig en goed op smaak. In ieder geval heeft de chef zijn best gedaan om het goed op te lossen. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt bij diverse restaurants.

Als nagerecht namen we de Dame blanche de Kieviet en de Lemonpie. Bij de Dame blanche was het ijs voortreffelijk en de uitgestrooide chocoladespikkels gaven het geheel een nieuwe dimensie. De Lemonpie was een perfecte combinatie van een stevige doch zeer smakelijke bodem en een prachtige mix van zoet en zuur. De erbij geserveerde meloenijs was uitstekend. Helaas leek de slagroom uit de spuitbus te komen maar dat bedierf de pret van de desserts geenszins.

De bediening was absoluut correct en voorkomend. Helaas was er sprake van onderbezetting want we moesten regelmatig hard ons best doen om de aandacht van het bedienend personeel te trekken. Toch bleef het bedienend personeel gastvrij en vriendelijk.

Al met al is het restaurant van Auberge De Kieviet best aangenaam. De ambiance is prachtig en bij mooi weer is het eveneens zeer aangenaam vertoeven op het terras.
Regenspurg .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Goede service en ontvangst.
Werden naar tafel begeleid en gelijk een drankje op genomen.
Er werd aan tafel ook het 3 gangen menu verteld voor € 29.50
Dit was trio van zalm ,steak en aardbeien met ijs.
Dit is zeer aan te raden ze vertelde dat ze iedere dag een ander menu hebben .
Echt top
Mm.tordoir .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
De ober zag aan de gezichten van de kleinkinderen dat het voorgerecht niet iets was waar ze trek in hadden en bood toen meteen aan om het te vervangen door iets anders. Het werd tomatensoep. Lekker vertrouwd !
J23z .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
zijn gaan eten met de Ah-bonnen. Het was wel aardig, maar gaan er niet nog eens eten. We hadden eten van de kaart besteld ,omdat het verrassingsmenu ons alle vier niet aansprak. De black angus steak die wij alle vier bestelde vond ik zwaar tegen vallen, smaakloos en saai. Mijn broer die zelf kok is was ervan overtuigd dat het geen black angus steak was.......
Fpwoper .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Alles zag er luxe uit, en het eten smaakte lekker. Jammer dat de varkenshaas een beetje saai was (alleen wat champignons en wortels erbij) en er werd ons niet gevraagd of we er toevallig frietjes of aardappeltjes of groente erbij wilden. Het leek erop dat de bediening met 2 personen was en het erg druk had - we moesten 20 minuten wachten om af te rekenen.
Er werd op zich wel goed rekening gehouden met de lactose-intolerantie van mijn vriend: hij kreeg een ander voorgerecht aangeboden (we aten met de AH-actie één vast driegangenmenu) zonder extra kosten. Alleen het nagerecht bevatte wel melk, maar dat was gelukkig te omzeilen.
M.van.brouwershaven .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
De bediening was wat laks en de tijd voor en tussen de gerechten aan de ruime kant.
Wij hadden gereserveerd met de AH-restaurantzegelactie. Desondanks kwam de ober met de 'gewone kaart' en werd ons op onvriendelijke manier gevraagd naar onze volle zegelkaarten.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Na jaren weer terug in De Kieviet. Hoge verwachtingen.
Het trio van zalm smaakt uitstekend, hoewel het zonder quinoa mag. De varkenshaas met witlof wordt naar onze smaak minder verfijnd opgediend. Bovendien is de portie aan de grote kant en dat noodt minder. Het nagerecht belooft aardbeien, maar de sorbetijsbolletjes overheersen. Een klassiek nagerecht.
De witte huiswijn (chardonnay) smaakt goed, de rode (merlot) minder.
De bediening is vriendelijk, de kennis van zaken kan beter.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Het geboden AH menu was lekker Alleen er was geen keus wat betrefd medere hoofd gerechten dat was jammer
De kwaliteit was prima
Zeker nog een keer dan voor 5eur meer wel keuze