Fletcher Hotel-Restaurant Auberge De Kieviet

Stoeplaan 27 2243 CX Wassenaar Nederland Kaart
31-705119232

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Auberge De Kieviet

Dining with luxury

Lunch and dine in style. At De Kievit you don't have to wory for one second, because all the dishes they serve here are made with the utmost precision. Every dish is visually stunning and equally delicious and the waiting staff will gladly help you pick out an accompanying wine. A gastronomical lunch or dining experience in a high level!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Auberge De Kieviet

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Auberge De Kieviet

Wietske K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Slechte high tea tijdens baby shower. Glaasjes met fruit proefden naar zure alcohol, het was waarschijnlijk gaan gisten. Alle cakejes en taartjes leken zo uit de supermarkt te komen. De boterhammetjes waren zeer kaal belegd met alleen kip of kaas. Het was niet lekker smeuïg gemaakt met een sausje en/of kruiden. De hartige hapjes leken zo uit de diepvries te komen. Naar onze mening niets vers, dat zou je wel mogen verwachten voor €25. Jammer en zonde van het geld.
Henriëtte H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Buiten gegeten op het rustig gelegen terras. Vriendelijke bediening. Kwaliteit van het eten is goed. Bijpassende wijnen smaken goed. Het toetje met de witte chocolademousse is een aanrader !
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gezellig restaurant met attente vriendelijke service.
Uitstekende kwaliteit eten: carpaccio, zacht gebakken scholfillet met gewokte groenten en gebakken aardappeltjes met appeltaart, ijs en slagroom als dessert. Een fijne zondaglunch.
hapzuh .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Was gewoon een ouderwets gezellig avondje uit eten in een geweldige ambiance. Prima service. Moet je echt een keer doen..kom je terug ..!!
Glenda A.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Een keurig restaurant. Sfeervolle inrichting. Het terras ziet er gezellig uit, vooral als de sfeerverlichting aan gaat. Het eten is goed; gepresseerde meloen als voorgerecht was iets wat ik nooit eerder heb gegeten en dat vind ik superleuk (de gebrande makreel was helaas op), ribeye was lekker de krieltjes waren er wel goed bij maar ik had er liever huisgemaakte frietjes bij die we weleens voorbij zagen komen. De cheescake was wel aardig. Al met al hebben we goed gegeten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
heerlijke ambiance, gezellige sfeer en rustig in geluid. Menu was uitstekend voor die prijs, bediening hoffelijk en correct. Vrij parkeren en mooie omgeving. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Mijn partner en ik kunnen zeggen dat het eten heerlijk was. Ben voor de vijfde keer in het restaurant. Gisteren was het zeer goed kwa eten en bediening.
J.B. L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Goede menuekaart met verrassende gerechten tegen een redelijke prijs.
Prima bediening zoveel mogelijk rekening houdt met wensen van de gasten.
Fraaie lokster.
Wessel A.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Mooie locatie. Wij werden fijn geholpen. Wij konden met de AH restaurantaktie kiezen van de hele kaart. Het eten was prima.
Voor herhaling vatbaar.
J.W. G.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Bezoek was in het kader van de AH Restaurantactie. De bon voor het tweede gast gratis 3-gangen diner werd eenvoudig ingelost door de keuze uit de volledige kaart en niet door een keuze uit speciaal daarvoor gecreëerde menu's.
Overigens: de achtergrondmuziek was niet passend voor de signatuur van het etablissement en het soort gast.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk dat deze mooie en nostalgische locatie nog bestaat. Goede en vriendelijke ontvangst en bediening. Wij kregen de rustige plek waarom wij hadden gevraagd.
Het voorgerecht was zalm of makreel met lekkere olijfolie door de salade.
Zalm was wat zout.
De schol was wel erg dun en ik was op zoek naar de smaak van (verse) vis.
De saus erbij was goed.
Dame blanche was sober en de sorbet had te grote stukken hard fruit.
Heerlijk gezeten en het eten was redelijk. Met de AH kaart was het acceptabel, maar zonder deze korting zou ik mee kwaliteit verwachten.
Vira V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Voorgerecht Gebrande Makreel: was op de huid gebakken, diepvries, waterig, nauwelijks smaak aan, niet vers.
1 Ribeye was hard. Heel weinig vis als hoofdgerecht. Groenten bij vlees- en visgerechten waren hetzelfde; erg teleurstellend. Gebakken aardappeltjes waren normaal.
Vanilleijs was een hap suiker en de chokoladesaus had geen goede smaak.
De cheesecake was een bonk bloem waar nauwelijks smaak aanzat.
De cappuchino decafe was meer schuim dan koffie.
Janasvdijk V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Erg plezierige ontvangst. Goede kwaliteit. Degelijke kaart, zonder moderne liflafjes. Rustig tempo en veel aandacht voor de klant. Gewoon een fijne avond!
Ik la nogal wat ongunstige beoordelingen over dit restaurant, maar herken me daar helemaal niet in.
Elysse .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij waren in dit restaurant voor een high tea. De hartige hapjes en het slappe brood waren beperkt en uit de diepvries, de kwaliteit was beneden peil. Geen soepje. De zoete hapjes waren gedeeltelijk goed, maar er zaten geen scones bij, wat een absolute must is voor een high tea. Gespoten slagroom uit een busje, geen clotted verse cream. De appeltaart en de krentebol konden zo uit de schappen van een goedkope supermarkt komen. Prima kwaliteit thee. Al met al een zeer teleurstellende ervaring. Prachtige locatie, maar zeker geen aanrader, als u houdt van vers gemaakt eten.
Marios S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
mooi sfeer, leuke chike / elegante mensen, heerlijk eten, heel schoon, plezierige nostalgische omgeving, makelijk bereikbaar, personeel wist gelijk over de AH actie en we hoeven niets tegen hen uit te leggen. Bediening moet allen een betje sneller zijn + we moesten wachten bij de ingang ongeveer 10 minuten tot met ieamnd ons kwam helpen maar overal zullen wij meedere malen daar gaan
HENRI G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Zeer vriendelijk en gedienstig personeel. De kwaliteit van de opgediende gerechten zijn uitstekend en er wordt je niets opgedrongen.
H.T. T.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Bediening matig; te weinig personeel ?
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst, snelle bediening door bekwaam personeel.
Ook een van de steeds zeldzamer wordende restaurants waar met mooi tafellinnen wordt gedekt!
Uitstekend menu met goed gekozen wijnarrangenent, waarbij de rode Fletcher huiswijn een topper is!
We komen zeker terug!
Tom O.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Met AH restaurant actie hier gegeten.
Eerst zeer beperkt menu maar toen we doorvroegen waren er wat meer mogelijkheden, oa vis ipv vlees en ook soep kon ineens als voorgerecht en meerdere desserts waren mogelijk. Bediening vriendelijk .
Vis wel goed maar varkenshaas wat aan de droge kant.
Nelleke Z.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Met 4 personen van een heerlijke, goed verzorgde high-tea genoten. Zowel de hartige als zoete gerechtjes waren zeer smakelijk en vers. Wij beschikten over vouchers, elke 2e persoon gratis, hetgeen geen enkel verschil in service maakte. Bediening was heel vriendelijk en alert. Ook de de ontvangst en het vertrek bij de receptie was buitengewoon hartelijk.