Fletcher Hotel Restaurant Apeldoorn

Soerenseweg 73 7313 EH Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Apeldoorn

Genieten van natuur en rust; dit is typisch een plekje waar je graag komt. Met z’n tweeën of met je gezin want er is hier in de buurt van alles te zien en te beleven. Ook voor kinderen! Maar heb je geen zin om buiten de deur iets te ondernemen dan biedt dit hotel-restaurant je genoeg afleiding. Lekker eten, leuke Engelse pub en allerlei luxe wellnes faciliteiten waar je je helemaal aan kunt overgeven aan ontspanning.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Apeldoorn

Maandag t/m zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
jouke-klok .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Marjolijn E.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
het was heleaas niet mogelijk om met de ah restaurant bon een simpel lunch te krijgen.
je moest een drie gangen menu kiezen.
van 22,50 euro pp.
dit hebben wij niet gedaan.
op het terras is het niet fijn zitten heel veel lawaai van de weg ernaast.
het duurde ook lang voordat er iemand naar buiten kwam om ons te helpen.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
een beetje gedateerd hotel en restaurant maar er viel niks aan te merken op het eten en het personeel.
zeker voor herhaling vatbaar.
Natalie S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
We hebben hier geluncht en gedineerd. Was beide keren prima gegeten, goed verzorgt en zeker genoeg.
Werd goed rekening gehouden met mijn voedsel allergieën. Het hele menu hadden ze er speciaal voor aangepast.
Zeer zeker een aanrader..!!
marlous17 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
voot mij als glutenvrije gast is het altijd een vreugde om bij Fletcher Apeldoorn te eten.
De gerechten zijn een genot om te zien en om te proeven, wij komen hier graag terug !
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Ik vond de rekening wat onduidelijk.
Je weet dat er voor één persoon betaald moet worden maar op de rekening staat dan toch twee maal een diner.
De carpaccio zag er niet echt smakelijk uit, als twee ballen op het bord en dat was jammer.
Voor de keuken misschien minder vlees maar het kan gezelliger, lijkt mij.
Voor de rest was het eten echt smakelijk en de bediening vriendelijk.
De locatie mooi.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het eten was wat teleurstellend. Carpaccio slechts 2 plakjes vlees omwikkeld om een bos groen. De kaaskletskop daarbij overheerst het geheel qua smaak. Zowel de runderbavette als de T-bone (hoofdgerechten) smaakten hetzelfde. Saai en zonder inspiratie. Kwaliteit vlees is goed. Desserts zijn prima.
djbr .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Van te voren hadden we verwacht in het duurdere segment te dineren in het kader van de Albert Heijnactie, gezien het hoge aantal €-tekens, maar de rekening viel ontzettend mee! Goede bediening in een gemoedelijke sfeer. Lekker gegeten met aparte gerechten, zonder met een opgeblazen gevoel de deur uitgelopen te zijn. We zijn benieuwd geworden naar reguliere menukaart en zullen zeker eens terugkeren!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hebben lekker gegeten en gaan zeker andere Fletcher restaurants uitproberen. Er was ruime keuze uit heerlijke voorgerechten, hoofdgerecht en nagerechten.
soes1952 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het was mooi weer, daarom zaten we heerlijk buiten. Omdat het restaurant aan een drukke verkeersweg ligt, is het dan wel rumoerig.
Voldoende keus voor het 3-gangen menu, je kon gewoon kiezen van de kaart.
Eten was prima.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie, keuze uit het menu, wat super.
Echt een aanrader: Heerlijk eten, een prettige sfeer, mooie locatie en vriendelijk personeel :-)
Connie H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, bediening netjes. Opmaak van de borden creatief en er is zeer veel mogelijk. Wachttijden tussen de gerechten waren wat mij betreft prima. We hebben er met 6 personen gegeten en zijn er zo'n 2 1/2 uur geweest. Drie gangenmenu en ook nog koffie toe.
hpvandijk .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Al eerder in dit restaurant gedineerd. We wisten dus wat we konden verwachten.
Wederom niet teleurgesteld. Keurige bediening en het AH menu kon je kiezen van de kaart. Was heerlijk
Komen zeker terug..
Irma A.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Met de restaurantactie van Albert Heyn hier een heerlijk 3-gangendiner gegeten. We konden gewoon alles van de menukaart kiezen. Ook vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben genoten! Een echte aanrader!
n.verburg2 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het eten kan beter was niet geweldig de bediening was prima het ontbijt ging wel kan beter gooed bediend op het terras het het nagerecht vond ik naar wat jr kreeg veel te duur
soenita G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We waren een beetje huiverig na recensies gelezen te hebben. We werden goed ontvangen en hebben heerlijk gegeten! Zeker een aanrader en zeker met AH Restaurantactie!
aspijk .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We waren al wat later dan we hadden afgesproken en wilde eerst nog wat drinken op het terras
was geen bezwaar en konden zo lekker voor het eten nog even buiten zitten

Prima gegeten was druk maar geen last van
biefstuk was te door bakken Ober ging gelijk een nieuwe laten maken!
prima.
Ruurd R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Geen topper, doch goed à la carte gegeten (AH arrangement). Vriendelijk personeel, nette vlotte bediening en gezellige ambiance..
M H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Goede en vriendelijke servicegerichte bediening! Zeker om nog eens terug te komen. Koffie werd vergeten te geven maar werd onmiddelijk goedgemaakt door voor beiden gratis koffie te serveren. Super!
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Met de AH actie een lekker 3 gangenmenu gegeten, ruime keuze, goede bediening en om extra te vermelden het attente, vriendelijke en gastgerichte personeel, echt een 9+.