Fletcher Hotel Restaurant Apeldoorn

Soerenseweg 73 7313 EH Apeldoorn Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Apeldoorn

Tot rust komen op de Veluwe

Midden in de natuur van de Veluwe en vlakbij allerlei culturele hotspots ligt het Hampshire Hotel Apeldoorn. Het witte pand valt op in de bosrijke omgeving. Het vriendelijke personeel zorgt ervoor dat je hier helemaal tot rust komt en volop kunt genieten van het diner. Een lekker stuk vlees, goed glas wijn erbij; dit restaurant is de ideale afsluiter na een museumbezoek of een dagje wandelen. Maar ben je halverwege je wandeling of culturele tour al toe aan iets lekkers? Strijk dan neer voor een heerlijke en zorgvuldig bereide lunch.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Apeldoorn

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning
hetty.goossen .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
beetje weinig groente bij hoofdgerecht , kon wel sla pakken .ik was 40jaar getrouwd , mijn schoonzus had gevraagd of bij ijs iets feestelijk willen doen hebben niet gedaan vergeten jammer. l
Lexmarga .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben lekker gegeten. Konden zelf aangeven hoe lang we tussen de gangen wilden hebben. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Geen sterren restaurant maar dat kan ook niet met die prijzen. Gewoon lekker gegeten!
Agnesvanhappen .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Ontvangst was prima. Inrichting restaurant erg gezellig. Wel wat rumoerig naarmate het drukker werd. Het schuiven van stoelen over de stenen maakten vooral lawaai.
Het eten was heel verschillend. De carpaccio van zalm was heerlijk, maar de trio van vis was uitermate slecht. De heilbotfilet kwam uit de vriezer en was veel te nat. De zeewolf was goed bereid en ook het stoofpotje was heerlijk. De notenparade als toetje was een grote teleurstelling. Bijna geen noot gezien, de kletskop was een week koekje, het ijs was waterig en zat geen smaak aan.
Overal genomen gezellig gezeten en redelijk gegeten.
Anoniem B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wanneer deze AH actie bedoeld was om ons binnen te halen voor een volgende keer, dan is dat niet gelukt. Ik ga liever bij een goed restaurant eten zonder korting dan in het vervolg met korting.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hadden een tafel gereserveerd waar grote verwarring over ontstond. We werden nu ipv in het restaurant in de bar neergezet. Heel klein onhandig tafeltje. De donker getinte gastvrouw was uitermate vriendelijk en prettig!!!
Toen de soep. Een lauwe slecht bereidde kerriesoep. Gewoon laten staan. Toen een salade met zalm. Nauwelijks dressing en slordig opgemaakt. Er was ook geen brood bij. Toen we er om vroegen kregen we brood met de opmerking" dit hoort er niet bij maar omdat u zolang hebt moeten wachten".( 40 minuten) De koffie was prima.De rekening voor dit alles veel te hoog. nl. 66 euro voor 2 pers.
Stoutjes .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goede bediening, en heerlijk gegeten. Smaakvol . Complimenten voor de bediening, er werd keurig rekning gehouden met allergie
Lia H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
we hebben een heerlijk diner gehad bij het restaurant van het Fletscher hotel. Een echte aanrader, sfeer en eten allemaal mooi en verzorgd.
Arend Jan B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst, sfeervolle inrichting en smaakvolle gerechten met goede opmaak en gebruik van de saladebar. Korte wachttijd.
Ray A.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij vonden ons verblijf heel erg leuk! Service was geweldig en het eten was heerlijk! Wij maakten maar gebruik van het restaurant maar als u een leuk aanbieding heeft voor een verblijf in het hotel , zouden we dat heel leuk vinden. Nog maals bedankt!
Antoine72 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
De wildbouillon was aan de zoute kant en was ook lauw. Verder waren de gerechten die we gegeten hebben lekker. Het dessert de (warme) wafels waren helaas niet warm.
C7312j .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Carpaccio kwam meteen uit de koeling, te koud geserveerd. Kalfsvlees te lang gestaan voordat hij geserveerd werd?, lauw van binnen. Wafel dessert buitengewoon te zoet. Wijn was lekker.
Huite O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Het voorgercht was soep, die was redelijk. Het hoofdgerecht was echter bigmiataai en dec van Mc Dnald. Het vlees was taai en het broodje hanburger was een opgave om op te eten. Het nagerecht was wel goed.
We hebben de indruk dat men een gerecht speciaal voor de actie had bereid, waarvan de kwaliteit volgens ons beslist minder was, dan je voor de prijs mocht verwachten.
A.J.D. D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Net verzorgd restaurant, met vriendelijk personeel. Met AH a la carte gegeten.
Vooraf: Bombe van Tynjetaler en Coburgerham.
Oordeel: lekker, ham ietwat dik gesneden
Hoofdgerecht: Gildehoen en Schnitzel (maandmenu).
Oordeel: Gildehoen lekker, smakelijk uitziend, leuk gevarieerde bijlagen; peulen niet afgehaald (beetje een domper); Schnitzel lekker, maar helemaal geen groente, alleen wat patat. Beetje armoedig.
Nagerecht: Gemarineerde peer en Wafel met amarenekersen.
Oordeel: lekker, wafel aan de droge kant.
Er is een saladebar. Is ons niet verteld; jammer!
Tenslotte: Ik wilde eigenlijk voor de tournedos gaan. Op het website-menu staat € 26,oo. In het restaurant wordt men geconfronteerd met een opslag van €5,oo. Iets dergelijks geldt ook voor het kaasplankje. Het personeel wist niet anders te melden dan dat dit werd veroorzaakt door dure inkoop. Toen ik met die uitleg geen genoegen nam, bleken manager en kok geen tijd te hebben om het me uit te leggen. Dus maar niet genomen. Ik vind het absoluut geen pas hebben dat gelokt wordt met een prijs welke niet de uiteindelijke prijs blijkt te zijn, gast van het hotel of niet.......!! Dit laatste is met name hoofdzakelijk verantwoordelijk voor mijn betrekkelijk lage beoordeling van dit restaurant, terwijl dat voor de kwaliteit van het eten en het personeel eigenlijk niet helemaal rechtvaardig is. Maar er is helaas geen andere manier om mijn ergernis op een andere manier te laten zien.
Helga C. D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Wij hebben genoten van de locatie. Met vrienden bijpraten onder het genot van heerlijk eten en drinken is bij jullie goed bevallen. De tomatensoep smaakte goed. De kerriesoep vonden we te zwaar. De salades waren uitstekend en de burgers zijn ook goed in de smaak gevallen. Ter afsluiting de koffie met verrassingen waren top.
M.T. S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Heerlijk hier gegeten. Het Diner was 1x gratis bij het 3 daagse arrangement inbegrepen. Het bord was erg mooi opgemaakt en het eten smaakte voortreffelijk. Bediening uiterst vriendelijk en restaurant was gezellig ingericht. Vooral de serre met klinkers op de vloer deed erg leuk aan. Ook het verblijf in het Hotel was goed. Ontbijt ook behoorlijk uitgebreid. Een aanrader.
Simoon B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Prima keuzes van de kaart, goede bediening. Eten was lekker, bij de tournedos wel weinig frietjes. Werden snel geholpen.
Info893 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Fletcher hotel-restaurant is erg goed bevallen, goede service en perfekt eten. We kwamen via ah korting daar eten en mogten tog zelf een 3 gangen menu kiezen.
Eefdenotter .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Was een geweldige locatie, personeel was vriendelijk en heel behulpzaam, het eten was een feestje om te zien en super lekker. Echt een aanrader!
Eric Z.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Over de kwaliteit van de gerechten kan ik kort zijn. Mooie opgemaakte borden, goede kwaliteit, roale porties. De service was top. Er werd gevraagd of wij toe waren aan volgende gerecht of nog even wilden wachten. We zaten buiten en voor het geval het teveel zou afkoelen waren er plaids. Omdat wij met een hond waren, die niet in het restaurant is toegestaan, wer aangeboden om zonodig in het bargedeelte verder te eten. Kortom gast staat centraal in service en het eten is er top.
Marjazz .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
De bediening is erg vriendelijk en ik vond het eten heerlijk.
Het zijn geen grote porties maar als je een drie gangen menu hebt is het voldoende..
De borden waren mooi opgemaakt.