Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn

Soerenseweg 73 7313 EH Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn

Midden op de Hoge Veluwe vind je Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn. Na een mooie fiets- of wandeltocht door de schitterende natuur kun je aanschuiven voor een culinair diner in het gezellige restaurant. Laat je verwennen door de culinaire creaties van de chef-kok en geniet van verrassende gerechten onder het genot van een heerlijk glas Fletcher’s Cuvée huiswijn.

Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn

Maandag t/ zondag van 12.00 tot 21.00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Apeldoorn

annelucas .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten bij Fletcher Hotel-restaurant Apeldoorn. We werden op ongelooflijk vriendelijke wijze bediend door Lia, een gastvrouw die sfeerbepalend bleek voor het hele terras, waar wij zaten. Zo bijzonder dat wij meteen een recensie wilden schrijven. Ook compliment voor de kok, want het eten was voortreffelijk, maar Lia sprong eruit!
Roald Z.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Omdat op oudejaarsavond veel restaurants in het centrum van Apeldoorn gesloten waren, hebben wij hier een tafeltje gereserveerd. Het oudejaarsmenu was voortreffelijk met o.a. hertenbiefstuk.

Vanwege een misverstand waren we in eerste instantie wat ontevreden over de bediening. Na dit bekend gemaakt te hebben, is dit boven onze verwachting opgelost. Onze avond is om die reden naar volle tevredenheid verlopen.

Een klein aandachtspunt is het informeren of er nog iets te drinken gewenst was. Daar hebben we zelf twee keer om moeten vragen.
Jakob V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij hebben alle vier heerlijk gegeten, in de keuken hadden ze goed hun best gedaan en de bediening was ook voortreffelijk, een goede uitleg bij het kaasplankje, Wij zullen ons deze avond herinneren met een glimlach op ons gezicht
M. P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gastvrije ontvangst. Gezellig tafeltje; mochten zelf kiezen waar we wilden zitten. Correcte, vriendelijke bediening. Mochten uit alle gerechten op de menukaart kiezen. Gerechten waren zeer smakelijk. ( ook prima op temperatuur en goede porties. ) Kortom: wij zullen hier zeker graag terugkomen!
Elly R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben een overheerlijk menu gehad met kalfssukade als hoofdgerecht. Het was heerlijk mals. Het zag er zeer verzorgd uit. Het restaurant zat vol en dat geeft een sfeervol geroezemoes. Kortom... we hebben genoten en komen beslist terug, met of zonder AH aktie.
NJJ B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten met een uitstekende bediening. Een misverstandje over de datum van reserveren is door de bediening zonder problemen opgelost.
Dorien W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het kon een beetje vriendelijker, en klant gericht. Verder hebben we lekker gegeten, met onze vrienden en weten niet of we nog een keer gaan.
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Kwaliteit eten was ronduit slecht. Het voorgerecht was veel, maar niet van goede kwaliteit en niet mooi uitgeserveerd. Het dessert van een van familieleden was niet vers. Een ander dessert was niet hetgeen er op de kaart beloofd werd en erg weinig. De vis was slecht gebakken.
Hein T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De Prijs kwaliteitverhouding is erg goed. Er is Genoeg keuze van de gerechten, tevens worden de gerechten mooi opgediend.
R.C. D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Buitengewoon lekker gegeten. Kwaliteit is voortreffelijk en ruim voldoende. Bediening is uiterst vriendelijk.
Het restaurant is zeer sfeervol. Een aanrader voor wie in Apeldoorn lekker wil eten.
Emmy B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gebruik gemaakt van AH actie. Heerlijk gegeten, a la carte. Prima sfeer, fijne bediening. In de serre zitten eten, zorgde voor rustige en ontspannen omgeving. Voor ons een reden om terug te komen!
P c L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Prima! We komen hier zeker nog eens terug !
Heerlijk gegeten erg gezellig,mooie omgeving een leuke inrichting.
Sfeervol en prima bediening.
elsemiekie .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Veel keuze voor een AH menu. Bediening was uitstekend en zeer vriendelijk. Ook de locatie in de serre was sfeervol.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Een uitstekende kaart. Hebben een heerlijk 3-gangen menu genomen. Carpaccio vooraf, Hoofdmenu gegrilde Rib-Eye en aan het eind een kaasplateau. Het was heel lekker, uitstekende kwaliteit, professioneel opgediend, fijne en prettige bediening. goede ambiance en een mooie omgeving. Het was fantastisch. Gaan hier zeker nog vaker naar toe.
TuHa V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Prima gegeten, al was het flink wat aan de zoute kant naar mijn smaak. Voor de AH actie krijg je een aangepast menu. Toen we binnen kwamen was er niemand van de staf aanwezig en hebben we een tafeltje uitgekozen. Bleek later toen er iemand langskwam dat er een andere tafel voor ons gereserveerd was. Kwam erg ongelukkig over, want toen we gingen zitten aan de aangewezen tafel haalden ze eerst de wijnglazen weg, en korte tijd later ook het (meergangen) bestek en daarvoor in de plaats kregen we bestek in een papieren zakje, zoals je dat bij een cafetaria wel eens krijgt. Het voelde alsof we de "uitgekleede" versie kregen.
Het eten was prima zoals eerder gezegd. Een stuk goedkoper dan wat ze op de vaste kaart hebben, maar daar was het type eten ook naar. We waren hier overigens voor de lunch en behalve een groep gasten die een lopend buffet hadden was er niemand aanwezig. Als je voor de sjieke versie gaat ben je verkeerd met de AH actie, maar voor een lekker hapje eten voor een zacht prijsje ben je hier zeker goed.
Pauluen O.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Attent geholpen bij het voordelige menu. prima sfeer.
muffit .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten. Heel smaakvol en ook zeker niet duur! Wij hebben nu een paar keer hier gegeten maar echt alles is lekker.
yvonneboshuis .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
De soep was lauw/warm.
De zeebaars van het hoofdgerecht was zeer goed; echter de garnituur was vlak van smaak.
Nagerecht aan de bescheiden kant (beetje weinig)
P. P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Te duur voor wat je krijgt. We hebben twee keer bij Fletcher Apeldoorn gegeten met de AH restaurantactiebon, in mei en in augustus. Beide keren waardeerden we dat je vrij van de kaart kunt kiezen, maar de porties vielen ons zwaar tegen. Daarom zullen wij hier niet zonder actiebon/kortingsacties gaan eten.
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Vrij norse bediening door 1 persoon, andere persoon wel vriendelijk
het toetje sloeg helemaal nergens op, was gewoon verbrand
zeer verouderde entourage