Fletcher Hotel Restaurant Apeldoorn

Soerenseweg 73 7313 EH Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Apeldoorn

Tot rust komen op de Veluwe

Midden in de natuur van de Veluwe en vlakbij allerlei culturele hotspots ligt het Hampshire Hotel Apeldoorn. Het witte pand valt op in de bosrijke omgeving. Het vriendelijke personeel zorgt ervoor dat je hier helemaal tot rust komt en volop kunt genieten van het diner. Een lekker stuk vlees, goed glas wijn erbij; dit restaurant is de ideale afsluiter na een museumbezoek of een dagje wandelen. Maar ben je halverwege je wandeling of culturele tour al toe aan iets lekkers? Strijk dan neer voor een heerlijke en zorgvuldig bereide lunch.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Apeldoorn

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning
Margret V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
jwf.dekker .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben er erg lekker gegeten. Het eten was prima en lekker. Het was erg gezellig aangekleed. De bediening was ook heel vriendelijk. Echt een aanrader.
jwf.dekker .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
HET WAS HEEL GEZELLIG EN WE HEBBEN ERG LEKKER GEGETEN. ZEKER DE MOEITE WAARD OM NOG EENS TE GAAN. HET ZAG ER OOK ERG GEZELLIG UIT.
Lucyda .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Als je kijkt naar de prijs- en kwaliteitverhouding, dan was het eten prima genoeg. Wij hadden alleen iets meer van het diner verwacht, aangezien de beoordeling en de voorspelling van de kosten vrij hoog was.
De voorgerechten waren te koud, waardoor er bijna geen smaak zat aan het vlees en de vis.
Qua service vinden wij het jammer dat zoveel lege glazen op de tafels stonden, is toch zonde van je inkomsten!
Wij hebben hier gegeten met de AH-restaurantactie waarbij je in dit restaurant gewoon a la carte kunt eten.
A.R. R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Wij zijn heel tevreden. De familie war ik mee was, zijn echte kenners, gaan veel uit eten. Zij waren ook helemaal tevreden en hebben genoten.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een sfeervol, mooi restaurant in kerststemming. Zeer vriendelijke bediening. Een aanrader! Komen zeker terug.
jvanbruchem .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, goede sfeer, warm welkom, gezellige entourage. We maakten gebruik van de vouchers van de AH restaurant actie, maar werden niet anders/ minder behandeld dan de andere gasten die in het hotel verbleven.
Kortom een 10 met een griffel.
christelvanosch .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Vlotte en vriendelijke bediening. Het restaurant was mooi in kerstsfeer aangekleed.
Het eten was goed. Zeker een aanrader.
hetty.goossen .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
beetje weinig groente bij hoofdgerecht , kon wel sla pakken .ik was 40jaar getrouwd , mijn schoonzus had gevraagd of bij ijs iets feestelijk willen doen hebben niet gedaan vergeten jammer. l
lexmarga .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben lekker gegeten. Konden zelf aangeven hoe lang we tussen de gangen wilden hebben. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Geen sterren restaurant maar dat kan ook niet met die prijzen. Gewoon lekker gegeten!
agnesvanhappen .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Ontvangst was prima. Inrichting restaurant erg gezellig. Wel wat rumoerig naarmate het drukker werd. Het schuiven van stoelen over de stenen maakten vooral lawaai.
Het eten was heel verschillend. De carpaccio van zalm was heerlijk, maar de trio van vis was uitermate slecht. De heilbotfilet kwam uit de vriezer en was veel te nat. De zeewolf was goed bereid en ook het stoofpotje was heerlijk. De notenparade als toetje was een grote teleurstelling. Bijna geen noot gezien, de kletskop was een week koekje, het ijs was waterig en zat geen smaak aan.
Overal genomen gezellig gezeten en redelijk gegeten.
anoniem B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wanneer deze AH actie bedoeld was om ons binnen te halen voor een volgende keer, dan is dat niet gelukt. Ik ga liever bij een goed restaurant eten zonder korting dan in het vervolg met korting.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hadden een tafel gereserveerd waar grote verwarring over ontstond. We werden nu ipv in het restaurant in de bar neergezet. Heel klein onhandig tafeltje. De donker getinte gastvrouw was uitermate vriendelijk en prettig!!!
Toen de soep. Een lauwe slecht bereidde kerriesoep. Gewoon laten staan. Toen een salade met zalm. Nauwelijks dressing en slordig opgemaakt. Er was ook geen brood bij. Toen we er om vroegen kregen we brood met de opmerking" dit hoort er niet bij maar omdat u zolang hebt moeten wachten".( 40 minuten) De koffie was prima.De rekening voor dit alles veel te hoog. nl. 66 euro voor 2 pers.
stoutjes .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goede bediening, en heerlijk gegeten. Smaakvol . Complimenten voor de bediening, er werd keurig rekning gehouden met allergie
lia H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
we hebben een heerlijk diner gehad bij het restaurant van het Fletscher hotel. Een echte aanrader, sfeer en eten allemaal mooi en verzorgd.
Arend Jan B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst, sfeervolle inrichting en smaakvolle gerechten met goede opmaak en gebruik van de saladebar. Korte wachttijd.
Ray A.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij vonden ons verblijf heel erg leuk! Service was geweldig en het eten was heerlijk! Wij maakten maar gebruik van het restaurant maar als u een leuk aanbieding heeft voor een verblijf in het hotel , zouden we dat heel leuk vinden. Nog maals bedankt!
antoine72 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
De wildbouillon was aan de zoute kant en was ook lauw. Verder waren de gerechten die we gegeten hebben lekker. Het dessert de (warme) wafels waren helaas niet warm.
c7312j .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Carpaccio kwam meteen uit de koeling, te koud geserveerd. Kalfsvlees te lang gestaan voordat hij geserveerd werd?, lauw van binnen. Wafel dessert buitengewoon te zoet. Wijn was lekker.
Huite O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Het voorgercht was soep, die was redelijk. Het hoofdgerecht was echter bigmiataai en dec van Mc Dnald. Het vlees was taai en het broodje hanburger was een opgave om op te eten. Het nagerecht was wel goed.
We hebben de indruk dat men een gerecht speciaal voor de actie had bereid, waarvan de kwaliteit volgens ons beslist minder was, dan je voor de prijs mocht verwachten.