Fletcher Hotel Restaurant Apeldoorn

Soerenseweg 73 7313 EH Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Apeldoorn

Tot rust komen op de Veluwe
Midden in de natuur van de Veluwe en vlakbij allerlei culturele hotspots ligt het Hampshire Hotel Apeldoorn. Het witte pand valt op in de bosrijke omgeving. Het vriendelijke personeel zorgt ervoor dat je hier helemaal tot rust komt en volop kunt genieten van het diner. Een lekker stuk vlees, goed glas wijn erbij; dit restaurant is de ideale afsluiter na een museumbezoek of een dagje wandelen. Maar ben je halverwege je wandeling of culturele tour al toe aan iets lekkers? Strijk dan neer voor een heerlijke en zorgvuldig bereide lunch.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Apeldoorn

Maandag t/m zondag

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
marlous17 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hebben gisteravond genoten van ons diner met de AH actiebon.
De bediening was uiterst vriendelijk en behulpzaam bij het zoeken naar geschikte gerechten v.w. mijn glutenvrij dieet.
Het eten was een feest, zowel om te zien als om te nuttigen.
Dit was onze derde keer in dit restaurant en zeker niet de laatste keer.
marlous17 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wij hadden een heerlijk avondje uit.
Gezellige , rustige ambiance met erg vriendelijke bediening.
De gerechten zagen er geweldig mooi uit en waren erg smakelijk.
Voor mij, coeliakiepatiënt, dus glutenvrij, was dit een feestje.
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten met AH actie bonnen .
We hadden het wildmenu : wildstoofpotje voor € 25 pp en heerlijke fles wijn .
Voor de hertenbiefstuk moest je bij betalen maar dat hebben we niet genomen.
Bij het afrekenen moesten we echter 1x 34,50 betalen voor AH menu . Toen ik zei dat dit niet goed was werd mij verteld dat dit van te voren was uitgelegd . Ik heb het meisje wat ons hielp erbij gehaald en gezegd dat dit niet was gebeurd. De enige reactie was ooh dat hadden wel gemoeten en toen liep ze door.
Toch een beetje met een raar gevoel weggegaan ondanks dat het eten wel echt goed was.
Wendy L.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een fijne avond uit eten gehad. Gastvrij ontvangen en lekker gegeten. Gerechten kwamen soms wat snel, heeft zijn voordeel en zijn nadeel. Was mijn eerste bezoek hier, maar zeker voor herhaling vatbaar.
406 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij hebben bijzonder genoten met onze vrienden van het gezellige dineren komen graag terug en bevelen het aan bij familie en kennissen
Heimen W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Plezierig zitten in sfeervolle serre. Uitermate vriendelijk en correct personeel. Uitstekend menu. Zeer vriendelijk baliepersoneel die zelfs onthouden met welke jas je kwam en deze bij vertrek aanreiken.
lodylody .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Met de AH actie al eerder in dit restaurant geweest. Als voorgaande keren alles goed. Niets op aan te merken. Ontvangst prettig, je voelt je welkom. Voldoende keuze uit de kaart. De gerechten zijn erg smakelijk. Bediening vakbekwaam en erg vriendelijk.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hadden meer verwacht. De bediening was goed en vriendelijk, maar het eten zeer matig en fantasieloos. We hoorden dat het vaste personeel een bedrijfsuitje had, misschien was dat een reden voor de mindere kwaliteit in de keuken.
Margret V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Mooi opgediend en ruim voldoende. Prettige sfeer en erg vriendelijke bediening die ook nog in is voor een grapje. Perfect!
Greetje V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben hier gegeten met de AH restaurantactie en konden gewoon van de kaart kiezen. Personeel heel vriendelijk. Restaurant was lekker warm en zag er gezellig uit. Het restaurant zat vol en desondanks toch weinig geluid. We hebben niet lang hoeven wachten, het zat tegen snel aan.
Voorgerechten waren heerlijk (soep/bouillon/salade). Hoofdgerechten zagen er prachtig uit (hert/hoen/kalfsteak), ook voldoende groeten op het bord en mooi opgemaakt. Vlees vond ik allemaal wat erg rauw, terwijl er medium besteld was. Ook 1 hoen was niet gaar tot op het bot. Daar mogen ze net wat meer tijd aan besteden. Toch was het allemaal heerlijk! Ook leuk was de 'saladebar' in het midden van het restaurant. Je komt dus eigenlijk nooit te kort. Toetjes zagen er prachtig uit (wafel/notenparade). Notenparade viel wat tegen. IJs was heerlijk, maar de mousse die erbij zat smaakte nergens naar.
We hebben een leuke avond gehad met lekker eten en bij gelegenheid zouden we hier zeker weer naartoe gaan.
jwf.dekker .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben er erg lekker gegeten. Het eten was prima en lekker. Het was erg gezellig aangekleed. De bediening was ook heel vriendelijk. Echt een aanrader.
jwf.dekker .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
HET WAS HEEL GEZELLIG EN WE HEBBEN ERG LEKKER GEGETEN. ZEKER DE MOEITE WAARD OM NOG EENS TE GAAN. HET ZAG ER OOK ERG GEZELLIG UIT.
Lucyda .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Als je kijkt naar de prijs- en kwaliteitverhouding, dan was het eten prima genoeg. Wij hadden alleen iets meer van het diner verwacht, aangezien de beoordeling en de voorspelling van de kosten vrij hoog was.
De voorgerechten waren te koud, waardoor er bijna geen smaak zat aan het vlees en de vis.
Qua service vinden wij het jammer dat zoveel lege glazen op de tafels stonden, is toch zonde van je inkomsten!
Wij hebben hier gegeten met de AH-restaurantactie waarbij je in dit restaurant gewoon a la carte kunt eten.
A.R. R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Wij zijn heel tevreden. De familie war ik mee was, zijn echte kenners, gaan veel uit eten. Zij waren ook helemaal tevreden en hebben genoten.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een sfeervol, mooi restaurant in kerststemming. Zeer vriendelijke bediening. Een aanrader! Komen zeker terug.
jvanbruchem .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, goede sfeer, warm welkom, gezellige entourage. We maakten gebruik van de vouchers van de AH restaurant actie, maar werden niet anders/ minder behandeld dan de andere gasten die in het hotel verbleven.
Kortom een 10 met een griffel.
christelvanosch .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Vlotte en vriendelijke bediening. Het restaurant was mooi in kerstsfeer aangekleed.
Het eten was goed. Zeker een aanrader.
hetty.goossen .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
beetje weinig groente bij hoofdgerecht , kon wel sla pakken .ik was 40jaar getrouwd , mijn schoonzus had gevraagd of bij ijs iets feestelijk willen doen hebben niet gedaan vergeten jammer. l
lexmarga .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben lekker gegeten. Konden zelf aangeven hoe lang we tussen de gangen wilden hebben. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Geen sterren restaurant maar dat kan ook niet met die prijzen. Gewoon lekker gegeten!
agnesvanhappen .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Ontvangst was prima. Inrichting restaurant erg gezellig. Wel wat rumoerig naarmate het drukker werd. Het schuiven van stoelen over de stenen maakten vooral lawaai.
Het eten was heel verschillend. De carpaccio van zalm was heerlijk, maar de trio van vis was uitermate slecht. De heilbotfilet kwam uit de vriezer en was veel te nat. De zeewolf was goed bereid en ook het stoofpotje was heerlijk. De notenparade als toetje was een grote teleurstelling. Bijna geen noot gezien, de kletskop was een week koekje, het ijs was waterig en zat geen smaak aan.
Overal genomen gezellig gezeten en redelijk gegeten.