Fletcher Hotel Restaurant Apeldoorn

Soerenseweg 73 7313 EH Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Restaurant Apeldoorn

Tot rust komen op de Veluwe
Midden in de natuur van de Veluwe en vlakbij allerlei culturele hotspots ligt het Hampshire Hotel Apeldoorn. Het witte pand valt op in de bosrijke omgeving. Het vriendelijke personeel zorgt ervoor dat je hier helemaal tot rust komt en volop kunt genieten van het diner. Een lekker stuk vlees, goed glas wijn erbij; dit restaurant is de ideale afsluiter na een museumbezoek of een dagje wandelen. Maar ben je halverwege je wandeling of culturele tour al toe aan iets lekkers? Strijk dan neer voor een heerlijke en zorgvuldig bereide lunch.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Restaurant Apeldoorn

Maandag t/m zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Irma A.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Met de restaurantactie van Albert Heyn hier een heerlijk 3-gangendiner gegeten. We konden gewoon alles van de menukaart kiezen. Ook vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben genoten! Een echte aanrader!
n.verburg2 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het eten kan beter was niet geweldig de bediening was prima het ontbijt ging wel kan beter gooed bediend op het terras het het nagerecht vond ik naar wat jr kreeg veel te duur
aspijk .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We waren al wat later dan we hadden afgesproken en wilde eerst nog wat drinken op het terras
was geen bezwaar en konden zo lekker voor het eten nog even buiten zitten

Prima gegeten was druk maar geen last van
biefstuk was te door bakken Ober ging gelijk een nieuwe laten maken!
prima.
M H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Goede en vriendelijke servicegerichte bediening! Zeker om nog eens terug te komen. Koffie werd vergeten te geven maar werd onmiddelijk goedgemaakt door voor beiden gratis koffie te serveren. Super!
Ruurd R.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Met de AH actie een lekker 3 gangenmenu gegeten, ruime keuze, goede bediening en om extra te vermelden het attente, vriendelijke en gastgerichte personeel, echt een 9+.
betty P.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Vriendelijk personeel. Eten was lekker. .....................................................................................
blankvoortrieta .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We werden vriendelijke en correct geholpen. We mochten van de kaart kiezen dus een ruime keus. De borden waren mooi opgemaakt, bij de warme gerechten heerlijke warme borden en alle gerechten waren heerlijk van smaak. Dus een goede reden om weer terug te komen.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Samen met een vriendin hier gegeten met de AH-restaurantactie. Helaas stelde het eten ons teleur. Zij eet vegetarisch en had niet veel keuze, dat wisten we van tevoren. Wat we niet wisten, is dat er bij elke vega-maaltijd gefrituurde groenten worden geserveerd. Niet erg smakelijk. De crumble waarmee zij afsloot, was eerder jam met een klein laagje koekkruimels te noemen.
Zelf als voorgerecht de bruschetta genomen, was helaas erg taai. Vlees van het hoofdgerecht was prima, smaakcombinatie met groentes echter vreemd. Toetje beloofde mij witte chocolade-ijs, heb echter deze smaak niet kunnen ontdekken.
Bij ober aangegeven dat het eten ons niet smaakte. Zij zei alleen "oké," en heeft verder niet doorgevraagd. Nu hadden we ook geen compensatie of iets dergelijks verwacht, maar wel een beetje meer interesse. Jammer. Gelukkig wel een gezellige avond gehad, maar het eten viel tegen!
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
De gerechten waren creatief vormgegeven en smaakten ook nog goed, alleen de Tiramissu viel wat uit de toon qua smaak. De bediening was goed, wel verrassend dat bij elk gerecht iemand anders kwam serveren.
peter.spronck .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Na een geweldige ervaring elders in de stad was dit zeer teleurstellend. Positief is de mogelijkheid om uit de kaart je menu samen te stellen. Gerechten zijn eenvoudig, maar naar verhouding te duur. We dronken twee soorten witte wijn in hetzelfde glas. Om acht uur werden de omringende niet bezette tafels afgeruimd en klaar gemaakt VOO het ontbijt. Niet bijzonder gezellig. Nan anderhalf uur stonden we buiten.
marlous17 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hebben gisteravond genoten van ons diner met de AH actiebon.
De bediening was uiterst vriendelijk en behulpzaam bij het zoeken naar geschikte gerechten v.w. mijn glutenvrij dieet.
Het eten was een feest, zowel om te zien als om te nuttigen.
Dit was onze derde keer in dit restaurant en zeker niet de laatste keer.
marlous17 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wij hadden een heerlijk avondje uit.
Gezellige , rustige ambiance met erg vriendelijke bediening.
De gerechten zagen er geweldig mooi uit en waren erg smakelijk.
Voor mij, coeliakiepatiënt, dus glutenvrij, was dit een feestje.
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten met AH actie bonnen .
We hadden het wildmenu : wildstoofpotje voor € 25 pp en heerlijke fles wijn .
Voor de hertenbiefstuk moest je bij betalen maar dat hebben we niet genomen.
Bij het afrekenen moesten we echter 1x 34,50 betalen voor AH menu . Toen ik zei dat dit niet goed was werd mij verteld dat dit van te voren was uitgelegd . Ik heb het meisje wat ons hielp erbij gehaald en gezegd dat dit niet was gebeurd. De enige reactie was ooh dat hadden wel gemoeten en toen liep ze door.
Toch een beetje met een raar gevoel weggegaan ondanks dat het eten wel echt goed was.
Wendy L.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een fijne avond uit eten gehad. Gastvrij ontvangen en lekker gegeten. Gerechten kwamen soms wat snel, heeft zijn voordeel en zijn nadeel. Was mijn eerste bezoek hier, maar zeker voor herhaling vatbaar.
406 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij hebben bijzonder genoten met onze vrienden van het gezellige dineren komen graag terug en bevelen het aan bij familie en kennissen
Heimen W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Plezierig zitten in sfeervolle serre. Uitermate vriendelijk en correct personeel. Uitstekend menu. Zeer vriendelijk baliepersoneel die zelfs onthouden met welke jas je kwam en deze bij vertrek aanreiken.
lodylody .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Met de AH actie al eerder in dit restaurant geweest. Als voorgaande keren alles goed. Niets op aan te merken. Ontvangst prettig, je voelt je welkom. Voldoende keuze uit de kaart. De gerechten zijn erg smakelijk. Bediening vakbekwaam en erg vriendelijk.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hadden meer verwacht. De bediening was goed en vriendelijk, maar het eten zeer matig en fantasieloos. We hoorden dat het vaste personeel een bedrijfsuitje had, misschien was dat een reden voor de mindere kwaliteit in de keuken.
Margret V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Mooi opgediend en ruim voldoende. Prettige sfeer en erg vriendelijke bediening die ook nog in is voor een grapje. Perfect!