Fletcher Hotel-Restaurant Amersfoort

Stichtse Rotonde 11 3818 GV Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Amersfoort

Fletcher Hotel-Restaurant Amersfoort ligt aan de rand van het historische centrum van Amersfoort, maar toch behoort ook een wandeling door de bosrijke omgeving hier tot de mogelijkheden. In het sfeervolle restaurant kom je weer volledig tot rust na een onvergetelijke dag. De uitgebreide menukaart wisselt mee met de seizoenen, waardoor je elk seizoen kunt genieten van nieuwe specialiteiten. Na een heerlijk diner kan je nagenieten van de dag in de gezellige lounge, die een eigen barkaart heeft met een uitgebreid assortiment aan dranken.

Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Amersfoort

• : Gratis parkeergelegenheid

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Restaurant Amersfoort

Hin K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Afgelopen twee maanden hier 2x mogen eten met mijn cursus groep. Het betreft steeds weer een zelfde menu kaart waar we uit konden kiezen. Heel saai voor ons maar ook voor de kok lijkt mij. Vandaag kreeg ik vooraf een mostersoep zonder spekjes (maar ik heb toch echt het idee dat vieze ienieminie kleine stukjes spekjes in zitten). Verder zaten er klonten in de soep, bleh. Wat teleurstellend. Mijn hoofdmenu was nu een groententompouce. De vorige keer had ik een smakeloze zalm dus maar wat anders. De basis van de tompouce is (ietwat) royaal aardappelpuree. Wel een lekker gerecht. Ik eindig met een kaas plankje en iets van dadelbrood oid. Dit brood miste bij de helft van cursisten. Wel raar. Maar een lekker toetje om het diner af te sluiten. Zou ik zo weer bestellen.
Ideale locatie voor zakelijk, niet prive dan zou ik zelf iets sfeervolle restaurant/hotel uitzoeken.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten was goed en mooi opgediend, alleen omdat er toeslagen bij diverse gerechten zitten, en die ook per persoon betaald moeten worden, kwam de totale prijs voor het eten uit op 54,50, dus zonder AH actie zou dat 109,00 euro zijn. Hier zit dan nog geen frites bij. Ook de drank zit hier nog niet bij inbegrepen. Dus kwaliteit staat totaal niet in verhouding met de prijs. Jammer. De bediening was super.
Gerla V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
3 gangen Diner prima!
aanbeveling: efficiency, afstemming keuken/bediening, tempo
..........................................
johan K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
we hadden verwacht in een intiem restaurant te komen, maar het was een drukke eetgelegenheid in een congrescentrum. het menu was goed, maar niet verrassend of vernieuwend, maar wel kwalitatief goed. wel jammer, dat alles op 1 bord gedrapeerd was. de extra te betalen portie frites in een "lullig" zakje was uitstekend, maar normaliter hoort deze gewoon erbij in begrepen te zijn, evenals een goede salade. de bediening was overigens uitstekend, wat ik ook niet anders verwacht.
F. V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We waren blij verrast, het hotel was voor ons onbekend maar de indeling was prima zodat je niet op elkaars lip zit. De porties waren voor ons, senioren, aan de ruime kant maar kwalitatief goed voor elkaar.
Op de bediening viel niets aan te merken.
Hanny V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Het eten was niet goed saté zat vol vet biefstuk was taai veel te veel bami slierten in het voorgerecht en hoofdgerecht en alles ging in een zeer hoog tempo we hebben 90 minuten binnen gezeten en 3 gangen naar binnen gewerkt
tiny_groenewegen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
we zijn vorig jaar ook twee maal via AH hier geweest,en vonden het toen beter,creatiever,en dus hebben we het voor de derde keer gedaan ,maar maar waren nu niet onder de indruk.
SaskiaMaria .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Bij het reserveren van de lunch heb ik gevraagd of het mogelijk was voor een warme lunch te reserveren. " Dat was geen punt. Dit bleek dus echter wel een probleem te geven. We konden nog wel een saté krijgen. Aanvankelijk met frites maar na veel overleg toch met noedels.

De soep was niet slecht, edoch we kregen daar een schijf bruinbrood bij met 2 soeptomaatjes met steel en al er boven op?? Na 5 minuten wist ik het personeel te traceren voor een puntje boter en olijfolie.

Het bord met saté was een teleurstelling. De noedels waren duidelijk opgewarmd, deels koud deels plakkerig. Hier en daar een rauw stukje wortel en gele taaie kroepoek.

Keuze in de wijn was er niet, enkel een lauwe smaakloze Sauvignon. Personeel sprak gebrekkig Nederlands en kwam niet fit over.

Kortom niet voor herhaling vatbaar.
J.C. W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Ter plekke heb ik, mede namens mijn echtgenote en 2 vriendinnen, de dames van de bediening een compliment gegeven omtrent de totale verzorging van ons deze avond. Dit hebben zij ook overgebracht aan het personeel in de keuken. Kwamen op de juiste tijd vragen bij het voorgerecht, hoofdgerecht en dessert of het inderdaad goed was en smakelijk. Aangezien ik geen opmerkingen had dit goed was en er ook geen "opdringende" vragen kwamen "of we nog iets wilde drinken" vonden wij dit ook prettig; dit wil elders nog wel eens anders zijn.
Ik heb onze dank dan ook in goede verhouding laten blijken in de fooi en kenbaar gemaakt de goede werkwijze in ieder geval te blijven contunueren.
Dit restaurant kunnen wij dan ook, mede gelet op de prijs/kwaliteitsverhouding, aanraden wanneer men een keuze zou willen maken. Mijn echtgenote en ik zullen - ook zonder AH-actie(s) - zeker dit restaurant niet "voorbij rijden".
J.C. Wolbers, Amersfoort 14 augustus 2017.
ans G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het was een laatste moment boeking dus zonder verwachtingen fietsten we er heen. Vriendelijke soepel in contact jonge vrouw ontving ons en de rest van de bediening was ook aardig gastvrij. Eten was goed. Onverwachts een leuk etentje. Voor herhaling vatbaar
polsss .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Uitstekende bediening. En dat allemaal op een mooi terras in het groen.......................................................................................................................
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
15-07 voor verjaardag met AH kaarten heerlijk gegeten, gezelschap bestond uit 11 personen waarvan 2 kinderen.
Alles wat besteld was, was lekker/goed!!!
Yvon L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Met AH actie...prima. Is aan te raden. Echt 2 voor prijs van 1 . Hebben wel het idee dat het vlees iets anders was van kwaliteit dan van geen AH actie
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We werden heel vriendelijk ontvangen. We hebben aangegeven dat we geen haast hadden en daar werd goed rekening mee gehouden. We konden er een avondvullend programma van maken. Het eten was helemaal goed. Werd goed uitgelegd wat de bedoeling was.