Fletcher Hotel-Resort Amelander Kaap | Restaurant De Kaapse Pracht

• provincie Friesland
  • Romantisch
  • Verjaardag
  • ...

Over het restaurant Fletcher Hotel-Resort Amelander Kaap | Restaurant De Kaapse Pracht

Tafelen ten top

Hoewel de naam wellicht anders doet vermoeden worden hier gerechten geserveerd die voornamelijk regionaal georiënteerd zijn. Als het even kan staat er hier dan ook vis uit de Noord- of Waddenzee op de kaart. Daarnaast zorgt de vriendelijke bediening dat je een topavond hebt.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Resort Amelander Kaap | Restaurant De Kaapse Pracht

Maandag t/m zondag 17.00 - 24.00 uur

6,9

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Resort Amelander Kaap | Restaurant De Kaapse Pracht

Joop O.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Prima, wel een beperkte keuze maar geen uitgekleed/aangepast menu. Met de "beperkte" keuze, keuze genoeg en kwaliteit prima.
Bediening goed, vriendelijk en gelukkig niet opdringerig.
Amelanderkaap wat mij betreft een aanrader.
schobri .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Nette bediening....eten was van een persoon te zout. Niet echt een sfeervolle ruimte meer een luxe kantine.
Wel rustig maar dat lag misschien aan de populatie ouderen die aanwezig waren.
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Nagerecht werd zonder extra kosten aangepast: (ijs met warme chocoladesaus).

Wel opvallend dat ons menu een aanbieding was van €34,50 voor €27,50, maar dat we toch €34,50 moesten betalen. Andere aanbieding werd ons gemeld.
Carlijn A.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Prima restaurant. De bediening was super, complimenten! Enkel aan het einde toen we de rekening wilden vragen waren ze minder oplettend. De inrichting is inderdaad verouderd, maar goed onderhouden. Het eten is goed. Wel zaten bij het hoofdgerecht overal dezelfde garnituren. Bij het nagerecht waren op de ene twee borden andere soorten frambozenijs gebruikt dan de andere twee borden. De ene twee bolletjes waren lichter en er zaten enkele ijskristallen in die minder smaak hadden. De rest was prima. Gerechten kwamen precies met de juiste snelheid door. De wijnen pasten ook goed bij de gerechten.
L. M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het restaurant was goed bereikbaar. Vriendelijke bediening. Tafel mooi gedekt. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Voor herhaling vatbaar
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Waren met AH actie, voor deze actie hebben ze een aparte menukaart, die genoeg keus biedt. Mooie gerechten en de kok maakt er een mooi geheel van.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Prima plek om lekker te eten. Mooie keuze uit verschillende menu
Het voorgerecht was top krijgt een 10. De vis was perfect . Zo ook de wijn
Gezellige bediening en verrukkelijk eten
J K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Bediening was niet vriendelijk en gehaast. Was erg rustig in het restaurant, maar we hadden het gevoel, dat we weer snel weg moesten.
Lammert L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
omdat wij door een deur binnenstapten, die open stond, werden mijn vrouw en ik op een vrij norse manier naar de juiste ingang verwezen. hier werden we vriendelijk ontvangen en naar onze plaats gebracht. we hebben lekker gegeten, alleen de tijd tussen gangen duurde veel te lang.
H.E. V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Goed gegeten, gezellig en een goede kok en personeel.

Mooi opgemaakt.

goede bediening en ruime keuze.

Wij komen hier al 10 jaar

Dit zegt al genoeg
romi09 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Gegeten met de AH actie
Voorgerecht lamsham en de geitenkaas salade waren heerlijk.
Hoofdgerecht de sate van gildehoen ietswat droog.
Nagerecht, brownie met ijs en de boerenjongens met vanilleijs waren erg lekker.
Huub P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We werden snel en vakkundig geholpen. De sfeer was aanvankelijk matig, we waren als eersten aanwezig. Ik heb wel eens een gezelliger geheel meegemaakt. Daarentegen was het eten heerlijk en ruim voldoende qua hoeveelheid. De prijs voor het totaal viel ons mee.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Een prachtig restaurant gelegen in het mooie plaatsje Hollum. Onderdeel van het bijbehorende hotel. Drie gangen menu was ontzettend goed samengesteld. Veel keuze uit zowel vlees als vis en zelfs 4 voorgerechten. Het was allemaal heerlijk. De bediening was goed en de sfeer was prima. In plaats van mijn bestelde spa blauw kreeg ik een karafje water aangeboden. Heerlijk gegeten voor een absoluut mooie prijs! Zeker aan te bevelen voor jong en oud.
Pim B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Het eten van van zeer goede kwaliteit.
De inrichting van het restaurant was minder en hierdoor straalde het mibder gezellig uit.
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
MWij hebben heerlijk gegeten bij jullie. Zag er allemaal goed uit. Obers waren aardig alleen jammer dat ze wat minder opvqqqlettend waren .dit is geen aanmerking maar een opmerking. Ze moeten het ook leren.
Maar over het algemeen was was het prima
knekeman1 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Vanavond was de organisatie ver te zoeken. Te weinig personeel?
Ook het eten viel tegen: sate zonder sauna. Bestelde ijs met boerenjongens was zonder boerenjongens. Ook heel lang wachten met lege borden op tafel.
En we waren niet de enige wachtenden voorlopig geen Fletcher meer.
norbruis .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Voor de tweede dag op rij in dit restaurant. Opnieuw twee drie gangen diners die zeer smaakvol waren. De huiswijnen die geschonken worden zijn een aanrader. De hertenbiefstuk bijzonder lekker.
norbruis .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Goede ontvangst op een rustige dag op Ameland. Heel goed gegeten van enkele bijzondere gerechten van de uitgebreide menukaart. Voor herhaling vatbaar, want we zijn de volgende dag opnieuw geweest.
steendijk126 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, hetgeen wij aten was sappig en mals. De bediening was vriendelijk en maakte bij alle tafels even een praatje. Het meubilair liet echter te wensen over ik had een kapotte rugleuning wat echter niet direct opviel.
Vossie1 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
De beoordelingen waren niet allen positief. Maar wat was het eten heerlijk! Bediening aardig en kundig. Een echte aanrader!