Fletcher Hotel-Landgoed Huis Te Eerbeek

Professor Weberlaan 1 6961 LX Eerbeek Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Landgoed Huis Te Eerbeek

Een romantisch 14-eeuws landhuis, een voormalig koetshuis en een hotelgebouw: dit alles op één landgoed in het Gelderse dorpje Eerbeek. Na een schitterende wandeling door de prachtige tuinen kun je neerstrijken in het sfeervolle à la carte restaurant van Fletcher Hotel-Landgoed Huis Te Eerbeek. Geniet dagelijks van dagverse producten, die de chef-kok voor je omtovert tot een culinair gerecht. Ook in de gezellige bistro kun je terecht voor verrassende maaltijden. Daarnaast heb je vanaf het terras een prachtig uitzicht over de eeuwenoude eiken en vijvers, onder het genot van een heerlijk glas Fletcher’s Cuvée huiswijn.

Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Landgoed Huis Te Eerbeek

Maandag t/m zondag. Open van 12.00 tot 20.30

Erg gunstig
Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Landgoed Huis Te Eerbeek

Pamela N.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Asperges met zalm waren prima. Helaas door foutje in de communicatie duurde het broodplankje ruim 45 minuten. Bedienend personeel wel aardig
Jolande P.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
In 2017 voor de eerste keer in het restaurant een drie-gangen verrassingsmenu gegeten en we waren zeer aangenaam verrast door de kwaliteit van het eten en de bediening. Dit jaar opnieuw al twee keer een bezoek gebracht aan het restaurant en de kwaliteit en gezelligheid, prettige bediening, persoonlijke aandacht en natuurlijk weer heerlijk gegeten. We vinden het leuk om ons te laten verrassen door de kok en deze heeft ons verwend met een heerlijk drie-gangen menu. Dank jullie wel! Niek en Jolande uit Dieren
Gelske D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Nog even gebruik gemaakt van de AH-actie met vrienden. Gewoon vrije en volledige keuze van de kaart, perfecte service, goede en vriendelijke bediening, waarbij iedereen tegelijkertijd de volgende gang kreeg geserveerd. Met partner genoten van de Café de Paris (een variant op de chateaubriand), waar - en dat is dan ook het enige minpuntje - wel iets meer van warme groenten bij hadden gemogen. En de huiswijn is een aanrader. Kortom: roept om herhaling
Geachte mevrouw Dieters,

Hartelijk dank voor uw feedback, dit stellen wij zeer op prijs en zullen dit zeker behandelen.
Fijn om te lezen dat u verder een fijne avond bij ons heeft mogen hebben.

Graag zien we u nogmaals terug in ons restaurant.

Team Fletcher Hotel Huis te Eerbeek
wim V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
absolute aanrader voor mensen zonder kinderen,misschien is dit beter in de zomer er wordt sportief omgesprongen met aanbiedingen die recht geven op reductie,we gaan nog een keer terug
Geachte heer Vugts,

Hartelijk dank voor uw reactie en erg fijn te lezen dat wij u nogmaals mogen verwelkomen in de toekomst.

Team Fletcher Hotel Huis te Eerbeek
Carmen F.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
's middags rond 13.00 uur was het erg rustig, rond een uur of 14.30 uur werd het wat drukker. Gemoedelijke bediening die hun best deden om het je naar de zin te maken. Meer dan genoeg gegeten. Prachtige omgeving.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goed eten. Zeer lange wachttijden. Waren met 2 kleine kinderen en hadden vroeg gereserveerd(18:00)
Desondanks lang wachten. Het eten voor de kleine werd niet geserveerd. Was vergeten. Ook verrassing
aan het einde ivm jubileum was vergeten. Hier was dag vtv nog contact over geweest.
Mooie locatie maar te weinig personeel. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
PR N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We moesten voor ieder gerecht eindeloos wachten. Zelfs voor het eenvoudige nagerecht (ijs).
Maaltijd was lekker, maar grote eters kunnen beter elders heen gaan.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Hebben gisteren buiten geluncht schitterende locatie heerlijk eten en vriendelijke bediening, komen graag nog eens terug.
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het eten smaakte heerlijk, mooi opgemaakte borden met kleine porties, die ruim voldoende waren.
Bediening vriendelijk. Mooie locatie.
Marieke F.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Mijn ouders kenden elkaar 40 jaar, ze hadden bij mijn vader alleen met chocolade 40 getekend. Had iets leukers verwacht. Verder prima gegeten.
Juul W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het restaurant staat op een zeer mooie plek. De gerechten waren Heerlijk. De atmosfeer in het restaurant is fijn en de bediening vriendelijk en professionele. Een aanrader.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Voor het AH-menu ruime keus in gerechten! Heel aardig personeel. Het tempo was redelijk vlot. Wij vonden dat niet erg en je kunt het natuurlijk altijd aangeven.
nico S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Echt heerlijk gegeten, prachtige locatie en het personeel erg vriendelijk en spontaan. Echt een aanrader, kom hier zeker nog eens weer.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Fijne sfeer goede gerechten. Aanrader! Gerechten waren prachtig op de borden gemaakt.
De garnering van de carpaccio was echt perfect.
Het dessert was heerlijk!
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Ontvangst was niet vriendelijk. Geen fijne sfeer. Wij moesten het eten delen met enkele vliegen.
Wij hadden ons toch meer voorgesteld van een Fletcher landgoed restaurant.
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Gebruik gemaakt van AH Restaurant actie. Zeer tevreden.
Keurig opgediend (met uitleg, zoals het hoort!). Correcte wachttijden tussen de "courses".
Hebben een heerlijke avond gehad.
inavanderhout .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Het eten was prima. We moesten wel lang wachten. Niet al het personeel was even bekwaam, maar wel vriendelijk.we dedenmee met de AH restaurantactie en hadden een ruime keuze.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
heerlijk gegeten in ontspannen sfeer. De voorafjes forel en mosterdsoep bleken een uitstekende keus. Ook de hoofdgerechten botervis en eend waren heerlijk en mooi opgemaakt. Bediening waren 2 heel aardige jongelui, die alles goed in de gaten hadden en het de gasten goed naar de zin maakten.
Rudy L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Goede en vriendelijke bediening, verandering in het aangeboden 3 gangen dag menu was geen enkel probleem.
In plaats van vlees of vis een lekkere paddenstoelen biefstuk.
Lazine A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten en complimenten aan de kok gegeven.
Ook het bedienend personeel zeer vriendelijk en adequaat.