Fletcher Hotel-Landgoed Huis Te Eerbeek

Professor Weberlaan 1 6961 LX Eerbeek Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel-Landgoed Huis Te Eerbeek

Sfeervol restaurant op een landgoed

Aan de rand van het Nationaal Park Veluwezoom, op een sprookjesachtig landgoed, zijn een 14e eeuws landhuis, een koetshuis en een modern hotelgebouw gevestigd: Huis te Eerbeek. Hier is gelukkig meer mogelijk dan alleen stijlvol overnachten, want je kunt hier heerlijk lunchen en dineren. Laat je verwennen door de Frans geörienteerde kunsten van de chef en ga na een uitgebreide maaltijd met een rijk en tevreden gevoel weer richting huis.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel-Landgoed Huis Te Eerbeek

Maandag t/m zondag

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel-Landgoed Huis Te Eerbeek

Gelske D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Nog even gebruik gemaakt van de AH-actie met vrienden. Gewoon vrije en volledige keuze van de kaart, perfecte service, goede en vriendelijke bediening, waarbij iedereen tegelijkertijd de volgende gang kreeg geserveerd. Met partner genoten van de Café de Paris (een variant op de chateaubriand), waar - en dat is dan ook het enige minpuntje - wel iets meer van warme groenten bij hadden gemogen. En de huiswijn is een aanrader. Kortom: roept om herhaling
wim V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
absolute aanrader voor mensen zonder kinderen,misschien is dit beter in de zomer er wordt sportief omgesprongen met aanbiedingen die recht geven op reductie,we gaan nog een keer terug
c_formica .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
's middags rond 13.00 uur was het erg rustig, rond een uur of 14.30 uur werd het wat drukker. Gemoedelijke bediening die hun best deden om het je naar de zin te maken. Meer dan genoeg gegeten. Prachtige omgeving.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goed eten. Zeer lange wachttijden. Waren met 2 kleine kinderen en hadden vroeg gereserveerd(18:00)
Desondanks lang wachten. Het eten voor de kleine werd niet geserveerd. Was vergeten. Ook verrassing
aan het einde ivm jubileum was vergeten. Hier was dag vtv nog contact over geweest.
Mooie locatie maar te weinig personeel. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
prnilsson .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We moesten voor ieder gerecht eindeloos wachten. Zelfs voor het eenvoudige nagerecht (ijs).
Maaltijd was lekker, maar grote eters kunnen beter elders heen gaan.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Hebben gisteren buiten geluncht schitterende locatie heerlijk eten en vriendelijke bediening, komen graag nog eens terug.
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het eten smaakte heerlijk, mooi opgemaakte borden met kleine porties, die ruim voldoende waren.
Bediening vriendelijk. Mooie locatie.
Marieke F.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Mijn ouders kenden elkaar 40 jaar, ze hadden bij mijn vader alleen met chocolade 40 getekend. Had iets leukers verwacht. Verder prima gegeten.
Juul W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het restaurant staat op een zeer mooie plek. De gerechten waren Heerlijk. De atmosfeer in het restaurant is fijn en de bediening vriendelijk en professionele. Een aanrader.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Voor het AH-menu ruime keus in gerechten! Heel aardig personeel. Het tempo was redelijk vlot. Wij vonden dat niet erg en je kunt het natuurlijk altijd aangeven.
nico S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Echt heerlijk gegeten, prachtige locatie en het personeel erg vriendelijk en spontaan. Echt een aanrader, kom hier zeker nog eens weer.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Fijne sfeer goede gerechten. Aanrader! Gerechten waren prachtig op de borden gemaakt.
De garnering van de carpaccio was echt perfect.
Het dessert was heerlijk!
i-rozendal .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Ontvangst was niet vriendelijk. Geen fijne sfeer. Wij moesten het eten delen met enkele vliegen.
Wij hadden ons toch meer voorgesteld van een Fletcher landgoed restaurant.
hansinge1 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Gebruik gemaakt van AH Restaurant actie. Zeer tevreden.
Keurig opgediend (met uitleg, zoals het hoort!). Correcte wachttijden tussen de "courses".
Hebben een heerlijke avond gehad.
inavanderhout .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Het eten was prima. We moesten wel lang wachten. Niet al het personeel was even bekwaam, maar wel vriendelijk.we dedenmee met de AH restaurantactie en hadden een ruime keuze.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
heerlijk gegeten in ontspannen sfeer. De voorafjes forel en mosterdsoep bleken een uitstekende keus. Ook de hoofdgerechten botervis en eend waren heerlijk en mooi opgemaakt. Bediening waren 2 heel aardige jongelui, die alles goed in de gaten hadden en het de gasten goed naar de zin maakten.
Rudy L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Goede en vriendelijke bediening, verandering in het aangeboden 3 gangen dag menu was geen enkel probleem.
In plaats van vlees of vis een lekkere paddenstoelen biefstuk.
lazineattema .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten en complimenten aan de kok gegeven.
Ook het bedienend personeel zeer vriendelijk en adequaat.
lazineattema .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We hebben twee keer in dit hotel gegeten, één keer omdat we dit bij ons pakket kregen en één keer via de AH actie.
Beide keren heerlijk gegeten met de complimenten aan de kok en zijn personeel.
Ook de bediening was vriendelijk en adequaat.
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijke lunch gekregen. We mochten uit de gehele kaart kiezen! Zeer vriendelijk personeel, mooie gelegenheid, schoon en netjes.