Over het restaurant Fletcher Hotel Het Witte Huis

Vers en puur in de prachtige natuur

Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis in Soest is gelegen op korte afstand van mooie natuur, zoals de Soesterduinen en nabij het centrum van Amersfoort. In het restaurant geniet je van een goed glas wijn en een lekker hapje, die zowel voor lunch als diner met liefde worden bereid. Er wordt uitsluitend gewerkt met verse en pure ingrediënten. En dat proef je. Hier, in een prachtige bosrijke omgeving, word je culinair in de watten gelegd en zou je na een uitgebreide maaltijd nog uren willen blijven hangen om na te genieten.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Het Witte Huis

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel Het Witte Huis

M C.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Ontvangst goed, vlotte afhandeling menu, personeel zeer vriendelijk, alles netjes en goed mooi schoon. Het is zeker een aanrader.
Joop W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
hm H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We waren in eerste instantie alleen voor de lunch dus we dachten even snelle lunch maar toen werd het druk (te verwachten met mooi weer op zondag herfstvakantie) en zij waren er niet op berekend qua aantal personeel, het duurde allemaal erg lang. Personeel was ook niet up to date. Club sandwich was droog en niet met het gevraagde bruine brood en burger was eenvoudig en kaas vergeten.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Voor de 2e keer hier gegeten,was uitstekend,ook het personeel is erg vriendelijk en weet ook veel.Misschien iets meer vis soorten op de kaart, 2 soorten misschien een beetje weinig?
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Soep was niet te warm (hebben we aangegeven) het hoofdgerecht was goed
nagerecht lang op moeten wachten, kreeg de indruk dat we vergeten waren
ijcoup de smaak was goed maar veel te koud,kwam zo uit de vriezer.
mjwerker .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We zijn weggegaan voordat we iets bestelden. We weden geplaatst in de serre naast een lekkend dakgedeelte. Verder was de acoustiek slecht wat het lawaai van enkele gezelschappen verderop deed meer aan een kermisterrein denken dan aan dat van een restaurant. Een toevallige samenloop van omstandigheden dus die niet goed samenviel. Ik heb bij de gerechten maar goed ingevuld anders komt de recensie niet door.
Het personeel was heel aardig en begripvol, dus ' no hard feelings'.
M. Loonen
m S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
heel jammer dat het behoorlijk luidruchtig wordt als er een paar tafels met een groter gezelschap is, vooral de mannen hoor je dan er boven uit...
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Vrije keuze van de kaart (enkele gerechten +2,50 toeslag). Goed gevulde en mooi opgemaakte borden. Het eten was lekker en van een goede kwaliteit. Aanraders: salade met geitenkaas, gildehoen saté, dame blanche. Snelle, vriendelijke bediening.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het eten is goed,maar niet bijzonder. De bijgerechten zijn minimaal.Er was een grote groep, dus erg rumoerig.De inrichting vind ik erg somber.
Trees W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
De tortellini, die ik besteld had, was vervangen door een andere, minder smakelijke, pastasoort. Dit was niet van te voren gemeld. Toen ik de ober daarop aansprak, was de reactie: "Oh, die zal dan wel op zijn". Beetje slordig.
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
bij de ontvangst bleek dat was geresrveerd voor HiTea in plaats van lunch
wachttijd lang,vervolgens ging de serveerster uitleggen dat volgens haar de AH kaart alleen voor diner was terwijl op de site AH diner de mogelijkheid van lunch staat aangegeven.
Resultaat :Geen bezoek meer aan Fletcher Hotels.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Prima gegeten met zeer vriendelijke bediening. Compliment ! Komen dan beslist weer terug.
Hoop dat het in toekomt prima blijft gaan.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Ondanks redelijke bezetting was een gesprek 15 meter verder bijna te volgen. Ook was iemand van de bediening luid sprekend. M.a.w. doe iets aan de akoestiek.
De dode vliegen, zoals een eerdere bezoeker al opmerkte. lagen er nog steeds!
NinaDH .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Wat een top service van dhr. Van den Boogaard en zijn team. We hebben met een groep bij het Witte Huis geslapen nadat we een fantastische bruiloft hebben gevierd. Ze hebben heel goed meegedacht, geholpen en zeker meer gedaan dan nodig was. Hartelijk bedankt voor alles jongens!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
eten was goed maar de inrichting was slecht en de vesterbanken waren smerig ook hadden we last van vliegen en wespen tijdens het eten,dit is voor ons de reden om hier niet meer heen te gaan
A.R. D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Mooi en goed restaurant. Ik heb heerlijk gegeten. De kogelbiefstuk die ik had was uitstekend. Helemaal niks op aan te merken.
Wijnanda H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We kwamen met een grote groep via de AH actie. Het was gezellig druk in het restaurant maar daar door was het te remoerig waardoor je naast gezeten niet kon verstaan. De bediening was teleurstellend. Er werd op een viltje de bestelling opgenomen. Serveerster kwakte de bestelling op tafel en er werd geen rekening gehouden met een lactose allergie. Ik kon een gerecht krijgen zonder saus wat daardoor niet smakelijk was en bij het toetje werd slagroom geserveerd! Voor de prijs kon het wel wat beter!
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Hartelijke ontvangen, enthousiast en klantgericht. Leuke sfeer en alle gerechten waren goed van kwaliteit, we sloten af met een heerlijk kaasplankje met een aanbevolen glaasje port. Wij komen zeker terug!
A B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Echt een slechte ervaring in dit restaurant ! Vreselijk harde dreun muziek zodat je niet normaal gezellig kunt praten met elkaar ,Dit gaven we aan toen de kaart gebracht werd, maar werd niets mee gedaan , bij de tweede keer gezegd te hebben dat de muziek enorm hard stond werd het nauwelijks zachter gezet Het flesje drinken met inhoud werd al weggepakt terwijl er nog drinken in zat ! de wijn kwam pas nadat het eten al bijna op was ! Het bord had wel 5 kapotte stukken rondom dit moet niet kunnen ... Bij de varkenshaas werd aardappelpuree geserveerd , dit was gewoon op het bord gekwakt zo akelig was het opgediend het leek echt wel een overig restant ! de kleding zag er ook echt niet verzorgd uit van het personeel vlekken op de kleding ! Wat een verschil is dit hotel met het Fletcher hotel in Valkenburg waar we pas geleden een 3 gangenmenu hebben gegeten met de ah actie . daar was het zo perfect zowel het opdienen van het eten als het personeel zorgvuldig en correct en ook nog € 5 euro goedkoper dan dit hotel met het 3 gangen menu van de ah actie.! We raden fletcher hotel restaurant Witte huis Soest ook niet aan , echt een afgang !
Patrick Z.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Vriendelijke bediening en chef-kok deed zijn best.ontvangst en bediening waren goed.Kom hier zeker terug. Eten was voldoende en kwalitatief goed