Fletcher Hotel Het Witte Huis

Birkstraat 138 3768 HN Soest Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Het Witte Huis

Vers en puur in de prachtige natuur

Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis in Soest is gelegen op korte afstand van mooie natuur, zoals de Soesterduinen en nabij het centrum van Amersfoort. In het restaurant geniet je van een goed glas wijn en een lekker hapje, die zowel voor lunch als diner met liefde worden bereid. Er wordt uitsluitend gewerkt met verse en pure ingrediënten. En dat proef je. Hier, in een prachtige bosrijke omgeving, word je culinair in de watten gelegd en zou je na een uitgebreide maaltijd nog uren willen blijven hangen om na te genieten.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Het Witte Huis

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:00
- High Tea 13:00 - 17:00
- Bar 07:00 - 23:00
- Brunch 11:30 - 14:00

• Af te huren , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
wilma H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Vandaag met 15 meiden een high tea gedaan . Niet goed. komen zeker niet terug. Vergelijking prijs en wat je ervoor krijgt is niet in verhouding. Op de website staan luxe broodjes met zalm en parmaham, huisgemaakte choc. brownies, diverse kleine gebaksoorten, bonbons etc. Wij kregen ieder een halve sandwich, koekjes, 2 schaaltjes fruit ( voor 15 mensen ) . Nadat we geklaagd hadden werden er nog wat broodjes en warme kaashapjes neergezet. Conclusie : zeker geen aanrader.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Lekker gegeten tegen een redelijke prijs. Vriendelijk personeel.
E. T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De keuken levert mooie gerechten af. Goed van smaak en stijlvol opgemaakt. De betere keuken. Bediening was wat gehaast, waarschijnlijk was een serveerder afwezig. Petje af voor de mensen die dit opvingen. AH Restaurant Actie loopt ook in februari door met AH spaarkaart, zo werd ons verteld.
highfive1 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het personeel was attent, het eten goed. Bediening meestal vlot genoeg. Niet exclusief, maar gewoon lekker/goed. Heel fijn dat je hier met de AH actie terecht kunt. Zo was de prijs ook prima duidelijk voor 3 gangen. 34,50 voor 2 personen.
Engeltje72 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gebruik gemaakt van de AH kortingsbonnen actie. Werden vriendelijk ontvangen en konden eigen tafeltje uitkiezen. Er werd ons een broodplankje vooraf aangeboden met wat smeersel en tapenade waar we gebruik van hebben gemaakt. Het brood was eenvoudig, maar prima starter.
We konden vrij van de kaart kiezen met voor enkele gerechten een "menu toeslag" en er bestond ook de mogelijkheid om een "speciale" koffie als dessert te bestellen, hetgeen erg prettig was, want na het hoofdgerecht hadden we echt wel genoeg. Dus als afsluiter heerlijk genoten voor een Italian Coffee en overheerlijke friandises. In eerdere review gelezen over het lang moeten wachten tussen de gerechten, maar daar hebben wij niets van gemerkt. De tijd tussen de gerechten was wat ons betreft juist uitstekend om rustig van een heerlijk avondje uit te genieten.
Qua sfeer blijft wel een restaurant bij een Fletcher hotel.
G.M. V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De kwaliteit van het eten was goed. Het was erg druk in het restaurant, waardoor het luidruchtig werd. Je moest vrij lang wachten op de verschillende gerechten
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Waren hier met zijn 4en op de AH restaurantactie. Kogelbiefstuk waren maar 2 plakjes vlees. 1 personeelslid wist niet wat een gin-tonic was. Rekening klopte niet, stonden drankjes van andere mensen op onze rekening en waarschijnlijk een paar van onze drankjes bij hen. Keuken en bediening konden waarschijnlijk de drukte niet aan. Het personeel was wel zeer vriendelijk. Zijn zeer zeker echt wel verbeter puntjes nodig willen wij hier terugkomen. Het was het gewoon NIET!
Winnie En Kees L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Helaas was het eten geen verrassing. Alles een beetje saai van smaak.
voorgerecht..vis..ipv zalm werd het forel. De vis was echt te koud.
Biefstuk was mals maar had totaal geen smaak. de aardappeltjes erbij leek niet echt vers gebakken en de groenten waren amper te vinden.
Dame blanche...geen warme chocolade saus..karig...ijs was geen romige ijs.
Wijn was lekker, maar karig glas.
De ambiance was mooi.
Zou, vanwege de teleurstelling met eten niet snel weer gaan.
Winnie En Kees L.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
De vis bij voorgerecht was te koud. (forel ipv zalm)
Biefstuk, mals en rosé, maar weinig smaak
Dame blanche...een beetje chocolade saus, maar niet apart erbij
en niet warm. ijs van mindere kwaliteit.
Dave S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Het was net een voldoende toen mijn partner en ik hier uit eten gingen. De kaart bestaat uit weinig variatie & het personeel was jong en onervaren.
De kwaliteit van de het voorgerecht (hertenham) was wat gewoontjes en sprong er niet uit. De Carpaccio was wel heerlijk!

Hoofdgerechten waren redelijk tot goed en dessert ook echter de aankleding van de Dame-blance had iets mooier gekund...

Dat je apart een bakje patat moet bestellen vind ik ook altijd een rare gewaarwording. Patat, aardappelgratin of pommes duchesse hoort er in onze beleving gewoon bij zeker als je naar de prijs kijkt van het gerecht.
BEN-M .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De ontvangst was vriendelijk en onze jassen werden aangenomen,ook het bedienend personeel heel attent en vriendelijk.Het voorgerecht was smakelijk en mooi opgemaakt,verder de hoofdgerechten waren van hoge kwaliteit en zeer smaakvol.Het dessert was GEWOON HEERLIJK.Zeker een aanrader.
Mickey10 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
heerlijk gegeten en ook zeer goede service want we mochten kiezen uit het menu register het hotel is klein maar heel knus
bakkermarry .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wij hebben er heerlijk gegeten. En een pluim voor het personeel, een top ontvangst en super fijne bediening.
Zeker de moeite waard om terug te gaan. GEZELLIG.
FvanLoon .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Nadat we onze bestelling hadden gedaan moesten we nog zeker 20 minuten wachten en toen werd een verkeerd gerecht uitgeserveerd. Na ongeveer een kwartier later en na twee keer informeren of ons bestelde gerecht nog kwam kregen we ongeveer 5 minuten daarna ons bestelde gerecht uitgeserveerd. Dat wil zeggen dat we na meer dan een uur ons voorgerecht uitgeserveerd kregen. Ook de periode tussen ons voorgerecht en hoofdgerecht was nogmaals een half uur. Om het dessert te kunnen bestellen en het uitgeserveerd krijgen in twee etappes duurde ook nog een flinke tijd.
Erik A.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
De smaak van het eten en de opmaak heeft onze verwachtingen overtroffen, hulde aan de kok! Vriendelijke bediening. Een aanrader. Je moet wel de tijd nemen, de tijd tussen de gangen was vrij groot.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Prima restaurant. Met AH-korting hier gegeten. Vrije keuze van het gehele menu. Er is ook een leuke kinderkaart. Alles smaakte prima. De gerechten zijn niet kleiner dan bij eten zonder korting. Erg vriendelijk en voorkomend personeel. Slechts één puntje van aandacht; de tijd tussen de gangen was wel erg lang. De kaart geeft voldoende info over de gerechten. De kaart zou iets uitgebreider kunnen maar er is op zich genoeg keuze. Personeel denkt met je mee als je vindt niet voldoende keuze te hebben, bijvoorbeeld bij het dessert.
jansennesnaj .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Mooie ruimte en prima eten. Jammer dat daar weer afbreuk aan werd gedaan door de extreem langzame bediening. Waarom is er toch zo extreem weinig personeel in veel NL horeca, hoe kan men die ene (prima!) medewerker belasten met de bediening van een heel restaurant van zo'n 20 tafels?
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Het voorgerecht vonden wij elders lekkerder. Er behoefte niet zoveel pijnboompitten olijven en gedroogde tomaatjes bij! Verder het hoofdgerecht was heerlijk en het toetje was overheerlijk!
Niki M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Ik heb hier met mijn man heerlijk gegeten. We waren over alle 3 de gangen erg te spreken. Met name de hertenham die ik als eerste gang had genomen heb ik erg van genoten. Bij het hoofdgerecht een extra portie friet besteld (we hadden immers gelezen dat het niet al te best zou zijn met de portiegrootte). Achteraf was dat eigenlijk niet nodig. De aardappelpuree die bij onze gerechten (vis en vlees) werd geserveerd was heerlijk romig en ook voldoende. De wijn was overigens wel aan de karige kant maar daar staat dan weer tegenover dat het wel heel lekker wijn was. In menig goedkoper restaurant krijg je lang niet zulke lekkere wijn. Al met al een prima avond gehad.
Klazina K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gezellig en lekker gegeten bij Hotel "Het Witte Huis". Je waant je in een rustiek restaurant met vriendelijke bediening. De beleving van het eten, was het tegenovergestelde van de beleving van de hotelkamer helaas.
Het restaurant is zeker de moeite waard om langs te rijden en hier de dineren.