Fletcher Hotel Het Witte Huis

Birkstraat 138 3768 HN Soest Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Het Witte Huis

Vers en puur in de prachtige natuur

Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis in Soest is gelegen op korte afstand van mooie natuur, zoals de Soesterduinen en nabij het centrum van Amersfoort. In het restaurant geniet je van een goed glas wijn en een lekker hapje, die zowel voor lunch als diner met liefde worden bereid. Er wordt uitsluitend gewerkt met verse en pure ingrediënten. En dat proef je. Hier, in een prachtige bosrijke omgeving, word je culinair in de watten gelegd en zou je na een uitgebreide maaltijd nog uren willen blijven hangen om na te genieten.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Het Witte Huis

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

• Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Hartelijke ontvangen, enthousiast en klantgericht. Leuke sfeer en alle gerechten waren goed van kwaliteit, we sloten af met een heerlijk kaasplankje met een aanbevolen glaasje port. Wij komen zeker terug!
A B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Echt een slechte ervaring in dit restaurant ! Vreselijk harde dreun muziek zodat je niet normaal gezellig kunt praten met elkaar ,Dit gaven we aan toen de kaart gebracht werd, maar werd niets mee gedaan , bij de tweede keer gezegd te hebben dat de muziek enorm hard stond werd het nauwelijks zachter gezet Het flesje drinken met inhoud werd al weggepakt terwijl er nog drinken in zat ! de wijn kwam pas nadat het eten al bijna op was ! Het bord had wel 5 kapotte stukken rondom dit moet niet kunnen ... Bij de varkenshaas werd aardappelpuree geserveerd , dit was gewoon op het bord gekwakt zo akelig was het opgediend het leek echt wel een overig restant ! de kleding zag er ook echt niet verzorgd uit van het personeel vlekken op de kleding ! Wat een verschil is dit hotel met het Fletcher hotel in Valkenburg waar we pas geleden een 3 gangenmenu hebben gegeten met de ah actie . daar was het zo perfect zowel het opdienen van het eten als het personeel zorgvuldig en correct en ook nog € 5 euro goedkoper dan dit hotel met het 3 gangen menu van de ah actie.! We raden fletcher hotel restaurant Witte huis Soest ook niet aan , echt een afgang !
Patrick Z.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Vriendelijke bediening en chef-kok deed zijn best.ontvangst en bediening waren goed.Kom hier zeker terug. Eten was voldoende en kwalitatief goed
a3vanes .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Personeel erg vriendelijk, behulpzaam, al onze wensen werden vervuld.
Uit het 3-gangen menu konden we kiezen, alles was heerlijk. Een pluim voor de kok!
We komen zeker weer terug in Het Witte Huis!
DonaldB .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
De ontvangst en bediening was weinig vormelijk, maar zeer vriendelijk en enthousiast. Het eten was goed en smakelijk, maar de keuzemogelijkheden waren beperkt. De entourage was die van een hotel met veel deelnemers aan trainingen e.d.: niets mis mee, maar weinig gezellig.
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Zeer vriendelijk personeel, wat echter wel wat foutjes maakte. De wijnkaart werd vergeten, (waarvoor excuses werden aangeboden) en de bestelde frites werd niet tegelijk met het hoofdgerecht opgediend. Na het kopje koffie rond 20.15 uur kwam vervolgens niemand van de bediening nog naar het terras, waarna wij en de andere gasten zelf naar binnen zijn gegaan om af te rekenen. Bovenstaande kritiek hebben wij in andere recencies gelezen en het is jammer dat dit kennelijk door het management niet wordt opgepakt. De kwaliteit van het eten was goed, hoewel er erg weinig groente werd geserveerd. Wij konden gebruik maken van de AH spaaractie, maar vinden het bedrag van € 34,50 voor het 3 gangen keuzemenu aan de hoge kant.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wij hadden een AH kortingskaart en konden uit de hele kaart kiezen. Het eten was prima en de bediening vlot en vriendelijk. Wij hebben heerlijk buiten op het terras gegeten.
cor.baarendse .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening ! Een rustig muziekje op de achtergrond , prima!
Ondanks de drukte toch snel en netjes geholpen .
Irma R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heb heel lang moeten wachten voor we eten kregen. Wel 45 minuten na onze bestelling en de zaak was maar voor 1/4 bezet qua tafeltjes Toen kreeg ik ook nog het verkeerde eten. Ze kwamen niet langs om te vragen of we nog iets wilde drinken. Toen we het eten op hadden kwam ze pas de patat brengen Vuile borden en glazen werden niet weggehaald. Het baste er van de vliegen.
Kortom een drama
Cornelis D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Goede keuken, korte menu-kaart met weinig keuze, verzorgde inrichting en vriendelijke bediening.
Minpunt is de keiharde acoustiek : met twee gezelschappen binnen was het lawaai niet te harden.
ria V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
De bediening was niet erg goed. Er werden heel veel fouten gemaakt. Het duurde allemaal erg lang, Mensen moesten na lang wachten zelf om menukaart vragen, Flesjes die nog half vol waren werden al meegenomen. Heel lang wachten voordat je rekening kreeg en dan ook nog eens de verkeerde. Ze liep continue sorry te zeggen.
Wel 3 kwartier moet wachten op nagerecht, terwijl ze toch al onze borden al weg hadden gehaald.Er werd totaal niet opgelet. Dus na lang wachten .en zonder nagerecht toch maar afgerekend ,en toen gaven ze aan dat er een computerstoring was. De bestellingen werden niet door gegeven aan de keuken,. Vreemd we hadden alles in een keer besteld , en voor en hoofdgerecht wel gekregen. (niet erg oplettend) Eten was verder prima
h.vorm57 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
geen speciaal AH menu, we konden gewoon alles kiezen van de normale menu kaart, dat was prettig.

Wel zou de keuken erop moeten toezien dat degene die frituurt beter zijn best doet en niet alles laat verbranden
G. V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We konden buiten zitten, daar werden we keurig te woord gestaan.
Een aantal van uw vragen kon ik dus niet helemaal juist beantwoorden.
M.J.Th. K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Prima service, de keuken werd speciaal voor ons geopend. We hadden vrije keuze van de kaart en de mogelijkheid om op het terras te eten.
Dineke W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het eten was prima. Het personeel was vriendelijk en bekwaam. De locatie is goed. . Het was heerlijk weer dus buiten gezeten.
Gerco S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk buiten gedineerd in de laatste zonnestralen. Prettige bediening, goede ingrediënten, prima wijn.
Goede parkeergelegenheid.
beerdsenbh .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Eten was prima; bediening keurig en vriendelijk. Het was lekker rustig. Voor herhaling vatbaar. Geen verdee opmerkingen.
Karel D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
De bediening was erg goed ,vriendelijk personeel . En alles was lekker en smaakvol gereserveerd , vanaf het voorgerecht tot het toetje .
lorri.granger .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Duurde tien minuten voordat we een serveerster zagen; deze wist veel niet, moest bijv. nagerecht al bij eerste bestelling opgeven, terwijl andere serveerster zei dat dit helemaal niet nodig was. Service was dus teleurstellend. Verder redelijk, niets bijzonders.
zitaboy .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Voorgerechten: carpaccio en salade met geitenkaas; deze waren prima.
Hoofdgerechten: kogelbiefstuk en varkenshaasje; de kogelbiefstuk bestond uit 2 plakjes, veel te weinig ! Wel lekker........ Het varkenshaasje was niet te groot en niet te klein, prima van smaak. Beide geserveerd met aardappelpuree en erg weinig groenten.
Nagerechten: dame blanche en kaasplankje: beide waren prima !
Volgens de site van AH restaurantactie was de gangbare prijs van een 3-gangendiner 34,50 maar op de rekening stond 39,--
Gelet op de hoeveelheid van het hoofdmenu is dit veel te veel maar omdat je met 2 personen bent komt het neer op 19,50 wat dan redelijk te noemen is.
Maar......bij de vorige AH- actie was het duidelijk beter voor elkaar !
Geen echte aanrader meer !