Fletcher Hotel Het Witte Huis

Birkstraat 138 3768 HN Soest Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Hotel Het Witte Huis

Vers en puur in de prachtige natuur

Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis in Soest is gelegen op korte afstand van mooie natuur, zoals de Soesterduinen en nabij het centrum van Amersfoort. In het restaurant geniet je van een goed glas wijn en een lekker hapje, die zowel voor lunch als diner met liefde worden bereid. Er wordt uitsluitend gewerkt met verse en pure ingrediënten. En dat proef je. Hier, in een prachtige bosrijke omgeving, word je culinair in de watten gelegd en zou je na een uitgebreide maaltijd nog uren willen blijven hangen om na te genieten.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Het Witte Huis

- Brunch 11:30 - 14:00

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Annemieke P.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Puur uit nieuwsgierigheid, omdat we er al honderden keren langs zijn gereden in ons leven, gingen we hier eten. We hadden op de website al gezien dat de kaart niet uitgebreid is en er stonden ook geen gerechten op waar ik meteen enthousiast van werd. In de praktijk kwam dit helaas uit: het was zeker niet vies, maar ook absoluut niet bijzonder. Geen opvallende smaken of smaakcombinaties, een beetje lafjes allemaal. We werden niet verrast. De parfait van Haagse hopjes was een positieve uitzondering: die was lekker.
Ook de zaken eromheen waren het allemaal net niet. Gin-tonic in een longdrinkglas zonder ijs. De cappuccino kwam duidelijk uit een automaat met slap schuim en de afdruk van de pijpjes waar de koffie uit kwam, deze werd bovendien geserveerd met een cupje koffiemelk... dan heb je het eigenlijk niet begrepen.
Omdat we met een Iens-AH-kortingsbon aten, waren we gelukkig maar € 35 p/p kwijt, meer dan dit was het eigenlijk niet waard.
De bediening was keurig en alles zag er netjes uit, het is mooi ingericht.
Ggvdh .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Op 27-11-2016 hier gegeten met de AHrestaurantactie . Je kunt hier gewoon van de kaart kiezen. Lekkere voorgerechten, hoofdgerechten en desserts.
Al met al een aanrader.
Hansentrees .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het eten was verzorgd, vers en smakelijk maar 4 euro voor een kwart glas witte wijn in een Fletcher restaurant is wel erg prijs prijzig.
Leeuwa .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Alle gerechten smaakten goed en waren met zorg bereid. Correcte en vriendelijke bediening. In het kader van de AH-spaaractie wordt het menu van € 34,50 slechts 1x berekend.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een hotel waar kwaliteit en service hoog in het vaandel staat. TOP ambiance!!!!!
Een avond wat voor herhaling vatbaar is. Een ruime menu kaart voor elk wat wils.
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
prijs/ kwaliteit verhouding goed. Bediening ronduit slecht. We zaten op de tocht. Op de vraag of de klapdeuren naar de hal dicht konden werd aangegeven dat dat niet kon.
Ger T.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
We waren hier nu voor de derde keer en het viel niet mee. Portie zalm als voorgerecht was veel kleiner en de soep was erg flauw. Hoofdgerechten sate en snoekbaars niet bijzonder.
En we hadden als nagerecht Italian koffie met tia maria. Koffie was niet warm genoeg waardoor de tia maria niet goed mengde. Verder werd er dikke slagroom uit een spuit gebruikt. Dus kwaliteit niet goed. kregen een nieuwe na reclamering maar ook die was niet goed.
Willemkooij .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het eten was goed maar niet meer dan dat.
Wat ik wel heel vreemd vind is dat je een beetje groenten en friet apart moet bestellen en betalen.
Dus ik dat toch maar besteld toen kwam on hoofdgerecht niet al te warm dus gelijk begonnen met eten.
Na een minuut of 15 kwam de serveerster vragen of alles naar wens was wij zijden ja maar we hebben nog geen friet en groente. Zal even aan de keuken vragen 5a6 minuten later zij ze een foutje van de keuken.
Kon nog wel krijgen maar me eten was op dus ik zij nee dank u.
Kreeg wel gratis koffie aangeboden.
Dus al met al zeer Matig.
Bvand .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
De kaart is niet erg uitgebreid, maar wat ze serveren is echt van prima kwaliteit. Het is een plezierige plek om te eten, zowel qua ligging als qua entourage.
Mijn enige minpunt is de entree. Vanaf de deur tot aan het restaurant was de vloer bezaaid met blaadjes en vuil. Meer dan gewoon inwaai vuil. Dat valt direct op op deze lichte marmeren vloer, en maakt een rommelige indruk.
Gerla L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Alle ging naar wens. Vriendelijk personeel. Had wat anders van het dessert verwacht, daar goede uitleg over gekregen. Verder geen problemen.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Prima alternatief om buitenshuis te eten, wanneer je geen zin hebt om thuis te koken. Redelijke prijs i.v.m. AH restaurantactie.
Fiarlar .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Het eten was heel goed. Het restaurant is erg gezellig qua inrichting. Ik weet niet of de lange wachttijd kwam omdat wij via de ah actie kwamen eten. Wij vonden dat niet zo leuk dus we komen niet meer eten.
Yvonneingels .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wij hebben genoten van een gezellig avond in het Fletcher Witte Huis. Heerlijk gegeten, prettige ambiance en vriendelijke bediening. Eten was niet al te snel met het uit serveren en dat vonden
wij erg prettig. Wij komen graag terug...
Jordy B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Een week geleden op een rustige zondag plaats genomen bij het restaurant van dit Fletcher hotel. de sfeer was goed en de kelner was ervaren genoeg voor de gasten die plaats namen in het restaurant. Jammer dat op deze regenachtige dag de jas niet werd aangenomen wat al voelde en overkwam als een beetje ongeïnteresseerd. Toen we aan het menu begonnen werden de gangen mooi opgediend en de wijn-spijs combinatie was prachtig. Helaas was de serveertijd tussen de gerechten erg vlot waardoor de wijn erg snel geschonken moest worden en er daardoor weinig tijd was voor een mooie beschrijving en uitleg. De gerechten waren verder eenvoudig maar goed op smaak en het is een restaurant wat zeker trots mag zijn op hun uitstraling en kennis naar gasten.
Anitavkl .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
T eten was heerlijk!!!! Er was alleen erg veel rumoer, vooral als je gehoorapparaten draagt. Misschien iets van gordijnen of tapijt om geluid te dempen ?
Arievanproosdij .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Onze eerste indruk van het restaurant waar we altijd langs fietsten en nu daar gingen dineren waren erg goed.
We konden van de kaart kiezen.
het smaakte heerlijk en zag er verzorgd uit.
Ook de service was prima ,voor herhaling vatbaar.

Info875 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Lekker gegeten in het zonnetje op een oké terras ( wel vrij dicht op de weg maar dat wisten wij op voorhand ) prima bediening. Gewoon goed dus
Ipruim .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Dit Fletcher hotel was prima. mooie lokatie. ( wel even wennen aan het geluid van het drukke verkeer), maar het ging prima. Bediening prima. vriendelijk personeel, correct en beleefd.
Het diner was prima verzorgd. Wij hadden de sliptongetjes, gekozen, die waren lekker. Met lekker aardappelpuree en wat groenten. De borden waren ook 'gezellig' opgemaakt.
Als vooraf had mijn vriend cappacho..(niet goed geschreven!) en ikzelf het broodplankje, lekkere broodjes trouwens. De bijgevoegde sausjes waren niet goed voor mij, maar waren prima van smaak. (mijn vriend heeft het geproefd).

Als dessert hadden we koffie en thee, met een koekjes/chocolatjes-plateau. erg lekker.

Wij hadden een kamer gehuurd, was prima in orde. Een klein dingetje: de vloer van de douche werd erg glad. Misschien van die anti-slip plakfiguurtjes? (kamernr 402)

Wij hebben het erg naar ons zien gehad, mede ook natuurlijk dat we prachtig weer hadden, en veel buiten hebben kunnen zitten, op het hele gezellige terras.

Zeker een aanrader, en zullen dit hotel zeker aan onze kennissen en familie aanraden.
Jvanwegen .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Nu 2 keer voor diner geweest, eten zeer netjes. Wat me nu wederom opviel dat er tijdens een diner skyradio-achtige populaire muziek gedraaid wordt, wat mijns inziens niet past bij een relaxt diner, waarbij je ook nog wilt communiceren.
Tiny_groenewegen .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
omdat het ons de vorige keer zo goed was bevallen ,hebben we nogmaals genoten van het heerlijke eten ,vriendelijke bediening,
de inrichting is mooi,ruim ,het terras ligt heel gunstig ten opzichte van de zon.
wij zouden een zacht sfeermuziekje wel leuk vinden, omdat de stilte af en toe opviel.
vriendelijke groet.