Fletcher Hotel Het Witte Huis

Birkstraat 138 3768 HN Soest Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Het Witte Huis

Vers en puur in de prachtige natuur

Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis in Soest is gelegen op korte afstand van mooie natuur, zoals de Soesterduinen en nabij het centrum van Amersfoort. In het restaurant geniet je van een goed glas wijn en een lekker hapje, die zowel voor lunch als diner met liefde worden bereid. Er wordt uitsluitend gewerkt met verse en pure ingrediënten. En dat proef je. Hier, in een prachtige bosrijke omgeving, word je culinair in de watten gelegd en zou je na een uitgebreide maaltijd nog uren willen blijven hangen om na te genieten.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Het Witte Huis

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:00
- High Tea 13:00 - 17:00
- Bar 07:00 - 23:00
- Brunch 11:30 - 14:00

• Af te huren , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Winnie En Kees L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Helaas was het eten geen verrassing. Alles een beetje saai van smaak.
voorgerecht..vis..ipv zalm werd het forel. De vis was echt te koud.
Biefstuk was mals maar had totaal geen smaak. de aardappeltjes erbij leek niet echt vers gebakken en de groenten waren amper te vinden.
Dame blanche...geen warme chocolade saus..karig...ijs was geen romige ijs.
Wijn was lekker, maar karig glas.
De ambiance was mooi.
Zou, vanwege de teleurstelling met eten niet snel weer gaan.
Winnie En Kees L.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Dave S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Het was net een voldoende toen mijn partner en ik hier uit eten gingen. De kaart bestaat uit weinig variatie & het personeel was jong en onervaren.
De kwaliteit van de het voorgerecht (hertenham) was wat gewoontjes en sprong er niet uit. De Carpaccio was wel heerlijk!

Hoofdgerechten waren redelijk tot goed en dessert ook echter de aankleding van de Dame-blance had iets mooier gekund...

Dat je apart een bakje patat moet bestellen vind ik ook altijd een rare gewaarwording. Patat, aardappelgratin of pommes duchesse hoort er in onze beleving gewoon bij zeker als je naar de prijs kijkt van het gerecht.
BEN-M .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De ontvangst was vriendelijk en onze jassen werden aangenomen,ook het bedienend personeel heel attent en vriendelijk.Het voorgerecht was smakelijk en mooi opgemaakt,verder de hoofdgerechten waren van hoge kwaliteit en zeer smaakvol.Het dessert was GEWOON HEERLIJK.Zeker een aanrader.
Mickey10 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
heerlijk gegeten en ook zeer goede service want we mochten kiezen uit het menu register het hotel is klein maar heel knus
bakkermarry .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wij hebben er heerlijk gegeten. En een pluim voor het personeel, een top ontvangst en super fijne bediening.
Zeker de moeite waard om terug te gaan. GEZELLIG.
FvanLoon .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Nadat we onze bestelling hadden gedaan moesten we nog zeker 20 minuten wachten en toen werd een verkeerd gerecht uitgeserveerd. Na ongeveer een kwartier later en na twee keer informeren of ons bestelde gerecht nog kwam kregen we ongeveer 5 minuten daarna ons bestelde gerecht uitgeserveerd. Dat wil zeggen dat we na meer dan een uur ons voorgerecht uitgeserveerd kregen. Ook de periode tussen ons voorgerecht en hoofdgerecht was nogmaals een half uur. Om het dessert te kunnen bestellen en het uitgeserveerd krijgen in twee etappes duurde ook nog een flinke tijd.
Erik A.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
De smaak van het eten en de opmaak heeft onze verwachtingen overtroffen, hulde aan de kok! Vriendelijke bediening. Een aanrader. Je moet wel de tijd nemen, de tijd tussen de gangen was vrij groot.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Prima restaurant. Met AH-korting hier gegeten. Vrije keuze van het gehele menu. Er is ook een leuke kinderkaart. Alles smaakte prima. De gerechten zijn niet kleiner dan bij eten zonder korting. Erg vriendelijk en voorkomend personeel. Slechts één puntje van aandacht; de tijd tussen de gangen was wel erg lang. De kaart geeft voldoende info over de gerechten. De kaart zou iets uitgebreider kunnen maar er is op zich genoeg keuze. Personeel denkt met je mee als je vindt niet voldoende keuze te hebben, bijvoorbeeld bij het dessert.
jansennesnaj .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Mooie ruimte en prima eten. Jammer dat daar weer afbreuk aan werd gedaan door de extreem langzame bediening. Waarom is er toch zo extreem weinig personeel in veel NL horeca, hoe kan men die ene (prima!) medewerker belasten met de bediening van een heel restaurant van zo'n 20 tafels?
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Het voorgerecht vonden wij elders lekkerder. Er behoefte niet zoveel pijnboompitten olijven en gedroogde tomaatjes bij! Verder het hoofdgerecht was heerlijk en het toetje was overheerlijk!
Niki M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Ik heb hier met mijn man heerlijk gegeten. We waren over alle 3 de gangen erg te spreken. Met name de hertenham die ik als eerste gang had genomen heb ik erg van genoten. Bij het hoofdgerecht een extra portie friet besteld (we hadden immers gelezen dat het niet al te best zou zijn met de portiegrootte). Achteraf was dat eigenlijk niet nodig. De aardappelpuree die bij onze gerechten (vis en vlees) werd geserveerd was heerlijk romig en ook voldoende. De wijn was overigens wel aan de karige kant maar daar staat dan weer tegenover dat het wel heel lekker wijn was. In menig goedkoper restaurant krijg je lang niet zulke lekkere wijn. Al met al een prima avond gehad.
Klazina K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gezellig en lekker gegeten bij Hotel "Het Witte Huis". Je waant je in een rustiek restaurant met vriendelijke bediening. De beleving van het eten, was het tegenovergestelde van de beleving van de hotelkamer helaas.
Het restaurant is zeker de moeite waard om langs te rijden en hier de dineren.
ajhulsman .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Op 8/12 met partner 's avonds een eenvoudige maaltijd genuttigd,t.w.een satéschotel(prima) en de aanbieding van de dag,n.l. wildstoofpotje.Deze was 2 euro goedkoper dan op de kaart,maar bleek van minuscule afmeting te zijn,m.a.w. de verlaagde prijs betaalde je in feite zelf!Ook de rode huiswijn werd nogal krenterig ingeschonken,maar het kraanwater was deze keer gratis(!)Bij de Fletcher keten gaat het er zuinig aan toe.Terzijde:de geboekte kamer (aanbieding) bleek een krap bemeten zolderkamer te zijn.Tevreden?Niet erg.
Annemieke P.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Puur uit nieuwsgierigheid, omdat we er al honderden keren langs zijn gereden in ons leven, gingen we hier eten. We hadden op de website al gezien dat de kaart niet uitgebreid is en er stonden ook geen gerechten op waar ik meteen enthousiast van werd. In de praktijk kwam dit helaas uit: het was zeker niet vies, maar ook absoluut niet bijzonder. Geen opvallende smaken of smaakcombinaties, een beetje lafjes allemaal. We werden niet verrast. De parfait van Haagse hopjes was een positieve uitzondering: die was lekker.
Ook de zaken eromheen waren het allemaal net niet. Gin-tonic in een longdrinkglas zonder ijs. De cappuccino kwam duidelijk uit een automaat met slap schuim en de afdruk van de pijpjes waar de koffie uit kwam, deze werd bovendien geserveerd met een cupje koffiemelk... dan heb je het eigenlijk niet begrepen.
Omdat we met een Iens-AH-kortingsbon aten, waren we gelukkig maar € 35 p/p kwijt, meer dan dit was het eigenlijk niet waard.
De bediening was keurig en alles zag er netjes uit, het is mooi ingericht.
ggvdh .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Op 27-11-2016 hier gegeten met de AHrestaurantactie . Je kunt hier gewoon van de kaart kiezen. Lekkere voorgerechten, hoofdgerechten en desserts.
Al met al een aanrader.
hansentrees .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het eten was verzorgd, vers en smakelijk maar 4 euro voor een kwart glas witte wijn in een Fletcher restaurant is wel erg prijs prijzig.
leeuwa .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Alle gerechten smaakten goed en waren met zorg bereid. Correcte en vriendelijke bediening. In het kader van de AH-spaaractie wordt het menu van € 34,50 slechts 1x berekend.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een hotel waar kwaliteit en service hoog in het vaandel staat. TOP ambiance!!!!!
Een avond wat voor herhaling vatbaar is. Een ruime menu kaart voor elk wat wils.
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
prijs/ kwaliteit verhouding goed. Bediening ronduit slecht. We zaten op de tocht. Op de vraag of de klapdeuren naar de hal dicht konden werd aangegeven dat dat niet kon.