Fletcher Hotel Het Witte Huis

Birkstraat 138 3768 HN Soest Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Het Witte Huis

Vers en puur in de prachtige natuur

Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis in Soest is gelegen op korte afstand van mooie natuur, zoals de Soesterduinen en nabij het centrum van Amersfoort. In het restaurant geniet je van een goed glas wijn en een lekker hapje, die zowel voor lunch als diner met liefde worden bereid. Er wordt uitsluitend gewerkt met verse en pure ingrediënten. En dat proef je. Hier, in een prachtige bosrijke omgeving, word je culinair in de watten gelegd en zou je na een uitgebreide maaltijd nog uren willen blijven hangen om na te genieten.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Het Witte Huis

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
ria V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
De bediening was niet erg goed. Er werden heel veel fouten gemaakt. Het duurde allemaal erg lang, Mensen moesten na lang wachten zelf om menukaart vragen, Flesjes die nog half vol waren werden al meegenomen. Heel lang wachten voordat je rekening kreeg en dan ook nog eens de verkeerde. Ze liep continue sorry te zeggen.
Wel 3 kwartier moet wachten op nagerecht, terwijl ze toch al onze borden al weg hadden gehaald.Er werd totaal niet opgelet. Dus na lang wachten .en zonder nagerecht toch maar afgerekend ,en toen gaven ze aan dat er een computerstoring was. De bestellingen werden niet door gegeven aan de keuken,. Vreemd we hadden alles in een keer besteld , en voor en hoofdgerecht wel gekregen. (niet erg oplettend) Eten was verder prima
h.vorm57 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
G. V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We konden buiten zitten, daar werden we keurig te woord gestaan.
Een aantal van uw vragen kon ik dus niet helemaal juist beantwoorden.
M.J.Th. K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Prima service, de keuken werd speciaal voor ons geopend. We hadden vrije keuze van de kaart en de mogelijkheid om op het terras te eten.
Gerco S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk buiten gedineerd in de laatste zonnestralen. Prettige bediening, goede ingrediënten, prima wijn.
Goede parkeergelegenheid.
Dineke W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het eten was prima. Het personeel was vriendelijk en bekwaam. De locatie is goed. . Het was heerlijk weer dus buiten gezeten.
beerdsenbh .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Eten was prima; bediening keurig en vriendelijk. Het was lekker rustig. Voor herhaling vatbaar. Geen verdee opmerkingen.
Karel D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
De bediening was erg goed ,vriendelijk personeel . En alles was lekker en smaakvol gereserveerd , vanaf het voorgerecht tot het toetje .
lorri.granger .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Duurde tien minuten voordat we een serveerster zagen; deze wist veel niet, moest bijv. nagerecht al bij eerste bestelling opgeven, terwijl andere serveerster zei dat dit helemaal niet nodig was. Service was dus teleurstellend. Verder redelijk, niets bijzonders.
zitaboy .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Voorgerechten: carpaccio en salade met geitenkaas; deze waren prima.
Hoofdgerechten: kogelbiefstuk en varkenshaasje; de kogelbiefstuk bestond uit 2 plakjes, veel te weinig ! Wel lekker........ Het varkenshaasje was niet te groot en niet te klein, prima van smaak. Beide geserveerd met aardappelpuree en erg weinig groenten.
Nagerechten: dame blanche en kaasplankje: beide waren prima !
Volgens de site van AH restaurantactie was de gangbare prijs van een 3-gangendiner 34,50 maar op de rekening stond 39,--
Gelet op de hoeveelheid van het hoofdmenu is dit veel te veel maar omdat je met 2 personen bent komt het neer op 19,50 wat dan redelijk te noemen is.
Maar......bij de vorige AH- actie was het duidelijk beter voor elkaar !
Geen echte aanrader meer !
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Duurde erg lang voordat eerste drankje geserveerd werd, en daarna ook de rest van de 3 gangen, terwijl er nog maar weinig bezoekers waren. Gingen 20.00 uur aan tafel. Salade geitenkaas, weinig kaas en had nog wel iets van dressing over gemogen. Hoofdgerecht scholfile, erg smaakloos op een bedje van groente en pure. Aspergegerecht, 6 asperges, dunner dan duimdikte, plakje ham en 12 krieltjes. Wij vonden de hoeveelheden erg weinig. Kregen op verzoek nog wat frite erbij. Deze werd opgediend in puntzak en serveerder liet deze bij opdienen omvallen. Vroeg of we het nog wilden, hebben het maar geaccepteerd daar het anders weer erg lang duurde voordat we nieuwe zouden krijgen. Dit dus maar bijelkaar geschraapt. Vonden het niet correct dat er niet direct gezegd werd dat we nieuwe kregen. Serveerder was stagere en moet nog veel leren. Door andere bediening die onze klachten aanhoorde is ter compensatie nog een kopje koffie aangeboden. 3 gangen menu op site Fletcher Soest staat €30 . Dus wij gingen ervanuit met ah actie 2 de gratis. Dit bleek 39,50 voor 2 personen. Serveerster laten lezen, die vond ook dat het slecht vermeld op de site stond en aangepast moest worden. Sorbet en Brownie nagerecht maakte het nog een beetje goed, deze waren perfect.
Gerco S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Bediening: uitstekend (op alle fronten).
Muziek iets te opdringerig, zware bassen ('gebonk'). Op verzoek werd overgeschakeld op rustiger genre.
Menukeuze: niet al te groot, maar prima! Wijnkaart: uitstekende keuze.
Kwaliteit voedsel: uitstekend.
Broodplankje vooraf: heerlijk warm, vers brood. Liever kruidenboter i.p.v. "huisgemaakte dip".
Voorgerecht (salade) mag wat meer dressing op.
Satéplate met kipdijfilet, is niet het meest geschikte vlees voor saté.
Aspergeschotel: zeer smakelijk.
Kaasplankje: verrukkelijk!
Toprestaurant op een mooie locatie, kan ik iedereen aanbevelen.
Ellen G.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
5 personen. Lekker gegeten. vriendelijk personeel. Nog niet goed ingewerkt. Veel verschil in grote van de porties vh zelfde gerecht. Erg veel
verschil in de vulling van de glazen.
T-bone steak was niet groter dan een dunne karbonade. Geen uitleg bij kaasplankje
wilma H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Vandaag met 15 meiden een high tea gedaan . Niet goed. komen zeker niet terug. Vergelijking prijs en wat je ervoor krijgt is niet in verhouding. Op de website staan luxe broodjes met zalm en parmaham, huisgemaakte choc. brownies, diverse kleine gebaksoorten, bonbons etc. Wij kregen ieder een halve sandwich, koekjes, 2 schaaltjes fruit ( voor 15 mensen ) . Nadat we geklaagd hadden werden er nog wat broodjes en warme kaashapjes neergezet. Conclusie : zeker geen aanrader.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Lekker gegeten tegen een redelijke prijs. Vriendelijk personeel.
E. T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De keuken levert mooie gerechten af. Goed van smaak en stijlvol opgemaakt. De betere keuken. Bediening was wat gehaast, waarschijnlijk was een serveerder afwezig. Petje af voor de mensen die dit opvingen. AH Restaurant Actie loopt ook in februari door met AH spaarkaart, zo werd ons verteld.
Engeltje72 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gebruik gemaakt van de AH kortingsbonnen actie. Werden vriendelijk ontvangen en konden eigen tafeltje uitkiezen. Er werd ons een broodplankje vooraf aangeboden met wat smeersel en tapenade waar we gebruik van hebben gemaakt. Het brood was eenvoudig, maar prima starter.
We konden vrij van de kaart kiezen met voor enkele gerechten een "menu toeslag" en er bestond ook de mogelijkheid om een "speciale" koffie als dessert te bestellen, hetgeen erg prettig was, want na het hoofdgerecht hadden we echt wel genoeg. Dus als afsluiter heerlijk genoten voor een Italian Coffee en overheerlijke friandises. In eerdere review gelezen over het lang moeten wachten tussen de gerechten, maar daar hebben wij niets van gemerkt. De tijd tussen de gerechten was wat ons betreft juist uitstekend om rustig van een heerlijk avondje uit te genieten.
Qua sfeer blijft wel een restaurant bij een Fletcher hotel.
highfive1 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het personeel was attent, het eten goed. Bediening meestal vlot genoeg. Niet exclusief, maar gewoon lekker/goed. Heel fijn dat je hier met de AH actie terecht kunt. Zo was de prijs ook prima duidelijk voor 3 gangen. 34,50 voor 2 personen.
G.M. V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De kwaliteit van het eten was goed. Het was erg druk in het restaurant, waardoor het luidruchtig werd. Je moest vrij lang wachten op de verschillende gerechten
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Waren hier met zijn 4en op de AH restaurantactie. Kogelbiefstuk waren maar 2 plakjes vlees. 1 personeelslid wist niet wat een gin-tonic was. Rekening klopte niet, stonden drankjes van andere mensen op onze rekening en waarschijnlijk een paar van onze drankjes bij hen. Keuken en bediening konden waarschijnlijk de drukte niet aan. Het personeel was wel zeer vriendelijk. Zijn zeer zeker echt wel verbeter puntjes nodig willen wij hier terugkomen. Het was het gewoon NIET!