Fletcher Hotel Het Witte Huis

Birkstraat 138 3768 HN Soest Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 35
|
31-334328255
7,8 /10
158 recensies

Over het restaurant Fletcher Hotel Het Witte Huis

Vers en puur in de prachtige natuur

Fletcher Hotel-Restaurant Het Witte Huis in Soest is gelegen op korte afstand van mooie natuur, zoals de Soesterduinen en nabij het centrum van Amersfoort. In het restaurant geniet je van een goed glas wijn en een lekker hapje, die zowel voor lunch als diner met liefde worden bereid. Er wordt uitsluitend gewerkt met verse en pure ingrediënten. En dat proef je. Hier, in een prachtige bosrijke omgeving, word je culinair in de watten gelegd en zou je na een uitgebreide maaltijd nog uren willen blijven hangen om na te genieten.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 35
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 2 gangen, exclusief drank)
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Het Witte Huis

Hoe kom je er?

  • : Parkeerplaats

Openingstijden

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:00
- Lunch 12:00 - 17:00
- Diner 18:00 - 21:00
- High Tea 13:00 - 17:00
- Bar 07:00 - 23:00
- Brunch 11:30 - 14:00

Services

  • Amex , Mastercard , Pin , Visa card
  • Restaurant is af te huren (60 maximum aantal personen.)
  • Af te huren , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,8 /10
  • 10
    6
  • 9
    22
  • 8
    52
  • 7
    43
  • < 7
    35
Eten
7,8
Service
7,8
Decor
7,7
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
158/158 recensies
Ellen G.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
6
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
5 personen. Lekker gegeten. vriendelijk personeel. Nog niet goed ingewerkt. Veel verschil in grote van de porties vh zelfde gerecht. Erg veel
verschil in de vulling van de glazen.
T-bone steak was niet groter dan een dunne karbonade. Geen uitleg bij kaasplankje
wilma H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
4
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Vandaag met 15 meiden een high tea gedaan . Niet goed. komen zeker niet terug. Vergelijking prijs en wat je ervoor krijgt is niet in verhouding. Op de website staan luxe broodjes met zalm en parmaham, huisgemaakte choc. brownies, diverse kleine gebaksoorten, bonbons etc. Wij kregen ieder een halve sandwich, koekjes, 2 schaaltjes fruit ( voor 15 mensen ) . Nadat we geklaagd hadden werden er nog wat broodjes en warme kaashapjes neergezet. Conclusie : zeker geen aanrader.
Anja V.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
  • Online gereserveerd
Lekker gegeten tegen een redelijke prijs. Vriendelijk personeel.
E. T.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
  • Online gereserveerd
De keuken levert mooie gerechten af. Goed van smaak en stijlvol opgemaakt. De betere keuken. Bediening was wat gehaast, waarschijnlijk was een serveerder afwezig. Petje af voor de mensen die dit opvingen. AH Restaurant Actie loopt ook in februari door met AH spaarkaart, zo werd ons verteld.
highfive1 .
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
  • Online gereserveerd
Het personeel was attent, het eten goed. Bediening meestal vlot genoeg. Niet exclusief, maar gewoon lekker/goed. Heel fijn dat je hier met de AH actie terecht kunt. Zo was de prijs ook prima duidelijk voor 3 gangen. 34,50 voor 2 personen.
Engeltje72 .
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
10
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
  • Online gereserveerd
Gebruik gemaakt van de AH kortingsbonnen actie. Werden vriendelijk ontvangen en konden eigen tafeltje uitkiezen. Er werd ons een broodplankje vooraf aangeboden met wat smeersel en tapenade waar we gebruik van hebben gemaakt. Het brood was eenvoudig, maar prima starter.
We konden vrij van de kaart kiezen met voor enkele gerechten een "menu toeslag" en er bestond ook de mogelijkheid om een "speciale" koffie als dessert te bestellen, hetgeen erg prettig was, want na het hoofdgerecht hadden we echt wel genoeg. Dus als afsluiter heerlijk genoten voor een Italian Coffee en overheerlijke friandises. In eerdere review gelezen over het lang moeten wachten tussen de gerechten, maar daar hebben wij niets van gemerkt. De tijd tussen de gerechten was wat ons betreft juist uitstekend om rustig van een heerlijk avondje uit te genieten.
Qua sfeer blijft wel een restaurant bij een Fletcher hotel.
G.M. V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
  • Online gereserveerd
De kwaliteit van het eten was goed. Het was erg druk in het restaurant, waardoor het luidruchtig werd. Je moest vrij lang wachten op de verschillende gerechten
Ellis V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
  • Online gereserveerd
Waren hier met zijn 4en op de AH restaurantactie. Kogelbiefstuk waren maar 2 plakjes vlees. 1 personeelslid wist niet wat een gin-tonic was. Rekening klopte niet, stonden drankjes van andere mensen op onze rekening en waarschijnlijk een paar van onze drankjes bij hen. Keuken en bediening konden waarschijnlijk de drukte niet aan. Het personeel was wel zeer vriendelijk. Zijn zeer zeker echt wel verbeter puntjes nodig willen wij hier terugkomen. Het was het gewoon NIET!
Joop V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Verwachting is altijd "hoe zal het zijn?"
Zo zijn wij van Nijkerk naar Soest gereden.
Op zak met dinerzegels van Albert Heijn.
De verwachting monde uit tot zeer tevreden!


Wij genoten van een heerlijk diner.
De bediening daarbij was punctueel.
Niets op aan te merken, zeer tevree!
Alles wat zij deden, niets was hen teveel.


Wij komen graag weer in uw hotel,
om van uw ruime keus te smaken.
Als Nijkerkers weten wij dat nu al wel,
om er een heerlijk avondje van te maken!


Dank voor uw klantvriendelijkheid!
Het geheel was vlot en ook correct.
Hieruit bleek uw deskundigheid,
U hebt ons bezoek met vreugd bedekt!


Mvg,


Dhr. J. van de Veen
Winnie En Kees L.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
4
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Helaas was het eten geen verrassing. Alles een beetje saai van smaak.
voorgerecht..vis..ipv zalm werd het forel. De vis was echt te koud.
Biefstuk was mals maar had totaal geen smaak. de aardappeltjes erbij leek niet echt vers gebakken en de groenten waren amper te vinden.
Dame blanche...geen warme chocolade saus..karig...ijs was geen romige ijs.
Wijn was lekker, maar karig glas.
De ambiance was mooi.
Zou, vanwege de teleurstelling met eten niet snel weer gaan.
Winnie En Kees L.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
4
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
  • Online gereserveerd
De vis bij voorgerecht was te koud. (forel ipv zalm)
Biefstuk, mals en rosé, maar weinig smaak
Dame blanche...een beetje chocolade saus, maar niet apart erbij
en niet warm. ijs van mindere kwaliteit.
Dave S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
  • Online gereserveerd
Het was net een voldoende toen mijn partner en ik hier uit eten gingen. De kaart bestaat uit weinig variatie & het personeel was jong en onervaren.
De kwaliteit van de het voorgerecht (hertenham) was wat gewoontjes en sprong er niet uit. De Carpaccio was wel heerlijk!

Hoofdgerechten waren redelijk tot goed en dessert ook echter de aankleding van de Dame-blance had iets mooier gekund...

Dat je apart een bakje patat moet bestellen vind ik ook altijd een rare gewaarwording. Patat, aardappelgratin of pommes duchesse hoort er in onze beleving gewoon bij zeker als je naar de prijs kijkt van het gerecht.
BEN-M .
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
  • Online gereserveerd
De ontvangst was vriendelijk en onze jassen werden aangenomen,ook het bedienend personeel heel attent en vriendelijk.Het voorgerecht was smakelijk en mooi opgemaakt,verder de hoofdgerechten waren van hoge kwaliteit en zeer smaakvol.Het dessert was GEWOON HEERLIJK.Zeker een aanrader.
Mickey10 .
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
  • Online gereserveerd
heerlijk gegeten en ook zeer goede service want we mochten kiezen uit het menu register het hotel is klein maar heel knus
bakkermarry .
Meesterproever
(12 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
  • Online gereserveerd
Wij hebben er heerlijk gegeten. En een pluim voor het personeel, een top ontvangst en super fijne bediening.
Zeker de moeite waard om terug te gaan. GEZELLIG.
FvanLoon .
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
  • Online gereserveerd
Nadat we onze bestelling hadden gedaan moesten we nog zeker 20 minuten wachten en toen werd een verkeerd gerecht uitgeserveerd. Na ongeveer een kwartier later en na twee keer informeren of ons bestelde gerecht nog kwam kregen we ongeveer 5 minuten daarna ons bestelde gerecht uitgeserveerd. Dat wil zeggen dat we na meer dan een uur ons voorgerecht uitgeserveerd kregen. Ook de periode tussen ons voorgerecht en hoofdgerecht was nogmaals een half uur. Om het dessert te kunnen bestellen en het uitgeserveerd krijgen in twee etappes duurde ook nog een flinke tijd.
Erik A.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
  • Online gereserveerd
De smaak van het eten en de opmaak heeft onze verwachtingen overtroffen, hulde aan de kok! Vriendelijke bediening. Een aanrader. Je moet wel de tijd nemen, de tijd tussen de gangen was vrij groot.
Ron B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
  • Online gereserveerd
Prima restaurant. Met AH-korting hier gegeten. Vrije keuze van het gehele menu. Er is ook een leuke kinderkaart. Alles smaakte prima. De gerechten zijn niet kleiner dan bij eten zonder korting. Erg vriendelijk en voorkomend personeel. Slechts één puntje van aandacht; de tijd tussen de gangen was wel erg lang. De kaart geeft voldoende info over de gerechten. De kaart zou iets uitgebreider kunnen maar er is op zich genoeg keuze. Personeel denkt met je mee als je vindt niet voldoende keuze te hebben, bijvoorbeeld bij het dessert.
jansennesnaj .
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
  • Online gereserveerd
Mooie ruimte en prima eten. Jammer dat daar weer afbreuk aan werd gedaan door de extreem langzame bediening. Waarom is er toch zo extreem weinig personeel in veel NL horeca, hoe kan men die ene (prima!) medewerker belasten met de bediening van een heel restaurant van zo'n 20 tafels?
Elly S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
  • Online gereserveerd
Het voorgerecht vonden wij elders lekkerder. Er behoefte niet zoveel pijnboompitten olijven en gedroogde tomaatjes bij! Verder het hoofdgerecht was heerlijk en het toetje was overheerlijk!
We gebruiken cookies om je te voorzien van de best mogelijke gebruikservaring. Hiernaast is het ook zo dat je gegevens beheerd en verwerkt worden door La Fourchette SAS. Wil je meer weten , lees dan onze cookie policy en onze privacy statement. Door op deze website te surfen ga je akkoord met deze voorwaarden en aanvaard je het gebruik van deze cookies.