Fletcher Hotel Elzenduin

Strandweg 18 2684 VT Ter Heijde Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Elzenduin

Culinair genieten in de duinen

Middenin de duinen aan de Zuid-Hollandse kust vind je hotel-restaurant Elzenduin. Een perfecte samenhang tussen cultuur, natuur, strand en lekker eten. Het restaurant heeft een modern interieur waarin je op een trendy manier kunt genieten van heerlijke gerechten. Naast het dagelijks wisselende à la carte menu is er keuze uit verschillende mooie wijnen waarover het vriendelijke personeel je graag adviseert.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Elzenduin

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

Maandag t/m zondag 12.00 - 22.00 uur

josebatistkouw .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten, leuke en gezellige serveersters en zij hebben ervoor gezorgd dat wij van een heerlijk en gezellig diner hebben kunnen genieten, complimenten aan de kok!
adrie D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
wij mijn man en ik hebben heerlijk gegeten de bediening was perfect bijzonder vriendelijk meisje in een woord geweldig wij komen terug. frans en adrie dijkshoorn
jacengeerdebruyn D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
We hebben lekker gegeten, kleding van mijnheer heel slordig, en de vloer zou een up-date mogen hebben.
De sfeer was prima.
jjvangeest .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We werden netjes ontvangen en direct herkend omdat we vorig jaar ook geweest waren.
Dat is al een prettig binnenkomen. De bediening was wederom vriendelijk en gezellig.
De kwaliteit van het eten was ook weer goed.
Een groot minpunt is de losliggende tegeltjes waar we vorig jaar ook al een opmerking over plaatst hebben.
Hier is nog steeds niets aan gedaan. Dit is niet alleen slordig maar ook gevaarlijk.
Guido N.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Goed eten, prettige bediening, zeer rustige omgeving en een smaakvolle inrichting. Erg mooi gelegen aan de voet van de duinen.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Lekker dichtbij, haalde wel het leeftijdsgemoddelde omlaag! Alle gasten waren behoorlijk op leeftijd!
De bediening had zich daarop aangepast, heel rustig, niet verzorgd, ook de kleding was niet zoals het hoorde.
Gekozen voor de pittige garnalen (5 garnalen en een bruin broodje, niet pittig, geen garnering, geen saus)
En de rundercarpaccio, ( mooi dun gesneden, heel veel truffelmayonaise en spekjes waardoor het te vettig en xout werd)
Allebei voor het hoofdgerecht de steak gekozen met rucola en parmezaanse kaas( stukje biefstuk, daarop 4 plakjes champignons een dotje rucola en wat parmezaanse kaas gedrapeerd) zeer vreemde manier van presenteren en ook niet lekker, warme rucola is zo niet lekker! Bakje friet werd erbij geserveerd.
Als dessert voor de koffiecompleet gekozen, heel veel chocolade, en een stukje kleffe brownie.
Al met al is het niet heel veel bijzonder
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Eten prima, bediening redelijk en mensen(directie) laat eens wat aan die vloer doen. Vandaag op morgen ligt er een oudje languit door het restaurant heen.
Wim of Riet K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Hotel met mooi gelegen restaurant. Pal tegen de duinrand van Monster / ter Heijden. Goed eten tegen schappelijke prijs.
jjvangeest .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We waren er voor de 2e keer en wederom erg tevreden over de kwaliteit van het eten en de bediening.
De los liggende steentjes/tegeltjes op de vloer is niet alleen erg irritant maar ook gevaarlijk.
Als je je stoel naar voren of naar achteren wilt schuiven, lukt dat niet omdat de steentjes het schuiven blokkeren en alle kanten op springen.
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gegeten met ah actie. De linzensoep viel tegen, waterig met weinig smaak. Leek meer op bouillon. De vis was prima, beetje kleine portie. Frietjes kwamen helaas beetje laat. Het ijs als dessert was niet van een hele beste kwaliteit, fabrieksijs.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Eten viel in z'n geheel tegen. Vis was te gaar. Nu waren we er met een AH-bon en was de prijs goed, maar als je de volledige prijs zou moeten betalen, dan zou het duur zijn voor hetgeen je krijgt.
watapana06 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Goede restaurant. Lekker eten. Mooi omgeving. Service was goed en vriendelijk.
1commentaar: wij waren de 2e gast binnen, maar moesten iets te lang wachten voor de hofdgerecht. Blijkt een misverstand in de keuken.
Jane E.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten met AH bon. In maart 2016 zijn we ook geweest, was het ook goed.
Komen op zeker weer terug!
Personeel aardig en behulpzaam. Vanwege mijn lactose-intolerantie kan/mag ik niet alles eten. Geen probleem, werd aan de kok voorgelegd. En ze kwamen met oplossingen.
Gisela S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Eten was erg goed, locatie was prima, bediening was goed alles bij elkaar een dikke 10! Dit restaurant is aan te raden als je blijft overnachten in het hotel.
Advantage15 S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Restaurant was erg rustig. Bediening niet al te snel maar wel vriendelijk. Het eten was prima, heel smakelijk, goed gegaard. De wijnkeuze leverde nog even wat problemen op en DE opener was moeilijk te vinden.
hansrietsauer .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Wij vonden het een goed restaurant! Heerlijk eten en erg gezellig,met het hele gezin(kids en kleinkids) Het was niet ver weg,wat heel fijn is,want het kan in deze tijd ook glad zijn,dus: Houdt dit restaurant bij jullie aanbiedingen! Hartelijke groeten,Riet Sauer.
adriana-a .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
We hebben samen lekker gegeten, vriendelijk personeel en vlotte bediening. Hadden ook een overnachting in dit hotel, prima bevallen. Direct achter het hotel kun je het strand op. Kortom: aan te bevelen.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het is een restaurant dat behoort bij een hotel. Ietwat zakelijke inrichting. Vriendelijke bediening. Gerechten waren van goede kwaliteit en lekker. Prijs/kwaliteitsverhouding was goed. We maakten gebruik van AH restaurantactie. Volgens ons nog wel een bezoek waard ook zonder AH actie.
factotum1 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Voorgerecht: echte Hollandse heldere kippensoep met stukjes malse kip. De Griekse salade zag er verzorgd uit.
De snoekbaars verdient een 10. Heerlijk krokant kruidenkorstje met groene kruidensaus. Geen graatjes. De diverse groentjes licht aangezet.
De varkensmedaillons niet te rood en te droog. Precies goed. Garnituur prima. Eigen gemaakte frites met een ietwat zoete aardappel.
De sorbets met veel vers fruit en 3 soorten ijs en slagroom was te veel van het goede.
Vriendelijk bediening. Kortom goed gegeten.
heinkoop .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk gegeten, prima service, vlotte en aardige bediening. Wij wilden onze elektrische fiets opladen hier was buiten geen stopcontact voor maar geen probleem de fiets mocht gewoon mee naar binnen