Fletcher Hotel Elzenduin

Strandweg 18 2684 VT Ter Heijde Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Elzenduin

Culinair genieten in de duinen

Middenin de duinen aan de Zuid-Hollandse kust vind je hotel-restaurant Elzenduin. Een perfecte samenhang tussen cultuur, natuur, strand en lekker eten. Het restaurant heeft een modern interieur waarin je op een trendy manier kunt genieten van heerlijke gerechten. Naast het dagelijks wisselende à la carte menu is er keuze uit verschillende mooie wijnen waarover het vriendelijke personeel je graag adviseert.

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Elzenduin

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

Maandag t/m Zondag

jjvangeest .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Eten viel in z'n geheel tegen. Vis was te gaar. Nu waren we er met een AH-bon en was de prijs goed, maar als je de volledige prijs zou moeten betalen, dan zou het duur zijn voor hetgeen je krijgt.
watapana06 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Goede restaurant. Lekker eten. Mooi omgeving. Service was goed en vriendelijk.
1commentaar: wij waren de 2e gast binnen, maar moesten iets te lang wachten voor de hofdgerecht. Blijkt een misverstand in de keuken.
Jane E.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten met AH bon. In maart 2016 zijn we ook geweest, was het ook goed.
Komen op zeker weer terug!
Personeel aardig en behulpzaam. Vanwege mijn lactose-intolerantie kan/mag ik niet alles eten. Geen probleem, werd aan de kok voorgelegd. En ze kwamen met oplossingen.
Gisela S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Eten was erg goed, locatie was prima, bediening was goed alles bij elkaar een dikke 10! Dit restaurant is aan te raden als je blijft overnachten in het hotel.
Advantage15 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Restaurant was erg rustig. Bediening niet al te snel maar wel vriendelijk. Het eten was prima, heel smakelijk, goed gegaard. De wijnkeuze leverde nog even wat problemen op en DE opener was moeilijk te vinden.
hansrietsauer .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Wij vonden het een goed restaurant! Heerlijk eten en erg gezellig,met het hele gezin(kids en kleinkids) Het was niet ver weg,wat heel fijn is,want het kan in deze tijd ook glad zijn,dus: Houdt dit restaurant bij jullie aanbiedingen! Hartelijke groeten,Riet Sauer.
adriana-a .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
We hebben samen lekker gegeten, vriendelijk personeel en vlotte bediening. Hadden ook een overnachting in dit hotel, prima bevallen. Direct achter het hotel kun je het strand op. Kortom: aan te bevelen.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het is een restaurant dat behoort bij een hotel. Ietwat zakelijke inrichting. Vriendelijke bediening. Gerechten waren van goede kwaliteit en lekker. Prijs/kwaliteitsverhouding was goed. We maakten gebruik van AH restaurantactie. Volgens ons nog wel een bezoek waard ook zonder AH actie.
factotum1 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Voorgerecht: echte Hollandse heldere kippensoep met stukjes malse kip. De Griekse salade zag er verzorgd uit.
De snoekbaars verdient een 10. Heerlijk krokant kruidenkorstje met groene kruidensaus. Geen graatjes. De diverse groentjes licht aangezet.
De varkensmedaillons niet te rood en te droog. Precies goed. Garnituur prima. Eigen gemaakte frites met een ietwat zoete aardappel.
De sorbets met veel vers fruit en 3 soorten ijs en slagroom was te veel van het goede.
Vriendelijk bediening. Kortom goed gegeten.
heinkoop .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk gegeten, prima service, vlotte en aardige bediening. Wij wilden onze elektrische fiets opladen hier was buiten geen stopcontact voor maar geen probleem de fiets mocht gewoon mee naar binnen
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
De ontvangst was uiterst vriendelijk. De hond kreeg een waterbak en een schoteltje met hondenkoekjes, heel attent.
Het eten was voortreffelijk van voorgerecht tot en met het nagerecht. Echt een aanrader.
De omgeving is ook heel geweldig.
Kortom wij komen hier graag een keer terug.
cjvandergaag .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
wij hadden aangegeven een persoon glutenvrij dat was goed geregeld,eten was goed bediening heel goed. geen gehaast wij hebben rustig zitten eten
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Fletcher Hotel-restaurant Elzenduin is kleinschalig en modern ingericht.
We hebben hier lekker gegeten maar de menukaart vond ik echter wat beperkt (keuze uit slechts 3 hoofdgerechten). De restaurantruimte geeft uitzicht op het duin.
Op de menukaart stonden geen prijzen vermeld dus de hoogte van de rekening was enigszins een verrassing. Door bovenstaande kanttekening zou ik niet zo snel opnieuw hier gaan eten!
bbos5 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Ons bezoek aan het Fletcher Hotel - Restaurant Elzenduin is ons niet zo goed bevallen. Bij binnenkomst was er niemand om ons te ontvangen, de dienstdoende serveerster bleek in de keuken te lopen en had er ook niet veel zin in. Wij hadden via de website voor een lunch geboekt en dat was ook via mail bevestigd. Tot onze verbazing kregen we echter een dinermenu. Op onze vraag om de lunchkaart te mogen zien kregen we het antwoord dat dit wel kan maar dat de lunch toch afgerekend zou worden als diner a € 34,50. Het moet niet veel gekker worden. Om toch maar te kunnen eten hebben we eieren voor ons geld gekozen en twee gerechten van de dinerkaart besteld. Immers om 12.15 uur hadden we nog geen trek in een volledig diner. Het eten was op zich redelijk maar eenvoudig en voor ons volstrekt niet in verhouding met de prijs. Tel daar nog eens bij de matige bediening en de sfeerloze ambiance en u begrijpt dat deze locatie bij ons op de zwarte lijst is gezet.
sylzzz .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Zo aardig als we bij de entree begroet werden door de receptie.. Zo afstandelijk en met een blik van 'wat doen jullie hier' werden we verwelkomd door de bediening. Zowel bediening als keuken had waarschijnlijk geen bezoek verwacht. Gilletje en schort van bediening zat onder de vlekken. We waren met 4 personen .. Naast ons in de vrij donkere ruimte met stenen vloer zat nog een stel. Desalniettemin was het ondoenlijk voor de bediening om te onthouden wie wat besteld had. De lunch was om verdrietig van te worden .. Vegetarische keuze .. Fantasieloos, vis matig .. Friet .. Karton .. De gevraagde mayonaise had t wat verteerbaarder kunnen maken .. Maar die kwam ( uiteraard) niet.
Liefdeloos .. Zo voelde alles aan. Ontzettend jammer dat dit restaurant mee doet met de AH actie. Personeel wil het niet en dit moet je de klant niet aan willen doen. We begrepen na afloop de blik van de bediening .. Want ' wat deden we daar!!'
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Wij hadden het Albert Heijn actie menu, dit was een zeer goede prijs/kwaliteits verhouding.
Mooie en verse producten die je op je bord krijgt.
Als afsluiter koffie aan de bar, een aanrader!
Marinus-Gerda .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Elzenduin ligt vlak aan de zee, een duin oversteken en je staat op het strand. Dit is de tweede keer dat we dit hotel bezochten. Het diner was deze keer gereserveerd via de AH actie. Ontvangst was hartelijk. Keuze via AH actie was klein, maar voor eenieder wat. Voorgerecht, carpaccio, was goed. Het hoofdgerecht, varkenshaas, was te ver doorbakken en daardoor wat droog. De biefstuk was op verzoek rood gebakken, maar het vlees was aan de stugge kant. Nagerecht was goed.
b.hartensveld .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het eten was heerlijk, alleen de saus bij de vis vond ik heel karig, mijn advies is
zet een klein kannetje op tafel erbij.
De bediening was prima, vriendelijk en de jongedame wist zelfs van mijn allergie af, dat had ze waarschijnlijk gelezen.
Maar het decor, jullie hebben een hotel in het Westland, met zoveel mooie planten en bloemen en dan staan er nep bloemen op tafel en namaak planten in de eetzaal, dat vind ik echt slecht.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Gisteravond erg gezellig gegeten bij Elzenduin, mooie uitkijk op de duinen, in de zon, attente bediening en lekker gegeten, wat wil je nog meer?