Fletcher Hotel Duinzicht

Oud Nieuwlandseweg 13 3253 LL Ouddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Duinzicht

Uitwaaien en aanschuiven

Op een van de Zeeuwse eilanden, onder de rook van Ouddorp, voel je de zilte zeewind over je bord waaien. Als je op het terras zit tenminste. Maar als de gure decemberwind tegen de ruiten slaat, zit je binnen net zo lekker. Restaurant Duinzicht presenteert gerechten die met liefde voor het vak zijn bereid en waar de expliciete smaken vanaf spatten. In de keuken wordt uitsluitend gewerkt met verse en seizoensgebonden producten, en dat proef je! Kortom, waai lekker uit op het strand en neem plaats voor een lunch of uitgebreid diner!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Duinzicht

Maandag t/m zondag 07.00 - 23.30 uur

• Af te huren , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ric P.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Vriendelijk personeel, helaas was het vlees erg doorbakken. Ook duurde het vrij lang voordat ons het eten werd voorgeschoteld.
carjop .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vriendelijk personeel en behulpzaam.
Borden erg mooi op gemaakt, en het was heerlijk.
Ook voor kids erg lief
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Tetum R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Dit was de derde keer dat we hier zijn te wezen eten. Helaas lijkt het wel steeds minder te worden. Smaak en temperatuur valt zwaar tegen. De vis was erg droog. En de pasta was klef en totaal niet vers
i.klinker .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben voor het eerst in dit hotel gedineerd.Het was in alle opzichten een succes.De ontvangst en bediening was prima.Ook was er goed rekening gehouden met het speciale dieet van mijn echtgenote.Wij komen hier zeker terug.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heel gezellig en lekker gegeten we komen zeker terug ik kan het een ieder aanbevelen om dit restaurant eens te bezoeken de omgeving is de moeite waard
pccoops .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Lunch met een vriendin, laatste week restaurant actie. Al vaker wezen eten in Ouddorp/ Fletcher Duinzicht.
Maar alweer top, een erg leuke ontvangst en het eten was top!
Pieter G.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wachttijd tussen Hoofdgerecht en nagerecht aan de lange kant. En graag viltjes onder de stoelpoten. Het verschuiven van een stoel maakt een ongelofelijke herrie.
z.koene7 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heel mooi restaurant, kregen met ons vieren een leuke ronde tafel, keuze uit lekkere wijnen. Drie van ons kozen voor het vis-verrassingsmenu, een voor het vlees-verrassingsmenu. Gerechten werden mooi opgediend en waren heel lekker. Ook het dessert was de moeite waard. Daarna nog een koffie met een borrel. Alles bij elkaar een zeer geslaagde avond.
jheiden V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Verrassingsmenu met hele leuke gerechten. Niet heel goedkoop maar wel erg goed! Gaan zeker nog eens terug.
hengelstee .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Weer een heerlijk etentje bij Duinzicht gehad, met verrassende gerechten, vriendelijke bediening in een aangename ambiance.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Een perfecte locatie ,een perfecte bediening , en een zeer goed diner. Kortom het kon niet beter!
Aangezien ik blijkbaar minimaal 120 tekens moet gebruiken zeg ik het nogmaals : Fletcher in Ouddorp krijgt van mij een 10!!!!!!!
j.villerius .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Op de één of andere manier besteden wij onze AH/Iens kaarten graag bij Fletcher. Evenals we al gauw voor Fletcher kiezen als we een hotel willen boeken. Het voelt gewoon goed. Ook nu we weer een AH/Iens dinerbon wilden verzilveren, werd 't weer een restaurant uit deze keten. Ditmaal vlakbij huis: Hotel restaurant Duinzicht in Ouddorp. Wat ons betreft is 't één van de toppers waar we tot nu toe gegeten hebben. Bij de voordeur wordt je vriendelijk ontvangen, alsof ze al naar je komst uitkeken. Bij binnenkomst wordt je meteen opgenomen door een stijl- en sfeervolle ambiance. Geen hinderlijke achtergrondmuziek die probeert boven andere geluiden uit te komen. De bediening is er zeer vriendelijk en attent. En de kwaliteit van het eten op onze borden was subliem. Voor AH/Iens-gasten kent Duinzicht een verrassingsmenu. Vooraf kun je aangeven of je vlees of vis wilt, wat je beslist niet lekker vindt of waar je allergisch voor bent en daar wordt nauwlettend rekening mee gehouden. Vóór het voorgerecht kregen we een heerlijke amuse van leverpaté met spekjes. Het voorgerecht op mijn bord was een heerlijke en zijdezachte zalmfilet, fraai opgemaakt. Bij m'n tafelgenoten lag een vleesgerecht op het bord, dat zeer in de smaak viel. Daarnaast kregen we meerdere malen, naar behoefte, kleine broodjes met kruidenboter opgediend. Het hoofdgerecht bestond uit twee stukken Black Angus biefstuk, geserveerd met een klein portie gevarieerde groenten dat heerlijk was bereid. Het vlees was zeer smakelijk, mals en sappig, voorzien van een prachtig bijpassende hartige saus. Voortreffelijk. De hoeveelheid eten op het bord was voldoende, zonder dat je 't gevoel had dat er nóg wel wat bij had gemogen. Het nagerecht was samengesteld uit huisgemaakte brownie, een bolletje vanille ijs en toefjes witte- en bruine chocoladesaus. Het geheel was sierlijk opgemaakt en eveneens uitstekend van smaak. Telkens bij het opdienen werd enthousiast uitgelegd wát we op onze borden kregen gepresenteerd. En de wachttijden tussen de gangen waren, gelukkig, niet te lang. Duinzicht: wat ons betreft een uiterst geslaagde plek om een aangenaam avondje uit eten te hebben. We hebben nog aardig wat volle AH/Iens kaarten liggen. Je zou ze eigenlijk allemaal híer opmaken...!
teunipipping .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het verrassingsmenu was afwisselend en erg goed!
Je krijgt vooraf een amuse,je krijgt uitleg bij de tafel over het gerecht,erg duidelijk.
Borden mooi opgemaakt,eten heerlijk,echt een avond relaxen bij Fletcher Ouddorp!
Marinus1405 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Twe minpuntjes, het werd druk waardoor het aan het eind lastig was om aandacht van het personeel te krijgen. American Express wordt hier niet geaccepteerd terwijl dit bij andere Fletcher hotels wel het geval is. Geen uniform beleid?
Bigmaster .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Bediening niet goed op mekaar ingespeeld bij een drukke avond. Hierdoor liepen gasten weg
Een voorafje wildzwijnham bestond uit een paar plakjes totaal ongeveer 30 gram voor €12,50. Veel te duur.
Een biefstukje op een bedje (hapje) rode kool en een mini maïskolfje.
Een mandje frietjes voor 1 persoon waar je met z'n tweeen moet doen, tweede besteld en die niet gekregen..
Note:
Dit geldt voor alle restaurants ! Is het nou zo moeilijk om eens een fatsoenlijk hoeveelheid groenten erbij te serveren !!
Cokkie23 M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Erg gezellig. Goede uitleg over de gerechten. Er wordt rekening gehouden met speciale wensen. We hebben weer ontzettend genoten. Komen zeker weer in het nieuwe jaar.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
heerlijk gegeten, echt zorg besteed aan de gerechten, ook al kwam je voor de AH actie. Ze hebben er zeker wat van gemaakt zodat je graag terug wilt komen. doen we zeker.
Erna K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Echt een top hotel / restaurant. Heerlijk gegeten, veel uitleg over de gerechten, een prima prijs-kwaliteitsverhouding, een zeer vriendelijk personeel
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Communicatiefout bij bestellen zeer snel en goed hersteld. Prima diner. Aanrader voor mensen die rustig en goed willen eten maar geen avondvullend programma wensen.
Licolette .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prima goed klaargemaakt verrassingsmenu gegeten, van mooi opgemaakte borden. We waren met 6 personen, het is goed toeven in "Duinzicht" na een mooie wandeling in de omgeving. Gezellige en gemoedelijke sfeer en fijne bediening.