Over het restaurant Fletcher Hotel Duinzicht

Uitwaaien en aanschuiven

Op een van de Zeeuwse eilanden, onder de rook van Ouddorp, voel je de zilte zeewind over je bord waaien. Als je op het terras zit tenminste. Maar als de gure decemberwind tegen de ruiten slaat, zit je binnen net zo lekker. Restaurant Duinzicht presenteert gerechten die met liefde voor het vak zijn bereid en waar de expliciete smaken vanaf spatten. In de keuken wordt uitsluitend gewerkt met verse en seizoensgebonden producten, en dat proef je! Kortom, waai lekker uit op het strand en neem plaats voor een lunch of uitgebreid diner!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Duinzicht

Maandag t/m zondag 07.00 - 23.30 uur

Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Hebben gisteren wederom heerlijk geluncht bij rest. Duinzicht. Dit restaurant is voor ons een toppertje. Wij hopen er nog vaak te komen.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We krijgen met de AH restaurant bonnen een 3 gangen verrassingsmenu. Het zag er allemaal prachtig uit. En de kwaliteit was erg goed.
Elizabeth J. T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Met de A&H bon gereserveerd bij hotel restaurant Duinzicht.
We kregen een 3 gangen verrassingsmenu.
Dit was echt verrassend lekker.
Aardige, correctie bediening.
De locatie zag er gezellig en verzorgd uit, daarom begrepen we niet waarom het niet drukker was voor de vrijdagavond, en dat in het hoogseizoen. In ieder geval vinden wij het wel een aanrader.
G.Visscher K.
Beetje oubollig
Annet S.
Heerlijk gegeten!
AH verrassingsmenu was top!
Met 4 volwassenen en 1 kindermenu was de rekening 120 euro.
We hebben 3 uur getafeld.
Gratis amuse
Zeer correct personeel
Top dus!
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Altijd leuk om voor het verrassingsmenu te gaan, zodat je ineens iets totaal onverwachts op je bord krijgt.
Leuk dat we bij het uitkiezen van de wijn even moesten wachten om te kijken wat er op ons bordje kwam.
goed advies van de bediening, kortom een heerlijk avondje.
Marian T.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We hadden een spaarkaart van de AH restaurant actie. We kregen het 3-gangen verrassingsmenu (vlees of vis) en dat was werkelijk GEWELDIG! Onverwacht mooi weer dus lekker op het terras gezeten, fijne en snelle bediening. Kortom: TOP en zeker voor herhaling vatbaar.
Het is overigens best prijzig om hier te eten maar het is het dubbel en dwars waard.
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wij zijn woensdag wezen eten met ah bonnen,was echt heeeerlijk,lekker buiten kunnen zitten,mooie omgeving echt top aanrader
P. H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Ook deze keer hebben we weer genoten. Een extra verrassing was dat het dessert met vuurwerk werd geserveerd.
Waarom? Tijdens de ontvangst, het was toen nog rustig, vertelden we aan 2 dames van de bediening dat we een verjaardag te vieren hadden. Het gevolg was dat er in de keuken een extra dessert werd gemaakt: Een groot bord met diverse soorten dessert at met vuurwerk werd gepresenteerd. Bravo!
nadinevanduijn .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten, we hadden een verrassings menu en mochten voorkeur aangeven. Vriendelijk personeel, mooi restaurant. We komen hier zeker nog eens terug!
Luc K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Het verrassingsmenu was geweldig, erg lekker, niet te veel en niet te weinig. Precies goed. Bediening was zeer korrekt. Ondanks de wat hogere orijsklasse was dit een absolute aanrader wat ons betreft.
carla R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Samen met vriendin, goed ontvangen en goed gegeten! Drie gangen verrassingsmenu, erg mooi geserveerd en geen doorsnee menu. Verrassend !
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
We kregen het verrassings menu dat was erg goed, leuk opgemaakt op de borden,goede en vriendelijke bediening
Het was verrassend lekker
ambi .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Buitengewoon goed gegeten, zeer prettige bediening en uitleg over de gerechten. Fijne sfeer, smaakvol ingericht en op een fijne locatie. Daarna nog even aan zee gewandeld, het strand ligt op loopafstand. Buiten zitten achter het glas is ook geen probleem, we mochten zelf onze plek bepalen. Een dikke 10.
teunipipping .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Als van ouds weer heerlijk gegeten,de broodjes,amuse,het voorgerecht,
hoofdgerecht,heerlijke witvis,met eigengebakken friet,
En als afsluiting een apart toetje mooi op het bord opgemaakt.
En een heerlijke cappachino met lekkers erbij,gewoon een avondje uit,
Genieten in Ouddorp aan Zee.
Klaas B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Prima kwaliteit van de gerechten. Smaakvol en goed bereid. Bediening is vlot en vriendelijk.
Wel vreemd, dat wanneer je gereserveerd hebt je kan uitzoeken uit de niet gereserveerde tafels?
P. H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Ook deze keer hebben we weer genoten. Goede actie van AH. Bij herhaling doen we zeker weer mee.
Duinzicht t.o.v eerdere bezoeken bij ander restaurant zeer aan te bevelen.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben voor de eerste keer in Duinzicht gegeten, in dit geval via de AH-restaurantactie. We kregen een driegangenmenu (verrassingsmenu) en dat was van prima kwaliteit!Als voorgerecht kregen we een bordje met mooie vleeswaren en een plankje brood, het hoofdgerecht was heilbot en het nagerecht was een combinatie van o.a. frambozenijs en vers fruit. Alles smaakte heerlijk en de porties waren qua hoeveelheid ook ruim voldoende. De bediening was vriendelijk. Kortom: Duinzicht is zeker een aanrader om eens lekker uit eten te gaan!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Gezellige mensen in de bediening en attent
kreeg op mijn verjaardag een sterretje op tafel
Sfeer en eten , buitengewoon!
Gerard L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We hebben van het eten genoten en de sfeer was heel goed.
De bediening was zeer goed en ook de ontvangst. Het geheel nodigt uit tot een volgende keer.