Over het restaurant Fletcher Hotel Duinzicht

Uitwaaien en aanschuiven

Op een van de Zeeuwse eilanden, onder de rook van Ouddorp, voel je de zilte zeewind over je bord waaien. Als je op het terras zit tenminste. Maar als de gure decemberwind tegen de ruiten slaat, zit je binnen net zo lekker. Restaurant Duinzicht presenteert gerechten die met liefde voor het vak zijn bereid en waar de expliciete smaken vanaf spatten. In de keuken wordt uitsluitend gewerkt met verse en seizoensgebonden producten, en dat proef je! Kortom, waai lekker uit op het strand en neem plaats voor een lunch of uitgebreid diner!

Glas champagne

Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
leny V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We hebben genoten van een verrassingsdinner met een combi van vis en vlees en waren echt verrast super kok
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst. Jas(sen) werden aangepakt. Of we eerst iets te drinken wilden bestellen. Daarna kwam er een amuse. Daarna brood met kruidenboter. Daarna werd er gevraagd of we ergens allergisch voor waren. Na een tijdje kwam het voorgerecht. Na niet al te lange tijd het hoofdgerecht. Daarna werd er gevraagd of we wilden wachten met het nagerecht of dat t opgediend kon worden. Ook het afrekenen ging vlot. Alleen moesten we zelf onze jas pakken. Die bleek op weg naar buiten op een kapstok te hangen. Voor iedereen in het hotel cq restaurant toegenkelijk.
L F.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijk zo je verjaardag vieren.
Top etentje, verrassend lekker verrassings menu.
Vriendelijke bediening.
Goede wijn behoeft geen krans !!!
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Hartelijke ontvangst en bediening, heerlijk gegeten met uitleg wat je geserveerd kreeg. De gerechten werden kleurrijk opgediend met verrassende kleurtjes van groenten en bloempjes.
Een goede locatie om te eten en voldoende plek om te parkeren.
Rinus V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Gerechten waren voortreffelijk. Enige minpunt is het lange wachten op het dessert - 45 minuten! ! De bediening was overigens goed.
Oene F.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Er heerst een plezierige sfeer, de bediening is prettig niet opdringend en het eten is lekker. Daarom komen wij er graag terug.
Jeanette B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wij hebben een gezellige avond gehad, prima sfeer, zangeres aanwezig. Amuse van eendenborst was erg taai, maar gelukkig was het verrassingsmenu verder oké.
henk.verweij .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten en met name het hoofdgerecht was buitengewoon.
Wisselende bediening was vriendelijk en kundig; zelf geef ik de voorkeur aan een vaste bediening.
D K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Goede ontvangst. Het 3 gangen verrassingsmenu was heerlijk. Ieder gerecht werd uitgelegd. Leuke bediening en vriendelijk.
H.J. J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het was een geslaagde avond de bediening het eten en de sfeer heeft hieraan bijgedragen wij komen zeker nog een keer terug
Corrie R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Wij komen hier regelmatig .Heerlijk gegeten .Bediening heel aardig . Voel me thuis bij jullie !!!
Groeten ,Coriie Rekoert
h.te.dorsthorst11 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Zeer vriendelijk personeel die alles goed toelichten. Heerlijke gerechten van goede kwaliteit. Mooi restaurant maar wat donker (zwart) ingericht. Al met al een aanrader.
Dymphy V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij hebben met z,n vieren weer heerlijk gegeten ,komen vaker en is altijd prima .
Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam ,en of je eet met een kaart van AH ,is nooit een probleem .
Je word altijd hetzelfde behandeld ,ik zeg top
rsandbergen .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We hebben voor de 3e keer hier gegeten en opnieuw erg tevreden. Ook deze keer weer met de A.H. bon. Beslist een aanrader.
S P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
vriendelijke ontvangst, vlotte bediening en heerlijk eten .waar bij personeel toelichting gaf wat we kregen
het was een verassings menu. wel wat aan de\luxe kant.\als we zelf een menue hadden mogen kiezen was ditwaarschijnlijk een an der menu geweest. maar het was heel goed
tonnanjo .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gezellihg, sfeervol en smaakvol gegeten. Mooie ambiance met gekwalificeert personeel. AH menu voldeed aan de gestelde eisen.
waamiek .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben samen als vanouds weer een smakelijke goed verzorgde lekkere avond mogen genieten. Ook het eindbedrag was door de actie heel acceptabel.
aengm35 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Prima restaurant,waar een kwalitatief goed diner wordt geserveerd, door deskundig personeel.
Heerlijk gegeten met vrienden, aanrader komen zeker terug.