Fletcher Hotel Duinzicht

Oud Nieuwlandseweg 13 3253 LL Ouddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel Duinzicht

Uitwaaien en aanschuiven

Op een van de Zeeuwse eilanden, onder de rook van Ouddorp, voel je de zilte zeewind over je bord waaien. Als je op het terras zit tenminste. Maar als de gure decemberwind tegen de ruiten slaat, zit je binnen net zo lekker. Restaurant Duinzicht presenteert gerechten die met liefde voor het vak zijn bereid en waar de expliciete smaken vanaf spatten. In de keuken wordt uitsluitend gewerkt met verse en seizoensgebonden producten, en dat proef je! Kortom, waai lekker uit op het strand en neem plaats voor een lunch of uitgebreid diner!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Duinzicht

Maandag t/m zondag 07.00 - 23.30 uur

• Af te huren , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
contou S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Vanmiddag gegeten, maar was zeer teleurstellend. Lang wachten op je bestelling en ze doen net of ze je niet horen. Toch kunnen ze wel staan kletsen bij de bar. Chagarijnige bediening en eten was ook niet best
Anne ..
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Zie boven
J.A. (Hans) V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Attente enthousiaste bediening, spontaan hartelijk. Heerlijk eten, mooi opgemaakt, goed van smaak, het drie gangen menu is prachtig ingevuld.
Er wordt ook nog heel netjes geïnformeerd naar voorkeuren.

Fijne plek om gezellig én lekker een hapje te eten.
Vries24 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Zijn wezen eten met de ah restaurant actie. We werden vriendelijk ontvangen. Het eten was goed, we hadden geen keuze in het menu, maar de prijs kwaliteit verhouding vonden wij niet goed. Het menu kostte 36,50, maar wij vonden dat te duur voor wat je kreeg. Het restaurant is leuk ingericht maar het mist sfeer. Ook het personeel is vriendelijk, maar afstandelijk, net of ze geen plezier in hun werk hebben. Na het eten werden we ook een beetje vergeten, het was erg gezeliig aan de bar met collega's onderling. Dus we moesten zelf om koffie vragen en ook vragen of ze de lege glazen mee namen. En voor de prijzen die ze rekenen verwachten wij iets meer service. Voor de lunch met bv een fietstochtje zouden wij wel terug gaan, maar voor het diner niet, omdat wij het gewoon te duur vonden voor wat je kreeg.
Corne ..
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Eten was helaas minder maar de service was erg vriendelijk. Vooral jammer vonden we dat het eten kou was en we waren niet de enige de mensen naast ons hadden helaas hetzelfde. Zonde want de gerechtjes zagen er mooi uit
kon T.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk eten en prima smaken. Wel zijn de prijzen nogal hoog en voor water betalen??? Toch desalniettemin een mooi restaurant. Enige minpuntje was de lange wachttijd
pccoops .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Gegeten van de AH actie. We konden voorkeur en allergieen aangeven. Werd heel erg goed rekening mee gehouden. Eten zag er prachtig uit en smaakte ook heerlijk! Alleen het water......blijft een dingetje. Open fles voor € 5,50...is gefilterd water uit een machine in de keuken?
Personeel erg behulpzaam, ivm één persoon met een gips been. We komen graag terug. Maar.....graag gewoon kraanwater serveren!
judy C.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Vorige keer heerlijk gegeten, deze keer was het helaas minder. Het was nogal een ommekeer vergeleken met afgelopen keer. We hopen in de toekomst dat het weer beter is en de wachttijd op het gerecht en de eenvoudige garing van een stukje vis beter is
furusat M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het eten viel zwaar tegen, weinig moeite in het gerecht gestopt ook de aankleiding van het hotel is ouderwerts en smaakloos.
teletubbie .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Voor de derde keer hier gegeten. Wederom super. Het verrassingsmenu was voortreffelijk. Gastvrij ontvangen door de vriendelijke bediening. Kortom hier gaan we zeker weer naar toe.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Echt heerlijk gegeten!
dat doen we hier vaker, altijd lekker.
We moesten deze keer wel lang wachten, medewerker bood excuses aan omdat hij was vergeten door te boeken. We hadden gelukkig geen haast, maar een drankje aanbieden omdat we zo lang moesten wachten was wel handig geweest.
ko G.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Goed eten, met goede prijs. Leuk ook om even door de weeks te eten. niks bijzonders Maar dat hoeft voor die prijs ook niet. Voor herhaling vatbaar.
kraan S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Roemoerig restaurant met veel geluid. Het eten Is wel mooi gepresenteerd maar niet zo lekker als het er uitziet. Ook mag de indeling wat beter je zit te dicht op elkaar met de tafels
kok T.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Matig eten, de bediening viel ons wat tegen. Erg gehaaste en drukke sfeer. Ons vorig bezoek hier was stukken beter, Misschien vandaar de ietswat slechte beoordeling. We hopen dat het volgende x beter is.
Ric P.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Vriendelijk personeel, helaas was het vlees erg doorbakken. Ook duurde het vrij lang voordat ons het eten werd voorgeschoteld.
krang G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Wat een onprettige avond. eten kon steeds terug naar de keuken dit maakte het beduidend minder leuk. Door het gerommel kan je niet eens genieten van een rustige avond.
carjop .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vriendelijk personeel en behulpzaam.
Borden erg mooi op gemaakt, en het was heerlijk.
Ook voor kids erg lief
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Tetum R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Dit was de derde keer dat we hier zijn te wezen eten. Helaas lijkt het wel steeds minder te worden. Smaak en temperatuur valt zwaar tegen. De vis was erg droog. En de pasta was klef en totaal niet vers
i.klinker .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben voor het eerst in dit hotel gedineerd.Het was in alle opzichten een succes.De ontvangst en bediening was prima.Ook was er goed rekening gehouden met het speciale dieet van mijn echtgenote.Wij komen hier zeker terug.