Fletcher Hotel Duinzicht

Oud Nieuwlandseweg 13 3253 LL Ouddorp Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Hotel Duinzicht

Uitwaaien en aanschuiven

Op een van de Zeeuwse eilanden, onder de rook van Ouddorp, voel je de zilte zeewind over je bord waaien. Als je op het terras zit tenminste. Maar als de gure decemberwind tegen de ruiten slaat, zit je binnen net zo lekker. Restaurant Duinzicht presenteert gerechten die met liefde voor het vak zijn bereid en waar de expliciete smaken vanaf spatten. In de keuken wordt uitsluitend gewerkt met verse en seizoensgebonden producten, en dat proef je! Kortom, waai lekker uit op het strand en neem plaats voor een lunch of uitgebreid diner!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Duinzicht

Decor8,3/10
Voordelig
Mieke D. 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Zeer vriendelijke bediening. We waren met 4 personen en namen het verrassingsmenu(2x vis, 2x vlees) via de AH actie. Inderdaad verrast door de goede verzorging. Alles was prima; vlees heerlijk mals, lekkere sliptong op een mooi groentenbedje. Het nagerecht met diverse smaakjes en vers fruit was mooi opgemaakt en eveneens uitstekend. De koffie ook prima.
Sel2 . Bourgondiër (2 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Gisteren met z'n vieren heerlijk gegeten via de AH aktie. We kregen een 3 gangen verrassingsmenu en konden keiezen uit vis of vlees. Het was inderdaad een verrassing. Vooraf zeebaars, daarna kabeljauw en een heerlijk dessert. We hebben genoten.
Wzijden . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Bijzonder was, dat het menu aangekondigd stond als een keuzemenu, maar het bleek een verrassingsmenu. Afgezien van iets taai vlees bij het voorgerecht, was alles voortreffelijk van smaak en ook wel bijzonder. En de bediening kijkt!!!
Janitaenad . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016

Het eten was boven verwachting, als wij onze borden kregen waren we afwachtend, vreemd en zeer netjes voor ons doen. De maaltijd deed ons boven boven verwachting verassen, heerlijke smaken, heerlijk!
Bosje1 . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wat een heerlijke ervaring! We waren er via de AH restaurant-actie. Kregen het 3-gangen verrassingsmenu. Heel erg lekker en met veel zorg bereid en opgediend. En zeker ook de zeer vriendelijke en attente bediening is het vermelden meer dan waard! Een absolute aanrader......
Jwjdufloo . Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Hebben met 2 personen heerlijk gegeten. Porties mooi van maat de borden waren netjes en creatief opgemaakt en alles smaakte prima. Door de vriendelijke en attente bedienende dames werd bij elke gang een keurige uitleg gegeven.
Wij hebben van een gezellig en lekker diner op het terras genoten.
Jouke-klok . Bourgondiër (2 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Prijs/kwaliteit is met 7 hoog genoeg
Keuze is te beperkt, alles is Verrassingsmenu , slechts beperkt tot vlees / vis.
Gelukkig kon nog wel aangegeven worden dat er iemand met knoflookallergie in het gezelschap was.
Peter.schouten63 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Vriendelije bediening en heerlijke gerechten!
Zowel vis als vlees was overheerlijk. Rustige omgeving. We gaan er zeker terugkomen als de gelegerd zich voordoet.
Theo N. Bourgondiër (3 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Het begon met een plezierige ontvangst.
Keuze voor een plaats buiten of binnen met de mogelijkheid tussendoor te wisselen.
Heerlijk voorgerecht, "gewoon" hoofdgerecht en aansluitend een weinig fantasievol maar wel smakelijk dessert.
Een plezierige ambiance alles bij elkaar die in onze ogen wel aan de prijs zou zijn als we geen ah-kortingskaart gehad zouden hebben.
Marijke P. Bourgondiër (2 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
We hebben behoorlijk lang moeten wachten op ons eten. Vandaar de lage waardering voor de service. Gekozen voor het AH menu, maar aangezien mijn man geen liefhebber van mosselen is, was dit voor hem geen succes. Werd aangegeven dat er vis als hoofdgerecht zou zijn, mosselen vallen toch onder schelpdieren? Als we dit hadden geweten dan liever voor een ander hoofdgerecht gekozen. Voorgerecht en toetje waren prima!
Gaal93 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten op onze trouwdag..zeer vriendelijk personeel, was de kaart vergeten en heb die de andere dag mogen inleveren.
Komen er zeker terug !
Johan-smit-nl . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Werden vriendelijk ontvangen, en mochten zelf een plaatsje bij het raam uit kiezen.
Goede bediening, die goed op onze wensen in speelde, dus we kregen op tijd de glazen gevuld, een ervaring die ik erg belangrijk vind.
heerlijk voorgerecht, en ook hoofdgerecht was lekker. De huisgemaakte dessert was ook top
Ellen.schraven . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Lekker gegeten in een aangename omgeving. Verrassend menu mooie opmaak van de borden. Prima bediening . Was helaas erg warm. Ik zou voorstellen om iets meer tegemoet komen met airco. Althans voor de mensen die binnen willen eten!
Jodekerken . Bourgondiër (3 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Hartelijke ontvangst door bekwame obers. Eten van hoge kwaliteit met veel fantasie opgediend. De sfeer op het mooie terras is ontspannen en gezellig. Kortom een aanrader en we komen zeker terug.
Maythe . Bourgondiër (3 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We genoten van een overheerlijk verrassingsmenu. Op het terras was het goed toeven. Prijs - kwaliteit verhouding is helemaal oké. Bediening vriendelijk en servicegericht.
Janette B. 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Eerst lekker buiten gezeten met een drankje en een mooi plateau met allerlei verschillende hapjes. Daarna binnen 3 gangen verrassingsmenu. Begon met een amuse. Oester op een bedje van zeewier met een sesamdressing. Zo lekker, die ga ik thuis ook proberen te maken. De kinderen vonden hun eten ook heerlijk. Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. Ook de inrichting van het restaurant bevalt ons zeer. Dit is ons favoriete restaurant op Goeree -Overflakkee!
Piet-Caroline . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Buiten op het ruime terras een tafeltje in de zon uitgezocht. Leuke vlotte bediening met aandacht voor de klant. Het 3 gangen diner was zeer verzorgt en smaakte natuurlijk prima.
Komen hier zeker weer terug !
Jannettedenhertog . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Na een dag fietsen, mijn man verrast met een etentje.
Mooie locatie, we kozen voor vlees.
3 gerechten, heerlijk vlees,toetje was smullen.
Lekker buiten kunnen zitten onder een kleedje.
Keurige bediening, heel vriendelijk.
Gaan zeker terug !!!!!
Henk V. Bourgondiër (3 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Met vrienden heerlijk gegeten in Duinzicht. De service was heel goed, werden heel leuk geholpen. Vorig jaar waren we ook geweest en toen waren we ook heel tevreden. We komen zeker terug.
Brand84 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Restaurant prachtig, eten was fantastisch.het hotel ziet er erg mooi uit. Heel mooi ingericht. De bediening was zeer vriendelijk en efficiënt. Prijskwaliteit prima.parkeren is goed geregeld