Fletcher Hotel Duinzicht

Oud Nieuwlandseweg 13 3253 LL Ouddorp Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Hotel Duinzicht

Uitwaaien en aanschuiven

Op een van de Zeeuwse eilanden, onder de rook van Ouddorp, voel je de zilte zeewind over je bord waaien. Als je op het terras zit tenminste. Maar als de gure decemberwind tegen de ruiten slaat, zit je binnen net zo lekker. Restaurant Duinzicht presenteert gerechten die met liefde voor het vak zijn bereid en waar de expliciete smaken vanaf spatten. In de keuken wordt uitsluitend gewerkt met verse en seizoensgebonden producten, en dat proef je! Kortom, waai lekker uit op het strand en neem plaats voor een lunch of uitgebreid diner!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Duinzicht

TonVteL V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
2xmullie .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Hebben heel lekkere vismaaltijd gegeten. Bediening was prima en de sfeer in het restaurant was gezellig. Komen hier beslist nog wel eens terug !
R.t. L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, vlotte bediening. Dit restaurant kunnen wij iedereen, die lekker willen eten, aan bevelen!!!
Fransien S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We werden zeer hartelijk ontvangen. Het ah menu bestond uit een verrassingsmenu. Er werd gevraagd wat wij niet lusten of lekker vonden. Het menu was erg lekker en de borden mooi opgemaakt. Het fijne was dat er overleg mogelijk was.
A. S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Geen echt commentaar in die zin dat ik kritiek zou moeten geven. De zaken waren prima in orde. Het personeel was vriendelijk en de bediening uitstekend. Dus lekker gegeten !
Tmo .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Hartelijk ontvangen. De gerechten waren heel goed verzorgd opgemaakt en de smaak heerlijk.
Zeer sfeervol ingericht. Zeker voor herhaling vatbaar.
Anwi .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We hebben samen genoten van een heerlijk dinertje op de AH restaurantbon. Het was allemaal erg lekker en verzorgd. Zelf hebben we er een fantastische wijn bij gedronken, de Primitivo uit Puglia (Italie)
kortom erg goed!!!!
Teunipipping .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Vriendelijk ontvangen in dit mooie hotel restaurant,heerlijk verrassingsmenu,amuse vooraf,voorgerecht,verschillende visgerechtjes met groentes,hoofdgerecht,hertenbiefstuk,
rodewijnsaus,nagerecht was super lekker,mooi glas met laagjes koek en vruchten,bessen en mangopuree,
heel apart en verrassende smaken,echt aan te raden dit restaurant!
Geertje V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
5 oktober een lunch gebruikt met een vriendin.
Een bijzondere ervaring, zeer uitgebreid en de uitleg van wat er op het bord lag was heel goed.
Een heerlijke drie gangen lunch als voorgerecht dunne plakjes ribeye, daarna een mooi stukje kabeljauw met garnering en een heerlijk nagerecht. Klasse!
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Partner had amuse vis, zelf had ik amuse vis, beide erg lekker.
De gerechten waren allen mooi opgemaakt en zeer smaakvol.
We hadden beiden een hoofdgerecht vlees, met lekkere kleine stukje groenten met daarbij leuk geserveerd patatjes in een frituur rekje, dit werd ook uit eigen zienswijze aangevuld, Dessert met o.a brownie, chocolade en mango.ook erg lekker.
Nadinevanduijn .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We werden hartelijk ontvangen en bediend.
We kregen een verrassingsmenu, ivm de ah restaurantactie.
Uiteraard kon je aangeven of je iets echt niet lust.
Eten was lekker en voldoende.
Leuke sfeer, kortom het was een geslaagde avond!
Bvwestervoort .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Via Ah actie hier gekomen. Konden kiezen uit vlees of vis. Drinken besteld waren ze vergeten dus dat duurde heel lang. Na 45 minuten kregen wij opeens eten zonder te kiezen tussen vlees en vis. Ik wilde liever vis dus mijn voorgerecht moest opnieuw gemaakt worden, ondertussen at ik apart van mijn vriendin het voorgerecht op. Wat overigens wel super lekker was! Net als het hoofdgerecht. Zeer veel complimenten aan de koks en de bediening oogde totaal nier ervaren bij het toetje ging het weer fout zelfs met afrekenen ging het weer fout. Voor het eten raad ik dit restaurant aan!!! De service wat minder!
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Zeer vriendelijke bediening. We waren met 4 personen en namen het verrassingsmenu(2x vis, 2x vlees) via de AH actie. Inderdaad verrast door de goede verzorging. Alles was prima; vlees heerlijk mals, lekkere sliptong op een mooi groentenbedje. Het nagerecht met diverse smaakjes en vers fruit was mooi opgemaakt en eveneens uitstekend. De koffie ook prima.
Sel2 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Gisteren met z'n vieren heerlijk gegeten via de AH aktie. We kregen een 3 gangen verrassingsmenu en konden keiezen uit vis of vlees. Het was inderdaad een verrassing. Vooraf zeebaars, daarna kabeljauw en een heerlijk dessert. We hebben genoten.
Wzijden .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Bijzonder was, dat het menu aangekondigd stond als een keuzemenu, maar het bleek een verrassingsmenu. Afgezien van iets taai vlees bij het voorgerecht, was alles voortreffelijk van smaak en ook wel bijzonder. En de bediening kijkt!!!
Janitaenad .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016

Het eten was boven verwachting, als wij onze borden kregen waren we afwachtend, vreemd en zeer netjes voor ons doen. De maaltijd deed ons boven boven verwachting verassen, heerlijke smaken, heerlijk!
Bosje1 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wat een heerlijke ervaring! We waren er via de AH restaurant-actie. Kregen het 3-gangen verrassingsmenu. Heel erg lekker en met veel zorg bereid en opgediend. En zeker ook de zeer vriendelijke en attente bediening is het vermelden meer dan waard! Een absolute aanrader......
Jwjdufloo .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Hebben met 2 personen heerlijk gegeten. Porties mooi van maat de borden waren netjes en creatief opgemaakt en alles smaakte prima. Door de vriendelijke en attente bedienende dames werd bij elke gang een keurige uitleg gegeven.
Wij hebben van een gezellig en lekker diner op het terras genoten.