Fletcher Hotel de Kempen

Turnhoutseweg 48 5541 NZ Reusel Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel de Kempen

Parel van Reusel

Geniet van de meest smaakvolle streekgerechten in dit gastvrije restaurant in Reusel. De chef werkt met verse, pure ingrediënten, je proeft de kwaliteit die ze hier in de gerechten stoppen. Tel daar de attente, lieve bediening bij op en je hebt een heerlijke avond!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel de Kempen

Halte buslijn 480 De Lijn tegenover het hotel
  • : Gratis openbare parkeergelegenheid

Maandag t/m zondag 16.00 - 22.30 uur

• Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het is een gezellig en goed restaurant. Alles is tot in de puntjes verzorgd . Bediening is correct en beleefd .
We hadden iets te vieren en dat is prima gelukt.
090729 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Keurig netjes ontvangen door het personeel. Mooie locatie. Gezellige inrichting.
Kortom leuke middag gehad met vrienden.
anouwens .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We hebben met de ah restaurantactie gegeten met 4 personen. Het eten was heerlijk en de bediening was zeer goed.
We komen zeker nog eens terug.
Sjo H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Leuk en gezellig konden fijn met elkaar communiceren en het eten was voortreffelijk was voor ons een goede keus met 8 personenen
christelvanosch .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wel hadden een voorgerecht met forel. Was wat karig. 2 hele kleine stukjes. Had iets meer mogen zijn. De smaak was prima.
Susanne B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Allemaal prima behalve 1 medewerkster die zo nodig moest gaan stofzuigen bij de gasten onder de tafel. We kregen nog een snauw toen we vroegen of dat perse nu moest om 13 uur tijdens lunch. Jammer dat 1 medewerkster een negatieve nasmaak kan geven.
Leo R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Vriendelijke bediening,belangstellend maar beslist niet opdringerig.Het eten wasvan uitstekende kwaliteit.
De sfeer in het restaurant is rustgevend ondanks het feit dat het best druk was.
José B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het eten was prima, de bediening goed alleen jammer dat ze , wat we latter pas ontdekten 2 pilsjes te veel hebben berekend.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Zijn al paar keer hier wezen eten met de AH bon, het eten is zeer goed, en je mag kiezen van de kaart, dat is op zich helemaal mooi. Is zeker voor herhaling vatbaar.
poezeke D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Toen we in het hotel aankwamen werd ons direct aangeboden dat we ook eerder mochten eten dan het gereserveerde tijdstip als we dat wilden.
Lekker op het terras gezeten, en gezien het warme weer ook daar gegeten.
Er was voldoende keus, het was prima klaargemaakt, en het heeft ons dan ook allebei goed gesmaakt.
Het enige wat ons stoorde was de harde en onplezierige muziek uit de luidspreker.
Wij hadden het prettiger gevonden als we de vogels hadden kunnen horen fluiten, wat overigens uiteindelijk nog lukte ook dankzij een stroomstoring.
Personeel ging hier goed mee om, ondanks de stress die het ze gegeven moet hebben.
Was al met al een leuke avond en een fijn etentje.
015steenbergen .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
We hebben al vaker bij dit Fletcher restaurant gegeten. We mochten met de AH restaurant actie uit de hele menu kaart onze drie gerechten kiezen en hebben lekker gegeten.
bartf V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een keurige zaak en vlotte bediening
Aletta V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We waren met zijn 5en. 4 van ons vond het lekker en goed. Een iemand had pech vanavond. kerrie soep was niet smakelijk. 2 sneetjes stok brood die uitgedroogd waren. Misschien een tip; doe er een klein broodje erbij, die droog niet snel uit. De groente bij het hoofdgerecht was koud bij de een en de ander was heel heet. We hadden een kaas plankje; was de sla voor de kleur? Raar Een paar druiven was lekkerder en mooi van kleur geweest. Hier ook stokbrood sneetjes die uitgedroogd waren.
CWouters .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hadden het 3-gangen AH menu besteld. Verrassend was dat we uit de gehele kaart 3 gangen mochten kiezen. We hebben lekker gegeten en komen zeker nog eens terug.
Ingridde .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Goede ontvangst. We hebben heerlijk gegeten. Een aanrader. Compliment voor Tom en collega!!!Ze hadden het prima onder controle.
tinyp64 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten, maar de lekkere groente mocht wel wat meer zijn.
De menukeuze is niet erg groot, maar voor ons voldoende.
Het is een herhaling waard.
tooske48 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Erg lekker gegeten jammer dat als je een fles wijn besteld je er geen karaf water bij kan vragen Ook jammer dat de fles dicht op de tafel werdt gezet en niet het eerste glas werdt ingeschonken
Verder prima prijs kwaliteit zeer goed !!!
R S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Helaas was een gerecht van de kaart niet meer voorradig. Echter we kregen een geweldig alternatief aangeboden, zonder extra kosten. Helemaal top!
Sjef V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met de familie hebben we heerlijk gegeten. Voldoende keuze uit de menukaart en een goede prijs- kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening die er mede voor heeft gezorgd dat we een leuke en geslaagde avond hebben gehad.
hakke117 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellig ingericht restaurant, rustig, goede bediening en betaalbare menu´s. Het verkeer wordt ´s-avonds minder, want het passeert aan 2 zijden het hotel-restaurant.