Fletcher Hotel de Kempen

Turnhoutseweg 48 5541 NZ Reusel Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel de Kempen

Parel van Reusel

Geniet van de meest smaakvolle streekgerechten in dit gastvrije restaurant in Reusel. De chef werkt met verse, pure ingrediënten, je proeft de kwaliteit die ze hier in de gerechten stoppen. Tel daar de attente, lieve bediening bij op en je hebt een heerlijke avond!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel de Kempen

Halte buslijn 480 De Lijn tegenover het hotel
  • : Gratis openbare parkeergelegenheid

Maandag t/m zondag 16.00 - 22.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel de Kempen

Kurt B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heerlijk genoten van de aangeboden driegangenmenu. We komen zeker nog eens terug naar het restaurant. Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Iedereen kwam met een aangenaam gevoel buiten.
Gonnie W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vier vriendinnen hadden de snoekbaars genomen, vonden hem erg lekker. Een vriendin had het kiippannetje, was ook zeer tevreden, en de zesde had de kalfssteak. Die was heerlijk mals, en bij alle gerechten gold dat het goede grote porties waren.
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Erg gezellig en sfeervol restaurant. Zeer vriendelijke bediening en heerlijke gerechten! zeker een aanrader. Wij gaan geregeld hier eten samen of met vrienden/familie maar het is altijd weer een feestje
015steenbergen .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben al vaker bij Fletcher restaurant in Reusel gegeten. Ook dit keer was het eten erg lekker. Wel zaten we nu een beetje in een donker hoekje. De bediening was vriendelijk, maar op het nagerecht moesten we een beetje lang wachten. Verder prima restaurant.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Dit was ons 2e (AH) bezoek en wederom was alles prima, eten was heerlijk, rustige omgeving en een zeer vriendelijke bediening.
adam B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten! Een goede bediening en een fijne sfeer
in het restaurant!De mensen zijn erg vriendelijk.
t_vaneijk60 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Bijzondere locatie omdat het tussen twee wegen ligt dus even opletten met oversteken (zeker met kinderen ) restaurant zat vol maar toch hele snelle bediening ( 2 personen ) en geen lange wachttijd tussen de gerechten,
waren heel vriendelijk en het eten was gewoon goed Als we weer in de buurt zijn gaan we er zeker nog eens langs
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten met vriendinnen!! Sfeervolle plek, lekker eten en hele aardige bediening. We hebben na lang na zitten tafelen!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Leuke sfeer. Goede en vriendelijke bediening. Rustige omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar.

Een leuke locatie op de voormalige grens tussen Belgie en Nederland.
R S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk en hard werkend personeel. Geen heel uitgebreide kaart, maar voldoende keuze voor iedereen om lekkere gerechten te kiezen.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Soep van courgette en pesto: groene bouillon en veel te zout. Je proefde niets. Vis met paprika saus was OK. Erbij kroketjes van - ik vermoed - paprijst, veel te vet. Je zal maar honger hebben na 38 km wandelen. Toe kwam ook zo uit de bakken van de groothandel, weinig mis mee maar ook geen inspiratie. Geen kok aan te pas gekomen aan het eten.
Het restaurant draait op scholieren. Bij AH lukt dat dankzij coaching en selectie. Die is er hier niet aan te pas gekomen.
Jos M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Personeel wilde het iedereen zo goed mogelijk naar de zin maken. Er was gewoon 1 man te weinig in de bediening waardoor alles erg gehaast ging.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Personeel vriendelijk, maar veel te gehaast en ongeinteresseerd.
Geen oog voor lege glazen.

Carpaccio was top.
Smaak van ravioli is goed, al zijn de groenten erbij naar mijn mening nog te rauw. Oosters kippannetje smaakt in eerste instantie naar drop en de baby-tauge smaakt naar aarde.
Dessert Fletcher-koffie was erg lekker en gevarieerd.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heel vriendelijk personeel en erg goed gegeten.
We waren met de AH actie gegaan maar het eten
was er absoluut niet minder om, wat we wel eens
anders ervaren hebben.
Maar fletcher de Kempen in Reusel echt aan te raden
Mia V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wij waren met 4 personen Goede sfeer en lekker eten. Wij hopen dat dit restaurant door gaat met AH diners. 3 gangen menu Was ook helemaal goed.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij zijn heel aangenaam verrast door dit restaurant. Er hing een gezellige sfeer en je hebt weinig erg in de doorgaande weg die er langs rijdt. De gerechten waren allemaal perfect. Heerlijke zalm, zachte kalfssteak, boterzachte bavett en een toetje (de koffie met ijs en lekkers) waar we heel erg van genoten hebben. Echt een aanrader! En zeker met deze actie :)
Ester D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We kregen vrij snel een drankje en het voorgerecht maar hebben daar wel een uur! mee moeten doen. Pas nadat mijn man zelf naar de bar is gegaan om te vragen of hij zijn drankje zelf moest komen halen zagen we weer iemand aan onze tafel. Daarna ging het wel snel binnen 40 minuten twee drankjes en het hoofd en nagerecht. Ze waren ons duidelijk vergeten, een uur met maar een kopje koffie slaat natuurlijk nergens op
jo T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
het was weer een leuke en lekkere avond en het eten was goed en ook de bediening was weer gedienstig en vriendelijk .wij komen zeker nog een keertje terug .vriendelijke groeten .
tinyp64 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Soepheerlijk, desert heerlijk, vlees( kalfsteak ) vond ik niet lekker,te stevig vlees voor mij.had beter vis kunnen kiezen bediening prima,
Sjanny B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
we hebben voor de 2e keer dit restaurant bezocht omdat we erg tevreden waren over de voorafgaande keer. Ook nu was de kwaliteit van de gerechten en de bediening prima verzorgd.