Fletcher Hotel de Kempen

Turnhoutseweg 48 5541 NZ Reusel Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel de Kempen

Parel van Reusel

Geniet van de meest smaakvolle streekgerechten in dit gastvrije restaurant in Reusel. De chef werkt met verse, pure ingrediënten, je proeft de kwaliteit die ze hier in de gerechten stoppen. Tel daar de attente, lieve bediening bij op en je hebt een heerlijke avond!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel de Kempen

Maandag t/m zondag 16.00 - 22.30 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Kookcursus , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
015steenbergen .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
We hebben al vaker bij dit Fletcher restaurant gegeten. We mochten met de AH restaurant actie uit de hele menu kaart onze drie gerechten kiezen en hebben lekker gegeten.
bartf V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een keurige zaak en vlotte bediening
Aletta V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We waren met zijn 5en. 4 van ons vond het lekker en goed. Een iemand had pech vanavond. kerrie soep was niet smakelijk. 2 sneetjes stok brood die uitgedroogd waren. Misschien een tip; doe er een klein broodje erbij, die droog niet snel uit. De groente bij het hoofdgerecht was koud bij de een en de ander was heel heet. We hadden een kaas plankje; was de sla voor de kleur? Raar Een paar druiven was lekkerder en mooi van kleur geweest. Hier ook stokbrood sneetjes die uitgedroogd waren.
CWouters .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hadden het 3-gangen AH menu besteld. Verrassend was dat we uit de gehele kaart 3 gangen mochten kiezen. We hebben lekker gegeten en komen zeker nog eens terug.
Ingridde .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Goede ontvangst. We hebben heerlijk gegeten. Een aanrader. Compliment voor Tom en collega!!!Ze hadden het prima onder controle.
tinyp64 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten, maar de lekkere groente mocht wel wat meer zijn.
De menukeuze is niet erg groot, maar voor ons voldoende.
Het is een herhaling waard.
tooske48 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Erg lekker gegeten jammer dat als je een fles wijn besteld je er geen karaf water bij kan vragen Ook jammer dat de fles dicht op de tafel werdt gezet en niet het eerste glas werdt ingeschonken
Verder prima prijs kwaliteit zeer goed !!!
R S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Helaas was een gerecht van de kaart niet meer voorradig. Echter we kregen een geweldig alternatief aangeboden, zonder extra kosten. Helemaal top!
Sjef V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met de familie hebben we heerlijk gegeten. Voldoende keuze uit de menukaart en een goede prijs- kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening die er mede voor heeft gezorgd dat we een leuke en geslaagde avond hebben gehad.
hakke117 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellig ingericht restaurant, rustig, goede bediening en betaalbare menu´s. Het verkeer wordt ´s-avonds minder, want het passeert aan 2 zijden het hotel-restaurant.
angela.h .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Lekker gegeten super snelle bediening vriendelijk personeel En voor maar € 29,50 met zijn tweeën gegeten met de AH actie.
Zeker de moeite waard om te gaan eten. We gaan zeker nog eens eten.
julia D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Mijn hoofdgerecht was niet warm genoeg.
De vis had nog graten, dat had ik niet verwacht.
Verder was alles oké!
;) ;) ;) ;) ;)
Erwinst .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Wij hebben hier op een donderdagavond gegeten met de AH-restaurantactie. In het restaurant was het rustig. Het eten was erg lekker, bediening was vriendelijk en snel. Het restaurant was sfeervol, al lekker in de stemming voor de kerst.
Olga B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Met AH actie geweest! 3 gangen keuzemenu uit de kaart 29,95 en dan met ons tweeen! Het eten was TOP, bediening SUPER , wij waren blij verrast. En vonden t redelijk gênant om maar 15 euro pp te hoeven betalen. Ook zonder acties een echte aanrader!!!
Ale D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Te weinig medewerkers. Erg lang moeten wachten op de gerechten en we waren niet de enige. Er waren zelfs mensen die wegliepen. Medewerkers deden hun best maar konden het lang niet bijhouden.
De gerechten waren kwalitatief van zeer goede kwaliteit en dat maakt dan wel weer wat goed.
R-v-L .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het eten was heerlijk. Het duurde alleen heel erg lang. Er staan maar 2 personen in de bediening. Zij lopen echt de benen onder hun lichaam vandaan, maar kunnen het niet bijhouden. Wij hebben een half uur op de kaart gewacht. Lege borden en glazen bleven heel lang staan, zeker drie kwartier. Personeel stond zo onder druk, dat ze vrijwel geen tijd hadden om tussendoor te vragen of alles naar wens was of dat er gevraagd werd of wij nog iets wilden drinken. Sommige mensen hadden zelfs niets te drinken. Bediening was wel heel erg aardig en het eten was heerlijk. Zet wat meer mensen in de bediening en het was een perfect etentje.
Dessingp .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het Hoofd- en voorgerecht waren zonder meer uitstekend. Het Toetje was wat taai stond zeker al een poosje klaar. De bediening mag iets vlotter.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Service van personeel is goed. Wij hadden een probleem op de kamer met de kiepkanteldeur die niet kon sluiten. We kregen zonder problemen een andere groter kamer. Netjes geregeld. Alleen hadden we geen warm water de volgende dag om te douchen, maar hoorde dat daar meer mensen last van hadden gehad en dat is een beetje jammer.
kleptoon .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016

Aanvankelijk wilden wij buiten op het terras warm eten, maar het voorbij razende verkeer maakte dit minder aantrekkelijk, en hebben we toch maar binnen plaats genomen. De bediening was goed en vriendelijk, we werden goed bediend, en de ambiance was ook prima!
adbiemans610 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We vonden de kippensoep wat mager en de tomatensoep aan de scherpe kant.
Niettemin vonden we het alles bijmekaar meer dan prima.
De bediening krijgt van ons een tien!