Fletcher Hotel de Kempen

Turnhoutseweg 48 5541 NZ Reusel Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Hotel de Kempen

Parel van Reusel

Geniet van de meest smaakvolle streekgerechten in dit gastvrije restaurant in Reusel. De chef werkt met verse, pure ingrediënten, je proeft de kwaliteit die ze hier in de gerechten stoppen. Tel daar de attente, lieve bediening bij op en je hebt een heerlijke avond!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel de Kempen

Voordelig
Lang
Olga B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Met AH actie geweest! 3 gangen keuzemenu uit de kaart 29,95 en dan met ons tweeen! Het eten was TOP, bediening SUPER , wij waren blij verrast. En vonden t redelijk gênant om maar 15 euro pp te hoeven betalen. Ook zonder acties een echte aanrader!!!
Ale D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Te weinig medewerkers. Erg lang moeten wachten op de gerechten en we waren niet de enige. Er waren zelfs mensen die wegliepen. Medewerkers deden hun best maar konden het lang niet bijhouden.
De gerechten waren kwalitatief van zeer goede kwaliteit en dat maakt dan wel weer wat goed.
R-v-L .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het eten was heerlijk. Het duurde alleen heel erg lang. Er staan maar 2 personen in de bediening. Zij lopen echt de benen onder hun lichaam vandaan, maar kunnen het niet bijhouden. Wij hebben een half uur op de kaart gewacht. Lege borden en glazen bleven heel lang staan, zeker drie kwartier. Personeel stond zo onder druk, dat ze vrijwel geen tijd hadden om tussendoor te vragen of alles naar wens was of dat er gevraagd werd of wij nog iets wilden drinken. Sommige mensen hadden zelfs niets te drinken. Bediening was wel heel erg aardig en het eten was heerlijk. Zet wat meer mensen in de bediening en het was een perfect etentje.
Dessingp .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het Hoofd- en voorgerecht waren zonder meer uitstekend. Het Toetje was wat taai stond zeker al een poosje klaar. De bediening mag iets vlotter.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Service van personeel is goed. Wij hadden een probleem op de kamer met de kiepkanteldeur die niet kon sluiten. We kregen zonder problemen een andere groter kamer. Netjes geregeld. Alleen hadden we geen warm water de volgende dag om te douchen, maar hoorde dat daar meer mensen last van hadden gehad en dat is een beetje jammer.
Kleptoon .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016

Aanvankelijk wilden wij buiten op het terras warm eten, maar het voorbij razende verkeer maakte dit minder aantrekkelijk, en hebben we toch maar binnen plaats genomen. De bediening was goed en vriendelijk, we werden goed bediend, en de ambiance was ook prima!
Adbiemans610 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We vonden de kippensoep wat mager en de tomatensoep aan de scherpe kant.
Niettemin vonden we het alles bijmekaar meer dan prima.
De bediening krijgt van ons een tien!
Jan.vosters .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Hier gegeten met een actie bon van shell, 2e menu gratis.
Menuprijs was 29,50 , bij afrekenen moesten we 34.50 betalen voor het eten???
Bij fletcher zeiden ze dat dit de prijs was die ze vergoed kregen van shell.
Heb er toch een nasmaak aan overgehouden.
Hankeltje75 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Zeer aardige bediening en een leuk menu voor het tank en diner aktie! Leuke aparte locatie ook. Zijn er blijven overnachten. Dat was iets minder daar ze geen airco hebben
M_van_iersel .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Het personeel, met name karin , (een bemoeial) was erg slecht. En duurde erg lang voor het volgende drankje. Ook tussen het voor en hoofdgerecht zat een te lange tijd. En dan niet vanwege de drukte want wij waren de enigste.
Trezia V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Het Hotel ligt midden in de autoweg, wanneer je geen last hebt van geluiden van het verkeer een prima Hotel, prima kamer, aardig personeel behulpzaam, prima bedden, prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen!
Beco.meijer .
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Zeer prettige ontvangst en bediening door enthousiaste mensen. Zowel vlees- als visgerecht bij het dagmenu waren prima klaargemaakt en goed op smaak. Gegarneerd met lekkere groenten, een omeletje en frites of gebakken aardappelen. Mosterdsoep en zalmsalade vooraf lekker en de toetjes verrassend. Een aanpassing van de saus bij het hoofdgerecht of wijziging van het toetje omdat iets 'echt niet lekker' gevonden wordt, was geen enkel probleem. Met hierbij een fles lekkere huiswijn was ons diner prima geslaagd. Het restaurant op de grens van Nederland en België (de auto's rijden aan twee kanten langs) zat vol, maar de kleine keuken wist alles vlot voor elkaar te krijgen.
Jason1978 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
aangeboden menu

Was simpel,en standaard,maar was wel lekker,een echte aanrader in dit hotel is de high Thea wat opzich al een 3 gangen diner is.
015steenbergen .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Wij hebben al vaker bij Fletcher hotel te Reusel gegeten. Dat was altijd erg goed. Nu hadden we met de Albert Heijn restaurant actie geboekt. In tegenstelling tot sommige andere restaurants had je hier slechts keuze uit 2 gerechten per gang (3 gangen). Het eten was zeker niet slecht, de tomatensoep was goed, mijn vispannetje was erg lekker, maar mijn man vond zijn varkenshaassate maar matig en het nagerecht (citroen of passievruchtenijs, dat werd niet gezegd met vruchtjes) vond hij niet lekker, ik vond het wel goed. Er waren zeer weinig groenten: een klein maiskolfje en een tomaat, geen andere warme groenten of rauskost. Maar voor 29,50 voor 2 personen kan je natuurlijk ook niet iets exclusiefs verwachten. De bediening was erg goed en aardig. Ondanks dat het erg druk was werden we vlot bediend.
Theo.cadee .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Van alle ah restaurant die wij bezocht hebben het minste. We moesten lang wachten voordat we iets te drinken kregen, weekendhulpenbedieningskwaliteit.
Bij Fletcher zijn wij een totaal andere kwaliteit gewend!
Zelfs geen placemat op tafel, geen onderzetter onder de glazen, botte messen. "Namaakvoedsel, surimikrab, tilapiavis. Veel dikke sauzen.
We moesten na lang wachten ook nog zelf om t nagerecht vragen. Al bij al voor ons een grote tegenvaller en toch nog veel geld kwijt i.v. t wat we kregen.
P.zwolle .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
De ambiance was boven verwachting.
Een heel gezellige aankleding.
Het eten was prima verzorgt en smakelijk.
Ook de bediening was vriendelijk.
W.rombeek .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Het menu was zorgvuldig samengesteld voorgerecht mosterdsoep met spekjes en brood, hoofdgerecht keuze uit kip met brie of kabeljauw, na bestond uit verse vruchten met ijs.
Alles was erg lekker vooral de kabeljauw. De groentegarnituur had beetgaar moeten zijn maar was veel te rauw.
Sandy_3108 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Het eten was goed. De service was echter subliem. Er is een dagmenu samengesteld voor de AH restaurantieactie. Maar het dessert wat erbij hoorde, zouden we niet gekozen hebben. We konden probleemloos iets anders van de dessertkaart kiezen. Het personeel was ook erg vriendelijk.
Mooie omgeving. Alleen jammer dat de glazen schuifdeuren open bleven, waardoor wij in de trek zaten.
Ellybleumink .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
erg vriendelijke ontvangst en goede keuze kunnen maken uit het menu.
We kregen een aantal tafeltjes voor 2 aangewezenen zaten prima.
Al met al een fijne avond.
L.lammers .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Hotel De Kempen gekozen ter besteding van een kortingbon van de Albert Heijn restaurant actie. Ook dit keer was de slogan "alle waar is naar zijn geld" van toepassing.
Er werd een 3 gangen keuzemenu voor € 29.50 aangeboden maar met een zeer beperkte keuze.
De gerechten (zalmsalade, vispotje, muffin) stelden echter niet veel voor en het waren niet echt culinaire hoogstandjes. Gelukkig was de tweede persoon gratis, maar als we hier echt € 29,50 p.p. voor hadden moeten betalen dan zou ik me behoorlijk bekocht voelen.
De bediening was niet optimaal. We hoorden verschillende tafels mopperen over de lange wachttijden terwijl helemaal niet zo druk was.