Fletcher Hotel de Kempen

Turnhoutseweg 48 5541 NZ Reusel Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Hotel de Kempen

Parel van Reusel

Geniet van de meest smaakvolle streekgerechten in dit gastvrije restaurant in Reusel. De chef werkt met verse, pure ingrediënten, je proeft de kwaliteit die ze hier in de gerechten stoppen. Tel daar de attente, lieve bediening bij op en je hebt een heerlijke avond!

Glas champagne

Mart B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Piet H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Het eten was redelijk de bediening was goed .Wat ons wel tegen viel dat er honden in dit restaurant waren ,we weten niet of dit gebruikelijk is,wij vonden dit niet zo gepast.
josjevereijken .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Erg lekker gegeten en goede en vriendelijke bediening,we gaan hier zeker nog eens terug,kaart was wel anders dan op de site stond vd restaurantaktie
ellybuysse .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben een heerlijk weekend gehad, alleen het was jammer dat we om 23.00 uur al naar de kamer moesten want dan gingen ze sluiten. Er is daar geen gelegenheid om langer te blijven zitten. Dat vonden wij wel vervelend, voor de rest heel vriendelijk personeel en een goede verzorging.
jneeleman .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
kiesen van de kaart,alles perfekt geregeld een aanrader.goede ontvangst,gezellige ruimte,vriendelijke bediening.kwaliteit eten prima.
Gonnie W.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Een mooie gelegenheid , kom zeker nog eens terug. De AH restaurantactie is een goede reden om kennis te maken met dit restaurant
Sjanny B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Rumoerig geluidsniveau ligt aan het feit dat de locatie midden in verkeersroutes ligt. Dus van 2 kanten geluidsniveau zeker op her terras. De parkeersituatie is mede door verkeerswegen erg gevaarlijk.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Een heel goed restaurant met heel vlotte bediening. Bij veel restaurants kan je voor de ah actie niet meer terecht en bij dit restaurant kan je heel makkelijk aanschuiven.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
De prijs/kwaliteit van het voorgerecht viel tegen. Een bedje van sla met een paar stukjes vis voor €10,50 is wel heel duur
lkaet .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Lekker gegeten. Goede en kundige bediening. Keuze uit heel de kaart met bij sommige gerechten een extra bijdrage. genoeg keuze
fam-oerlemans .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten met z'n viertjes. Er was genoeg keus op de kaart.
De bediening was ook zeer correct, niet opdringerig.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het is een gezellig en goed restaurant. Alles is tot in de puntjes verzorgd . Bediening is correct en beleefd .
We hadden iets te vieren en dat is prima gelukt.
090729 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Keurig netjes ontvangen door het personeel. Mooie locatie. Gezellige inrichting.
Kortom leuke middag gehad met vrienden.
anouwens N.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We hebben met de ah restaurantactie gegeten met 4 personen. Het eten was heerlijk en de bediening was zeer goed.
We komen zeker nog eens terug.
Sjo H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Leuk en gezellig konden fijn met elkaar communiceren en het eten was voortreffelijk was voor ons een goede keus met 8 personenen
christelvanosch .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wel hadden een voorgerecht met forel. Was wat karig. 2 hele kleine stukjes. Had iets meer mogen zijn. De smaak was prima.
Susanne B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Allemaal prima behalve 1 medewerkster die zo nodig moest gaan stofzuigen bij de gasten onder de tafel. We kregen nog een snauw toen we vroegen of dat perse nu moest om 13 uur tijdens lunch. Jammer dat 1 medewerkster een negatieve nasmaak kan geven.
Leo R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Vriendelijke bediening,belangstellend maar beslist niet opdringerig.Het eten wasvan uitstekende kwaliteit.
De sfeer in het restaurant is rustgevend ondanks het feit dat het best druk was.
José B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het eten was prima, de bediening goed alleen jammer dat ze , wat we latter pas ontdekten 2 pilsjes te veel hebben berekend.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Zijn al paar keer hier wezen eten met de AH bon, het eten is zeer goed, en je mag kiezen van de kaart, dat is op zich helemaal mooi. Is zeker voor herhaling vatbaar.