Fletcher Hotel Amsterdam | SKYrestaurant Pi

Schepenbergweg 50 1105 Amsterdam Nederland Kaart
31-203113670

Over het restaurant Fletcher Hotel Amsterdam | SKYrestaurant Pi

Een futuristische toren met een prachtig uitzicht op het opkomende stadsdeel Amsterdam Zuidoost: in SKYrestaurant Pi zal je diner altijd een bijzondere ervaring zijn. In het restaurant kun je luxueus dineren op grote hoogte. De internationaal geïnspireerde gerechten worden in de open keuken bereid, waarbij voornamelijk de nadruk wordt gelegd op gezonde gerechten. Bovendien is SKYrestaurant Pi uitstekend te bereiken via de snelwegen A2 en A9.

SKYlounge- en bar
Neem na een voortreffelijk diner plaats aan de elf meter lange bar in de SKYbar, met daarboven kroonluchter ‘the dream’ van maar liefst negen meter breed. In de stijlvolle bar kun je eindeloos genieten van diverse fingerfoods en een heerlijk bijpassend glas wijn.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Amsterdam | SKYrestaurant Pi

• : Gratis parkeergelegenheid

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel Amsterdam | SKYrestaurant Pi

Bernadette O.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Mooie locatie en lekker gegeten!
Hugo J.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
“Ik ga niet over de handdoekjes!” Dit is het antwoord als een medewerker van dit restaurant hoort dat deze op zijn op het herentoilet. En zo zie je maar weer de locatie mag zo goed en mooi zijn, uiteindelijk wordt de kwaliteit bepaald door de betrokkenheid van het personeel.
Teun V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Restaurant uitgezocht op beschikbaarheid van glutenvrije gerechten voor dochter van 12, wat ook door ober bevestigd werd qua mogelijkheden. Hoofdgerecht was daarna alleen een hoopje vlees op bord, omdat blijkbaar alles aan groenten en andere bijgerechten niet glutenvrij konden.
Na vragen hierover werd ons verteld dat we dan maar geen glutenvrije maaltijd hadden moeten bestellen. Botte bediening die ook nog het lef had om te klagen dat er geen fooi werd gegeven.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Met zakenrelatie beiden een rib-eye besteld maar naar gevoel slechts een halve portie (2 kleine plakjes) gekregen. Na onze klacht werd er overleg gepleegd met de keuken, maar wij kregen feedback dat de portie toch echt 200 gram zou moeten zijn. Volgens ons toch echt niet het geval en ook een slechte reactie naar een klant die niet tevreden is.. Hollands zuinig en erg jammer!!
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Uitstekend gegeten alleeen zullen een aantal zeer jonge obers nog veel moeten leren en veel attenter moeten worden. Nu te vaak moeten vragen of men de jassen wil pakken, drinken,bestek,broodjes, dat past niet bij deze omgeving
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijk op je gemak lekker eten
Linus H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Erg mooie ruimtes, prettige akoestiek en verlichting, voortreffelijke bediening en lekker eten.
Rolf S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Slechte bediening, steeds moeten vragen om alles.. als je vraagt om Frietjes bij het eten dan hoef je niet te komen als het eten al op is.. getuigt niet van inzicht..
Kelly M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten was prima, service ronduit slecht!
Laurenske S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Blijft een prachtige plek, maar toch een andere ervaring dan vorige keer. nu privé, op zaterdag en met twee personen. Heerlijke soepen, tafelgenoot tevreden over de pasta, de entrecote en wat er omheen lag niet zo. Crème Brulee fijn. Service oké, maar ook minder en niet heel alert op nog een drankje willen o.i.d. Kom wel weer terug, maar m.
n. omdat ik hoop dat t weer op t niveau kan zijn van de eerste keer.
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gisteravond heerlijk met vrienden gegeten in het restaurant. We hebben gekozen voor het 3 gangen verrassingsmenu. Gerechten waren mooi opgemaakt. Hoeveelheid was goed, smaak was uitstekend. Merkwaardig was de binnenkomst. Er was niemand aanwezig om ons aan te melden en om ons naar de tafel te begeleiden. Zelf maar naar binnengelopen. Uiteindelijk naar tafel gebracht. Bediening nam onze jassen niet aan. Na aandringen werden jassen weggehangen. Aan tafel was bediening goed. De tijd tussen gerechten was prima. Ambiance is super. Kom graag nog eens terug. Ben benieuwd of service niveau verbeterd.
Micha V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was goed maar het hoofdgerecht de dorade was qua hoeveelheid erg weinig voor een volwassene.
Laurenske S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gisteren gegeten en vergaderd bij Pi. Topplek. Hielden prima rekening met ons programma en tijd die we hadden voor eten. Heerlijke tartaar en parelhoen. Lekker aperitiefje van het huis. Na eten naar de boardroom, twee verdiepingen lager, van alle gemakken voorzien. Tot slot een drankje in de prachtige skylounge. Inrichting en uitzicht magnifiek! Ik vind t zicht op de wegen erg leuk. Ook parkeren goed geregeld.
Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Gisteravond met drie vriendinnen gedineerd in dit restaurant. Zeer goed bevallen, driegangen diner: alles heerlijk, smaakvol, verfijnd en mooi opgediend. Prettige bediening, lekkere wijn. Kortom wij komen graag terug. Smaakvol ingericht restaurant, waar het fijn toeven is.
Rosalie S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Lekker gegeten en goede service met een bijzonder uitzicht vanaf de 18e verdieping!
linda V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
prima gegeten en aardige bediening
Jan-Willem H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Prachtig dat uitzicht en dan gecomineerd met heerlijk eten, kom zeker weer terug.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Gerechten waren creatief, lekker. Wijnarrangement werd geschonken in hele kleine glaasjes. Dat is jammer, want daardoor 'mis' je een deel van de wijn, namelijk de neus. Leuke avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar!
John F.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Dames heren bedankt, we zijn te gast geweest met ons directieteam. Tijdens de borrel enige agendapunten besproken welke we tijdens het diner verder zouden doornemen. We waren dusdanig onder de indruk van het diner en de gerechten, dat er van vergaderen niets meer is gekomen, dat is jammer.. Maar zegt wel het nodige over uw kaart en de gerechten. Dank het was gezellig waarbij we ook nog even aangenaam hebben gelachen met de bediening, die uitermate gastvrij en correct is maar ook veel humor bezit.. Er werd de volgende dag op kantoor nog over gesproken en hebben 's ochtends de vergadering voortgezet..
Dank we komen zeker nog een keertje ACTA
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Een top diner op een top locatie.
Wat helpt is top gezelschap.
Aanrader!!
Goed te bereiken en uitstekende parkeergelegenheid.