Fletcher Hotel Amsterdam | SKYrestaurant Pi

Schepenbergweg 50 1108 DE Amsterdam Nederland Kaart
31-203113670

Over het restaurant Fletcher Hotel Amsterdam | SKYrestaurant Pi

Eet je op grote hoogte een slag in de rondte

Zakelijk of privé, Skyrestaurant Pi is de ideale locatie voor lunch en diner! In een imposant rond gebouw tussen Amsterdam en Abcoude krijg je heerlijke gerechten voorgeschoteld in een origineel en trendy decor. Los van een indrukwekkend uitzicht op onze prachtige hoofdstad, heb je hier ook uitzicht op de open keuken waarin de chefs zich drie slagen in de ‘rondte’ werken om jou een culinaire beleving te bezorgen die je niet snel vergeet. Hierbij ligt de nadruk op gezonde producten. Laat je deze ervaring niet ontnemen!

Meer informatie over restaurant Fletcher Hotel Amsterdam | SKYrestaurant Pi

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 09:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Hotel Amsterdam | SKYrestaurant Pi

Fred S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijk op je gemak lekker eten
Linus H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Erg mooie ruimtes, prettige akoestiek en verlichting, voortreffelijke bediening en lekker eten.
Rolf S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Slechte bediening, steeds moeten vragen om alles.. als je vraagt om Frietjes bij het eten dan hoef je niet te komen als het eten al op is.. getuigt niet van inzicht..
Kelly M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten was prima, service ronduit slecht!
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Blijft een prachtige plek, maar toch een andere ervaring dan vorige keer. nu privé, op zaterdag en met twee personen. Heerlijke soepen, tafelgenoot tevreden over de pasta, de entrecote en wat er omheen lag niet zo. Crème Brulee fijn. Service oké, maar ook minder en niet heel alert op nog een drankje willen o.i.d. Kom wel weer terug, maar m.
n. omdat ik hoop dat t weer op t niveau kan zijn van de eerste keer.
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gisteravond heerlijk met vrienden gegeten in het restaurant. We hebben gekozen voor het 3 gangen verrassingsmenu. Gerechten waren mooi opgemaakt. Hoeveelheid was goed, smaak was uitstekend. Merkwaardig was de binnenkomst. Er was niemand aanwezig om ons aan te melden en om ons naar de tafel te begeleiden. Zelf maar naar binnengelopen. Uiteindelijk naar tafel gebracht. Bediening nam onze jassen niet aan. Na aandringen werden jassen weggehangen. Aan tafel was bediening goed. De tijd tussen gerechten was prima. Ambiance is super. Kom graag nog eens terug. Ben benieuwd of service niveau verbeterd.
Micha V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was goed maar het hoofdgerecht de dorade was qua hoeveelheid erg weinig voor een volwassene.
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gisteren gegeten en vergaderd bij Pi. Topplek. Hielden prima rekening met ons programma en tijd die we hadden voor eten. Heerlijke tartaar en parelhoen. Lekker aperitiefje van het huis. Na eten naar de boardroom, twee verdiepingen lager, van alle gemakken voorzien. Tot slot een drankje in de prachtige skylounge. Inrichting en uitzicht magnifiek! Ik vind t zicht op de wegen erg leuk. Ook parkeren goed geregeld.
Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Gisteravond met drie vriendinnen gedineerd in dit restaurant. Zeer goed bevallen, driegangen diner: alles heerlijk, smaakvol, verfijnd en mooi opgediend. Prettige bediening, lekkere wijn. Kortom wij komen graag terug. Smaakvol ingericht restaurant, waar het fijn toeven is.
Rosalie S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Lekker gegeten en goede service met een bijzonder uitzicht vanaf de 18e verdieping!
linda V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
prima gegeten en aardige bediening
Jan-Willem H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Prachtig dat uitzicht en dan gecomineerd met heerlijk eten, kom zeker weer terug.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Gerechten waren creatief, lekker. Wijnarrangement werd geschonken in hele kleine glaasjes. Dat is jammer, want daardoor 'mis' je een deel van de wijn, namelijk de neus. Leuke avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar!
John F.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Dames heren bedankt, we zijn te gast geweest met ons directieteam. Tijdens de borrel enige agendapunten besproken welke we tijdens het diner verder zouden doornemen. We waren dusdanig onder de indruk van het diner en de gerechten, dat er van vergaderen niets meer is gekomen, dat is jammer.. Maar zegt wel het nodige over uw kaart en de gerechten. Dank het was gezellig waarbij we ook nog even aangenaam hebben gelachen met de bediening, die uitermate gastvrij en correct is maar ook veel humor bezit.. Er werd de volgende dag op kantoor nog over gesproken en hebben 's ochtends de vergadering voortgezet..
Dank we komen zeker nog een keertje ACTA
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Een top diner op een top locatie.
Wat helpt is top gezelschap.
Aanrader!!
Goed te bereiken en uitstekende parkeergelegenheid.
johnstoop .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prima plek, goed eten, lekker bijpassend wijnarrangement, en natuurlijk gewldig uitzicht
Franse fusionkok doet goed zijn best
Ernst W.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben genoten van het bezoek aan de Sky lounge, het eten, de sfeer en het geweldige uitzicht vanaf de 17e verdieping. Het personeel was erg vriendelijk en op verzoek konden we een kamer bekijken. Ook dit is zeker de moeite waard. Alles bij elkaar een geweldige avond gehad. Als bijkomende voordeel nu eens niet naar de parkeermeter om af te rekenen. Vrij parkeren in de parkeergarage. Wat een geweldige ervaring. EEN AANRADER!!!
Ellis L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij hebben hier gegeten voor mijn 70ste verjaardag met familie en vrienden.(25 pers)Vooraf overleg gepleegd met de Banqueting sales manager Tamara en de chef-kok Andy Hendriks.Wij hebben het 6 gangen Amuse menu gegeten wat van een voortreffelijke kwaliteit was.Al mijn gasten waren ook zeer enthousiast.Prachtige verfijnde gerechten en super lekker.Van ons krijgt de chef-kok Andy een Ster.Wij hebben genoten.Ellis Leemberg
Paulina O.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
bij binnenkomst niemand die je opvangt zelf iemand moeten zoeken tafel was nog niet klaar dus ergens anders neergezet was achteraf ook fout weer ergens anders plaats moeten nemen na half uur eindelijk een menu kaart gehad maar daar hebben we wel zelf even om moeten vragen heb gekozen voor gamba,s net ff te gaar en welgeteld 11 stuks en dat was het kosten 25 euro sorry we zijn daarna nog echt even wat gaan eten wat een teleurstellende afsluiting van een heerlijk dagje uit bah ik heb iedereen al verteld dat het een hele slechte gang van zaken wij gaan heel veel uit eten maar dit heb ik in al die jaren nog niet meegemaakt in 1 woord SLECHT
Ruby P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Het eten was heerlijk! De kaart lijkt regelmatig te veranderen. Dat bevalt mij wel. Ik ben zwanger dus mocht niet alles eten, maar de alternatieven waar ik normaal gesproken niet voor zou kiezen, waren geweldig. Ik kom er vaker, ook voor lunch en het is altijd goed geweest.