Fletcher Familiehotel Paterswolde

Groningerweg 19 9765 TA Paterswolde Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Familiehotel Paterswolde

Lunch en dineer aan het Paterswoldsemeer

Onder de rook van studentenstad Groningen en vlak naast het Paterswoldsemeer ligt restaurant Fletcher. Wie toe is aan een lunch of diner in een unieke en informele sfeer is hier aan het juiste adres. Werp een blik op de wisselende menukaart en laat je verleiden door al het lekkers dat op die kaart wordt gepresenteerd!

Meer informatie over restaurant Fletcher Familiehotel Paterswolde

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 15:00
Zaterdag en Zondag Gesloten
Roy L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Elmarandy .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Lekker gegeten, vriendelijk personeel, mooi aangeklede zaal met ruime zitplaatsen. We hebben een gezellige avond gehad. Verrassend, nooit eerder hier geweest. Komen nog eens terug.
ger47 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Geweldige vakbekwame bediening. Drie gangen menu op leuke wijze gepresenteerd.(vooral het dessert)
En dat alles op basis van de AH actie!
berttencate .
jwajansen .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Met vrienden op AHkaart gedineerd. Wij waren met ons vieren zeer tevredev over het gebodene. Het eten werd in een aangenaam tempo opgediend. De bediening was rustig en vriendelijk.
FC V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wij aten Hollandse biefstuk met chimichurri . De chimichurri is een smerige saus en verpest de smaak , geef mij maar knoflookboter.
Bernhard H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben uitstekend en plezierig gegeten. Goede ambience en prettige, vriendelijke bediening.Prettige omgeving, Een aanrader!
lubberts36 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Goed ontvangst, mochten zelf een 4 persoons tafel uitzoeken.
Keuze uit diverse menu's, dus voor elk wat wils. Diverse voorgerechten geproeft (ieder een ander) en we waren met zijn allen zeer tevreden. Net als het hoofdmenu, hier was ook keuze uit diverse menu's en is ons zeer goed bevallen.
De tussentijden van opdienen waren goed. Net als het nagerecht hier hebben we toevallig allen hetzelfde menu gekozen en smaakte ook uitstekend. Een aanrader om nog een keer te gaan of aan te bevelen.
Henriëtte M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Sfeervol restaurant. Goed eten, Alleen de groente iets te weinig. Misschien een idee om 2 groenten te serveren. Vriendelijke bediening.
J B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
de gerechten smaakten prima, alleen vonden we het allemaal niet heel bijzonder. Typisch gerechten wat je zelf ook kan klaar maken. Ook was er ook niks leuks gedaan aan de presentatie an het eten. Een normaal hotelrestaurant en zo oogt het ook. Wat wel erg positief was is dat je alles van de kaart kon bestellen met de ah actie. Veelal krijg je een speciaal samengesteld menu, wat afgestemd is op de prijs.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Wij komen er geregeld een keertje eten .
Prima eten .
Aardige mensen in de bediening . Altijd een feestje om daar te komen .
Mooi op bedient .altijd weer ietsje anders .
Goede koks . Gezellige locatie daar .
j.h.braams .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Wij ondervonden een vlotte, vriendelijke en aangename ontvangst. De maaltijd was van goede kwaliteit en werd met een passende onderbreking tussen de gangen opgediend. Het was een aanbevelenswaardig bezoek.
mortenmailing .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Eten was erg lekker. Ruime keuze en voor ieder wat wils.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Bediening zeer gastvrij en attent.
Gezellige sfeer.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten zelf een 3 gangen diner samengesteld
Personeel erg vriendelijk werkte erg hard om iedereen het naar de zin te maken dit restaurant kan ik iedereen aanbevelen
Fam de hoon
justine L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Het is heel bijzonder dat men zonder blikken of blozen zulk slecht eten op tafel durft te zetten. Het kerstavond diner, carpaccio van zalm die regelrecht uit de koeling kwam, aan het bord geplakt zat en letterlijk één smakeloze hap was. Kabeljauw in een gestolde bloemsaus, saai melig aardappelpuree torentje. De frieten waren goed, dat dan weer wel. De parfait was aan de buitenkant gesmolten, aan de binnenkant één bonk ijs. De bediening was stug, nors en vergeetachtig. Bovendien misstaat het niet om met twee woorden te praten. Geen kerstsfeer, geen welkom gevoel. En dat alles voor heel veel geld.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We hebben er weer heerlijk gegeten komen zeker weer terug .goede ontvangst aardige bediening goede service . Gezellig aan gekleed in de Kersttijd .sfeervol
Smakelijk-eten11 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben heel gezellig gegeten en het ah menu was prima. Een persoon mag geen melkproducten en daar werd rekening mee gehouden. We komen graag nog eens terug.
Els P.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Leuke bediening!!
Jennie J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een prima ambiance!
En en redelijke prijs voor het menu,
Met vriendelijke personeel
En verschillende keuzes, voor, hoofd en nagerechten
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij vinden het daar altijd super gezellig aardige bediening en heerlijk eten .dikke prima .
Wij komen zeker binnenkort weer een keertje langs om daar te gaan eten .
Het was ook weer een andere menukaart als bij ons vorige bezoek .
Dit was ook weer net zo heerlijk als de vorige keren TOPPIE .