Fletcher Familiehotel Paterswolde

Groningerweg 19 9765 TA Paterswolde Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Familiehotel Paterswolde

Lunch en dineer aan het Paterswoldsemeer

Onder de rook van studentenstad Groningen en vlak naast het Paterswoldsemeer ligt restaurant Fletcher. Wie toe is aan een lunch of diner in een unieke en informele sfeer is hier aan het juiste adres. Werp een blik op de wisselende menukaart en laat je verleiden door al het lekkers dat op die kaart wordt gepresenteerd!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Familiehotel Paterswolde

Maandag t/m zondag 16.00 - 22.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Familiehotel Paterswolde

Ruud T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
De porties van het hoofdgerecht waren klein. De geserveerde witlof was door slecht koken erg bitter. Er stond maar één toetje op het standaard menu. De service was vriendelijk en vlot, doch wat informeel; en een fout op de rekening werd snel, vriendelijk en met excuses meteen tot tevredenheid opgelost.
vandijk.caroline V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Dochterlief wilde ook weleens eten bij het Fletcher. Zo gezegd, zo gedaan. We hadden nog een zegelkaart van de AH en mochten vanuit het weekmenu kiezen die voldeed tot aan het toetje. Toetje van de reguliere kaart gehaald en geaccepteerd dat er een klein bedrag bij betaald moest worden wat ook zeer goed aangegeven staat. Garnalencocktail en ribeye vielen zeer in de smaak bij dochter, mijn pate en vis ook, maar waar is de opmaak van de hoofdgerechten gebleven? Beetje kaal zo een stukje vis en een stuk vlees met wat saus op het bord. De bijlagen konden echt beter; broccoli, gebakken (nou ja..) aardappels en koolsalade, hmmmmm daar viel geen winst op te behalen. Toetjes gewoon lekker, vooral de vanilleijs met caramel en fudge. Mandarijnijs wel eens frisser en pittiger gehad. Wel heel fijn dat als je zegt geen slagroom te willen, dat er ook niet bij gespoten wordt!
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Na een lange tijd weer eens bij het 'Familiehotel' gegeten. Na een heerlijk glas wijn op het zonovergoten terras te hebben genoten begonnen we aan het weekmenu. Het voorgerecht met makreel was heerlijk van smaak en textuur, alleen jammer dat er niet een broodje bij werd geserveerd. Voor het hoofdgerecht hadden we gekozen voor eendenborst. De eend, geserveerd op een spiegel van jus, had een iets knapperige huid mogen hebben, de smaak bleef nu, evenals de huid, wat 'bleekjes'. De bijgerechten, prei en rabarber, waren zeer 'vochtrijk' waardoor het op het bord samen met de jus van de eend snel een prutje werd op je bord en dan is het extra jammer dat er geen brood was opgediend. De smaken van de groenten waren goed. Jammer dat ook de gebakken aardappelen wat te kort waren aangebraden zodat ook deze er wat bleekjes uitzagen. Het 'proeverij' nagerecht was gevarieerd en zeer smaakvol. Al met al gezellig gegeten, mede door de plezierige bediening, maar het kan met iets meer precisie beter.
Thea K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Voor de tweede keer gegeten met vrienden in Familiehotel Paterswolde. Zeker niet de laatste keer, want we zijn vol lof, zoals onze beoordeling al aangeeft. Vriendelijke ontvangst, plezierige indeling van de zaal en tafels. Heel plezierige bediening en het belangrijkste: heerlijke maaltijd. Wat ook bijzonder en plezierig is, dat je de hoofdkaart van het menu op onderdelen heel eenvoudig kunt aanpassen met andere gerechten, waar je een kleine extra betaling doet. Zeer aanbevolen dus!
dc3 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Wij waren bekend met dit hotel en restaurant en worden opnieuw verrast. Ook nu weer een goede ervaring met dit restaurant en begripvol personeel. Complimenten.
Joris D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Het zou eerlijker, vriendelijker en meer service gericht zijn om de gerechten waar grote toeslagen op zitten niet op internet bij de menu's te zetten. Zeer teleurstellend
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Vlotte, nette bediening, korte doorlooptijden wat betreft de gangen, een heerlijk voorgerecht en nagerecht gehad en een redelijk vegetarisch hoofdgerecht, wel goede bijlagen. Lekker op het terras gegeten.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
het voor gerecht en nagerecht waren prima. Het hoofdgerecht was eenvoudig. de salade was in een klein bakje gepropt en niet bijzonder. Er was maar 1 groente bij. de saus bij het vlees was veel te zout
g.kappenburg .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Mooie locatie / vakbekwaam bedienend medewerkers- eten van goede kwaliteit. Zeker aan te bevelen en wij komen hier zeker terug.
Febe B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Vlotte bediening en korte wachttijd tussen de gerechten. Geheel maakte goed georganiseerde en verzorgde indruk.
Goede keuken, maar niet goedkoop (€ 3,- voor flesje Rivella; standaardmenu € 34,50)
Cornelie D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Bijzonder goed. Niets op aan te merken. Grote keus. Heerlijke gerechten. Zeer goed verzorgd. Vlotte en vriendelijke bediening. Voortreffelijk voor de AH actie!!!
Regina O.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het menu was te duur.€34,50 voor het driegangenmenu was te hoog. Detoeslag van €3,00 was niet besteed aan het zalmvoorgerecht. Te weinig, niet goed.
Inzout het niet meer doen.
Wies S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Aardige bediening en een fijne locatie. Ondanks AH restaurantzegels zijn wij heel vriendelijk behandeld. Ook fijn dat wij bij hun van de kaart mochten kiezen. Een aanrader om hier te gaan eten.
Roswitha A.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
In één woord : wij hadden een fantastische avond.
Alles klopte : leuke keuzemogelijkheden en erg lekker en verzorgd eten,
Prettige bediening en een aangename ruimte .
vandijk.caroline V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Impulsieve ingeving direct een dag na onze vakantie in Italie. Bij aankomst na onze wandeling konden we nog heerlijk op het terras zitten. De drankjes waren er vlot en pluim voor de heerlijk koude Pinot Griglio! Het weekmenu waar we uit mochten kiezen, zag er mooi uit, maar uiteindelijk kozen we voor een mix van het weekmenu en andere gerechten (die een kleine meerprijs hadden). Er werd goed nagevraagd in de keuken over lactosevrije gerechten wat fijn was. Eigenlijk waren alle gerechten gewoon goed. We konden alleen niet ontdekken wat nu zo Drents was aan de tiramisu ;-))
Ate T.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
In het kader van de ah-restaurant-actie hier gegeten. Correcte ontvangst, tafeltje naar keuze.
De menukaart kent een weekmenu met een redelijk keuzeaanbod. Daarnaast is er de mogelijkheid om tegen een geringe bijbetaling andere gerechten te kiezen.
Lekker gegeten, de porties zijn bescheiden maar voldoende.
Pat van der W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Door het mooie weer konden we op het terras zitten. Ideaal! Mooie lokatie. We logeren in hetzelfde hotel. Een heerlijke combinatie.
g.dingemans .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het oude Familiehotel is in een modern jasje gestoken , ook al lopen de obers nog in het zwart.
De maaltijd was met zorg en originaliteit bereid. We komen er graag!
g.h.wehmhof .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Nieuwe menukaart. Heerlijk gegeten, alleen veel te weinig. Er werd ook niet gevraagd of er nog iets bij moest komen. Tot tweemaal toe dit aangegeven bij het afruimen en er is niets mee gedaan.
gerrit.bunt .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijk gegeten, allebei andere gerechten. De vegetarische quiche was erg goed,en ook de biefstuk was uitstekend klaargemaakt. Alleen de broccoli was misschien iets te lang gekookt. De bediening was vriendelijk en vlot.