Fletcher Familiehotel Paterswolde

Groningerweg 19 9765 TA Paterswolde Nederland Kaart

Over restaurant Fletcher Familiehotel Paterswolde

Lunch en dineer aan het Paterswoldsemeer

Onder de rook van studentenstad Groningen en vlak naast het Paterswoldsemeer ligt restaurant Fletcher. Wie toe is aan een lunch of diner in een unieke en informele sfeer is hier aan het juiste adres. Werp een blik op de wisselende menukaart en laat je verleiden door al het lekkers dat op die kaart wordt gepresenteerd!

Meer informatie over restaurant Fletcher Familiehotel Paterswolde

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 15:00
Zaterdag en Zondag Gesloten
L. P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Goed en erg lekker menu kunnen samenstellen uit mooie gerechten van de kaart. Bediening was zeer goed maar de dame had net dat ene puntje meer, zij was bijzonder lieftallig en professioneel gastvrij. Tja en de chocolaatjes bij de koffie; die geven net dat beetje extra dat het een zeer geslaagde avond is geweest!
Jandeveen .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gegeten met partner met AH actie. Een aangepaste kaart waaruit gekozen kan worden. De gerechten waren prima bereid, maar er werd maar 1 schaaltje met groente (broccoli) geserveerd ( voor ons oke, als je dat toevallig niet lekker vindt ...). De hoeveelheid was bescheiden te noemen.
De ambiance was "hotel-achtig" niet echt gezellig.
Wazzadean .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
eten ok, maar niet bijzonder. wel voordelig met AH Rest Actie. heel lang wachten tussen de gangen en mijn (2x) bestelde wijntje kwam nooit. verder vriendelijk bediening en rustige lounge plek.
Cobie S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We werden bij aankomst vriendelijk ontvangen door de bediening, de jassen werden aangenomen en we werden uitgenodigd om een tafel uit te zoeken in het restaurant. We werden gelijk geholpen met een drankje en de aangepaste menu kaart waar je een keuze uit had om een 3 gangen menu samen te kunnen stellen. We hadden de keuze laten vallen op nagelhout met rode kool en rozijnen en een siroop van port als voorgerecht, daarna Hollandse biefstuk met chimichurri, en als nagerecht had ik pudding met karamelsaus en vanille-ijs, en mijn partner panna cotta. We werden vlot en vriendelijk bediend, en het eten was allemaal voortreffelijk. Het was redelijk rustig, waardoor we wel 4 verschillende bedieningsmedewerker aan tafel kregen. Een kleine tip voor de bediening, 2 is wel voldoende. Wij komen graag een keer weer om van het menu te kunnen genieten en de ambiance.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Hier gegeten met de AH-actie.
Jammer dat je geen keuze hebt uit de volledige kaart.
Als voorgerecht hadden we nagelhout met rode koolsalade. Mijn man vroeg of de salade apart mocht, want hij houdt niet van rode kool, en dat kon. Het was erg lekker.

Als hoofdgerecht hadden we (een bescheiden) biefstuk, welke werd geserveerd met een chimichurri, gelukkig was deze apart, want dat paste helemaal niet bij de biefstuk.
Daarbij kregen we een schaaltje frietjes en een heel klein schaaltje met wat sla en rauwkost. Gelukkig had ik de rode koolrauwkost van het voorgerecht van mijn man nog staan om toch nog wat groente binnen te krijgen.
De biefstuk was van prima kwaliteit en goed gebakken. Maar de hoeveelheid groente was ver onder de maat, de salade was te klein en ik miste een warme groente. Mijn man heeft helemaal geen groente op, want die maak je niet blij met wat sla en rauwkost. Gelukkig voor hem eet ik geen friet.

Mijn man had als toetje de 'Sticky toffy pudding met karamelsaus en vanille-ijs'. De pudding bleek iets van deeg en de karamelsaus waren 3 druppels saus op het bord...
Ik ruilde mijn toetje in voor thee en daar kreeg ik wat bonbons bij.

De bediening was prima en vriendelijk en we kregen alle tijd.
Geertje K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We hebben erg genoten van het eten , het zwembad en de sauna.
Wat we wel hebben gemist ,was de koffie faciliteit op de kamer.
Be E.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Eetzaal rustig/gezellig en gerechten smaakvol opgediend door vriendelijk/behulzaam personeel
Parkeerplaats was erg vol ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Harold S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
vriendelijk personeel en lekker eten wat wil je nog meer we waren erg tevreden hebben we wel eens anders mee gemaakt bij andere hotels
Fredmeta .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Waren met 10 vrienden een week bij Landal in Midlaren. Met de bonnen van AH bij Fletcher gegeten. Personeel erg vriendelijk en attent. Over het l voorgerecht als hoofdgerecht en dessert waren we zeer te vrede. Prima verzorgd en komen zeker nog een keer terug.
Fam Kamp en vrienden.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Goed eten voor een prima prijs. Met AH actie voor €35,- keuze uit een beperkte voor AH klanten bedachte kaart.
Komen hier zeker nog eens terug.
H.G. V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
nog nooit eerder geweest, maar via de AH actie nu wel. Prima bevallen, behulpzame en vriendelijke bediening, omgeving gemoedelijk, geen bla bla, gewoon zoals het moet zijn. Komen graag nog een keer terug!
Gerrit S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het Familiehotel brengt je een beetje terug in de tijd. De bediening is formeel en met weinig frivoliteiten en dat geldt eigenlijk ook voor het eten. Op zich zijn de gerechten goed bereid, maar wat ik miste was de liefde van de kok voor zijn werk.
Caco69 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Professioneel service, prima restaurant, voor kinderen een leukespeelkamer, lekker gegeten,service veel beter dan de rest dame
Ate T.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Sinds we een paar jaar geleden hier voor het laatst gegeten hadden en het tegenviel, is het aanmerkelijk verbeterd.
Vriendelijke ontvangst. We maakten gebruik van de AH restaurant actie en konden vrij kiezen uit de menukaart. Voldoende keuze. De gerechten waren lekker, werden keurig geserveerd en in een goed tempo: niet te snel achter elkaar en niet te lange tijd er tussen.
H K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Er werd ons verteld dat het voorafje de makreel geen graad zou bevatten, zowel het voorafje van mijn vrouw als die van mij bevatte nog redelijk veel graad.
Ook vonden wij de bijlage, alleen maar sla.
Zeer karig.
Gerardus Henricus S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
leuke locatie een gezellige sfeer en een prettige bediening, prjis niveau prima dus een aanrader om vaker te gaan dineren in dit restaurant.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We hebben een prettige avond gehad met een heerlijke maaltijd. Via de AH-actie konden we tegen een redelijk tarief heerlijk eten. Het valt ons wel op dat de drankjes bij Fletcher duur zijn in vergelijking met andere restaurants. Misschien een optie om daar eens naar te kijken? Verder niets dan lof!
Mark Z.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gegeten met AH zegels. Vrije keuze van een iets aangepaste kast. Eerste ontvangst duurde lang. Daarna telkens voor geholpen. Geen prijzen vermeld op de kaart. Dat is niet handig. Gerechten waren lekker. Wel wat graat in de gerookte makreel. Biefstuk heerlijk. Toetje Hot chocolade is gewoon een dame blanche...met voordeel bon voor een zacht prijsje gegeten. Zonder vordeelbon had ik het te duur gevonden.
Heerhugowaard .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Gewoon goed en voor herhaling vatbaar! Voorgerecht soep en makreel. Hoofdgerecht beiden een biefstukje rare gebakken. De kinderen vers gebakken kipnuggets . Toetjes 2 kinderijsjes, panacotta en sticky toffee pudding.
Heerhugowaard .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Gewoon goed en voor herhaling vatbaar! Voorgerechten soep en makreel. Hoofdgerechten beiden een biefstukje rare gebakken. De kinderen vers gebakken kipnuggets met patat. En als toetjes 2 kinderijsjes, panacotta en sticky toffee pudding.