Fletcher Familiehotel Paterswolde

Groningerweg 19 9765 TA Paterswolde Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Familiehotel Paterswolde

Lunch en dineer aan het Paterswoldsemeer

Onder de rook van studentenstad Groningen en vlak naast het Paterswoldsemeer ligt restaurant Fletcher. Wie toe is aan een lunch of diner in een unieke en informele sfeer is hier aan het juiste adres. Werp een blik op de wisselende menukaart en laat je verleiden door al het lekkers dat op die kaart wordt gepresenteerd!

Meer informatie over restaurant Fletcher Familiehotel Paterswolde

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 15:00
Zaterdag en Zondag Gesloten
PBMPost .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten met een goede en vriendelijke bediening. Ruime keuze uit voor-, hoofd- en nagerechten. Hier komen we vast nog een keer!.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben er heerlijk gegeten .erg vriendelijke mensen in de bediening .prima eten .maar de prijs dinee voor twee is prima maar als je dat per persoon moet betalen is dat de prijs te veel .
aw.terpstra .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten en een heel goede sfeer het personeel prima heel goede bediening en verzorgd . In cijfers krijgt dit restaurant een 8,7 en we gaan daar zeker nog eens eten.
Henriëtte M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Een mooi en goed restaurant, gezellige sfeer. En vriendelijk personeel. De gerechten zagen er goed verzorgd uit. En het smaakte prima. Alleen de wachttijd tussen het voorgerecht en hoofdgerecht duurde erg lang. Maar het was dan ook erg druk die avond, met veel gasten die een AH-bon hadden. Verder een aanrader om weer eens heen te gaan en dichtbij huis.
wallydepally .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
zeer attente bediening eten goed en lekker. ook heel korte wachttijd wat wij goed vinden want wij zijn al meer dan 35 jaar getrouwd en houden van de vaart erin, zijn er al meer dan 135 tekens?
harrieria .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Goede ambiance en kwalitatief goed eten. Hoeveelheid eten redelijk, maar er zouden wat meer soorten groenten en naast de friet ook bijvoorbeeld gebakken aardappelen geserveerd kunnen worden.
Roy L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
erg gezellig en uitstekende kwaliteit. eten was zeer goed. alsmede de vriendelijkheid van het personeel. een absolute aanrader voor een gezellig etentje
Elmarandy .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Lekker gegeten, vriendelijk personeel, mooi aangeklede zaal met ruime zitplaatsen. We hebben een gezellige avond gehad. Verrassend, nooit eerder hier geweest. Komen nog eens terug.
ger47 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Geweldige vakbekwame bediening. Drie gangen menu op leuke wijze gepresenteerd.(vooral het dessert)
En dat alles op basis van de AH actie!
berttencate .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Voorgerecht carpaccio / gerookte makreel heerlijk en mooi geserveerd. Hoofdgerecht baars / varkensspies smakelijk en voldoende. Nagerecht beiden hot chocolate met ijs heerlijke afsluiting. Ook al was de menukeuze beperkt wat er te kiezen was is goed bevallen.
jwajansen .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Met vrienden op AHkaart gedineerd. Wij waren met ons vieren zeer tevredev over het gebodene. Het eten werd in een aangenaam tempo opgediend. De bediening was rustig en vriendelijk.
FC V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wij aten Hollandse biefstuk met chimichurri . De chimichurri is een smerige saus en verpest de smaak , geef mij maar knoflookboter.
Bernhard H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben uitstekend en plezierig gegeten. Goede ambience en prettige, vriendelijke bediening.Prettige omgeving, Een aanrader!
lubberts36 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Goed ontvangst, mochten zelf een 4 persoons tafel uitzoeken.
Keuze uit diverse menu's, dus voor elk wat wils. Diverse voorgerechten geproeft (ieder een ander) en we waren met zijn allen zeer tevreden. Net als het hoofdmenu, hier was ook keuze uit diverse menu's en is ons zeer goed bevallen.
De tussentijden van opdienen waren goed. Net als het nagerecht hier hebben we toevallig allen hetzelfde menu gekozen en smaakte ook uitstekend. Een aanrader om nog een keer te gaan of aan te bevelen.
Henriëtte M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Sfeervol restaurant. Goed eten, Alleen de groente iets te weinig. Misschien een idee om 2 groenten te serveren. Vriendelijke bediening.
J B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
de gerechten smaakten prima, alleen vonden we het allemaal niet heel bijzonder. Typisch gerechten wat je zelf ook kan klaar maken. Ook was er ook niks leuks gedaan aan de presentatie an het eten. Een normaal hotelrestaurant en zo oogt het ook. Wat wel erg positief was is dat je alles van de kaart kon bestellen met de ah actie. Veelal krijg je een speciaal samengesteld menu, wat afgestemd is op de prijs.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Wij komen er geregeld een keertje eten .
Prima eten .
Aardige mensen in de bediening . Altijd een feestje om daar te komen .
Mooi op bedient .altijd weer ietsje anders .
Goede koks . Gezellige locatie daar .
j.h.braams .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Wij ondervonden een vlotte, vriendelijke en aangename ontvangst. De maaltijd was van goede kwaliteit en werd met een passende onderbreking tussen de gangen opgediend. Het was een aanbevelenswaardig bezoek.
mortenmailing .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Eten was erg lekker. Ruime keuze en voor ieder wat wils.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Bediening zeer gastvrij en attent.
Gezellige sfeer.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten zelf een 3 gangen diner samengesteld
Personeel erg vriendelijk werkte erg hard om iedereen het naar de zin te maken dit restaurant kan ik iedereen aanbevelen
Fam de hoon