Fletcher Familiehotel Paterswolde

Groningerweg 19 9765 TA Paterswolde Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Familiehotel Paterswolde

Lunch en dineer aan het Paterswoldsemeer

Onder de rook van studentenstad Groningen en vlak naast het Paterswoldsemeer ligt restaurant Fletcher. Wie toe is aan een lunch of diner in een unieke en informele sfeer is hier aan het juiste adres. Werp een blik op de wisselende menukaart en laat je verleiden door al het lekkers dat op die kaart wordt gepresenteerd!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Familiehotel Paterswolde

Maandag t/m zondag 16.00 - 22.30 uur

g.h.wehmhof .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Nieuwe menukaart. Heerlijk gegeten, alleen veel te weinig. Er werd ook niet gevraagd of er nog iets bij moest komen. Tot tweemaal toe dit aangegeven bij het afruimen en er is niets mee gedaan.
gerrit.bunt .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijk gegeten, allebei andere gerechten. De vegetarische quiche was erg goed,en ook de biefstuk was uitstekend klaargemaakt. Alleen de broccoli was misschien iets te lang gekookt. De bediening was vriendelijk en vlot.
E B.
Heerlijk gegeten,
Het enige minpuntje was dat ze niet even kwamen vragen of er nog groente en aardappelen bij moesten komen
tianealbert .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Wij hadden een 5-daagse vakantie in dit hotel geboekt en ontdekten ,dat je ook met de AH restaurantactie konden boeken. Een gezellig hotel met vriendelijk personeel. Het eten was prima en de medewerkers waren erg flexibel. Voor herhaling vatbaar
bamboeti .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekker eten en ook keuze uit twee vega gerechten (hoofdgerecht)
Buiten de 3- om kun je tegen geringe meerprijs een gerecht uitzoeken
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Gezellig buiten op het terras gegeten. Geen brood erbij en geen amuse, eten was heerlijk.. Wij waren wat verlaat, dat was totaal geen punt!
S. V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Fijn dat er (tegen een geringe bijbetaling) afgeweken kon worden van het standaard arrangement. Zo hadden we meer keuze.
G. H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het voorgerecht was prima (mouse van blue d'auvergne) het hoofdgerecht eend was teleurstellend. De eend was mals en goed gebakken maar helemaal kaal op het bord geserveerd. De bij gerechten waren echt onder de maat . Het nagerecht was dame blanche geserveerd in in een wekpotje, was lastig om te eten. Wij dronken daarbij rosé wijn die wat ons betreft kouder had mogen zijn.
Wij waren daar met een aktie kaart van AH, ik neem aan dat restaurants die hier aan mee doen, dit doen om gasten vaker naar hun restaurant te laten komen. Naar mijn idee moet je je dan ook super goed presenteren en niet minimalistisch.
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Bij Fletcher Paterswolde gaan lunchen en een heerlijke vegetarische quiche gegeten. Een tegenvaller was dat we voor deze actie alleen gebruik konden maken van de dinerkaart, en niet van de lunchkaart. Hierdoor waren we voor een lekkere, maar simpele lunch ruim 50 euro kwijt. In verhouding behoorlijk prijzig.
richard41.bos .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
het eten was voortreffelijk en de rest was ook allemaal goed..
daar komen wij graag weer terug. Hebben buiten gegeten onder de parasols ; erg gezellig.
PBMPost .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
De prijs-kwaliteitsverhouding klopt niet. Een simpel 3 gangendiner voor € 34,50. Weinig keus, en alleen met bijbetaling meer keus. We hebben hier eerder dit jaar gegeten, ook met een AH-actie en dat was veel beter met een veel ruimere keuze. Jammer!
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
voorgerechten waren o.k.gevogelte bouillon uitstekend en salade niçoise uitstekend.Witte wijn slecht gekoeld.rode wijn goed.vis hoofdgeregcht goed en runderentrecote ook goed.De aardappelen waren lauw en ook de tweede keer niet goed doorgebakken.Als toetje kaneelijs:Uitsekend.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Goed hotel. Goed gegeten. Fijne bediening. Het enige wat stoorde waren de stoelen. Als men ze verschoof gaf dit een irritant geluid. Denk dat dit niet de eerste keer is dat dit gezegd wordt. Meerdere mensen hadden het erover.
D W.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Kwaliteit was goed echter het aanbod laat zeer te wensen over.
Vlees word gepresenteerd op een bord echter het garnituur word gepresenteerd in kleine kommetjes,
Te weinig voor 2 personen. Dit moet telkens weer apart bijbesteld worden.
Aangezien het een AH actie betrof is de dagmenu uiterst sober.
Het is uiteindelijk schandalig duur voor je geld. Fletcher Familiehotel Paterswolde zijn een stelletje boeven!
Het Fletcher hotel mag er dan wel bij varen echter, wij zijn niet van plan hier ooit nog weer te komen eten.
G.D. G.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Prima gegeten. Goede kwaliteit. Vriendelijke bediening. Gezellige sfeer.
Leuke locatie voor afronding fietstocht in de omgeving.
Ingeborg70 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Hier gegeten met de AH actie. Er is een speciaal menu dat 34,50 kost. We hebben extra een mandje brood besteld. Smaakte prima, helaas waren de broodjes niet warm. Vooraf had ik een garnalencocktail (geen Hollandse garnalen!) en mijn partner vitello tonato. Als hoofdgerecht had ik sliptong (helaas maar twee kleine, hoorde dat er tot voor kort drie werden geserveerd, maar dat in overleg met klanten ze tegenwoordig twee stuks serveren omdat drie teveel zou zijn?) en mijn partner biefstuk. Als met al goed, maar had beter gekund! Warme broodjes, Hollandse garnalen, drie sliptong of twee dikkere). Wat de bediening betreft, die is over het algemeen prima, maar dit keer troffen we een meisje dat het nodig vond regelmatig te klagen over de nieuwe tafelnummers.
e.vdscheer .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Prijs kwaliteit verhouding klopt niet. Simpel 3 gangendiner (met biefstuk-JE of roodbaarsfilet-JE) kost 34.95. Voor iets anders moet bijbetaald worden. Door foutje in de keuken/bediening ruim een half uur wachten op het ijsje, terwijl het echt niet druk was.
Gerjogrv .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Samen heerlijk gegeten via de AH-actie, we werden met alle egards ontvangen en er was voldoende keuze om een heerlijk 3 - gangen diner samen te stellen. We komen zeker terug.

G&M
randaverweij .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Helaas te lang aan tafel waardoor we afspraak miste. Was om 18.00 al aangegeven en 20.10 pas klaar. Heel jammer ! Eten en locatie zijn prima !
sjoeber .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Het etentje viel tegen , konden maar weinig kiezen, moesten voor veel gangen bijbetalen tenzij we het werkmenu namen, kleine portie,s, komen hier niet meer terug