Fletcher Familiehotel Paterswolde

Groningerweg 19 9765 TA Paterswolde Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Familiehotel Paterswolde

Lunch en dineer aan het Paterswoldsemeer

Onder de rook van studentenstad Groningen en vlak naast het Paterswoldsemeer ligt restaurant Fletcher. Wie toe is aan een lunch of diner in een unieke en informele sfeer is hier aan het juiste adres. Werp een blik op de wisselende menukaart en laat je verleiden door al het lekkers dat op die kaart wordt gepresenteerd!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Familiehotel Paterswolde

Maandag t/m zondag 16.00 - 22.30 uur

• Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Kookcursus , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
randaverweij .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Helaas te lang aan tafel waardoor we afspraak miste. Was om 18.00 al aangegeven en 20.10 pas klaar. Heel jammer ! Eten en locatie zijn prima !
sjoeber .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Het etentje viel tegen , konden maar weinig kiezen, moesten voor veel gangen bijbetalen tenzij we het werkmenu namen, kleine portie,s, komen hier niet meer terug
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Met het concept van het AH arrangement biedt Fletcher een zeer ruime keuze aan gerechten. bij een aantal gerechten wordt een meerprijs gevraagd, maar dat is allerzins redelijk. De kwaliteit staat op een hoog niveau. Kortom een aanrader in een rustieke omgeving met een vriendelijke en behulpzame bediening.
randaverweij .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Imke P.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Gezellig restaurant. Vriendelijk personeel. Eten is prima. Klein puntje: bediening eten zou, wat ons betrof, wel iets sneller mogen. Zeker een aanrader.
harm S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
heerlijk gegeten, uitstekende bediening, goede wijn, en nu de 120 tekens volmaken==========================================================================================================================================.
Piet K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten en wij komen hier zeker terug. Een echte aanrader!
Het bedienend personeel was erg vriendelijk.
PBMPost .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten met een goede en vriendelijke bediening. Ruime keuze uit voor-, hoofd- en nagerechten. Hier komen we vast nog een keer!.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben er heerlijk gegeten .erg vriendelijke mensen in de bediening .prima eten .maar de prijs dinee voor twee is prima maar als je dat per persoon moet betalen is dat de prijs te veel .
aw.terpstra .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten en een heel goede sfeer het personeel prima heel goede bediening en verzorgd . In cijfers krijgt dit restaurant een 8,7 en we gaan daar zeker nog eens eten.
Henriëtte M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Een mooi en goed restaurant, gezellige sfeer. En vriendelijk personeel. De gerechten zagen er goed verzorgd uit. En het smaakte prima. Alleen de wachttijd tussen het voorgerecht en hoofdgerecht duurde erg lang. Maar het was dan ook erg druk die avond, met veel gasten die een AH-bon hadden. Verder een aanrader om weer eens heen te gaan en dichtbij huis.
wallydepally .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
zeer attente bediening eten goed en lekker. ook heel korte wachttijd wat wij goed vinden want wij zijn al meer dan 35 jaar getrouwd en houden van de vaart erin, zijn er al meer dan 135 tekens?
harrieria .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Goede ambiance en kwalitatief goed eten. Hoeveelheid eten redelijk, maar er zouden wat meer soorten groenten en naast de friet ook bijvoorbeeld gebakken aardappelen geserveerd kunnen worden.
Roy L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
erg gezellig en uitstekende kwaliteit. eten was zeer goed. alsmede de vriendelijkheid van het personeel. een absolute aanrader voor een gezellig etentje
Elmarandy .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Lekker gegeten, vriendelijk personeel, mooi aangeklede zaal met ruime zitplaatsen. We hebben een gezellige avond gehad. Verrassend, nooit eerder hier geweest. Komen nog eens terug.
ger47 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Geweldige vakbekwame bediening. Drie gangen menu op leuke wijze gepresenteerd.(vooral het dessert)
En dat alles op basis van de AH actie!
berttencate .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Voorgerecht carpaccio / gerookte makreel heerlijk en mooi geserveerd. Hoofdgerecht baars / varkensspies smakelijk en voldoende. Nagerecht beiden hot chocolate met ijs heerlijke afsluiting. Ook al was de menukeuze beperkt wat er te kiezen was is goed bevallen.
jwajansen .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Met vrienden op AHkaart gedineerd. Wij waren met ons vieren zeer tevredev over het gebodene. Het eten werd in een aangenaam tempo opgediend. De bediening was rustig en vriendelijk.
FC V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wij aten Hollandse biefstuk met chimichurri . De chimichurri is een smerige saus en verpest de smaak , geef mij maar knoflookboter.
Bernhard H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben uitstekend en plezierig gegeten. Goede ambience en prettige, vriendelijke bediening.Prettige omgeving, Een aanrader!