Fletcher Familiehotel Paterswolde

Groningerweg 19 9765 TA Paterswolde Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Familiehotel Paterswolde

Lunch en dineer aan het Paterswoldsemeer

Onder de rook van studentenstad Groningen en vlak naast het Paterswoldsemeer ligt restaurant Fletcher. Wie toe is aan een lunch of diner in een unieke en informele sfeer is hier aan het juiste adres. Werp een blik op de wisselende menukaart en laat je verleiden door al het lekkers dat op die kaart wordt gepresenteerd!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fletcher Familiehotel Paterswolde

Maandag t/m zondag 16.00 - 22.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Familiehotel Paterswolde

m.j.oldenbandringh80 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De binnenkomst bij het Familiehotel is prettig en sfeervol. Ontvangst door het personeel is prima. De kaart gaf keuzemogelijkheden. De voorgerechten waren goed. De entrecote van het hoofdgerecht was slecht en het dessert, perenparfait zeer matig.
Gea R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Personeel erg vriendelijk eten was erg goed
Het sfeer is erg aangenaam ,rustig en gezellig.
Het was de moeite waard.
Een aanrader voor de volgende keer.
Simon K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Dat het was gezellig en naar tevredenheid zijn te woord gestaan niets dan lof over deze zaak komen er nog wel eens terug
Hannetta K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We maakten gebruik van deAH- restaurantactie en vonden dat de menukeuze niet zo uitgebreid was dan eerdere keren!
Het eten smaakte goed, maar niet zoals we dat eerder ervaren hebben.
luurthillieboer .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vriendelijk personeel , eten was prima, de AH formule vinden wij een goede mogelijkheid om af en toe uit eten gaan. Hotel heeft een gezellige sfeer ,het was onze 3 keer.
Hielke H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hebben genoten van het diner met familie , ondanks dat er veel gasten waren was het heel relaxt en konden we gezellig met elkaar praten.Het personeel was vriendelijk en allert..
riakuik .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het eten was erg lekker, bediening erg vriendelijk, een aanrader. Wachttijd niet ingevuld omdat wij met de bediening overleg gehad hebben over het uitserveren van de gangen. Erg prettig.
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het eten was heerlijk, bediening goed. Alleen één "groot" minpunt. Dat ware de borden waarin de soep geserveerd werden. De rand daarvan was zo groot, dat er daardoor een enorme afstand afgelegd moest worden door de lepel, om de boulillon naar je mond te brengen. Voor iemand die gewone kracht in de arm en handen heeft is dat al balanceren. Ik moet er niet bij nadenken hoe dat is als je nog wat ouder bent en meer trilt en/of minder kracht in arm en hand hebt. SVP Familiehotel, soep nuttigen moet geen evenwichtskunst zijn, waarbij alleen mensen met veel kracht, in hun jongere levensjaren dit zonder knoeien kunnen doen.
joketjeert .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij hadden gereserveerd met AH-IENS kortingsactie. Allervriendelijkste ontvangst. Vlotte, snelle en leuke bediening. Ondanks drukke bezetting voldoende tijd voor een praatje. Ruime menukeuze. Goed en lekker gegeten. Ook een prima biertje van de tap. Wachttijd tussen de gangen precies van pas.
G.M. V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goede ontvangst en begeleiding in het restaurant.
De tafelkeuze is vrij te kiezen waar nog plaats is.
Het vriendelijk personeel is niet opdringerig waardoor je lekker rustig kan zitten.
En wat ook belangrijk is, dat het eten heerlijk van smaak is van het begin tot het einde.
Een erg goede keuken.
B V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten.Goede en vriendelijke bediening. de kaart zag er goed uit. wou je iets anders kon je tegen een klein bedrag uit de hele kaart kiezen.Goed over nagedacht.
Nina B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prima eten!

We hadden om 18u een tafeltje gereserveerd, ik was er wat eerder, rond 1745u mijn tafelgenoten kwamen tegen 18u. Ik heb me netjes aangemeld, waarna ik een vierpersoons tafel mocht uitkiezen. Er kwam niemand langs om te vragen of ik wat wilde drinken,...jammer. Tegen 18u arriveerden mijn tafelgenoten en rond die tijd kwamen er wat meer gasten binnen (voor een paar tafeltjes). Het duurde erg lang voordat er iemand bij onze tafel kwam om ons de menukaarten te geven en om te vragen wat we wilden drinken. Dit heeft zeker een half uur geduurd en dat vind ik veel te lang. Onze pogingen om een gastheer onze kant op te krijgen slaagden niet, ze keken niet eens onze kant op... Vervolgens kregen we na onze bestelling gelukkig wel snel onze drankjes, maar onze voorgerechten kwamen pas na 1915u (terwijl we om 18u hadden gereserveerd). Toen het voorgerecht er eenmaal was verliep het gelukkig allemaal wat vlotter! Rond 2030u waren we uitgegeten, we hebben na die tijd maar geen kopje koffie meer gedronken, want voor ons had het al met al te lang geduurd.
Ed T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben hier weer met de hele familie gegeten en het was zo als gewoonlijk prima, lekker gegeten en vriendelijke bediening, geen moeite is ze teveel. We komen beslist weer terug!
Johanna H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Genoeg keuze, heerlijk gegeten, werd goed rekening gehouden met opgegeven allergieën.
Géén overstemmende muziek, we voelden ons welkom.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hadden het het 3-gangen menu. Alle gerechten waren goed bereid. De bediening maakte een paar foutjes. Het bestelde broodplankje kwam na het voorgerecht en 1 voorgerecht was gewisseld voor een andere. Ons totale oordeel over het restaurant is positief.
hennyhartlief .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Je kon kiezen uit het weekmenu, en als je bereid was iets meer te betalen kon je veel ruimer kiezen uit voor-, hoofd- en nagerechten. Een goed idee. En wat we gekozen hadden stemde ons zeer tevreden.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Jammer dat de kaart niet zo uitgebreid als de vorige keer.
Voor de rest lekker gegeten jammer dat er seizoen producten waren.
De sfeer was erg leuk
adamhof .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Door de AH actie hier gisteren gegeten, ontvangst was prettig, niet heel druk.
We konden buiten het AH menu gewoon uit de grote kaart kiezen door dan iets bij te betalen, slim idee, we hebben dit dan ook gedaan.
Het voorgerecht was redelijk, het hoofdgerecht beide gekozen voor de runderentrecote, de groente hierbij was niet meer te herkennen, de entrecote was wat taai niet heel bijzonder, ook de gebakken aardappels waren niet heel inspirerend.
Al met al wat onder de maat. Als dessert hadden we een sorbet, deze werd geserveerd in een raar potje, 3 grote bollen ijs, klein beetje slagroom en wat blokjes appel. Ik heb het niet opgemaakt gewoon teveel ijs. Tja Fletcher staat voor kwaliteit dachten wij, deze keer toch niet. Hier gaan we niet snel weer naar toe, jammer.
Ben J.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Lekker gegeten en een leuke sfeer, de gerechten waren lekker klaargemaakt en voldoende.
Vooraf een zoute haring met rode en gele biet, daarna ieder een ander hoofgerecht en ook de toetjes waren per persoon verschillend besteld
Bediening was vriendelijk en aquraat
Ruud T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
De porties van het hoofdgerecht waren klein. De geserveerde witlof was door slecht koken erg bitter. Er stond maar één toetje op het standaard menu. De service was vriendelijk en vlot, doch wat informeel; en een fout op de rekening werd snel, vriendelijk en met excuses meteen tot tevredenheid opgelost.