Fletcher Badhotel Egmond Aan Zee

Parallelweg 2 1931 EW Egmond aan Zee Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Badhotel Egmond Aan Zee

Lekker uitwaaien en dineren

Terwijl binnen in het restaurant een gezellige sfeer heerst, kruipen de golven buiten ruisend het strand op in hun nimmer aflatende spel van eb en vloed. In combinatie met het lichte interieur is dit het perfecte decor voor een avond onbezorgd genieten. Neem het ervan!

Meer informatie over restaurant Fletcher Badhotel Egmond Aan Zee

6,9

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Badhotel Egmond Aan Zee

• Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Zeer content met het etentje in Fletcher Bad Hotel in Egmond Zee. Het was alleen zoeken naar een parkeerplaats in de buurt| ik ben rolstoelafhankelijk.
adoorn1 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Hier schrijf ik niets over. Het was te slecht. Een eenvoudig soepje en een kippenpoot als hoofdgerecht. Een kopje koffie met chocolaatje toe. Dat was het menu.
Fletcher onwaardig.
Gerda F.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
de vrouwelijke kok maakt er iets speciaals van.
de bediening was vriendelijke en accuraat.
de tijd tussen de gerechten was goed.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Met AH bonnen heerlijk gegeten! Bediening was ook goed en gezellig! Daarna geslapen in het hotel. Kamers zijn gedateerd , maar wel schoon en bedden zijn goed!
william_polle .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Ontvangst door een spontane en gezellig gastvrouw. Door haar manier van benaderen voelde je je gelijk op je gemak. Het eten was prima, en de kok verdient ook zeker een complimentje! We kunnen dit adres zonder meer aanbevelen. Het heeft een beperkte kaart, maar wat ze serveren is vers en prima klaar gemaakt!
W. Pollé, Heeze
A. T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
vriendelijke bediening, oubollige inrichting, heeft dringend modernisering en een verfbeurt nodig, buitenzijde haveloos, niet het idee dat het een hotel is, je loopt er zo voorbij.
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Restaurant was oudbollig.Eten de bereiding terleurstellend.Prys redelyk.
Bedienig wel vriendelijk.
niet voor een tweede keer.
M.schmidt
Rienk B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben afgelopen zondag heerlijk gegeten bij Fletcher.
Gewoon mooie eerlijke gerechten en een prima bediening, je verwacht hier ook geen michelin sterren niveau.
De prijs/kwaliteit verhouding is hier prima in orde.
Emmy de dame die ons bediende is een echte gastvrouw, eentje die je niet vaak meer tegen komt in restaurants.
A.c. J.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Ik ergde mij door de telefoon die dediend weer door het pers. Waar wij letterlijk mij werden geconfronteerd onder het eten .dus geen privé
hannekehk .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben een lekkere bloemkoolkerriesoep gehad en daarna als hoofdgerecht kipfilet met een heerlijke saus met goed gecombineerde groenten en aardappelpartjes.
Het was een heerlijke combinatie. Daarna nog koffie met lekkers o.a. Baileys.
Het is een erg rustig restaurant, maar de bediening is prima.
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Hier gegeten op 15/06/17 met drie personen. We hadden lekker gegeten. Ik had gekozen voor de carpaccio en de zalmfilet. Beide gerechten waren naar wens! Ook bij mijn tafelgenoten smaakte het eten goed. Het nagerecht een dessert du chef was prima. De bediening was vriendelijk.
comp N.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Lekker eenvoudig eten maar zeer stijlvol en zekere goed gebruik gemaakt van verschillende smaken. Heerlijk ervaring top!
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Samen met een vriendin hier gegeten met een dinerbon van Fletcher zelf. We kregen net als de mensen die via de ah aktie kwamen het dagmenu. Buiten dit dagmenu heb ik geen menukaart kunnen ontdekken. De keuze :
Voorgerecht: uiensoep of tegen bijbetaling salade met geitenkaas
Hoofdgerecht: Zalffilet of Biefstuk met honing tijm saus.
Nagerecht: Toetje van de chef (ijs) of koffie/thee met wat lekkers.
Wij kozen beiden voor de salade. Deze was goed alleen iets meer olijfolie was ook goed geweest.
De biefstuk was goed medium raw gebakken, maar alles werd op 1 bord met de roerbakgroente en de aardappeltjes geserveerd waardoor alles onder de saus zat en smaakt. Dit had beter apart geserveerd kunnen worden. Na thee met iets lekkers. Het lekkere kwam duidelijk uit de diepvries en de supermarkt.
Wij aten nu met een goedkope dinerbon, maar zouden gewone prijs te hoog vinden voor het geheel.
De bediening was erg vriendelijk.
D S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
De bediening was erg vriendelijk. Het eten was goed. We hadden keuze uit 2 hoofdgerechten. Ik had zalm en mijn man varkenshaas met champignonsaus. Het toetje was erg lekker.
jennyvisscher .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
De smaak van het eten was goed, maar weinig groenten en aardappelen, de prijs voor dit 3 gangenmenu vonden wij aan de hoge kant € 29,50) vergeleken bij andere restaurants
Geen gezellig restaurant om te zitten, geen sfeer en je zit bij de receptie van het hotel te eten, onrustig met al die telefoontjes.
Het water werd in rekening gebracht (in de meeste restaurants gratis)
Geen terras!
Dus al met al geen aanrader!
Erp1958 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Het restaurant is qua inrichting en uitstraling heel erg gedateerd....
We waren de enige etende gasten. Het restaurant / ruimte werd benut als receptie en restaurant.
Personeel heel vriendelijk deden heel goed hun best !
AHoo .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het was erg ongezellig, 2 bezette tafels, één voor ons en een jong stel. Het eten was matig, vol bord soep, gebonden courgette, plate waar alles op lag, door elkaar, groente en aardappelen in de vissaus, vis er bovenop. De brownie was een dik stuk chocoladecake. De korting had voor ons geen waarde. Beide menu's zijn dik betaald.
sylviagans .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Verrassend lekker eten, gastvriendelijke bediening, zeer goede prijs kwaliteit verhouding! Zeker een aanrader ! Rustige ambiance , snelle bediening.
fortegabenelux .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Van de 6 personen hadden er 2 vis(zalm) en dit werd uitstekend gewaardeerd. De 4 anderen hadden gevogelte. Van 3 was het vlees zalig en van 1 taai. We hebben er niet over geklaagd, maar hebben het zachte vlees gedeeld. Voorgerecht carpacio was perfect en het toetje erg lekker en zag er kleurrijk uit.
Reunie V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
We hebben heerlijk gegeten maarte hebben geen kaart. Geen echt restaurant. Keuze uit 2 voor, 2 hoofd en 2 nagerechten die heerlijk klaar waren gemaakt. We waren de enige gasten, dat is ook nooit zo gezellig.