Fletcher Badhotel Callantsoog

Abbestederweg 26 1759 NB Callantsoog Nederland Kaart

Over het restaurant Fletcher Badhotel Callantsoog

Het vernieuwde Fletcher Badhotel Callantsoog is te vinden in één van de oudste badplaatsen van Nederland, in de kop van Noord-Holland: Callantsoog. Na een dag uitwaaien op het Noordzeestrand is het heerlijk binnenkomen in het sfeervolle Restaurant Callantsoog. De culinaire gerechten bestaan uit dagverse en lokale producten, wat je strandbeleving helemaal compleet maakt. Voor een heerlijk glas Fletcher’s Cuvée huiswijn kan je heel goed terecht in de gezellige bar of stijlvolle lounge.

Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fletcher Badhotel Callantsoog

• : Gratis parkeergelegenheid

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fletcher Badhotel Callantsoog

Ben M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Gezien de recensies uit het verleden was het hoog tijd dat het hotel werd gerenoveerd! Eindelijk, in maart 2017 is de renovatie voltooid.Het resultaat mag er zijn.

We troffen een mooie grote kamer aan in moderne kleurstelling. (Taupe)
Alles zag er prima uit! Wij hadden logies/ontbijt.
Goed geslapen op prima bedden en genoten van een goed ontbijtbuffet.Standaard samenstelling! Steeds goed bevoorraad! Lekker appeltjes van de boer!

Wat ons betreft een absolute aanrader!
cp27vader .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
het eten was goed,de bediening ook. maar de temperatuur binnen was fris. de cv was niet aan,dus dat viel tegen. vooral als je wat ouder ben
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Zeer aan te bevelen waren de voorgerechten. Wat een heerlijke smaken waren dat. Dan heb ik het over de geitenkaas salade en de forelsalade .Goed uitgebalanceerde smaken waren dat. Het Hoofdgerecht waren sliptongen ook die waren heerlijk.
De ijscoupe was heerlijk met allerlei fruit en heerlijke ijs smaken en vruchtenslagroom.
Valeska N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het menu wat op de site stond was anders als waar we uit konden kiezen bepaalde gerechten waren er ook niet .
We hadden kogelbiefstuk met ui ,champignons en rode wijnsaus er lagen geen champignons en de ui was ook maar een kruimeltje toen we wat van zeiden kregen we een schaaltje met een paar champignons .
Het eten smaakte wel maar het was weinig en we moesten lang wachten.
all met al was het het een teleurstelling het is zeker niet voor herhaling vatbaar
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het was heel goed!Fijne binnenkomst.
Leuke bedieningDe kok had echt zijn best gedaan.Lekker en goed eten.
Wij waren met z n vieren,wij vonden het allemaal heel goed.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Ontvangst uitermate teleurstellend (gaat u vooral nog 20 min. een ommetje maken...(ondanks slecht weer + rollator). Voorgerechten geitenkaas en gerookte rib-eye-salade prima, hoofdgerecht matig (zalm op zich goed gegaard, doch smaakloos, aardappeltjes uit de oven uitgedroogd en niet gaar, later gecompenseerd met friet en gekruide aardappelpartjes (die wél lekker waren, maar helaas nagenoeg ná de maaltijd geserveerd werden), nagerecht matig (halfbevroren "vers fruit", stukken waterijs in weinig sorbetijs, mager aangeklede koffie compleet). Door AH-actie geen echte kat-in-de-zak maar zeker geen aanrader als je niet toch al dicht in de buurt bent. Niet voor herhaling vatbaar.
lique T.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
we hadden 4 gerechten van de kaart besteld maar we kregen bij 2 gerechten wat anders zonder overleg. Het duurde ook onwijs lang. Kregen wel excuus voor het lange wachten en voor de andere gerechten maar geen drankje of korting bijvoorbeeld om het goed te maken.
E V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Hartelijke ontvangst en prima service.
Werd goed rekening gehouden met de wensen die wij hadden wat betreft de voedselallergie en het vegetarisch eten.
Henny A.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
De aankleding mag wel eens opnieuw bekijken worden, een warmere uitstraling zou wel mogen.
De bediening was goed,, maar iets meer enthousiastme kan geen kwaad.
Het eten was aan de koude kant, het kan allemaal net maar het is aan de magere kant.
Overal als men iets meer aandacht schenk in het algemeen dan komt het wel goed.
Geesje N.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Het was een perfecte bediening en het eten smaakte heerlijk ook het badhotel is een heel mooi hotel nette eetzaal prima voor elkaar
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Het eten was prima, hamburger en sliptong. ook was er rekening gehouden met de voorkeur minder zout.
De bediening was ook prima.
w.pieterman1347 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het eten was prima: het was warm en zeer smakelijk.
Wij hebben er twee dagen achter elkaar gegeten.
Alleen de aardappeltaart vonden wij niet zo'n succes.
Arnold H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Zalm forel had grondsmaak geen bestek erbij apatat en sla kwam veel later dan hoofdgerecht. Klantvriendelijkheid onder de maat.
Sharon.jose D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het eten was goed, zag er verzorgd uit, de hamburger had wat groter gemogen, daarentegen de ijscoupe kleiner.
hele vriendelijke dames in de bediening!! Niets op aan te merken.
Albert Jan P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heel goed eten. Redelijke prijsstelling. Wijnen zijn aan de dure kant. Voor een fles kraan water wordt Euro 3,50 gerekend. Dat is niet meer van deze tijd!
irma B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Het valt wel op dat bij Fletcher restaurants altijd wel een addertje onder het gras zit, met bepaalde gerechten moet je een extra toeslag betalen. Nu is dit niet zo erg als het om een echt extreem duur gerecht gaat maar op de gewone menu kaart staan deze gerechten (b.v. sliptong) voor dezelfde prijs als andere gerechten op de kaart waar je geen toeslag voor hoeft te betalen. Fletscher doet ook altijd erg moeilijk als je water voor medicijnen besteld. Jammer wat eten was goed maar door deze ergenissen hebben we maar ergens anders koffie gedronken na het eten.
comp N.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Wat een fijn restaurant en goede service, wederom weer een goede maaltijd genoten bij fletcher. Voor herhaling vatbaar..
Leen B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
In december ook al in dit restaurant geweest. Persoonlijk vond ik de keus op de menukaart toen iets beter dan nu. Als vleeseter vond ik te weinig terug op de kaart. Op de website van dit restaurant staat Angus steak vermeld. Op de menukaart was hiervan niets terug te vinden. Ook na navraag was dit niet gerecht niet beschikbaar. Tevens het voorgerecht - waar ik mij op had verheugd - stond niet meer op de kaart (maar dat kan en mag natuurlijk). Menukaarten veranderen eens in de zoveel tijd. Echter, het diner (varkenshaas) was kwalitatief nog steeds heel erg lekker.
franscx .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Jammer dat de crème brûlée helemaal koud was, en de hamburger, die veel te rauw werd geserveerd en dus terug ging, toch opgebakken terug kwam (ondanks dat wel gezegd was dat de opengesneden hamburger opgebakken mocht worden!!) Het gehakt was, dus de tortillachips kon alleen zonder gehakt geserveerd worden.(andere keus was er niet) Enkele dingetjes die je dan toch de doorslag geven om niet meer direct (ook zonder ah zegels) te kiezen voor dit restaurant.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Lekker gegeten (drie gangen menu met voldoende keuze) , mooie tijd tussen de gerechten, leuk en goed bediend, aandacht voor de klant!