Flavourtown

Develstein 100D 1102 AK Amsterdam Nederland Kaart
31-203635628

Over het restaurant Flavourtown

Bij restaurant Flavourtown ontmoeten Japanse tradities de Amerikaanse keuken. Een combinatie die niet voor de hand ligt en alleen daarom al een bezoek waard is. Behalve Japanse en Amerikaanse gerechten, worden er ook Chinese en Surinaamse gerechten geserveerd. Authentieke noedelsoep, huisgemaakte sushi, malse vleesgerechten van de barbecue, de kwaliteit van ieder gerecht wordt gecontroleerd door de Japanse chef of Amerikaanse consultant. Je vindt Flavourtown in het World of Food complex, een spectaculair eet- en horecatrefpunt in Amsterdam.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Flavourtown

• Kom je met de auto?
    Naast world of food & mac donald, 1st verdieping rechterzijde, achterin met een dakterras.
  • : 120 gratis parkeerplek in de garage van world of food & mac donald

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12.00 - 22.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Engels gesproken , Nederlands Gesproken
Kan beter
Loraine L.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het restaurant zit op een plek waar je het niet zou verwachten. We werden vriendelijk begroet door de chef bij binnenkomst. Het eten was super! Vooral de sushi is echt een aanrader!
Maureen A.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
pluspunten
het eten was lekker
leuke sfeer
gastvriendelijk
redelijke prijzen

min punten
je wacht te lang op je eten
ik had later nog wat besteld maar het werd niet goed doorgegeven waardoor mijn vrienden en ik langer als 15 minuten zijn gaan wachten. personeel had ook niks door tot dat ik er om vroeg, eindstand zie ik van het hoeft niet meer en er werd ook geen excuses aangeboden.
het lijkt of er gebrek is aan personeel er liepen maar 2 serveersters rond, en na dat ik had betaalt werd het pin apparaat vergeten tot dat ik vroeg om mijn extra bestelling
Johannes_W .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Flavourtown is een verrassend lekker restaurant op een onverwachte locatie. Het personeel uitermate kundig en het eten de perfecte mix van Japans en Amerikaans. Vooral de surf 'n turf angus burger is echt een aanrader. Zeker een bezoek waard als je voorbij de grote M van McDonald's komt.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Zeer verrassend misschien wel de lekkerste sushi ooit gegeten. Alles is super vers en bereid door mensen die er daadwerkelijk verstand van hebben. Wanneer het lekker weer is kan je ook nog eens heerlijk buiten zitten. Ik woon niet in de buurt maar het is zeker het omrijden waard.
Arnoud R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Een leuk restaurant in Diemen bestaat dus toch! Lekkere sushi (plateau) en sashimi (tonijn), een goede malse beefsteak en aardige bediening. Bijzonder is dat je zelf via een IPad de hele avond kan bestellen. Even wennen, maar wel snel. Minder geslaagd is dat alle bediening een oortje in heeft, en niet allemaal Nederlands praten. Maar dat maakte deze avond uit eten met collega's er niet minder geslaagd om!
Woon Sian L.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Nieuw restaurant in Amsterdam Zuidoost waar ik met vrouw en baby uit nieuwsgierigheid eens zijn gaan eten. Ben zelf een grote liefhebber van japanse ramen, en ken de meeste restaurants die dit serveren in Amsterdam en omstreken. Maar ik moet zeggen dat mijn ervaring in Flavourtown tot dusverre de beste was. Heerlijk! En, er wordt niet beknibbeld op de ingredienten, het ei is precies zoals die in ramen moet zijn, en goed vlees. Autentiek en lekker. Ik heb mazzel dat ik er ook nog eens dichtbij woon, dus ik ga hier nog heel vaak terug komen.