Flavourtown

31-203635628

Meer informatie over restaurant Flavourtown

Johannes_W .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Flavourtown is een verrassend lekker restaurant op een onverwachte locatie. Het personeel uitermate kundig en het eten de perfecte mix van Japans en Amerikaans. Vooral de surf 'n turf angus burger is echt een aanrader. Zeker een bezoek waard als je voorbij de grote M van McDonald's komt.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Zeer verrassend misschien wel de lekkerste sushi ooit gegeten. Alles is super vers en bereid door mensen die er daadwerkelijk verstand van hebben. Wanneer het lekker weer is kan je ook nog eens heerlijk buiten zitten. Ik woon niet in de buurt maar het is zeker het omrijden waard.
Arnoud R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Een leuk restaurant in Diemen bestaat dus toch! Lekkere sushi (plateau) en sashimi (tonijn), een goede malse beefsteak en aardige bediening. Bijzonder is dat je zelf via een IPad de hele avond kan bestellen. Even wennen, maar wel snel. Minder geslaagd is dat alle bediening een oortje in heeft, en niet allemaal Nederlands praten. Maar dat maakte deze avond uit eten met collega's er niet minder geslaagd om!
Woon Sian L.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Nieuw restaurant in Amsterdam Zuidoost waar ik met vrouw en baby uit nieuwsgierigheid eens zijn gaan eten. Ben zelf een grote liefhebber van japanse ramen, en ken de meeste restaurants die dit serveren in Amsterdam en omstreken. Maar ik moet zeggen dat mijn ervaring in Flavourtown tot dusverre de beste was. Heerlijk! En, er wordt niet beknibbeld op de ingredienten, het ei is precies zoals die in ramen moet zijn, en goed vlees. Autentiek en lekker. Ik heb mazzel dat ik er ook nog eens dichtbij woon, dus ik ga hier nog heel vaak terug komen.