Flavours

• : Parkeerplaats

Maandag 17:00 - 23:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Lonneke1985 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Alles klopte aan onze avond bij Restaurant Flavours! Verrassende en onbeschrijflijk heerlijke gerechten met fantastische smaakcombinaties, ontzettend goede wijnen en erg vriendelijke en kundige bediening. Kortom, volop genieten!
Miranda N.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Het eten was vers, mooi geserveerd en had goede smaak combinaties. Jammer dat voor de kinderen er alleen friet was met kruiden , meer iets voor volwassenen. Verder een aanrader.
Rickj1990 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Hartelijke ontvangst, direct een plankje met een 3-tal heerlijke kleine hapjes. Gekozen voor het 4-gangen verrassing menu, amuse cappucino van sjalot en mosterd. eerste gerechtje direct spot-on perfect. Tartaar van kalf met op 60 graden gegaard eidooiertje en groentjes in zuur gelegd. Vervolgens risotto van paddestoel met wilde zeebaars, paksoi en schuim van schaaldieren, heerlijk! Hoofdgerecht (volgens mij kalf maar zo lekker dat ik het vergeten ben) groene asperges, prachtige zalf van bospeen en mega jus van morieljes. Nagerecht nougatine citroen en amandel, prachtig in balans. Stuk voor stuk ware meesterwerkjes op een bord. bediening erg plezierig. Kortom een geweldige ervaring en dikke aanrader! Chapeau!!
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heerlijk genoten van de voortreffelijke smaak combinaties in dit restaurant! De borden zijn werkelijk een plaatje voor het oog! De gerechten in combinatie met de wijnen die geschonken worden (in het wijnarrangement) maken er echt een totaal beleving van! Mijn complimenten ook voor de bediening en het oog voor detail. Bij het aperitief worden heerlijke amuse hapjes geserveerd en ook de koffie/thee wordt begeleidt door heerlijke friandises. Het is niet goedkoop, maar wel een absolute aanrader voor een avond genieten op hoog niveau.
JosselinedeGruijter .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Ik reis vandaag met mijn Fiat 500 naar het zuiden des lands. De vrouw van mijn compagnon en ik gaan namelijk uiteten bij Restaurant Flavours. Ik parkeer mijn bolide op de Korenmarkt, stap uit en kom gelijk een restaurateur tegen. De restaurateur is benieuwd waarom ik in Weert ben. Als ik tegen hem zeg: " Voor Restaurant Flavours." Is hij meteen enthousiast. Volgens hem zijn Chef Ron Lemmens en zijn partner en gastvrouw Lindsay Grein een jong fris koppel met een grote passie voor het vak en een echte aanwinst voor Weert. Dat vind ik nou nog eens leuk. Een collega die een dik vet compliment geeft aan een concullega.

Mijn tafeldame en ik worden allervriendelijkst ontvangen bij binnenkomst en begeleidt naar een tafeltje in de lounge. We bestellen gelet op de geruchtenstroom in Weert gelijk een Gin-tonic. Deze Gin-tonic is namelijk gegarneerd met een zoetzure komkommer of pompoen, rozemarijn en een ijspastille van limoen en wederom rozemarijn. Cocktailicious and a great way tot start the evening!

Nadat we de menukaart hebben bestudeerd, kiezen we allebei het verrassingsmenu. Het concept waarbij men 4 tot 6 gerechten kan bestellen à € 9,--. Niet gek geprijsd!!!

We krijgen diverse amuses bij ons aperitief en ook aan tafel voordat we ons voorgerecht krijgen. Daar komt het voorgerecht. Het bord is net een schilderijtje. Een stoof van hert, rode biet, kers en krokante stukjes ontbijtkoek. Niet te zoet en ook geen overdreven wildsmaak. We vervolgen verder met het tussengerecht. Kabeljauw met oosterse garnituren en een jus van Tom Kha Kai. Ik ben eigenlijk helemaal geen fan van kabeljauw. Echter voor dit gerecht mag je me 's nachts wakker maken. Knetterlekker! Een beetje zoet, een beetje romig en mooie tonen van laos, gember en sereh. De chef verklapt dat hij gelet op zijn Indische roots het leuk vindt om te spelen met Oosterse ingrediënten. We zijn op de helft laten ons graag verrassen door het hoofdgerecht. Gelukt! Rundersteak grain fed in rode wijnjus met gekonfijte aardappeltjes, pastinaak en meloesuitjes. Er liggen mooie Laguiole steakmessen op tafel, maar het vlees is zo mals bereid dat je ook met een bot mes er gemakkelijk doorheen zakt. De zoete afsluiter is een parfait van nougatine, kokos, een cremeux van limoen, gekonfijte peer en schuimpjes van vanille. Daar hebben we niets meer aan toe te voegen. Gewoon een lekker dessert en gelukkig ook niet te machtig!

Tafeldame en ik zijn zeer enthousiast. De gerechten waren precies goed geproportioneerd. Niet teveel en niet te weinig en dat voor maar € 9,-- per gerecht! De bediening is niet alleen erg vriendelijk maar beschikt ook over gedegen kennis als het gaat om de wijnen en de gepresenteerde gerechten.

Ik denk terug aan de collega-restaurateur die ik aan het begin van de avond tegenkwam. Hij heeft helemaal gelijk. Restaurant Flavours is een echte aanwinst voor Weert!