Flavours op Zuid

Dinsdag 12:00 - 21:30
Woensdag t/m Zondag 11:30 - 21:30

Vivian N.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Nou zeer teleurgesteld. Mijn collega besteld 2 broodjes garnalen, waarvan 1 broodje garnalen met haar en de andere werd 1 broodje kip kerrie. Een broodje garnalen kost €4,10. BELACHELIJK. De patat was wel erg lekker. Broodje garnalen werd vervolgens wel bezorgd, alleen broodje kerrie werd terug genomen. Waarschijnlijk is dat broodje verkocht aan de volgende... Eetsmakelijk !
Lai Ping C.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Chicken cutlet kubata (= kipschnitzel met grote aardappels) erg lekker. Aardige en snelle service.
Restaurant heeft grote ramen. Uitzicht op t water. Je kan ook lekkere warme Surinaamse broodjes eten. O