Flavours of India

Meer informatie over restaurant Flavours of India

6,8
Heeswijk69 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Op zaterdag om half 6 binnen. Na een uur het voorgerecht. Een dik uur daarna pas het hoofdgerecht. Erg lang wachten, zeker als je met twee kinderen bent.
Bediening is erg vriendelijk. Eten is goed. Maar het lange wachten is voor mij wel echt n minpunt.
Kristel040 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Bij Flavours of India is het elke keer weer heerlijk eten. Qua smaak en portie vind ik de gerechten perfect. Kleine tip: kom niet met teveel honger naar dit restaurant want het duurt lang voordat je je eten krijgt. Wij hebben wel vaker een uur gewacht op het hoofdgerecht. Als je haast hebt kun je dus beter ergens anders heen gaan, maar als je er rekening mee houdt is het het wachten zeker waard!
Stev D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2014
heerlijk gegeten bij flavours of india zeer verfijnde keuken.
we aten butter chicken en lamb vindaloo
de bediening is heel relaxed, geen gehaast, je krijgt de tijd om van je diner te genieten.
de inrichting is eenvoudig maar verzorgd, de locatie is wel ruim buiten het centrum
prijsindicatie, een voorgerecht twee hoofdgerechten, vier drankjes, €50
echt een aanrader
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2013
Een eenvoudig eethuis zoals een eethuisje bedoeld is. Ga er met niet al te hoge verwachtingen heen. Neem de tijd, accepteer dat het even kan duren, het is een klein familiezaakje. De inrichting is eenvoudig, wel met gedekte tafels. Het eten is er smaakvol, maar niet bijzonder. Bediening wordt prettiger naarmate jezelf wat moeite doet. Prijs kwaliteit gaat net gezien het gebodene. Het is zo'n eethuisje waar ik eens in de 2 à 3 maanden met plezier ga eten. Gemiddelde eenvoud.
Stev D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
erg lekker gegeten, verfijnde smaken
bediening met aandacht voor de klant
restaurant is in een winkelpand buiten het centrum, maar een bezoek waard.
gaan hier zeker terugkomen
Rehtse .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Uit in een andere stad, op zoek naar de keuken waar we van houden en afgegaan op de recensies: heerlijk gegeten. t was druk en t tafeltje dat nog vrij was, was een tafel met rotan tuinstoelen. Dat maakte helemaal niets uit. Als we weer terug zijn in Eindhoven komen we zeker terg. Goed eten.
Truuswag .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2012
Prima kleinschalig restaurant met verse ingrediënten, toegewijde eigenaar die klanten gedag zegt met een handdruk en iets lekkers. Vriendelijke dochter die netjes en beleefd komt vragen of het smaakt. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Keurig toilet zegt ook iets van de keuken.

Colette S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Heerlijk Indiaas eten, lekkere voorgerechtjes en hoofdgerechten, geen nagerecht genomen. Eenvoudige aankleding, vriendelijke eigenaar, prima prijs/kwaliteitsverhouding.