Flavours of India (Amicitia Food Village)

Stadsring 154 3811 HS Amersfoort Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Flavours of India (Amicitia Food Village)

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,8
Voordelig
WJPW P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Omdat het de vorige keer goed beviel, nog een keer gegeten bij Flavours of India in Amicitia Food Village.
Ik twijfelde of Amicitia nog open was, maar gelukkig is dat zo. Een paar tentjes gaan door, zo lijkt het.

Ik koos dit keer voor de spicy lamscurry voor 11 euro. Ik werd gewaarschuwd dat spicy in India echt spicy is, dus ik kocht aan de bar vast een glas witbier.

Na tien minuten stond er een prachtig opgemaakt bordje voor mijn neus. Een pittige lamscurry met rijst en een naanbroodje. De curry smaakte voortreffelijk en was precies pittig genoeg. Ook aan de garnering wordt aandacht gegeven: partje limoen, reepjes wortel, blaadjes koriander, enz. De blaadjes sla vond ik er niet heel erg bij passen.

De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Het slappe plastic bordje van de vorige keer is nu vervangen door een hardere variant, een grote verbetering!
Renilde S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Boeiend concept dat "Food Village". Een soort dorpje met 14 eetwinkeltjes uit alle windstreken. Moeilijk kiezen, maar we gingen voor Indiaas eten, omdat de uitleg en presentatie van de gerechten door een zeer vriendelijk Indiaas echtpaar ons erg aanstond. Gefrituurde bloemkool en een broodje Tandoori, met een heerlijk glas Chardonnay van de bar. Alles smaakte voortreffelijk! We komen terug voor nog meer kiezen en proeven.
Verbeterpuntje: door het plastic bestek krijg je toch een snackbargevoel. Dat is jammer.
MarjoleinEvelien .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Heerlijk gegeten en genoten van de hartelijkheid en warmte van het Indiase echtpaar. Ze koken met hoogwaardige ingrediënten en passie en dat proef je! Helaas zitten ze in een vrij sfeerloos en kil complex (Amicitia Foodvillage). Hier moet hoognodig wat aan gedaan worden voordat het de zoveelste mislukking in deze koppgoot gaat worden.
WJPW P.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Verrast door het leuke concept in Food Village. De een koos voor Indiaas, de ander Mexicaans.

De kip tandoori werd door een aardige Indiër aan tafel gebracht. Heerlijk gerecht, zag er nog mooier uit dan het voorbeeldgerecht in de toonbank. Fantastisch gekruide kip, niet te vergelijken met de welbekende varianten uit de supermarkt.

Wel jammer is het plastic servies. Het eet vervelend. Onnodig, lijkt ons, want in de bar krijg je ook glazen mee.
Leuke sfeer, mooie inrichting, schoon. We komen terug!