Flavor's

44-A Willem de Zwijgerlaan 2582 ER Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Flavor's

Rob D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Geen prettige ervaring ondanks het lekkere eten!
Was hier jl vrijdag met mijn broer met reservering. Bij het bestellen van het hoofdgerecht duidelijk aangegeven dat we allebei spare ribs wilden maar niet onbeperkt. Na lekker gegeten te hebben bleek dat op de rekening toch onbeperkt was gerekend. Toen ik aangaf dat dit niet klopte kreeg ik tot 3 x (..) de uitleg dat we blijkbaar wel onbeperkt spare ribs hadden gekregen ondanks dat we na het 1e portie niets meer hadden besteld. Zelfs na toelichting van de jongen die de bestelling had opgenomen dat we idd niet onbeperkt hadden besteld, bleef de serveerster aangeven dat we een groter portie spare ribs hadden gekregen dan een normaal portie en dat we dat dus hadden moeten weten.. Na 3 x aangegeven te hebben dat we echt niet gingen betalen voor onbeperkt ging de serveerster toch overstag en paste met frisse tegenzin de rekening aan.
Een zeer onprettige ervaring en zeker niet wat ik van Flavor's verwacht gezien de recensies. Jammer..
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Een gezellig ingericht eetcafé. De kaart biedt voldoende keuzes. De specialiteit is spare ribs die in diverse smaken worden aangeboden. De uiensoep vooraf was redelijk, had wat voller van smaak gekund. Het hoofdgerecht, mixed grill, was prima. Het vlees, een doorsnee van de menukaart, was prima gegrild en van goede kwaliteit. Erbij patat, koolsalade en een sausje naar keuze.
De prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Lekkere huiswijn
De bediening is vriendelijk en heel attent. Reserveren lijkt me, zeker in het weekend, gewenst. Alle tafels waren bezet en er werden mensen weggestuurd omdat alles vol was.
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Als je 'gewoon' goed, lekker en naar elke tevredenheid wilt eten: ga dan hier naartoe. Verwacht geen haute cuisine,10-tallen wijnen of extremen qua bediening, want daar is hier de ambiance, sfeer en setting niet naar. De kaart biedt een ruim aanbod aan leuke gerechten, die stuk-voor-stuk royaal qua portie zijn, van hoge smaakkwaliteit en goed aangekleed met zeer smaakvolle bijgerechten. Zo was onze ruim voldoende goed gevulde visschotel vooraf buitengewoon smakelijk, waren de slibtongetjes lekker en goed gebakken, en heb ik nog nooit zulke malse kippendij gegeten als hier het geval is. Om mij heen zie ik dat in de totaal uitverkochte zaak, veel spareribs gegeten (misschien omdat je ze mag blijven eten totdat je er bij neervalt, of omdat ze gewoon lekker zijn; ik weet het niet). Ik zie aan elke tafel tevreden gezichten, dat zegt heel veel.
Onze Chileense wijn was merkbaar ook van een zeer goede kwaliteit: daarom namen we er nóg maar eentje.
Na het voorgerecht en het hoofdgerecht was er bij ons geen plek meer voor een nagerecht, maar het aanbod op de kaart ziet er dusdanig voldoende aantrekkelijk uit om het een volgende keer als er meer tijd voor ons is misschien toch te proberen.
Ik begrijp waarom dit eetcafé zo goed loopt: het heeft een goede naam en veel tevreden mensen (uit de buurt) komen er graag (terug). Ik ook !
C. W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij Flavor. De saté van ossenhaas is zeker aan te raden. Lekkere knapperige steak house frieten en heerlijke satésaus en salade. Toetje was bijna overdadig, erg zitten smullen. Bediening was vriendelijk en zeer service gericht! Al met al een top avond we komen zeker een keer terug!
Sjaan B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
2-okt met 5 personen drie er van niet te eten.SPERRIBS zo uit de
magnetron. PATAT over van zaterdag avond .NIET te eten en de kip SATE
na de klacht kwam de kok niet even langs. jammer
en de vrienden stonden in de keuken opening familie kwesties te bepraten .rommelig en on beschoft. het meisje wat bediende had begrip.let op u zaak voor heen was het goed
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Hier zondag samen met mijn vriendin geweest. We hebben heerlijk gegeten, zelf ben ik voor de spareribs gegaan, de spareribs zijn zo mals ze vallen werkelijk van het both af! Super en goed van smaak. Vooraf een broodje met dips. Me vriendin at de kip saté ook heerlijk! Helaas kregen we niet alles op maar wel een betaalbare rekening!
Milou H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
ik ben hier laatst gaan eten en het was erg lekker weer dus wilde we eigenlijk buiten zitten, toen we dat vroegen hadden ze al voor ons buiten een tafeltje gereserveerd, erg aardig. we kwamen hier voor de onbeperkt spareribs (helaas zat ik na een halve portie al vol) maar waauw hele lekkere spareribs, de bbq smaak is mijn favoriet. het is super gemarineerd en het valt zo van het bot af. de bedingen was erg vriendelijk en het zag er gezellig uit! ik kom zeker een keer terug!
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Heerlijke (!!) pantosti's gegeten, prima service en bruisende lunchplek in statenkwartier en aan de Fred. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Marijke N.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Gisterenavond met 2 personen gegeten bij Flavors. Eten was prima, sfeer service was minder. Een van de dames van de bediening moest zonodig haar collega's aanspreken in het restaurant op de fouten die ze maakten op een luid en duidelijke manier. Dit is ongepast in het bijzijn van de gasten. Het maakt de sfeer er niet beter op. doe dit in een andere ruimte zodat de gasten hier geen last van hebben. Minpunt.
thilospaans .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
De lekkerste spareribs in town! Prijs kwaliteits verhouding is Goed!!! Grote porties voor weinig geld, ik kom er al 10 jaar erg graag!!
Jevgeni V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Zaterdag 4 juni heerlijk wezen eten bij Flavors! Met 2 personen gekozen voor de gemixte spareribs zodat we alle smaken hebben kunnen proeven. De spareribs die pittig hadden moeten zijn vielen tegen, deze waren in onze ogen totaal niet pittig terwijl dit wel aangegeven stond. Zoals Flavors beloofd dat het vlees erg mals is, dat klopt geheel. Het druipt nog net niet van de ribbetjes af. Echt is het lastig om alle smaken te onderscheiden.

Des ondanks hebben wij gezellig en vooral erg lekker gegeten. Tot de volgende keer!
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Daghap: biefstuk champignons was zalig. Daarom de maximale punten.
Gezellige zaak, gratis parkeren, dus helemaal niets op aan te merken ;-)
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Gisteren weer bij Flavors gegeten in Den Haag, was schitterend weer dus lekker buiten gezeten. Had een perfect gebakken rib-eye. Het personeel was vriendelijk en attent, een absolute aanrader
Biancpet P.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Dramatische bediening de vrouwen praten alleen met elkaar en hebben geen oog voor ons jammer van het lekkere eten .....bianca
Scholletje P.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Wij zijn hier vaker geweest en waren altijd tevreden klant. Helaas is de service niet meer wat het geweest is. Het personeel vond het blijkbaar belangrijker om met elkaar aan de bar te babbelen dan om op de klanten te letten. Het brood vooraf was heerlijk, dit geld ook voor de rest van de voorgerechten. Helaas ging het fout bij de hoofdgerechten. Sparerib had niet veel smaak. Vlees van de ossenhaas saté was taai, kip van de mix grill was rauw, varkenshaas was droog en de patat was doorgebakken en donker van kleur. Dat vlees rauw is kan de beste overkomen, maar wat ons verbaasde was de reactie van de bediening: "O, echt. Ik zal het even terug brengen naar de keuken”. Ze leek niet echt van onder de indruk, dus een sorry hebben wij ook niet gehoord. Zonder toetje zijn wij weggegaan. Heel erg jammer.
Aleksandra J.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Wij hadden lunch bij Flavor's gegeten.
Eten- zalm wrap en kip saté waren lekker. Goede prijs qua kwaliteit.
Bediening- meisje was aardig maar niet echt attent en was meer bezig met kletsen met haar collega's. Wij wilde de rekening en we gingen telkens zwaaien en kijken maar we kregen geen aandacht. Iemand anders van het team was bezig met eten en die zag ons wel en zij ging ons toen helpen.
Jammer.
Iwan .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Onbeperkt sparibs gegeten voor een schappelijke prijs! Broodje met ailoie vooraf was lekker warm! We werden geholpen door verschillende personeels leden uit de bediening. Erg aardig personeel wat ondanks de drukte elke tafel goed verzorgde! Geen dessert genomen omdat we vol zaten maar zag er heerlijk uit. Al met al een gezellige tent om terug te komen!
Delanaoost .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Zoals aangegeven op de placemat, wij lezen graag u ervaring op iens. Dus bij deze, gistermiddag hier wezen lunchen met vrienden, simpel maar de lekkerste tosti die ik tot zover heb gegeten, een lekkere pantosti. De dame die ons hielp was erg attent en behulpzaam, wij waren met een baby en flesje opwarmen was geen enkel probleem. Eten snel op tafel , prijs/kwaliteit in orde hier.
Henriette E.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Met z'n vieren gegeten op Eerste Kerstdag, Alles was uit den Kunst.
Zij zeggen: je moet er eens gegeten hebben. Als je daar eens hebt gegeten, wil je nergens anders eten. Vanaf de opening eet ik (wij) daar. Zo ook eerste Kertsdag. Ik ben een Statenkwartierder en vind vooral de vrijdagavond (Gambas avond) MMMMMMMMMMMMMMM. De rest is ook prima.
Tuurlijk gaat er soms iets verkeerd maar daar zijn zij mensen voor.
Bravo en brava .

H.A.Evertsz en familie.
Ronny D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Spare ribs die werkelijk zo van botje afkomen, pittige besteld en onbeperkt, met lekkere curly frietjes en sausjes in overvloed. Tweede ronde die redde ik helaas niet, maar was meer als voldoen. Service met een vlotte babbel en met verstand van zaken. Kleine zaakje met goed eten.