Flavor's

Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Als je 'gewoon' goed, lekker en naar elke tevredenheid wilt eten: ga dan hier naartoe. Verwacht geen haute cuisine,10-tallen wijnen of extremen qua bediening, want daar is hier de ambiance, sfeer en setting niet naar. De kaart biedt een ruim aanbod aan leuke gerechten, die stuk-voor-stuk royaal qua portie zijn, van hoge smaakkwaliteit en goed aangekleed met zeer smaakvolle bijgerechten. Zo was onze ruim voldoende goed gevulde visschotel vooraf buitengewoon smakelijk, waren de slibtongetjes lekker en goed gebakken, en heb ik nog nooit zulke malse kippendij gegeten als hier het geval is. Om mij heen zie ik dat in de totaal uitverkochte zaak, veel spareribs gegeten (misschien omdat je ze mag blijven eten totdat je er bij neervalt, of omdat ze gewoon lekker zijn; ik weet het niet). Ik zie aan elke tafel tevreden gezichten, dat zegt heel veel.
Onze Chileense wijn was merkbaar ook van een zeer goede kwaliteit: daarom namen we er nóg maar eentje.
Na het voorgerecht en het hoofdgerecht was er bij ons geen plek meer voor een nagerecht, maar het aanbod op de kaart ziet er dusdanig voldoende aantrekkelijk uit om het een volgende keer als er meer tijd voor ons is misschien toch te proberen.
Ik begrijp waarom dit eetcafé zo goed loopt: het heeft een goede naam en veel tevreden mensen (uit de buurt) komen er graag (terug). Ik ook !
C. W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij Flavor. De saté van ossenhaas is zeker aan te raden. Lekkere knapperige steak house frieten en heerlijke satésaus en salade. Toetje was bijna overdadig, erg zitten smullen. Bediening was vriendelijk en zeer service gericht! Al met al een top avond we komen zeker een keer terug!
Sjaan B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
2-okt met 5 personen drie er van niet te eten.SPERRIBS zo uit de
magnetron. PATAT over van zaterdag avond .NIET te eten en de kip SATE
na de klacht kwam de kok niet even langs. jammer
en de vrienden stonden in de keuken opening familie kwesties te bepraten .rommelig en on beschoft. het meisje wat bediende had begrip.let op u zaak voor heen was het goed
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Hier zondag samen met mijn vriendin geweest. We hebben heerlijk gegeten, zelf ben ik voor de spareribs gegaan, de spareribs zijn zo mals ze vallen werkelijk van het both af! Super en goed van smaak. Vooraf een broodje met dips. Me vriendin at de kip saté ook heerlijk! Helaas kregen we niet alles op maar wel een betaalbare rekening!
Milou H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
ik ben hier laatst gaan eten en het was erg lekker weer dus wilde we eigenlijk buiten zitten, toen we dat vroegen hadden ze al voor ons buiten een tafeltje gereserveerd, erg aardig. we kwamen hier voor de onbeperkt spareribs (helaas zat ik na een halve portie al vol) maar waauw hele lekkere spareribs, de bbq smaak is mijn favoriet. het is super gemarineerd en het valt zo van het bot af. de bedingen was erg vriendelijk en het zag er gezellig uit! ik kom zeker een keer terug!
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Heerlijke (!!) pantosti's gegeten, prima service en bruisende lunchplek in statenkwartier en aan de Fred. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Marijke N.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Gisterenavond met 2 personen gegeten bij Flavors. Eten was prima, sfeer service was minder. Een van de dames van de bediening moest zonodig haar collega's aanspreken in het restaurant op de fouten die ze maakten op een luid en duidelijke manier. Dit is ongepast in het bijzijn van de gasten. Het maakt de sfeer er niet beter op. doe dit in een andere ruimte zodat de gasten hier geen last van hebben. Minpunt.
thilospaans .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
De lekkerste spareribs in town! Prijs kwaliteits verhouding is Goed!!! Grote porties voor weinig geld, ik kom er al 10 jaar erg graag!!
Jevgeni V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Zaterdag 4 juni heerlijk wezen eten bij Flavors! Met 2 personen gekozen voor de gemixte spareribs zodat we alle smaken hebben kunnen proeven. De spareribs die pittig hadden moeten zijn vielen tegen, deze waren in onze ogen totaal niet pittig terwijl dit wel aangegeven stond. Zoals Flavors beloofd dat het vlees erg mals is, dat klopt geheel. Het druipt nog net niet van de ribbetjes af. Echt is het lastig om alle smaken te onderscheiden.

Des ondanks hebben wij gezellig en vooral erg lekker gegeten. Tot de volgende keer!
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Daghap: biefstuk champignons was zalig. Daarom de maximale punten.
Gezellige zaak, gratis parkeren, dus helemaal niets op aan te merken ;-)
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Gisteren weer bij Flavors gegeten in Den Haag, was schitterend weer dus lekker buiten gezeten. Had een perfect gebakken rib-eye. Het personeel was vriendelijk en attent, een absolute aanrader
Biancpet .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Dramatische bediening de vrouwen praten alleen met elkaar en hebben geen oog voor ons jammer van het lekkere eten .....bianca
Scholletje P.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Wij zijn hier vaker geweest en waren altijd tevreden klant. Helaas is de service niet meer wat het geweest is. Het personeel vond het blijkbaar belangrijker om met elkaar aan de bar te babbelen dan om op de klanten te letten. Het brood vooraf was heerlijk, dit geld ook voor de rest van de voorgerechten. Helaas ging het fout bij de hoofdgerechten. Sparerib had niet veel smaak. Vlees van de ossenhaas saté was taai, kip van de mix grill was rauw, varkenshaas was droog en de patat was doorgebakken en donker van kleur. Dat vlees rauw is kan de beste overkomen, maar wat ons verbaasde was de reactie van de bediening: "O, echt. Ik zal het even terug brengen naar de keuken”. Ze leek niet echt van onder de indruk, dus een sorry hebben wij ook niet gehoord. Zonder toetje zijn wij weggegaan. Heel erg jammer.
Aleksandra J.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Wij hadden lunch bij Flavor's gegeten.
Eten- zalm wrap en kip saté waren lekker. Goede prijs qua kwaliteit.
Bediening- meisje was aardig maar niet echt attent en was meer bezig met kletsen met haar collega's. Wij wilde de rekening en we gingen telkens zwaaien en kijken maar we kregen geen aandacht. Iemand anders van het team was bezig met eten en die zag ons wel en zij ging ons toen helpen.
Jammer.
Iwan .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Onbeperkt sparibs gegeten voor een schappelijke prijs! Broodje met ailoie vooraf was lekker warm! We werden geholpen door verschillende personeels leden uit de bediening. Erg aardig personeel wat ondanks de drukte elke tafel goed verzorgde! Geen dessert genomen omdat we vol zaten maar zag er heerlijk uit. Al met al een gezellige tent om terug te komen!
Delanaoost .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Zoals aangegeven op de placemat, wij lezen graag u ervaring op iens. Dus bij deze, gistermiddag hier wezen lunchen met vrienden, simpel maar de lekkerste tosti die ik tot zover heb gegeten, een lekkere pantosti. De dame die ons hielp was erg attent en behulpzaam, wij waren met een baby en flesje opwarmen was geen enkel probleem. Eten snel op tafel , prijs/kwaliteit in orde hier.
Henriette E.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Met z'n vieren gegeten op Eerste Kerstdag, Alles was uit den Kunst.
Zij zeggen: je moet er eens gegeten hebben. Als je daar eens hebt gegeten, wil je nergens anders eten. Vanaf de opening eet ik (wij) daar. Zo ook eerste Kertsdag. Ik ben een Statenkwartierder en vind vooral de vrijdagavond (Gambas avond) MMMMMMMMMMMMMMM. De rest is ook prima.
Tuurlijk gaat er soms iets verkeerd maar daar zijn zij mensen voor.
Bravo en brava .

H.A.Evertsz en familie.
Ronny D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Spare ribs die werkelijk zo van botje afkomen, pittige besteld en onbeperkt, met lekkere curly frietjes en sausjes in overvloed. Tweede ronde die redde ik helaas niet, maar was meer als voldoen. Service met een vlotte babbel en met verstand van zaken. Kleine zaakje met goed eten.
Basro .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
's middags voor 3 personen telefonisch gereserveerd (bij personeel, geen voicemail). Bij aankomst blijkt de reservering op "magische wijze" niet gemaakt te zijn. Gelukkig was er nog een tafel beschikbaar. Kan gebeuren, maar het oogt slordig.

De ambience van Flavorz is doeltreffend en past bij de sfeer die ze willen uitstralen, (denk ik) gezelligheid. Het personeel is ook erg joviaal, prima, maar het moet niet ten kosten gaan van de service. Helaas was dit toch het geval. Alleen de eerste ronde drank kregen we vlot. Daarna is het alle 4 de keren voor gekomen dat de betreffende bediende ons drank vergat... 1 keer is niet erg kan gebeuren, zelf werkzaam geweest in diverse horeca en het kan de beste bediende overkomen dat hij/zij een drank ronde vergeet. Maar dan ben je vervolgens erop attent dat het je niet nogmaals gebeurd. Helaas deze meneer niet, hij vergat steeds de bestelling, tot de koffie aan toe. Gelukkig had hij een attente collega die bij aangeven de drankjes binnen een minuut alsnog bracht. Ondanks dat we 2 keer specifiek hebben aangegeven dat de bar bestellingen niet gebracht werden, kon er geen excuses vanaf. Bij vertrek de betreffende bediende netjes gedag gezegd, echter was zijn spontaniteit ineens verdwenen en kon er geen lach of gedag van af. Raar, we zijn immers altijd vriendelijk gebleven en zijn niet boos of onaangenaam geweest.

Was het allemaal bar en boos? nee zeker niet! Waar de service teleurstelde was het eten erg goed. We hoefde niet lang te wachten. Zowel de kwaliteit en kwantiteit van de gerechten waren uitstekend. Het vlees was mals, de spare-ribs kwamen goed van het bot en de friet was een echte "Guilty Pleasure". Om nog niet te spreken over de voortreffelijke deserts.

Resumerend: Leuke tent, de ambience en bedieningen stralen gezelligheid uit. Misschien had onze bediende gewoon een slechte dag (die hebben we allemaal wel eens) maar hij had niet het service niveau die in de horeca als basis word beschouwd. Het eten was dat zeker wel. Daar was niks op aan te merken. Prijs/kwaliteit/kwantiteit niveau is bij Flavorz dik in orde.