Flavor's Vlaardingen

6,9
Duur
J M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Heel slecht, personeel is erg onvriendelijk.
Eten is echt slecht, nog nooit Kip saté gegeten met vet, de ossenhaas saté was erg taai. Porties ook aan de kleine kant. Ga hier nooit meer na toe,
Jane7 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Onlangs voor het eerst hier gegeten. Het restaurant is erg op vlees gericht, en het is jammer dat de groenten daarbij vergeten worden. Ik had een spies met saté en die smaakte prima, omdat ik geen aardappels kan eten kreeg ik er heerlijk vers brood bij - maar ook de standaard aardappelsalade lag op het bord. Verder een klein schaaltje koolsalade en dat was het m.b.t. groente.
De sliptong smaakte ook goed, het waren er 4, en ook hier de koolsla en aardappelsalade.
De Dame Blanche als toetje was wat vreemd. Oud ijs, of niet goed gemengd, want het zat vol met ijskristallen. Geen smaak van roomijs daardoor, erg waterig. En geen chocoladesaus maar een staafje witte en bruine chocola. En onderop een laag taaie amandelsnippers.
De bediening was vriendelijk en behulpzaam. De sfeer prettig informeel en ontspannen.
Tuinpad .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Dit is een uitstekend adres om voor relatief weinig geld met een voldaan gevoel huiswaarts te keren. Voor slechts € 14,95 krijg je een 3-gangen keuze menu en de porties liegen er niet om. Lekker vers afgebakken brood vooraf, gerechten van de grill, keuze uit diverse sauzen en ruime porties. Een aanrader.
Kenneth V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Vandaag heerlijk mosselen gegeten het is de maand special echt een aanrader heerlijk mijn complimenten ik kom zeker nog een keer terug om te genieten van de mosselen !!
Hermanliefting .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Met zijn tweeën heerlijk gegeten. Zowel het onbeperkt spareribs eten als het dijenvlees van de kaart zijn zeker een aanrader. Bijzonder goed en behulpzaam personeel en snelle service!
Bakker123 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Lang goed geweest daar, maar nu ander belijd en de mensen die nu in de keuken staan rommelen maar wat aan( jammer) een goede controle op het personeel zou wenselijk zijn!
Manager heeft beterschap beloofd, hij weet dat het nu niet goed gaat.
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Heerlijk eten voor een betaalbare prijs. Met een groep van 7 personen gegeten, gekozen voor een het bioscoop menu zonder bioscoopkaartje. Waardoor je voor een zeer leuke prijs een uitgebreid 3-gangenmenu krijgt. Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Heerlijke spare ribs! En een top terras aan de haven met het laatste beetje zon van de dag.
Suze T.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Goede prijs kwaliteit verhouding
Gezellig
Leuke service
Bistro gevoel !
Nu voor de 3e x hier gegeten !
Leuk ook met een bios menu
Femke R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Gisteren met familie gegeten. Weinig keuze voor vegatarische mensen. Dagmenu vegatarische gekozen en andere spare ribs. Vlees gerechten waren goed van smaak. Helaas stelde vegatarisch niet veel voor. Rijst met pikant gebakken groente en kroepoek. Na het eten aan de serveerder de tip gegeven dat kroepoek van garnalen is en dat het niet echt past in kader van vegatarisch gerecht. Komt vervolgens de serveerster terug met de mededeling dat vegatariers wel vis eten en dat ik dan veganist ben!
Schaam je diep dat ik een tip geef en mij vervolgens een verdediging gaat geven als kok en niet het zelf komt vertellen! Ga terug de schoolbanken in!
Wij gaan in elk geval nooit meer terug.
Mandy1984 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Enig tijdje geleden daar gegeten met kind. Eten kwam niet te gelijk. Drinken lang op moeten wachten. Biefstuk koud van binnen en snitzel was lauw. Aangegeven aan bediening kregen zelfde stuk vlees doorbakken terug. Kortom tegenvaller. Vorig jaar was het eten daar aanzienlijk beter. Jammer.
RJDL .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Inmiddels meerdere keren bij Flavor's Vlaardingen gegeten.
Ontvangst vrij snel en altijd netjes. Sfeer is gezellig en informeel. Aperitief wordt snel geserveerd.
Het menu is uitgebreid, tot nu toe altijd naar wens geweest. De garing van het vlees is goed, de kip nog nooit droog op tafel gekregen en ook de garing van de Bavette steak was erg goed. Keuze in 'topping' voor de friet zou wel fijner zijn, de friet wordt altijd meegeven met aardappelkruiden. De portie groottes zijn uitstekend. De tijd tussen de gerechten is prima, er kan eventueel ook rekening gehouden worden met een eindtijd om bijvoorbeeld naar de bioscoop te gaan. Ook op drukke avonden is dit geen probleem.

Bediening is netjes, vlot en denkt vaak mee. De bediening zet vaak een stapje extra om het helemaal naar wens te maken.

Toiletten zijn schoon en verzorgd, wel aan de oude kant.

Er kan gesplit betaald worden. Filmmenu is zeker een aanrader, let wel op dat je om de JT-kaartjes vraagt, anders is het per menu €2,- duurder.

Zeker voor herhaling vatbaar.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Meermaals hier gegeten! Heerlijke vlees- en visgerechten. Goede, vriendelijke en snelle bediening, gezellige entourage, mooi opgemaakte borden, kindvriendelijk .... kortom, een echte aanrader!!
Levensgenieter2013 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Voorheen Boris - Beer, kwam ik als Vlaardinger vaak, zeker toen ze net open waren 20 jaar geleden, laatste jaren minder, kwaliteit en service was gewoon veel minder geworden. Heeft een tijdje geduurd, maar was na 3 of 4 keer klaar met Boris.
Heb zeker een jaar gewacht voordat ik een bezoek heb gebracht aan Flavor's .( zat er al een jaar )
Na mijn eerste bezoek dacht ik: waarom ben ik niet eerder gegaan? Kom er nu al 6 maanden, 2 á 3x per maand, alles wat ik eet is super, leuke bediening, lekkere muziek etc. Ik zie het ook steeds drukker worden, én terecht, want niets is teveel, personeel die met liefde hun werk doen. Waar maak je dat nog mee?
Vlaardingen wordt wakker!!!!!
Joostr1985 R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Een gezellig eetcafe (van binnen dan) vanaf de buitenkant oogt het shabby. Erg lekker gegeten. Een dito eetcafe moet wat mij betreft een paar dingen in orde hebben.

Goede patat: Check! Goed krokant en keuze uit verschillende soorten.

Goed vlees: Check. Goede cuisson en bij de spareribs een alleraardigste marinade.

Goede sfeer: Check leuke gezellige dames in de bediening.

Aandachtspunt: een completere salade zou lekkrr zijn
Ron P.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Zaterdag 4 juli waren we door vrienden (Herman en Lucie) uitgenodigd voor een etentje. Wat het zou worden bleef een verrassing. Eerst voor borrelen bij hun thuis en rond half zes naar het restaurant. We gingen dus eten bij Flavor's en daarna een film kijken bij JT bioscoop. Het was dus zoals ze op hun website adverteren: Héérlijk eten en daarna naar de film. Voor dit speciale menu waren een aantal keuzes. Terwijl we vooraf genoten van een drankje en stokbrood met smeersel bekeken we de mogelijkheden. Ik ging voor de Runderzijlende als vooraf en de malse Bavette Steak als hoofdgerecht. Diverse soorten patat kon je kiezen maar ik had wel zin in de gepofte aardappel. Daarbij namen we een lekkere fles Chardonnay. De beide gerechten waren erg lekker en de medium gebakken steak smaakte mij voortreffelijk. We zaten heerlijk buiten aan de haven wat het uitzicht ook geweldig maakt. Nog een tweede fles wijn en als toetje lekkere koffie met bonbons. De bediening is vriendelijk en uiteindelijk moesten we nog haasten om de film van 21:00u te halen. Al met al prima gegeten bij Flavor's en als afsluiting nog een film kijken maakte de avond compleet.
Portugal1975 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Het eten viel ons erg tegen. Het varkenshaasje leek wel in de frituur gebakken en smaakte naar vis. Vlees was niet van hele goede kwaliteit, maar ja wat verwacht je voor die prijs. Personeel was wisselend. De een was aardige de andere leek niks voor de klant over te hebben. Betaal toch liever iets meer en ga voor een betere kwaliteit.
Reinier D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Soep was niet warm en moest terug. Hoofdgerecht wel goed en veel. Alleen de patat was erg gekruid waar niet iedereen van houdt.
Koudi85 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2015
Ik kom hier eigenlijk alleen voor de spareribs, maar man wat zijn die lekker! De bediening is altijd vriendelijk en je kan hier voor een goede prijs eten.
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2015
Heerlijk gegeten. Niet te lang hoeven wachten. Schappelijke prijzen en grote porties. Zeer aardige bediening. Aan te raden!
Lie K.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Met een goed van 7 pers het filmmenu genomen, 18,50 voor een driegangenmenu inclusief bioscoopkaartje. We hadden er weinig van verwacht, maar de porties waren goed en het eten was ook ok, zeker voor die prijs, wel jammer dat het stokbroodje vooraf nog bevroren was van binnen en het hoofdgerecht van 1 pers was ook nog koud. Overigens is dat netjes opgelost. De bediening doet zijn best, maar is nog erg jong. Wel even ruim de tijd nemen voor het eten, want het duurde bij ons allemaal net wat te lang waardoor we moesten haasten voor de films, ondanks dat ze van de aanvangstijd op de hoogte waren. Al met al voor die prijs was het voldoende.