Flavor and Spice

Bleekstraat 23 5611 VB Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Flavor and Spice

Gezond en lekker eten dat zijn inspiratie vindt in Afghanistan; dat is wat je hier kunt aantreffen. Met het idee dat je prima kunt eten voor een goede prijs waarbij sfeer en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Alle gerechten worden gemaakt met ingrediënten die dezelfde dag zijn ingekocht en die laat in de middag vers zijn voorbereid. Er is geen vaste menukaart: iedere twee weken is er weer iets nieuws te ontdekken in dit gezellige restaurant.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Flavor and Spice

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Flavor and Spice

Corine M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Erg lekker! En hele lieve mensen.
Emily L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Ik zou er niet naar toe gaan zonder de IENS korting van 40%, maar het eten was wel erg lekker. Vriendelijke service
Bahare B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
lekker eten, goed sfeertje en vriendelijk personeel!
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Dienst matig & weinig keuzen. Jammer
Bjarny V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Favo restaurant in EHV! Heel mooi het ‘eten wat de pot schaft’ concept en dat het dan ook nog is allemaal fantastisch lekker is! Eigenaresse is een top gastvrouw die je direct een thuis komen gevoel geeft. Probeer vooral de cocktail met granaatappel! Al met al absolute aanrader!
Loes D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
De ruimte met de airco was gesloten omdat het te warm was? Veel te heet in de tuin en slecht terras meubilair.. We zijn zó snel mogelijk weer vertrokken. Jammer want het eten was wel lekker en de bediening was goed. Misschien in de winter weer...
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Lekker en ongedwongen eten!
tanja K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Mooie sfeer en heerlijk gegeten!
Claudio J.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Ik ben hier nu twee keer wezen eten en dit beviel me heel erg goed. Het hele restaurant is heel gezellig ingericht in oosterse stijl. Er zijn meerdere ruimtes. Allebei de keren hebben we met ons gezelschap het tafeltje vol besteld en deze was allebei de keren heel erg lekker! Het eten is heel vers en smaakvol en er wordt geen voedsel verspild. Ook het personeel is heel behulpzaam en aardig. Echt een aanrader voor een gezellige en lekkere avond.
Lucille A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Enorme leuke lounge en sfeer. Echt gezellig om daar te starten met een drankje en dan beneden te eten.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Heerlijk eten, oprecht en vriendelijke bediening, unieke sfeer
Agnetha Peter V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hebben genoten van onze eerste kennismaking met de Afghaanse keuken. Wij waren voorzichtig bij het boeken, maar onze boeking werd snel en hartelijk beantwoord. We zijn enorm positief verrast en gaan dit zeker nog eens herhalen. Rustig tafelen in een ongedwongen sfeer.
Zweedse_chef .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Een bijzonder leuk restaurant met een keuken die ik niet eerder geproefd heb. Absoluut een aanrader als je eens iets nieuws wil proberen. Met een zomerse dag buiten op het terrasje gezeten met een cocktail. Gezellige sfeer en een buitengewoon aardige bediening. En niet vergeten te melden dat ik lekker gegeten heb! Mij zien ze hier nog wel eens terug.
Martijnvanwolfs .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Zwaar teleurgesteld, had veel positieve dingen gehoord over deze restaurant, maar helaas heel snel zag ik dat het een slecht keuze was. Heel veel dingen worden onder traditionele Afghaans eten geserveerd die niks te maken heeft zowel met afghaans als afghaanse traditie. voorgericht bestond uit zogenaamd verfrissende snack van kikkererwten, masala, rode ui, granaatappelpitjes en mango geserveerd in yoghurt, dit mix was echt 2 x niks en iets wat ik nooit eerder heb gehoord noch gezien. Hoofdgerecht kwam een uur later en was zoals verwacht net zo teleurstellend als de voorgerecht.

Conclusie: Afghani en Zo is = Complete ZO en heeft niks Afghaans. Jammer en zeker niet herhaling vatbaar.
Lieve gast,

Hartelijk dank voor je review! Echter jammer dat er aantal dingen zijn tegengevallen, zoals het hoofdgerecht lang op zich heeft laten wachten, onze excuses hiervoor. Spijtig dat u in de veronderstelling was dat Afghani & Zo een traditionele keuken zou hebben. Echter is Afghani & Zo een fusion restaurant wat inhoudt dat we niet een traditionele Afghaanse keuken hebben. Dit communiceren we in al onze uitingen. We zijn vooral gericht op verantwoord en gezonde keuken. De gerechten die wij hebben heeft als basis de Afghaanse keuken met onze eigendaagse twist.

Nogmaals dank voor je review, we hebben nog veel te leren en waarderen dan ook iedere feedback!

Hopend je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wie weet tot een volgende keer.

Groet, Team Afghani & Zo
Miriam W.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Afghani&zo is absoluut aan te raden.
Reservering per email werd snel bevestigd.
Echt heerlijk gegeten. Verse producten en ook goed aanpasbaar voor vegetariers.
Zeer attente en vriendelijke bediening die regelmatig checkt of alles naar wens en voldoende is. Wat extra schaaltjes werden snel gebracht.
Mooi aangekleed en sfeervol restaurant.
Erg leuk dat er verschilende ruimtes zijn met ieder een iets andere sfeer.
Vandaag heerlijk gezeten op het afgesloten terras achter het pand.
Paar kleine feedback punten:
- de plastic klimop op de muur van het terras vond ik minder geslaagd.
- iets betere kwaliteit servetten zou prettig zijn. Wellicht ook een schaaltje met water en citroensap om de vingers schoon te maken indien je traditioneel met je handen gegeten hebt.
- een reservering bevestigen met ' Lieve.... ' vond ik even wennen..
Samenvattend: erg leuk restaurant om te proeven van andere culturen!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Een aanrader om eens te gaan eten! Ik wist vooraf eigenlijk niet zo goed wat ik van het eten moest verwachten omdat ik niet bekend ben met de Afghaanse keuken. Je hebt de keuze uit 2 menu's: Een weekmenu en een tafeltje vol. Handig concept omdat je zo niet hoeft te kiezen uit allerlei gerechten die je niet kent.
Wij hebben gekozen voor een tafeltje vol omdat we zo diverse gerechten uit de Afghaanse keuken konden proeven. Je krijgt dan verschillende gerechten geserveerd met daarbij brood en rijst. Het eten was erg lekker!
De bediening was uitstekend, ze legden het concept duidelijk uit en kwamen ook steeds vragen of alles naar wens was.
Kortom het was een leuke avond in een sfeervolle omgeving.
Guido T.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Eerlijk eten, pure smaak, mooie mix en niet teveel, mocht je meer willen eten dan kan er op verzoek aangevuld worden, er wordt zo dus niets weggegooid. Heerlijke huiswijn die goed past. Warme sfeer, fijne bediening en goede aandacht. Tip; wat variatie in deserts is welkom.
Doortje C.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Hier vorige week voor het eerst geweest. Lekker gegeten! Goed eten voor een goede prijs. Maar wat er vooral bovenuit sprong was de service. Zo tref je het niet vaak in de Nederlandse horeca. Oplettende bediener die goed in de gaten had waar behoefte aan was. Had een leuke babbel, maar was ook niet té aanwezig. Dat geldt ook voor zijn collega's. Ook mooie inrichting. Al met al een prettige ervaring. Ik raad het anderen zeker aan.
ACBV .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Goed en lekker eten. Het restaurant ziet verzorgd en gezellig uit. Jammer dat er weing vlees geserveerd wordt. Vier gehakt balletjes en drie kleine stukjes vlees voor twee personen. Meerdere malen ben ik in Afghanistan geweest en lokaal gegeten. Daar was het net anders om. Veel vlees op diverse wijze bereid en weinig groenten. Dat kwam volgens onze gastheer daar omdat groenten daar moeilijk te krijgen zijn. jammer dus onanks dat het eten zeer goed was is de prijs van€25,- veel te gezien de kosten van de gebruikte ingredienten.
Lieve gast,

Hartelijk dank voor je review! Echter jammer dat er aantal dingen zijn tegengevallen zoals het beperkte aanbod van vlees en het vreemde antwoord van de gastheer. Echter is het bij ons het concept dat je ten allen tijde bij kunt bestellen indien er een te kort is. Zo willen we namelijk het afval van eten beperken. Ook is Afghani & Zo fusion wat inhoudt dat we niet een traditionele Afghaanse keuken hebben. We zijn vooral gericht op verantwoord en gezonde keuken. De gerechten die wij hebben heeft als basis de Afghaanse keuken met onze eigendaagse twist.

Groet, Team Afghani & Zo
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Met oud taxi collega's heerlijk gegeten bij Venus, Mooie zaak, heerlijke sfeer en fijne bediening.
Als dochter van een chefkok, heb ik weer een land kunnen afschrijven op mijn lijstje om alle gerechten uit alle landen eens te proeven, Het was een hele leuke avond en ik heb genoten van het eten, vooral de hete gehakt balletjes ;-) Ik kom zeker nog eens terug Venus.
Groetjes Mieke.