Flater

• Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Zeer attente bediening.
Eten werd snel gebracht.
Goed verwarmde borden.
Prijs kwaliteit verhouding goed.
We hebben lekker gegeten
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Hier geluncht, aspergesoep was lekker en goed gevuld, ook de groentensoep was goed gevuld. Broodjes waren in orde: tonijn en broodje gezond, de garnituur was echter prut, wat ijskoude groenten die uit blik leken te komen en sla zonder eninge dressing. Bediening mag iets vriendelijker en ook de inrichting was een beetje oudbollig. Wat verder opviel waren de pittige prijzen voor bijv thee, koffie maar ook de broodjes. Meestal is het in de "provincie" (in de goede zin des woords) goedkoper dan in het "westen", dat ging hier echter niet op.
Carolien S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Gisteravond hier gegeten. Vriendelijke en attente bediening. Lekker Oosters kerriesoepje, smakelijke gamba's (ietsje prijzig). De duivelse kip die mijn manhad besteld smaakte iets teveel naar sweet chilusaus naar zijn zin. De varkenhaassaté was heerlijk. Had van mij best wat meer van die smakelijke satésaus bij gemogen. Goede prijs-kwaliteitverhouding als je geen buitensporig hoge verwachtingen hebt (en die zijn ook niet op zijn plaats voor zo'n gelegenheid).
Buiske B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Na een dagje Pieterpad gegeten in Ommen. Het restaurant zag er van buiten gezellig dus gekozen voor Flater. Het dagmenu was voor ons niet geschikt i.v.m. vega's dus van de kaart besteld. Helaas vonden wij de hoofdgerechten echt super duur. Voor vis met rijst en kerriesaus betaalde je ruim 17 euro en dan had je eigenlijk vooral rijst met wat vis en een druppel saus. Erg jammer, want qua locatie en inrichting heeft het restaurant zeker potentie. De bediening was erg vriendelijk!
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Vriendelijke bediening.eten,biefstuk ,was een echte flater,en dat werd goed opgepakt omdat er een nieuw biefstuk kwam die iets beter was. Wel diepvriessmaak.
Krieltjes hadden een rare vochtige smaak en die verdenk ik ook van een diepvriesleven. Patates frites ok. Sla en bloemkool matig.koffie kregen we als compensatie van het huis . MIsschien nog ns terug vanwege aardige bediening maar dan blijft het bij een biertje aan de bar.
Carla & Feike V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Gezellig ingericht restaurant, met vlotte, vriendelijke bediening.
Voldoende gerechten op de kaart, en voor elk wat wils.. Hebben hier heerlijk gegeten, en gedronken..
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Op zaterdagmiddag op een vol terras lekker in de najaarszon gezeten. Het was lekker druk en genoeg te zien. Allebei twee drankjes, varkenshaassate en de wiener schnitzel ( met aardappeltjes, salade en bloemkool). Het is een eetcafe en zo is de kaart ook. De keuze is niet heel groot prijs kwaliteit is ok. In de bediening lopen jonge meisjes. De hadden het redelijk onder controle. De aankleding binnen is van een bruin café, niets bijzonders.
A. M.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Bediening kon niet goed uitleg geven over de gerechten op de kaart. De waldkorn broodjes met kaas waren niet bijzonder. De stokbroodjes met gesmolten kaas waren niet lekker van smaak. De kwaliteit van de kaas liet te wensen over. Bediening deed niets met onze klacht.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Met de boot in Ommen gelegen fantastisch dorp. Kaart van de Flater is summier, kwaliteit van eten heel basic, voorgerecht soort toast met tomaat en champignons, was wel heel simpel. Champignons maar laten staan. Werd verder niet naar gevraagd. De aardappels geserveerd bij het hoofdgerecht smaakten naar plastic. Wel melding van gemaakt, kan tenslotte een fout zijn. Ook hier werd niks mee gedaan. Verder hebben we leuk gezeten, drankjes kwamen wel vlot door. Bij het weggaan sprak een meisje van de bediening een groepje senioren consequent aan met 'je' en 'jij' erg storend, mede omdat een van de mensen aan tafel er een 'grappige' opmerking over maakte.
Bmartena .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
Met 5 personen wezen eten in Ommen. We hebben gekozen voor Flater gezien de ongedwongen uitstraling en de aantrekkelijke prijsstelling.
Het eten was goed. Vooral de ribeye van het Vechtdal rund is een aanrader. Perfect gebakken en lekker mals.
Geen vleesliefhebber? De vegetarische pasta's zijn, zeker voor een Hollands restaurant, van prima kwaliteit. Verse groenten met een lekkere romige saus.
Hetgeen wat beter kan is de inrichting. Hier moet Herman maar eens langskomen..
BCG .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Na een wandeling door een voor ons onbekende omgeving, zijn wij hier neergestreken en hebben hier geborreld en daarna gegeten. Wij hadden een leuk plekje aan het raam en werden prima bediend. Het eten was ook prima, en de prijs-kwaliteitverhouding was goed. Het is echt een eetcafé, dus verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar na een dagje winkelen of wandelen is dit een goede plek om bij te komen en een hapje te eten of even te borrelen. Zeker geen flater!
Joostveghel .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
Gisteren na een drukke en lange werkdag snel een eenvoudige schnitzel gegeten met een lekkere kop tomatensoep. Was zoals het hoort, goede en vriendelijke bediening en snelle service.