Flanagan's

Dorpsstraat 25 Emmen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Flanagan's

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Flanagan's

Cor-B .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een levendige, gezellige en ontspannen sfeer. Leuk personeel en lekkere gerechten.

Een restaurant om voor on te rijden!
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Met een flinke groep collega's gegeten bij Flanagan's. Een nieuw restaurant in Emmen.
Dit was geen succes, veel klachten over het eten (droge vis, carpaccio van wild zwijn terwijl rundvlees verwacht was) al met al een afknapper
Fenna M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Hier voortreffelijk gegeten via de Leukste deal, met keuze van de hele kaart. Vier verschillende voor, hoofd en nagerechten besteld. Alles zag er geweldig uit en smaakte verrukkelijk, zeer royale porties een genot om te eten. Gelukkig werd het Ierse muziek af en toe verruild voor wat anders. Maar denk dat dat kwam omdat we er op gingen Letten, sorry. Ook ruime plekken om te zitten , wst zeer prettig is, wij komen zekers weer.