Flamingo Paradise

Meer informatie over restaurant Flamingo Paradise

• : Parkeerplaats

Ron D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Wij werden uiterst vriendelijk ontvangen en kregen de keus om of in de serre of in het restaurant plaats te nemen. Het restaurant is erg sfeervol dus daarop viel de keus. Wij hebben gekozen voor de uitgebreide rijsttafel met nasi en rijst. Daarnaast de sizzling beef. Het vlees was goed gaar en naar behoren gekruid. De diverse saté was goed gemarineerd en gaar. De kruiden van de verschillende gerechten waren goed waarneembaar en je kon merken dat er zorg aan de maaltijd was besteed. De huiswijn is een lichte rode wijn die goed past bij de maaltijd. Het personeel is allemaal vriendelijk en heeft aandacht voor de klant.
De prijs kwaliteit is zeker in verhouding. Wij waren met zes personen en hadden allemaal voldoende.
Wendyborstels .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Werkelijk waar echt heerlijk gegeten bij Flamingo. Met name de sate ( mix), de chinese brocolie en de sizzling beef waren van wereld klasse. Zeer attent personeel, ik heb genoten!
Handejonge .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Het eten was heerlijk. Maar wat ons vooral opviel was de vriendelijkheid en attentheid van het personeel en de gastheer. Echt een aanrader.
Sbouman .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Heerlijk gegeten bij Flamingo Paradise! Het ontvangst en de bediening in het algemeen is, zoals altijd, hartelijk. We namen het serre-menu, bestaande uit vier gangen. Dit menu is een aanrader voor wie het leuk vindt eens wat gerechten te proberen die 'anders dan anders' zijn.
Pvijf .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Wij komen hier vaker en eten er altijd heerlijk. Het is wel wat prijziger dan bij de meeste Chinees/Indonesische restaurant maar het is ook wel wat chiquer. De menu's zijn stuk voor stuk heerlijk en ben je met een klein clubje kan je ook meerdere halve portie's bestellen. Zo kan je lekker van alles proeven.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
De sfeer bij Flamingo Paradise hangt mede af van aan welke kant je plaatsneemt, in de serre of meer in het besloten deel. Ik ging met een vriendin in het sfeervolle(re) gesloten deel zitten. We moesten lang wachten voordat we konden bestellen maar het eten was heerlijk. Mijn gerecht heette Lontong Tjampoer, een soort kleine rijsttafel met heerlijke kleefrijst, niets op aan te merken. Mijn tafelgenote had gebakken garnalen met groenten besteld, dit was volgens haar ook echt heerlijk. Een echt goede Tjendol (een soort Indisch drankje met kokosmelk) toe en de feestvreugde was compleet. Mede door de vrij goede rosé van Franse huize. Ook later gelukkig geen last van ve-tsin achtige naweeën
Eat2eat .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Hier heerlijk gegeten...we namen een Nasi Koening en een Nasi Djawa Pedis met de authentieke gerechten zoals sambal boontjes, rendang etc.... Bij opname werd gevraagd of we saté wenste en konden 2x kip sate en 2 x varkens sate bestellen. De prijzen zijn voor Indonesische begrippen aan de hoge kant maar de gerechten en service zijn uitstekend. Enige minpunt aan ons bezoek was de prijs van de saté voor 2 x 2 stokjes moesten we € 14,00 betalen....dat stond zeker niet in verhouding. Volgende keer zeker weer daar naar toe maar de saté slaan we echt over.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Wat een teleurstelling als je hier gaat eten, gezien de 'lovende' recensies op Iens. Een rijsttafel voor 2 personen voor 85,- , dan moet je toch heel wat voor krijgen. Niet dus. De helft van de gerechten was de keuken vergeten en de andere helft (6 mini schaaltjes waarvan 2 met vlees), buiten de saté en saus, was ronduit niet de moeite waard. Alle gerechten, ook die van de rijsttafel werden lauw geserveerd. De garnalenschotel, a 32,50, bevatte slechts 4 garnalen. De nasi was enkel witte rijst met oranje kleurstof er doorheen. Na geklaagd te hebben bij de manager kregen we 55,- korting op de rijsttafel. Absoluut geen restaurant om terug te keren en helaas voor het vriendelijke bediende personeel, ook geen fooi achter gelaten.
Jerry S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Gisteravond wederom traditiegetrouw met vrienden gaan eten in dit sfeervolle restaurant! Zeker met de kerstdagen een uitstekend restaurant om heen te gaan. Dit keer wederom allen het serre menu: Dimsum hapjes vooraf gevolgd door een heerlijke krabsoep. Als hoofdgerecht een selectie van de lekkerste gerechten: garnalen, zeeduivel, kip cashew en de topper: sizzling beef (ossenhaas). Paar flesjes rode huiswijn en de avond was compleet!
Ducavi .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
Reserveer wel in de serre want het andere gedeelte is heel gedateerd. Uitgebreide rijsttafel. Iets te veel
Maar geen moeite Om nog de lekkere overgebleven hapjes meetenemen. Nog een heerlijke lunch de volgende dag.
Cher .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2014
Flamingo paradise is erg gezellig ingericht in de serre wat tropisch en binnen meer Chinees achtig. Bij binnenkomst word netjes gevraagd of ze je jas moeten ophangen voor je en bij vertrek word je jas ook weer netjes uit de kast gehaald. Het eten is top en de prijzen zijn best aan de hoge kant, maar dat is waar je zelf voor kiest natuurlijk! De bediening is altijd vriendelijk en dat is ook een reden waarom we steeds weer terug keren.
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Met 9 personen aan de ronde tafel met de handige draaischijf. De rijsttafel is zoals altijd perfect met veel keus uit allerlei vlees en bijgerechten. Helaas werd de gevraagde groente zelfs na herhaaldelijk vragen niet gebracht en waren enkele satés wat zwartgeblakerd, maar dat mocht de pret niet drukken. De koffie was niet echt lekker, maar de thee juist wel en de zeer vriendelijke bediening maakt de paar kleine missers meer dan goed.
Anna H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2014
Je waant je in tempo doeloe als je in de serre eet. Heel leuk en gezellig ingericht met palmen en mooie grote rieten stoelen, sfeervol verlicht ook. Attente bediening die ongevraagd een groot glas water inschenkt tijdens het eten. Wij hadden nasi goreng en bami goreng. Dit bleek een soort klein rijsttafeltje te zijn met o.a. rendang, sajoer boontjes, emping in pindasaus, sambal-ei, gebakken banaan, allemaal erg smakelijk bereid en apart geserveerd. Als je echt veel trek hebt dan zijn de porties misschien aan de kleine kant, want alles gaat op. Wij komen hier zeker terug ook al is het even zoeken hoe je er moet komen vanaf Den Haag (dit kan via de Buurtweg).
Bloem554 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2014
Hier kan je lekker Indisch eten, het Chinees eten heb ik nooit geprobeerd. De rijst tafels zijn goed, van alles wat en een brede variatie. Porties zijn wel aan de kleine kant, zou iets meer kunnen zijn. De sate's waren heerlijk.
Service zou beter kunnen, we moesten elke keer zelf actie nemen. De ober had niet de volle aandacht.
Aalydia S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2014
Het was ons eerste bezoek aan het restaurant. We hadden gereserveerd, de ontvangst was vriendelijk en er waren niet veel tafels bezet, wij kregen tafel aangewezen op een niet al te beste plek, nm bij de ingang. Er kwam een ober aan tafel, die kennelijk die dag niet z'n vriendelijkste gezicht van huis had meegenomen. De gerechten werden opgenomen en wij vroegen naast het bier en de wijn een fles bruisend bronwater. We kregen een fles San Pellegrino. De smaak van de krabsoep was niet thuis te brengen, de kippensoep smaakte daarentegen prima, net als de vier hoofdgerechten. Op duidelijk verzoek van de ober bestelden we nog een fles San Pellegrino. De rekening kwam en we vonden de prijzen voor de gerechten aan de top en voor de 2 flessen San Pellegrino stond een bedrag op de rekening ad € 13.90!. Dit was voor ons over de top en dat hebben we gemeld aan de serveerster, er werd alleen vriendelijk gelachen. We kwamen achteraf tot de conclusie, dat Flamengo Paradise door het berekenen van zo'n hoge prijzen voor eenvoudig tafelwater zich schuldig heeft gemaakt aan diefstal.
Ingrid O.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Op 2e kerstdag met 9 personen hier geluncht.In de gezellig ingerichte serre zaten we aan een grote ronde tafel. We bestelden voor 8 personen een Indonesische rijsttafel besar (ofwel een grote rijsttafel) met als extra saté kambing. Dit was voor ons allen meer dan genoeg. De rijsttafel was erg goed en lekker. Wat de saté kambing betreft, die hebben we elders wel lekkerder gegeten, maar over smaak valt niet te twisten. De bediening was bijzonder aardig en adrem.
We hebben hier voor de eerste keer gegeten, maar zeker niet de laatste keer.
BobMoutarde .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Op 1e kerstdag weer een bezoek gebracht aan dit "begrip" in de regio. De soepen en dan met name de krab soep en kippensoep waren heerlijk. Over de overige gerechten niets dan lof. Het valt mij op dat dit restaurant constante kwaliteit levert. De bediening is prettig en als de gastvrouw er is dan kan er helemaal niets meer mis gaan. Flamingo Paradise ga zo door wat moet ik zonder jullie....
Luther .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2013
Op een dinsdagavond bij "Flamingo Paradise" gegeten. Het Indonesisch eten was voortreffelijk en de bediening vlot en vriendelijk. Eerst een soto ajam, dit was een van de lekkerste ooit door ons gegeten, daarna een Nasi Jawa Pedis en een saté mix. De nasi Jawa is behoorlijk pittig maar in de juiste verhouding en de saté was verrukkelijk, 2 stokjes babi, 2 ajam, 2 kambing en 2 ossenhaas. Het sorbetijs als dessert was een prettige afsluiter. Een aanrader!!
John R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Wederom heerlijk gegeten, Saté rijsttafel.........Indonesische keuken, vooraf de Chinese Peking Duck met flensjes gevraagd...waren ook heerlijk. Parkeren is ook altijd prima.
BFN .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Ik kom al jaren bij Flamingo Paradise en ben nog nooit teleurgesteld. De rijsttafel is er heerlijk, en de ambiance prettig en gezellig. Zorg dat je een tafeltje in de serre krijgt en reserveer altijd vantevoren; het zit altijd vol (in het weekend).