Flamingo Oriental Restaurant

Langelaan 2 2211 Noordwijkerhout Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Flamingo Oriental Restaurant

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,8
Ronaldx .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Eten was goed, bediening was vlot.
Ruime keus, wel iets minder op deze rustige dinsdagavond dat in het weekend, maar dat was bekend. Ook een erg uitgebreid dessertbuffet.
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Veel keuze, niet alles was even lekker, wokmaaltijd was prima, maar opschepgedeelte niet altijd even goed: satehsaus doodgekookt, tomatensoep smaakte naar babi pangang. Mooie locatie met mooi uitzicht over bollenvelden, wel wat massaal en daarmee ook rumoerig.
Sanja N.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Altijd naar me zin gehad maar op maandag kom ik niet meer. Warme buffet was niet beschrikbaar en bij de wok werd er niet echt maar je geluisterd.. ook had ik bij het reserveren gevraagd om een kaarsje ivm het vieren van iets leuks maar dat verzoek werd gewoon genegeerd! Beetje jammer!
1970eagles .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
afgelopen vrijdag bij Flamingo gegeten begonnen met warmbuffet viel wat tegen meeste gerechten waren al lauw of koud de rest van de tijd van de grill of wok genomen dit was tenminste heet ,dessert bar redelijk.
Bediening en koks vond ik niet prettig overkomen kort af.
Voostenjp .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Het eten was heerlijk. Heel jammer dat we lang moesten wachten op onze drankjes. De sfeer onder de koks was vijandig. De kok achter de wok riep alleen maar 'Saus?' en was regelmatig afwezig om woksauzen aan te vullen omdat een andere kok dit weigerde. IJsbakken waren leeg en duurde behoorlijk lang voordat deze weer gevuld waren.
Ook duurde het lang voordat de borden weer werden opgehaald. Er is te weinig bedienend personeel.
Ko A.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Goed restaurant met een rijke verscheidenheid aan soorten eten: koud en warm buffet met echt voor elck wat wils. Ook bij wok- en teriyakigerechten is ruime keus. Bijzonder, want lang niet in elk wokrestaurant beschikbaar, zijn de dimsums, die klaar staan in stoommandjes. Kijk wel of het eten erin ook echt warm is. Bij de desserts hoort spekkoek tot de vaste onderdelen; erg lekker!
Personeel vriendelijk en attent.
Kortom: een restaurant om aan te bevelen en om terug te komen
Jacco V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Heerlijk gegeten, wederom!!!
En natuurlijk weer teveel......
Was niet druk, vrij rustig zelfs, dat gaf de kok meer tijd om tips qua smaken te geven en het rustig te bereiden.
Service was prima in orde. Ik moest nog rijden, dus dronk niet veel, maar het aanbod was ruim voldoende.
Was weer gezellig en lekker. Op naar de volgende keer!!!
Chantal06187 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Komen hier regelmatig normaal nooit klachten. Nu was het personeel erg onvriendelijk... Er werd gevraagd of 1 van mijn mede tafelgenoten nog wat drinken wou.. Nee was het antwoord.. Die zelfde dame kwam nog een keer vragen of ze nu wat drinken wil(lees de dame in kwestie waar t aangevraagd is is bijna 60) toen was het heel sagerijnig moet jij nog wat drinken?! Sorry maar klanten zijn geen jij.. Zeker niet irmand die ouder is dan jij! Verder eten wel top!
Rebelsman .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. We hadden afgesproken om 17:00 uur maar omdat 3 personen later kwamen ging onze tijd ook later in. Het eten is goed en ontzettend lekker.
De service is goed, we hadden een all-in menu en ze kwamen genoeg keren vragen wat we wilden drinken.
Martino O.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Het is een goed restaurant waar je heerlijk kan wokken het eten is prima personeel is prima het restaurant ziet er verzorgd uit
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Zijn met 6 man geweest en hebben prima gegeten.
Kwamen erachter dat we beter voortaan door de weeks kunnen gaan ...rustig genoeg om te eten en geen gestress van mensen langs je tafel (
Personeel was prima en eten idem dito
Sylvia T.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Wij zijn woensdag 27 april met 8 personen wezen eten bij wok oriental.
Na het bestellen van een drankje hebben we lang moeten wachten op onze drankjes. Toen 1 van de personeelsleden de drankjes kwam brengen werd hiervoor excuses aangeboden.

Over het algemeen waren we allen tevreden over het assortiment / eten.
Allen vonden wij het vreemd dat de biefstuk al om 19.15 op was, vervolgens zijn we daarom over gestapt de kangaroe biefstuk. Maar dit was ook snel op.
Ook was er geen mogelijkheid tot zalm.
Toen wij bij het toetje aangeland waren en ons ijs stonden te scheppen hoorde wij mensen toch biefstuk bestellen, en deze vervolgens ook kregen.
Terwijl ons allen verteld was dat het op was.
Vervolgens willen wij de rekening betalen waarbij we aan hebben gegeven dat we per persoon wilde betalen waarop we boos werden aangekeken.

Ook is bij ons opgevallen dat een aantal personeelsleden achter de live & cooking klant onvriendelijk reageren en met een oortje in staan.
Allereerst dank u voor uw recensie. Onze excuses mochten we niet aan uw verwachting hebben voldaan. Mogelijk vanwege koningsdag werd het onverwachts druk vanwege gast die op de bonnefooi binnen waren gekomen. (vorig jaar minder druk) Als u toevallig een vaste gast bij ons bent, dan weet u dat we normaliter goed zijn voorbereid en ons best doen onze gaste aan een leuke avond te geven en dat het ging om een incident. Mocht u een inhoudelijke reactie willen en een formele klacht willen indienen kunt u ons dan een mail sturen?
Familie-Hup .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Prima wok restaurant met heel veel keuze en lekker eten

Bedienend personeel vriendelijk maar de koks wat minder

Inrichting OK, wel erg groot maar als je een plekje aan de rand hebt prima
Claudia O.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Afgelopen weekend waren wij Zuid-Holland bij NH hotel. Zaterdag avond hebben hier gegeten en vonden wij het goed. Leuk ervaring voor de kids zo'n live cooking restaurant! Heerlijk gegeten. De service was wat traag, maar all-in-all, wij hebben een leuke avond gehad.
Erick H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Eten was uitsteken. Alleen de bediening en de koks waren niet goed gehumeurd. Een botte vraag van "SAUS !" voor welke saus je bij de wok wilt ipv "welke saus wilt u hierbij hebben" Wanneer het personeel wat vriendelijker zou zijn wordt het nog wel wat.
Nick3336 K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Bediening mag wel wat vriendelijker, flesje water extra was een vraag die met bedenkingen werd geserveerd. Verder is gezien de prijs het eten prima.
Lang01 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Mijn reeds eerder geplaatste recensie qua service was gisteren niet van toepassing. De service was veel beter dan de vorige keren. Het eten was erg goed, en alles was vers.
(bij de koks kan er nog steeds geen lach vanaf, maar mogelijk is dat hun manier van werken en zolang je eten maar goed bereid wordt :-)
Er waren 2 ziekmeldingen waardoor de Social deal dus een probleem zou kunnen zijn qua boeking. Maar geen enkel probleem en de 2 bonnen konden we blijven houden voor een evt volgende keer.
Normaals de service is veel beter dan de vorige keren dat ik er gegeten heb.
Ik zag in de bediening/gastmedewerkers ook wel wat nieuwe gezichten (dus mogelijk is dat ook hierdoor verbeterd)
Kortom: mijn (eerdere) mening is behoorlijk bijgesteld!!
Hilstone .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Wij waren hier met zijn 5e en vonden het zoals altijd prima, er was genoeg eten voor ieders keus.

de service was goed,hier was niets mis mee.

Het uitzicht naar buiten is altijd geweldig.
We zien al uit naar de volgende keer.
Anneroos D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Samen met mijn moeder en zusje hebben wij met een social deal een ontzettend leuke (en lekkere) avond gehad bij Flamingo Oriental. De ambiance is gezellig en mijn moeder vond het erg leuk om over de bollenvelden in Noordwijk uit te kunnen kijken. De bediening was aardig en netjes en onze borden werden op tijd weggehaald. Maar het indrukwekkends vond ik het zéér uitgebreide buffet, ik heb nog niet eerder zo´n uitgebreide keuze gezien in een wokrestaurant. Het smaakte allemaal prima en vers. Ik was hier nog nooit eerder geweest maar ik zou ook zeker voor de originele prijs een keer gaan eten!
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Twee keer hier gegeten. Wij waren de eerste gasten die hier met een Social Deal kwamen. Beide keren was alles goed en mooi uitgestald en zeker vers. Wij waren vroeg (18:00 uur) en was zeer zeker voldoende in de bakken en schalen. Het buffet is zeer uitgebreid. Ook de Teppanyaki was zeer goed met mooie stukken vlees en vis. Al met al zeer uitgebreid en over het algemeen meer dan de wok restaurants in de omgeving. Wij hebben hier goed en lekker gegeten!! Ik heb een fictieve datum neergezet omdat ik de exacte data niet voorhanden heb. Super!