Over het restaurant Fjord Eat & Drink

Fjord Eat & Drink staat voor eerlijk en goed eten voor een betaalbare prijs. Echte en goede smaken zijn bij Fjord voor iedereen bereikbaar. We werken alleen met kwalitatief hoogstaande producten met een duidelijke herkomst. Het vlees is huisgerijpt en komt van regionale leveranciers. De kracht zit in het product zelf, en met een eenvoudige bereiding wordt de smaak nog meer versterkt. Fjord Eat & Drink heeft de beschikking over 2 zalen voor private dining en vergaderingen.

Meer informatie over restaurant Fjord Eat & Drink

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Fjord Eat & Drink

Alex K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Ik heb hier gisteren gegeten met mijn familie en vriendin en we hebben er allemaal erg van genoten. Als aperitief oesters op het terras met lekkere wijn voor een gunstige prijs. Hierna zijn we gegaan voor het vier gangen verrassingsmenu. En verrast werden we. Met name door de enorme schaal fruits de mer (entree) en de dorade in zoutkorst (hoofdgerecht). Heerlijke producten zonder poespas maar met liefde bereid. Met name de octopus in de boulliabaisse was schitterend. Zo mooi mals. De ober was zeer vriendelijk en kundig en had zichtbaar plezier in zijn werk. Je gaat hier zeker niet met honger naar huis daar de porties flink zijn. Dit had in mijn ogen zelfs wat minder gemogen. De rekening viel me uiteindelijk erg mee. De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. Alles klopte deze avond dus petje af aan Fjord. Ik kom hier zeker nog een keer terug.
Astrid C.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Heerlijk gegeten. Het hoofdgerecht met kabeljauw was uitstekend en de bediening was vriendelijk. Zeker de noeite waard om nog eens terug te gaan.
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het eten is prima hier. Mooie gerechten en van hoge kwaliteit. Ook mooi geserveerd. Het is jammer dat het niveau van de service dit niet haalt. Niet dat de bediening niet vriendelijk is maar ze missen het horeca gevoel. Als dit aspect op het juiste niveau zou zijn is het een top tent.
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Onder genot van heerlijke wijn, perfecte moderne sfeer en goede service is het altijd genieten bij Fjord. Simpelweg subliem!
rolinda_93 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Absolute aanrader! Het verrassingsmenu was een groot gróót succes! Een aantal vissoorten voor het eerst geproefd en die vielen in de smaak! Perfect uitgebalanceerd. Service was gepast en met een glimlach.
foodzfusi .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Al meerdere malen geweest en altijd naar wensen! Heerlijke gerechten met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Menukaart wordt regelmatig veranderd.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Een meer dan verrassende avond gehad in een superrestaurant! Laat u verrassen door een echt verrassend menu. De hele tafel moet wel mee doen! Kwaliteit geweldig, bediening uitstekend, entourage chique en welkom alsof je thuiskomt. Bordje bij de voordeur valt weinig op. Maar daar zal over nagedacht zijn.
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Goed ontvangst van de gastvrouw. Attendeerde ons erop dat buiten zitten niet zo geschikt was ivm het weer. Brood met smeersels kwam al snel op ons tafel. Vervolgens hebben we beide voor het 3-gangen verrassingsmenu gekozen. Dat was een voltreffer! Vooraf een fruit de mer koud, dan tonijnsteak en als toe een fudge brownie. Alle gerechten goed, smaakvol en vers. Kom hier graag terug voor het 5-gangen verrassingsmenu! Prijs kwaliteit helemaal op orde.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Op 1e Paasdag hier voortreffelijk gegeten, we begonnen met vers brood en smeerseltjes , vervolgens had ik de Vitello Tonnato: erg mals en smakelijk. Als hoofdgerecht de Bavette met friet en salade als bijgerechten: ook zeer smakelijk. Als nagerecht de Hangop met aardbeien en limoensorbet. Daarbij een heerlijke rode merlot gedronken. Jong personeel en zeer vriendelijk en vlot.
bas D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijke lunch gehad bij Fjord , de runderlende was echt een aanrader super mals vlees echt heerlijk.
Verders was de ambiance lekker ontspannen en konden we op ons eigen tempo genieten van de heerlijke lunch.
bas W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We waren met een groep van 10 personen met een kind van 1, bediening ging hier goed mee om. Lekker verse vis als voorgerecht en goed vlees met de juiste wijn erbij als hoofd. Zeker een aanrader.
Annelieke H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Met drie collega's bij Fjord gegeten om het jaar feestelijk af te sluiten. We hadden van te voren al goede verhalen gehoord over de Fruit de Mer.

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gewezen. We bestelden met zijn vieren Fruit de Mer maar kregen maar 1 plateau, wat duidelijk voor 2 personen bedoeld was. Toen we vroegen of dat inderdaad zo was voelde de bediening zich duidelijk een beetje aangevallen. Toen we nog een extra (zelfde) plateau bestelden kregen een plateau met minder soorten sashimi er op. Toen we hiernaar vroegen, werd ook hier een beetje vreemd op gereageerd, uiteindelijk werd het wel netjes opgelost en kregen we nog wat sashimi erbij.

We vonden de bediening een beetje rommelig, we werden door best een aantal verschillende mensen bediend waardoor niet alles even vlekkeloos verliep.
Niro A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Met vijf personen hier recentelijk gegeten. We kregen de bank toegewezen, wat een impuls gaf aan een onderhoudende tafelconversatie. Het vier gangen verrassingsmenu is met recht een verrassing: vis, schaaldieren, voldoende vlees (diverse soorten rund), ruime garnituur en een prima toetje. Wat ons opviel is dat de porties echt voldoende waren: we liepen niet met honger de zaak uit, wat bij andere gelegenheden nog wel eens gebeurt. De (vaste) blije ober gaf ons voldoende tijd en aandacht en zorgde goed voor ons. Voldaan en tevreden verlieten wij de zaak om zeker een keer terug te komen. TIP: geef niet als eerste de wijnkaart, maar suggereer eerst een alternatief. Het is soms lastig een wijn kiezen wanneer je nog geen gerecht heb uitgezocht.
09mk09 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
In september ben ik twee keer op een zaterdag gaan eten bij Fjord. Een keer met mijn moeder voor haar verjaardag en een keer met mijn partner in het kader van een romantische avond uit. Beide keren nam ik het vijf gangen menu en beide keren het bijpassende wijnarrangement. Beide keren waren echt fantastisch. Jack de manager was uiterst beleefd en nam echt de tijd om mij en mijn gezelschap een goede avond te bezorgen, alsook informatie over het eten en de wijnen die wij kregen. Het smaakte allemaal heel goed. De rekening die je krijgt gepresenteerd op het einde is ook een kado, want je eet op hoog niveau voor een zeer schappelijke prijs. Jack en de rest van het Fjord team, bedankt en tot ziens! gr Marco
Ncdvries .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Dit oogt als een klein, intiem zaakje waar alles heel gemoedelijk gaat. Tafels staan dicht op elkaar, maar door een geïmproviseert muurtje heb je hier weinig last van. De chef komt zo nu en dan een stuk vlees uit de rijpingskast halen en die even later weer terug hangen. Al met al een leuke sfeer en het lijkt erop dat het personeel weet waar ze mee bezig zijn. Het eten is erg eenvoudig maar zeer smaakvol, het nadeel is dat je alle bijgerechten los moet bestellen waardoor de ogenschijnlijk goedkope kaart je voor een complete avond toch onaangenaam kan verrassen. Voor, hoofd, nagerecht met aperitief en daarna een flesje wijn (30,-) kostte ons toch 150,- met zijn tweeën. Omdat de kwaliteit zeker goed was geen probleem maar er kan voor dat geld iets meer met de ingrediënten gedaan worden. We hebben zeker lekker gegeten, en een prima avond gehad. Leuke zaak voor een goede maaltijd
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Wat een leuk restaurant. Samen met mijn vrouw genoten van het 5 gangen menu van de chef. Wat een leuke en heerlijke gerechten. Mooie wijnen en super leuke bediening! Aanrader!
Valentina K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
inrichting is echt prachtig vind ik! vriendelijk ontvangen en naar onze plaats begeleid.
Lekker flesje verdejo erbij genomen en een 3-gangen verassingsmenu uitgekozen.

We begonnen met een schaal met wat zalm en tonijn sashimi en oesters, allemaal lekker van smaak en het zag er leuk uit, wat wel lastig was is dat alles op een bijzettafeltje gezet werd(omdat onze tafel te klein was) hierdoor knoeiden we wel wat meer.
hoofdgerecht waren 2 soorten vlees, ene vond ik zelf echt te taai om makkelijk weg te krijgen, andere was wel goed mals, sla garnituur erbij en wat dikke frieten met mayo, deze stond al geruime tijd want de bovenkant was helemaal geel.
Maar na melding hiervan kregen we meteen een nieuwe.
bij het brengen van het eten kregen we alleen geen uitleg wat het precies was... hier moesten we later nog om vragen...

afgesloten met 3 soorten kaas, deze waren heerlijk!
We hebben lekker gegeten, vooral de vis, het vlees was niet heel speciaal.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Helaas was het net te koud om buiten op het terras met uitzicht te zitten, dus gingen we binnen zitten. Bij binnenkomst werden onze jassen aangenomen en werden we naar onze tafel geleid. Het tafeltje was een beetje klein waardoor er een aantal keer een bijzet tafeltje nodig was.

Qua eten kozen we voor 3 gangen verrassingsmenu. Vooraf kregen we oesters en sashimi (tonijn, zalm, coquille). Met name de sashimi vond ik erg lekker. De oesters vond ik wat zout, maar ik heb dan ook maar 1 keer eerder oesters op, dus wellicht hoort dat.
Als hoofdgerecht kregen we een Black Angus steak en een Bavette (helaas geen vis als hoofdgerecht, waar we op gehoopt hadden, maar goed dan hadden we niet voor een verrassingsmenu moeten kiezen ;-)). Het vlees was lekker mals, wellicht had de Black Angus een tikkeltje langer gemogen, die was nu rare. Ook hebben we er wat harde/taaie stukjes uit gehaald.
Bij het vlees kregen we een lekkere salade en huisgemaakte friet.
Als dessert kregen we een blondie, huisgemaakte bosvruchten ijs en chocolade mousse.

Het eten heeft erg goed gesmaakt, en de bediening was erg vriendelijk en attent.
marianne H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
We hebben hier nu 2x gegeten en 2x ontzettend genoten. De locatie is leuk en nodigt na het eten uit voor een korte wandeling zo de Witte de Withstraat in ( gezellig), het eten is heerlijk, maarvooral de service en de vriendelijkheid zijn ver boven normaal. We kregen na de 1e keer als een 'thuis' gevoel en dat werd de 2e keer alleen maar bevestigd. Eten is heerlijk, mooie vis, goede oesters en prima wijn. Maar het personeel maakt het verschil. Zo attent en oplettend! Ik denk er met veel plezier aan terug. We komen zeker terug
Lee V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Hier eten wij graag, mooie visgerechtjes en ook mooi (gerijpt) vlees. Dit keer Octopus, mooie garing, zacht en fijne smaak. Vongole waar je altijd te weinig van krijgt, zo lekker zoner ook maar 1 zandkorrel. Hoofdgerecht King Crab in witte wijn, fijn al voorgekraakt dus makkelijk eten zonder gedoe, zachte saus waarbij je de King Crab bovernuit blijft proeven.
De Dorade in zoutkorst is leuke beleving, aan tafel word de vis uit zijn korst gehamerd en gefileerd op je bord gelegd...soms hier en daar een zoutkorreltje wat niet erg is maar juist de charme van dit gerecht. De garing perfect!
Alles gaat met veel aandacht, in de keuken als wel voor de gasten.
Heel fijn restaurant.