Five Flavors

Monseigneur van Steelaan 217 2273 EM Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Five Flavors

Five Flavors bekent kleur in Voorburg. Het Nepalese echtpaar Bohta Kafte en Rosani Sharma runt dit restaurant met liefde en kunde. Hier maak je kennis met authentieke gerechten uit de Indiase en Nepalese keuken. De kwaliteit van het eten overtreft al je verwachtingen. Momo is inmiddels een populair gerecht in de omgeving, maar alleen verkrijgbaar op de eerste dinsdag en woensdag van de maand. Gelukkig heb je à la carte ook volop keuze, of ga voor een van de voordelige combinatiemenu’s.

Meer informatie over restaurant Five Flavors

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Wi-Fi
9,1
9,3
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Aardige mensen die heerlijk vers koken
A. H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
We hebben hier al vaak gegeten.
De maaltijden zijn altijd vers bereid en superlekker.
En je wordt altijd vriendelijk ontvangen.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Gisteren heerlijk gegeten in dit kleine restaurantje. Het eten is heerlijk en de bediening erg vriendelijk. De kaart is uitgebreid en er staat veel gerechten op wat je niet dagelijks ergens kan eten. Je merkt dat het een klein familie restaurant is en alles met liefde wordt bereid. We komen zeker nog eens terug.
Angelique167 V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Een smakelijke verrassing in voorburg. heerlijk als je lekker en betaalbaar wilt eten op een doordeweeks avond. ga zeker terug!!
Roline V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Ze hebben de locatie niet echt mee en ook van buiten lijkt het meer op een afhaalrestaurant (wat ook kan) maar binnen is het beter en de vriendelijke bediening en bovenal het heerlijke eten maken alles goed! Wij moesten even wachten op een tafelgenoot en daar werd met het serveren van de gerechten gelukkig goed rekening mee gehouden. Voor een hele gunstige prijs eet je erg lekker. Wij gaan hier zeker terugkomen!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Voor het eerst hier gegeten. Wat een zalig eten! Veel keus op de kaart, we hebben ons laten adviseren door de zeer vriendelijke eigenaresse. Het luxe menu genomen dat echt een aanrader is! De eigenaar kookt zelf! Super hoe dit echtpaar ons heeft verwend!
mirjam A.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Echt een aanrader!!
Sandra O.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Het beste Indiase eten dat we in omgeving Den Haag hebben gevonden! Wij gaan zeker terugkomen.
italianinamsterdam A.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Via een Amsterdams foodie blog over dit Indiaas restaurant gehoord. Het ligt in een klein winkelcentrum, midden in een woonwijk van Voorburg. Eenmaal binnen wacht je een warm welkom door de zeer vriendelijke bediening en de verrukkelijke geuren van specerijen komen je tegenmoet. We hebben heerlijk gegeten. Alles is vers en met zorg bereid, zeer smaakvol en van hoge kwaliteit. Een feest van specerijen, perfect in balans. Ook hebben we vandaag, een dag later, nog heerlijk kunnen genieten van de samosa's die we niet meer op kregen. Kortom, we hebben genoten, heel erg bedankt.
Jan Hein L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
We zijn liefhebbers van India en vooral de popadoms en curries, die maken we thuis ook.
Leuk dit restaurantje dat al 1,5 jaar in Voorburg zit zonder dat we dat wisten.
Gevonden via Iens omdat ik eens iets anders zocht voor Valentijnsdag.
Alles klopt: de ontvangst, sfeer, gerechten en drankjes.
As S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Super gegeten. Een aanrader!!!!! Prima prijs voor heerlijke verse gerechten. Kleinschalig restaurant. Mooie tegenhanger van de vele 'all-you-can-eat restaurants. Heel relaxed, fijne bediening en hartelijke ontvangst. Ik kom zeker weer een keer terug!
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Klein maar fijn. Leuk bescheiden restaurant met een top menu lijst! Heerlijk gegeten. Prettige, vriendelijke bediening. Ik kom hier zeker weer een keertje eten!!!!!
marja50 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Gisterenavond weer heerlijk gegeten bij Five Flavors. Het was weer top en de bediening is erg vriendelijk en hartelijk. Een aanrader als je niet te duur en lekker wilt eten. Het is een klein maar gezellig restaurantje.
Marissa C.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding!
Een muziekje op de achtergrond en het ligt iets dimmen zou de sfeer ten goede komen.
ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Voor de tweede keer heerlijk gegeten. Deze keer een Nepalees gerecht. Een zeer vriendelijke dame bediende ons. We komen zeker weer terug.
Bjorn V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Restaurant zit in een afgelegen hoekje. Maar we hebben hier heerlijk gegeten. sizzling plate chicken tika, palak paneer en chicke korma. Prijzen zijn redelijk en zier vriendelijk bediening. Helemaal top. Ga hier vaker eten.

Theo B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
We zijn hier (op 23 sept j.l.) zonder reserveren gaan dineren en konden plaats nemen. Geholpen door een zeer vriendelijke mevrouw die haar best deed de gerechten uit te leggen. We hebben uiteindelijk een heerlijk tomatensoepje genomen en sissle chicken tandori. (Opgediend op een gietijzeren plaat). Een lekker biertje erbij en we kunnen stellen dat de Indiaanse keuken ons aangenaam verraste en dat we ons voorgenomen hebben in dit restaurantje (niet te groot en eenvoudig van inrichting) de keuken in de toekomst verder te verkennen. De eerste kennismaking smaakte naar meer ondanks dat we het idee hadden dat het wel erg traditioneel was en voor de buitenstaander onbekend terrein.
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Heerlijk gegeten, ik raad de menu's aan. Ook de service was voorbeeldig. Zeker een bezoek waard als je goedkoop lekker wilt eten.
willemjanny .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Gisteravond weer een heerlijke lamb curry en een chicken tika massala gehaald, daarbij een super garlic naan en het was weer helemaal smullen geblazen!
Ruud Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Met twee vrienden bij Five Flavors een nieuw gerecht geprobeerd: Mo-mo. Maar éérst vooral natuurlijk de papadum en daarna een super lekkere en licht, vers bereide kippensoep gegeten.
Mo-mo is een waanzinnig lekker en licht, gestoomd gerecht dat een beetje met dim sum te vergelijken is. We hebben zowel de vegetarische als niet-vegetarische Mo-mo genomen. Het was zelfs zó lekker dat we nog een keer besteld hebben en als extra gerecht nog een Chicken Tikka en de overheerlijke Kasmiri Nan.
Even voor alle duidelijkheid: Mo-mo is alléén te verkrijgen op elke 1e dinsdag en woensdag van de maand.
Ik roep allen op er echt eens te gaan eten.