Five Flavors

Monseigneur van Steelaan 217 2273 EM Voorburg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Five Flavors

Five Flavors bekent kleur in Voorburg. Het Nepalese echtpaar Bohta Kafte en Rosani Sharma runt dit restaurant met liefde en kunde. Hier maak je kennis met authentieke gerechten uit de Indiase en Nepalese keuken. De kwaliteit van het eten overtreft al je verwachtingen. Momo is inmiddels een populair gerecht in de omgeving, maar alleen verkrijgbaar op de eerste dinsdag en woensdag van de maand. Gelukkig heb je à la carte ook volop keuze, of ga voor een van de voordelige combinatiemenu’s.

Meer informatie over restaurant Five Flavors

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Five Flavors

A. H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Door omstandigheden een half jaar niet naar Five Flavors kunnen gaan. Alles is nog net zo vers / goed / lekker als we gewend waren. Blij dat we weer geweest zijn!!!
De tafel van Pe B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Toen wij om een doggy bag vroegen, werd daar niet echt enthousiast op gereageerd.
De serveerster was erg ruw bij het aanreiken van glazen, voor iemand langs, zonder pardon, best wel lomp.
Ze pakte de glazen ook aan de bovenkant vast, erg onhygienisch.
Twee bieren die op de kaart stonden, nota bene heineken waren op.
Een toetjes was al op en er was nog maar een glas jonge klare, borrel. Wij waren de eerste gasten nota bene om 18.30!
Johan (i.p.v. Petra) B.
Het eten was meer dan voortreffelijk!! Alle zes gasten waren ruim tevreden.
Ook de prijsstelling is perfect.
Ik kreeg keurig de 20% korting.
Accommodatie is eenvoudig; keurig schoon.
Bediening is prima, maar laat soms wat op zich wachten.
Ruimte is wat lawaaierig
Gaan zeker terug.
Aimei H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
De kok had zijn dag niet. Zout, peper, kardemom te overheersend aanwezig in de samosa, Tikkie masala, spinazie, lam en knoflook naan. Naan zelfs aangebrand. Alleen de mangolassie was goed. Op basis van deze ervaring kom ik niet terug.
marja50 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Afgelopen donderdagavond weer heerlijk gegeten. Altijd vriendelijke bediening en super eten. Probeer ook eens de Nepalese gerechten. Een aanrader!
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We hebben hier afgelopen zaterdag met een groepje van 8 mensen gegeten. Tafels gezellig bij elkaar in vierkante opstelling zodat we goed met elkaar konden converseren.

Eten was voortreffelijk, vriendelijke bediening, absoluut voor herhaling vatbaar!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Een eenvoudig restaurant met verrukkelijke Indiase en Nepalese gerechten welke op een spontane en vriendelijke wijze worden geserveerd!
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Erg lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening en niet opdringerig: kortom alles wat je zou wensen van een heerlijk avondje gezellig en lekker uiteten!
SRAY .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Heerlijk gegeten, goede prijs. De inrichting is basic, maar schoon en rustig. +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Lian W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten en genoten van echte authentieke Indiase gerechten. De lokatie is minder opvallend maar de bediening is heel vriendelijk. Een aanrader voor liefhebbers van Indiaas eten.
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Heerlijke eten , rustige ambiance, onverwachts want aan de buitenkant niet bepaald aantrekkelijk gebouw, Ik zou de papieren placemats gaan vervangen. Het goede eten verdient iets meer uitstraling ...
Jacob H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten (en gedronken). Authentieke gerechten, heerlijk gekruid, veel variatie. Eenvoudig maar sfeervol ingericht. Mooie, rustige Nepalese achtergrondmuziek. Prima stoelen. Zeer plezierige bediening. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Een echte IENS-Topper!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Erg lekker eten bij vriendelijke mensen. Het restaurant ligt op een afgrijselijke locatie maar laat je daar vooral niet door afschrikken. Het eten is top.
Wei-Hua G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk Indiaas gegeten, vooral de Alu Gobi is het aanraden waard. Vriedelijke bediening. We komen hier graag met het gezin eten.
a.a.tenhave .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het eten was verrassend, gefrituurde uien met lekkere sausjes en heerlijk kippenvlees. We waren een half uur te vroeg, maar heel vriendelijk ontvangen. De rijst geurig en de erwten met aardappel ook in een heerlijke saus. Het eten en de bediening hartverwarmend!
rich1962 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Dit is een restaurant waardoor wij alleen vanwege de gelezen recensies naar toe zijn gegaan. Anders waren wij er nooit geweest. En zo als gezegd de recensies klopten. Als je niet oplet loop je het restaurant zo voorbij. service en eten waren zeer goed. Het is een restaurant op de verkeerde plek die het bijna op elke andere plek een veel beter klandizie zou krijgen. Zeker een aanrader.
Mattijs S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
we eten vaak bij five flavors of maken gebruik van de afhaal/ bezorg dienst.
five flavors blinkt uit in heerlijke authentieke gerechten. zelf eet ik hier vaak vegetarisch, maar ook de vlees en vis gerechten zijn erg lekker.
verwacht geen opsmuk qua inrichting; focus ligt geheel op het eten.
de service is altijd goed en het is bewonderenswaardig dat ze met 2 personen zulke kwaliteit leveren.
is niet alleen beste Indiaas restaurant in den haag en omstreken, maar kan concurrentie aan met alle Indiase restaurants die ik ooit bezocht heb (en dat zijn er erg veel).
Zijn gezegend met dit restaurant op loopafstand van ons huis, maar zou er zonder problemen kilometers voor in de auto zitten!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk eten! Genereuze hoeveelheden tegen een bescheiden prijs. Dat is nog eens prettig uit eten.
Ruud Z.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Vandaag weer heerlijk gegeten bij dit gezellige, kleine familierestaurant. Dus tijd om tijdens het dessert weer een recensie te schrijven. En wat lees ik: een vernietigende recensie van een mevrouw Lisette Z..

Deze dus: "Vrouw die de telefoon opnam sprak/ begreep het Nederlands onvoldoende. Ik kreeg rode wijn i.p.v. de witte wijn die ik bestelde. Wat we met de AH-IENS bon konden verwachten was onbekend, ik heb de kaart niet eens kunnen bekijken. Er werd niks uitgelegd over de gerechten.... Tafels stonden te dicht op elkaar. De stress was overduidelijk bij de vrouw die serveerde. Wij vonden haar lomp/ onbeschoft bijna zoals ze serveerde. Ze heeft ons gefilmd zonder te vragen of we het goed vonden, Waar gebruikt ze het voor??"

Ik liet het aan de eigenarsse lezen en die had de recensie al gezien en was er behoorlijk overstuur van. Ze vertelde mij dat ze mevrouw Lisette Z. meerdere keren heeft proberen te bereiken via e-mail, telefoon en tekstberichten om te vertellen dat zij haar dure, mooie sjaal had vergeten en om uitleg te over die avond te geven, maar tot op heden nog geen reactie terug te hebben ontvangen. Dus mevrouw Lisette Z., gun iemand een tweede kans en bel, of beter nog, ga even langs. Kunt u meteen uw inderdaad erg mooie sjaal meenemen.

Als vaste klant van het eerste uur van Five Flavors ben ik het natuurlijk in het geheel niet eens met de recensie van mevrouw Lisette Z., maar gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde; wat een saaie wereld zou het dan zijn. Toch?
Ik heb vanavond GENOTEN van mijn Nepali Thali, het is lange tijd geleden sinds ik het voor het laatst gegeten heb.
Two thumbs up Five Flavors!!
Lisette Z.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
p.bachoe .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Een aanrader om dit Nepalees/Indiaas restaurant bezocht te hebben. Het eten is erg lekker, culinair op zijn Nepalees. Prijs-kwaliteitsverhouding zeer gunstig.
De zaak wordt gerund door 2 vriendelijke personen. Is niet groot opgezet. Wel apart en eenvoudig.
Om meer exotische smaken te willen proeven kan je hier terecht in winkelcentrum Voorburg 't Loo. Voldoende gratis parkeren aan de achterzijde van de straat.