Five Flavors

Monseigneur van Steelaan 217 2273 EM Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Five Flavors

Five Flavors bekent kleur in Voorburg. Het Nepalese echtpaar Bohta Kafte en Rosani Sharma runt dit restaurant met liefde en kunde. Hier maak je kennis met authentieke gerechten uit de Indiase en Nepalese keuken. De kwaliteit van het eten overtreft al je verwachtingen. Momo is inmiddels een populair gerecht in de omgeving, maar alleen verkrijgbaar op de eerste dinsdag en woensdag van de maand. Gelukkig heb je à la carte ook volop keuze, of ga voor een van de voordelige combinatiemenu’s.

Meer informatie over restaurant Five Flavors

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00

John D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Laat je niet misleiden door de eenvoudige inrichting, het eten is hier namelijk heerlijk! Bediening was ook goed door de zeer vriendelijke gastvrouw.
Leonie H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Als je aan komt lopen vraag je je even af of je wel goed zit of bij een afhaal snackbar maar als je door de deur gaat zie je een kleine gezellige ruimte. De service en vriendelijkheid zijn heel fijn en het eten is prima. Wij hebben heerlijk gegeten en gaan zeker nog een keer!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
heerlijk gegeten
koosbert .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Vriendelijke bediening goede uitleg van de gerechten , lekker gegeten zeker een reden om nog een keer terug te komen om hier tegeneten van de heerlijke gerechten
Gieta N.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Kom hier vaker dus ben bekend met dit restaurant.
Heerlijk gegeten zoals altijd en komen zeker weer terug.
Met de AH bon ook een leuke menu samenstelling.
fanny R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heel erg leuk en vriendelijk restaurant. Je voelt je meteen op je gemak en zeer welkom. Gerechten zijn lekker en voldoen aan alle verwachtingen. Prijs -kwaliteit verhouding is erg goed. de moeite waard om dit adres te onthouden.
Karlien K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
We hebben hier met de AH restaurantactie gegeten. We kregen een vast 3 gangen menu voorgeschoteld: vooraf gefrituurde uien met 3 sausjes; hoofdgerecht curry met kip, groenten en tandouri chicken; na een kopje koffie. Het eten was zeer smaakvol. De bediening alleraardigst. Jammer dat we de enige gasten waren op deze 1e dinsdag van de maand (dan hebben ze nota bene volgens hun website Momo). We komen zeker terug om een keer 'gewoon van de kaart' te eten of op de 1e dinsdag of woensdag van de maand voor Momo.
M L.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding!
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Met de AH-bon kregen we een vast menu voorgeschoteld. Het voorgerecht was voor mij nieuw. Leek op gefrituurde inktvis met 3 verschillende sauzen. Een mintsaus, een chili-achtige saus en een ketjap-achtige saus. Alle smaken in balans. Daarna kwam het hoofdgerecht van tandoori-kip, kip schotel en aardappel/groente schotel met rijst. Alles smaakte verrukkelijk. Als klap op de vuurpijl huisgemaakte mango kulfi. Perfecte afsluiter. Wij komen zeker een keer terug om de rest van de menukaart uit te proberen.
Willem N.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Lekker eten (ook voor vegetariërs meer dan de moeite waard), grote porties, aardige mensen, locatie basic. Prima geprijsd.
kaatjo .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Klein restaurantje, met aardige bediening. Hier gekomen door de AH actie. Vanaf de Randstad rail heel goed te bereiken. Heerlijk gegeten.
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Aardige mensen die heerlijk vers koken
A. H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
We hebben hier al vaak gegeten.
De maaltijden zijn altijd vers bereid en superlekker.
En je wordt altijd vriendelijk ontvangen.
Jacqueline Z.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Gisteren heerlijk gegeten in dit kleine restaurantje. Het eten is heerlijk en de bediening erg vriendelijk. De kaart is uitgebreid en er staat veel gerechten op wat je niet dagelijks ergens kan eten. Je merkt dat het een klein familie restaurant is en alles met liefde wordt bereid. We komen zeker nog eens terug.
Angelique167 V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Een smakelijke verrassing in voorburg. heerlijk als je lekker en betaalbaar wilt eten op een doordeweeks avond. ga zeker terug!!
Roline V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Ze hebben de locatie niet echt mee en ook van buiten lijkt het meer op een afhaalrestaurant (wat ook kan) maar binnen is het beter en de vriendelijke bediening en bovenal het heerlijke eten maken alles goed! Wij moesten even wachten op een tafelgenoot en daar werd met het serveren van de gerechten gelukkig goed rekening mee gehouden. Voor een hele gunstige prijs eet je erg lekker. Wij gaan hier zeker terugkomen!
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Voor het eerst hier gegeten. Wat een zalig eten! Veel keus op de kaart, we hebben ons laten adviseren door de zeer vriendelijke eigenaresse. Het luxe menu genomen dat echt een aanrader is! De eigenaar kookt zelf! Super hoe dit echtpaar ons heeft verwend!
mirjam A.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Echt een aanrader!!
Sandra O.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Het beste Indiase eten dat we in omgeving Den Haag hebben gevonden! Wij gaan zeker terugkomen.
italianinamsterdam A.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Via een Amsterdams foodie blog over dit Indiaas restaurant gehoord. Het ligt in een klein winkelcentrum, midden in een woonwijk van Voorburg. Eenmaal binnen wacht je een warm welkom door de zeer vriendelijke bediening en de verrukkelijke geuren van specerijen komen je tegenmoet. We hebben heerlijk gegeten. Alles is vers en met zorg bereid, zeer smaakvol en van hoge kwaliteit. Een feest van specerijen, perfect in balans. Ook hebben we vandaag, een dag later, nog heerlijk kunnen genieten van de samosa's die we niet meer op kregen. Kortom, we hebben genoten, heel erg bedankt.