Five Flavors

9,2
Voordelig
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
We zijn hier (op 23 sept j.l.) zonder reserveren gaan dineren en konden plaats nemen. Geholpen door een zeer vriendelijke mevrouw die haar best deed de gerechten uit te leggen. We hebben uiteindelijk een heerlijk tomatensoepje genomen en sissle chicken tandori. (Opgediend op een gietijzeren plaat). Een lekker biertje erbij en we kunnen stellen dat de Indiaanse keuken ons aangenaam verraste en dat we ons voorgenomen hebben in dit restaurantje (niet te groot en eenvoudig van inrichting) de keuken in de toekomst verder te verkennen. De eerste kennismaking smaakte naar meer ondanks dat we het idee hadden dat het wel erg traditioneel was en voor de buitenstaander onbekend terrein.
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Heerlijk gegeten, ik raad de menu's aan. Ook de service was voorbeeldig. Zeker een bezoek waard als je goedkoop lekker wilt eten.
Willemjanny .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Gisteravond weer een heerlijke lamb curry en een chicken tika massala gehaald, daarbij een super garlic naan en het was weer helemaal smullen geblazen!
Ruud Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Met twee vrienden bij Five Flavors een nieuw gerecht geprobeerd: Mo-mo. Maar éérst vooral natuurlijk de papadum en daarna een super lekkere en licht, vers bereide kippensoep gegeten.
Mo-mo is een waanzinnig lekker en licht, gestoomd gerecht dat een beetje met dim sum te vergelijken is. We hebben zowel de vegetarische als niet-vegetarische Mo-mo genomen. Het was zelfs zó lekker dat we nog een keer besteld hebben en als extra gerecht nog een Chicken Tikka en de overheerlijke Kasmiri Nan.
Even voor alle duidelijkheid: Mo-mo is alléén te verkrijgen op elke 1e dinsdag en woensdag van de maand.
Ik roep allen op er echt eens te gaan eten.
Michelle_Inster .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Verborgen in een onooglijk hoekje van Voorburg is dit een stille parel op het gebied van de Indiase kookkunst. Ik durf te stellen dat dit restaurant de meest kruidige Indiase gerechten aanbiedt van de hele Haagse regio. En niet door kwistig met rode pepers te strooien, maar door een subtiele balans van de vele specerijen die de Indiaanse keuken kent. Groenten en vlees zijn proefbaar vers ingekocht en de chef staat met zichtbare liefde voor het vak in de potten te roeren. En dat bevredigt de smaakpapillen ongekend.

Hij en zijn echtgenote in de bediening komen oorspronkelijk uit Nepal, vandaar dat zij het restaurant "Indiaas en Nepalees" noemen. Helaas zijn beiden het Nederlands niet goed machtig, waardoor het soms wat behelpen is bij speciale vragen. Ook communicatie in het Engels lukt niet zo goed. En van buitenaf ziet het restaurant er uit als een locatie voor afhaalpizza's, ook al heeft men duidelijk een professioneel bureau een bepaalde stijl laten ontwerpen. MIsschien het verkeerde bureau? De aankleding binnen is vrij kaal, maar het onthaal is allerhartelijks en het eten is zoals al eerder gesteld buitengewoon.

De kaart bevat vele a la carte gerechten, die aantrekkelijker geprijsd zijn dan in andere Indiase restaurants. Helaas staan de -nog voordeliger- combinatiemenu's niet op die kaart, maar op gelamineerde foldertjes op de tafels. Je moet het maar net even in de gaten hebben.

Al met al is dit ons favoriete Indiase restaurant geworden. En blijkens de steeds toenemende bezettingsgraad zijn meer Voorburgers dit bijzondere restaurant aan het ontdekken.
Rudy100 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Heerlijk indiaas gegeten in een sfeervol ingericht restaurant met een vriendelijke bediening.
De indiase curry en tikka massala waren voortreffelijk.
Wij komen zeker terug.
Livretto .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
We hebben als voorgerechten Onion bhaji en Aloo tikki gegeten, als hoofdgerecht hadden we ons laten verassen door de kok Bohla, we kregen Butter chicken, Lamb curry en Chicken tikki masala, als nagerecht kregen we Ras malai, overheerlijke authentieke Indiase smaken en dat voor een zeer schappelijke prijs. Zeer vriendelijk en gastvrije mensen. Een aanrader en we komen zeker terug.
Ruud Z.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Ik was vandaag (14/10/2015) bezig met de voorbereidingen voor een Kerstdiner en kreeg daar zo'n trek van, dat ik besloot om lekker te gaan eten bij Five Flavors
1. Dal soep
2. Onion Bhaji
3. Mixed Grill met rijst en een overheerlijke verfrissende salade.
Kosten, ex fooi? Nog geen 23 euro.