Five Flavors

Monseigneur van Steelaan 217 2273 EM Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Five Flavors

Five Flavors bekent kleur in Voorburg. Het Nepalese echtpaar Bohta Kafte en Rosani Sharma runt dit restaurant met liefde en kunde. Hier maak je kennis met authentieke gerechten uit de Indiase en Nepalese keuken. De kwaliteit van het eten overtreft al je verwachtingen. Momo is inmiddels een populair gerecht in de omgeving, maar alleen verkrijgbaar op de eerste dinsdag en woensdag van de maand. Gelukkig heb je à la carte ook volop keuze, of ga voor een van de voordelige combinatiemenu’s.

Meer informatie over restaurant Five Flavors

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Five Flavors

Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Heerlijke eten , rustige ambiance, onverwachts want aan de buitenkant niet bepaald aantrekkelijk gebouw, Ik zou de papieren placemats gaan vervangen. Het goede eten verdient iets meer uitstraling ...
Jacob H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten (en gedronken). Authentieke gerechten, heerlijk gekruid, veel variatie. Eenvoudig maar sfeervol ingericht. Mooie, rustige Nepalese achtergrondmuziek. Prima stoelen. Zeer plezierige bediening. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Een echte IENS-Topper!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Erg lekker eten bij vriendelijke mensen. Het restaurant ligt op een afgrijselijke locatie maar laat je daar vooral niet door afschrikken. Het eten is top.
Wei-Hua G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk Indiaas gegeten, vooral de Alu Gobi is het aanraden waard. Vriedelijke bediening. We komen hier graag met het gezin eten.
a.a.tenhave .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het eten was verrassend, gefrituurde uien met lekkere sausjes en heerlijk kippenvlees. We waren een half uur te vroeg, maar heel vriendelijk ontvangen. De rijst geurig en de erwten met aardappel ook in een heerlijke saus. Het eten en de bediening hartverwarmend!
rich1962 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Dit is een restaurant waardoor wij alleen vanwege de gelezen recensies naar toe zijn gegaan. Anders waren wij er nooit geweest. En zo als gezegd de recensies klopten. Als je niet oplet loop je het restaurant zo voorbij. service en eten waren zeer goed. Het is een restaurant op de verkeerde plek die het bijna op elke andere plek een veel beter klandizie zou krijgen. Zeker een aanrader.
Mattijs S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
we eten vaak bij five flavors of maken gebruik van de afhaal/ bezorg dienst.
five flavors blinkt uit in heerlijke authentieke gerechten. zelf eet ik hier vaak vegetarisch, maar ook de vlees en vis gerechten zijn erg lekker.
verwacht geen opsmuk qua inrichting; focus ligt geheel op het eten.
de service is altijd goed en het is bewonderenswaardig dat ze met 2 personen zulke kwaliteit leveren.
is niet alleen beste Indiaas restaurant in den haag en omstreken, maar kan concurrentie aan met alle Indiase restaurants die ik ooit bezocht heb (en dat zijn er erg veel).
Zijn gezegend met dit restaurant op loopafstand van ons huis, maar zou er zonder problemen kilometers voor in de auto zitten!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk eten! Genereuze hoeveelheden tegen een bescheiden prijs. Dat is nog eens prettig uit eten.
Ruud Z.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Vandaag weer heerlijk gegeten bij dit gezellige, kleine familierestaurant. Dus tijd om tijdens het dessert weer een recensie te schrijven. En wat lees ik: een vernietigende recensie van een mevrouw Lisette Z..

Deze dus: "Vrouw die de telefoon opnam sprak/ begreep het Nederlands onvoldoende. Ik kreeg rode wijn i.p.v. de witte wijn die ik bestelde. Wat we met de AH-IENS bon konden verwachten was onbekend, ik heb de kaart niet eens kunnen bekijken. Er werd niks uitgelegd over de gerechten.... Tafels stonden te dicht op elkaar. De stress was overduidelijk bij de vrouw die serveerde. Wij vonden haar lomp/ onbeschoft bijna zoals ze serveerde. Ze heeft ons gefilmd zonder te vragen of we het goed vonden, Waar gebruikt ze het voor??"

Ik liet het aan de eigenarsse lezen en die had de recensie al gezien en was er behoorlijk overstuur van. Ze vertelde mij dat ze mevrouw Lisette Z. meerdere keren heeft proberen te bereiken via e-mail, telefoon en tekstberichten om te vertellen dat zij haar dure, mooie sjaal had vergeten en om uitleg te over die avond te geven, maar tot op heden nog geen reactie terug te hebben ontvangen. Dus mevrouw Lisette Z., gun iemand een tweede kans en bel, of beter nog, ga even langs. Kunt u meteen uw inderdaad erg mooie sjaal meenemen.

Als vaste klant van het eerste uur van Five Flavors ben ik het natuurlijk in het geheel niet eens met de recensie van mevrouw Lisette Z., maar gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde; wat een saaie wereld zou het dan zijn. Toch?
Ik heb vanavond GENOTEN van mijn Nepali Thali, het is lange tijd geleden sinds ik het voor het laatst gegeten heb.
Two thumbs up Five Flavors!!
Lisette Z.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
p.bachoe .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Een aanrader om dit Nepalees/Indiaas restaurant bezocht te hebben. Het eten is erg lekker, culinair op zijn Nepalees. Prijs-kwaliteitsverhouding zeer gunstig.
De zaak wordt gerund door 2 vriendelijke personen. Is niet groot opgezet. Wel apart en eenvoudig.
Om meer exotische smaken te willen proeven kan je hier terecht in winkelcentrum Voorburg 't Loo. Voldoende gratis parkeren aan de achterzijde van de straat.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Zalig eten, heel vriendelijke ontvangst en bediening. Erg sympathiek restaurant, Ligging is wat vreemd, in buurtwinkelcentrum naast de Aldi. Maar eenmaal binnen is de sfeer prima.

Echt aan te bevelen.
Marcella B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Laat je niet tegenhouden door de buitenkant, ziet er niet erg aantrekkelijk uit. Eenmaal binnen ben je blij dar je gegaan bent, heerlijk gegeten! Echt een ware topper op het gebied van prijs-kwaliteit verhouding.
Gieta N.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijk gegeten weer. Goede service en een gezellige avond gehad. Voor herhaling vatbaar maar kom er al best vaak. Goed te doen met de AH bon.
Indira L.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Erg lekker, vers gemaakt Nepalees/Indiaas eten. Super vriendelijke dienst. Redelijke prijs. Altijd een parkeerplaats dichtbij te vinden of gemakkelijk te bereiken met ov. Hoge aanbevolen????
Sandra O.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Zeer smaakvol eten in een prettige sfeer, we voelen ons hier altijd welkom.
John D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Laat je niet misleiden door de eenvoudige inrichting, het eten is hier namelijk heerlijk! Bediening was ook goed door de zeer vriendelijke gastvrouw.
Leonie H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Als je aan komt lopen vraag je je even af of je wel goed zit of bij een afhaal snackbar maar als je door de deur gaat zie je een kleine gezellige ruimte. De service en vriendelijkheid zijn heel fijn en het eten is prima. Wij hebben heerlijk gegeten en gaan zeker nog een keer!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
heerlijk gegeten
koosbert .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Vriendelijke bediening goede uitleg van de gerechten , lekker gegeten zeker een reden om nog een keer terug te komen om hier tegeneten van de heerlijke gerechten