Five Flavors

Monseigneur van Steelaan 217 2273 EM Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Five Flavors

Five Flavors bekent kleur in Voorburg. Het Nepalese echtpaar Bohta Kafte en Rosani Sharma runt dit restaurant met liefde en kunde. Hier maak je kennis met authentieke gerechten uit de Indiase en Nepalese keuken. De kwaliteit van het eten overtreft al je verwachtingen. Momo is inmiddels een populair gerecht in de omgeving, maar alleen verkrijgbaar op de eerste dinsdag en woensdag van de maand. Gelukkig heb je à la carte ook volop keuze, of ga voor een van de voordelige combinatiemenu’s.

Meer informatie over restaurant Five Flavors

• Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding!
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Met de AH-bon kregen we een vast menu voorgeschoteld. Het voorgerecht was voor mij nieuw. Leek op gefrituurde inktvis met 3 verschillende sauzen. Een mintsaus, een chili-achtige saus en een ketjap-achtige saus. Alle smaken in balans. Daarna kwam het hoofdgerecht van tandoori-kip, kip schotel en aardappel/groente schotel met rijst. Alles smaakte verrukkelijk. Als klap op de vuurpijl huisgemaakte mango kulfi. Perfecte afsluiter. Wij komen zeker een keer terug om de rest van de menukaart uit te proberen.
Willem N.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Lekker eten (ook voor vegetariërs meer dan de moeite waard), grote porties, aardige mensen, locatie basic. Prima geprijsd.
kaatjo .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Klein restaurantje, met aardige bediening. Hier gekomen door de AH actie. Vanaf de Randstad rail heel goed te bereiken. Heerlijk gegeten.
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Aardige mensen die heerlijk vers koken
A. H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
We hebben hier al vaak gegeten.
De maaltijden zijn altijd vers bereid en superlekker.
En je wordt altijd vriendelijk ontvangen.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Gisteren heerlijk gegeten in dit kleine restaurantje. Het eten is heerlijk en de bediening erg vriendelijk. De kaart is uitgebreid en er staat veel gerechten op wat je niet dagelijks ergens kan eten. Je merkt dat het een klein familie restaurant is en alles met liefde wordt bereid. We komen zeker nog eens terug.
Angelique167 V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Een smakelijke verrassing in voorburg. heerlijk als je lekker en betaalbaar wilt eten op een doordeweeks avond. ga zeker terug!!
Roline V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Ze hebben de locatie niet echt mee en ook van buiten lijkt het meer op een afhaalrestaurant (wat ook kan) maar binnen is het beter en de vriendelijke bediening en bovenal het heerlijke eten maken alles goed! Wij moesten even wachten op een tafelgenoot en daar werd met het serveren van de gerechten gelukkig goed rekening mee gehouden. Voor een hele gunstige prijs eet je erg lekker. Wij gaan hier zeker terugkomen!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Voor het eerst hier gegeten. Wat een zalig eten! Veel keus op de kaart, we hebben ons laten adviseren door de zeer vriendelijke eigenaresse. Het luxe menu genomen dat echt een aanrader is! De eigenaar kookt zelf! Super hoe dit echtpaar ons heeft verwend!
mirjam A.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Echt een aanrader!!
Sandra O.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Het beste Indiase eten dat we in omgeving Den Haag hebben gevonden! Wij gaan zeker terugkomen.
italianinamsterdam A.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Via een Amsterdams foodie blog over dit Indiaas restaurant gehoord. Het ligt in een klein winkelcentrum, midden in een woonwijk van Voorburg. Eenmaal binnen wacht je een warm welkom door de zeer vriendelijke bediening en de verrukkelijke geuren van specerijen komen je tegenmoet. We hebben heerlijk gegeten. Alles is vers en met zorg bereid, zeer smaakvol en van hoge kwaliteit. Een feest van specerijen, perfect in balans. Ook hebben we vandaag, een dag later, nog heerlijk kunnen genieten van de samosa's die we niet meer op kregen. Kortom, we hebben genoten, heel erg bedankt.
Jan Hein L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
We zijn liefhebbers van India en vooral de popadoms en curries, die maken we thuis ook.
Leuk dit restaurantje dat al 1,5 jaar in Voorburg zit zonder dat we dat wisten.
Gevonden via Iens omdat ik eens iets anders zocht voor Valentijnsdag.
Alles klopt: de ontvangst, sfeer, gerechten en drankjes.
As S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Super gegeten. Een aanrader!!!!! Prima prijs voor heerlijke verse gerechten. Kleinschalig restaurant. Mooie tegenhanger van de vele 'all-you-can-eat restaurants. Heel relaxed, fijne bediening en hartelijke ontvangst. Ik kom zeker weer een keer terug!
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Klein maar fijn. Leuk bescheiden restaurant met een top menu lijst! Heerlijk gegeten. Prettige, vriendelijke bediening. Ik kom hier zeker weer een keertje eten!!!!!
marja50 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Gisterenavond weer heerlijk gegeten bij Five Flavors. Het was weer top en de bediening is erg vriendelijk en hartelijk. Een aanrader als je niet te duur en lekker wilt eten. Het is een klein maar gezellig restaurantje.
Marissa C.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding!
Een muziekje op de achtergrond en het ligt iets dimmen zou de sfeer ten goede komen.
ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Voor de tweede keer heerlijk gegeten. Deze keer een Nepalees gerecht. Een zeer vriendelijke dame bediende ons. We komen zeker weer terug.
Bjorn V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Restaurant zit in een afgelegen hoekje. Maar we hebben hier heerlijk gegeten. sizzling plate chicken tika, palak paneer en chicke korma. Prijzen zijn redelijk en zier vriendelijk bediening. Helemaal top. Ga hier vaker eten.