Fitch en Shui

7,1
6,8
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Met een groep gegeten en een vast menu. De bediening is prima. Het eten: vooraf zalm, kalfsvlees als hoofd en een dessert. Eten is goed maar niet bijzonder, vrij standaard. Locatie is typisch een zuIdas restaurant met een modern interieur.
Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
We hebben hier onwijs lekker gegeten. Maar de bediening is echt bedroevend slecht.
De serveerster wist niet dat je als vooraf brood met boter kon bestellen. Na het hoofdgerecht werden de borden weggehaald en toen ze eigenlijk al weg was, herinnerde ze zich dat ze nog moest vragen of het had gesmaakt. De glazen werden weggehaald en er werd niet gevraagd of we nog wat wilden drinken. Na het toetje, wat overigens wel lekker was, hadden we graag nog een kopje thee willen drinken. Maar nadat we een half gewacht hadden, zonder dat iemand nog een keer naar ons tafeltjes was gekomen, zijn we maar opgestaan en hebben de rekening betaald. Ze moeten hier qua bediening nog heel wat leren.
Wel de complimenten aan de kok, de lamsrack was overheerlijk.
SergeFinder .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Dit kan beter... Bediening herhaalde zichzelf paar keer, betekent dat er onderling niet goed wordt gecommuniceerd of dat zones niet duidelijk zijn toegewezen. Van lunchmenu salade met zalm genomen, zalm was vnl. rauw. Ambiance is wel aardig, zakelijk modern. Veel yuppies vergaderen er.
Beste SergeFinder,

Spijtig te lezen dat u de service niet goed heeft ervaren, onze oprechte excuses hiervoor!
Wij waarderen uw mening en zullen uw feedback met zorg behandelen.
Indien u contact met ons op wil nemen willen wij u graag met een passende oplossing tegemoet komen. U kunt ons mailen naar: sales@triple-ace.nl

Met vriendelijke groet,

Fitch & Shui
David B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Al is het voor slechts een kopje heerlijke koffie - in mijn geval, een romige cappuccino - tussen treinen, is Fitch & Shui dé plek voor mij!
Maar wanneer mijn agenda het toelaat, lunch ik heel graag bij deze verrassende 'self-service' eetgelegenheid in WTC (A'dam Zuid).
De keuze van verschillende broodjes en broodsoorten, de rijk gevulde soepen (óók vegetarisch), de warme gerechten, een enorme 'salad bar' - hier stel ik samen precies wat ik wil eten, in dit geval een grote salade en verrukkelijke champignonsoep.
De bediening bij F&S is uiteraard 'voortreffelijk' omdat ik er zelf voor zorg.
Bij de kassa, waarvan er 3-4 zijn, moest ik deze keer helaas vrij lang wachten omdat dat contactloos betalen (zélf betaal ik contant) niet feilloos ging bij degenen voor mij.
Maar verder zijn de medewerkers vriendelijk, vlot en behulpzaam.
De salade wordt gewogen zodat ik feitelijk betaal voor wat ik neem, in totaal zo'n €5,35 voor alles.
Er zijn veel verschillende zit-mogelijkheden: banken, lage stoelen, hoge stoelen...
Dat het een zakelijke omgeving is, is duidelijk te merken aan de drukte van telefoonverkeer tijdens de lunch...
Flurps .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
De bediening wilde graag naar huis. Om 9 uur. Dat is toch wat jammer als je net lekker zit te tafelen met op zich een smakelijke maaltijd. Leuke voorgerechtjes, hoofdgerechten geen heel grote porties. Decor wel aardig maar de enorme neon-reclame buiten die continu flitste was storend.
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Hier een zakelijke lunch gehad. Prima clubsandwich voor een - zeker voor Amsterdam Zuidse begrippen - zeer redelijke prijs. De bediening was adequaat en professioneel. De eetzaal licht (mooie grote ramen), fijne banken en ruime plekken. Prima.
Bente J.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Het ziet er mooi uit en daardoor toch al twee keer verleid hier te eten, maar eten valt tegen. Porties zijn te klein en karig gevuld voor hoofdgerecht en smaak van aantal gerechten viel echt tegen (soep smaakte volgens tafelgenoot naar soep uit een zakje). Pluspunt: frieten waren heerlijk! Service was ondanks bijzonder rustige zaak niet heel oplettend of attent. Jammer - we trappen er niet nog een derde keer in.
David B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2014
Een gat in de markt - gevuld door Fitch en Shui.
Allereerst is het 'slechts' een van de vele koffiegelegenheden aan het Zuidplein, waar het ook 's avonds gezellig borrelen is, mét eetgelegenheid.
Maar ... en hier gaat het nu om: voor de lunch is het een perfecte locatie voor brede keuze, hoge kwaliteit, aantrekkelijke prijzen en een beschaafde, fraai ontworpen omgeving waar het ook comfortabel vertoeven is.
Fitch en Shui biedt een cafetaria-stijl buffet met warme en koude gerechten, een voortreffelijke saladbar, een creatief dagmenu én de gebruikelijke broodjes.
Er zijn veel kassa's, en de personele ondersteuning is rap en vriendelijk.
Eduard E.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Lunchpauze aan het Zuidplein. Eigenlijk best aardige setting op een zomerse dag, levendig plein, veel drukte, een hoop te zien. Net een echt stukje stad. Service laat even op zich wachten maar dat deert dus niet.
Broodje boven verwachting goed, was uitgegaan van veel-kapsones-maar-weinig-kwaliteit maar zowaar een beetje Zuidaskapsones én kwaliteit. En, ongelooflijk maar waar, niet eens zo duur.
Arjen K.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2013
Ik kom hier regelmatig voor een maaltijd en/of een drankje. Inrichting is gezellig en de bar dichtbij. Bediening is goed. Kwaliteit eten is prima. Pasta ravioli of biefstukje kan ik aanraden. Datzelfde geldt voor de witte huiswijn, die prima van smaak is. Soms is er op vrijdag live muziek, wat erg gezellig is. Bij mooi weer gaat de schuifpui open en is er een heerlijk lounge terras.
Patrick T.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2013
We hebben vrijdag met 6 personen geprobeerd snel (binnen 75 minuten) te eten. Dit is een uitdaging gebleken. Bij reservering werd reeds gezegd dat er live Jazz muziek was en dat het mogelijk lawaaierig zou zijn, en dat is zeker waar gebleken. Maar goed, dat was onze eigen fout. We hebben bij aankomst de rose van het huis besteld die prima was. Ook ziet het restaurant er heel fraai uit; modern maar stijlvol en toch ook gezellig.
De bediening was zeer vriendelijk maar erg traag en niet attent. Als maatlijd hebben we de burgers en de vleesspies besteld. Daarvan waren er 2 lauw en 2 werden pas opgediend nadat de anderen bijna klaar waren. De bediening was hiervan niet erg onder de indruk en pas na enige tijd werd ons dan maar een gratis kopje koffie aangeboden. De gerechten waren overigens heel smaakvol en fraai opgediend maar ook toen bleek dat we twee niet helemaal gaar waren.
Overall is het allemaal zo jammer. Er is zo veel goeds maar het lijkt of men de drukte niet aan kan.
BJong61 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2013
Mooie lichte zaak op ontzettend goed bereikbare plek vlak naast amsterdam zuid. De wanden zijn volledig van glas dus dat heeft een moderne uitstraling. Wij waren hier niet voor een uitgebreid diner, maar hadden beiden een soort zalm sashimi als voorgerecht en vervolgens een pasta met aubergine als hoofd. Was allemaal erg smakelijk, al had de hoeveelheid spaghetti ook wel wat minder gemogen. Aan de andere kant: waarom klagen dat je teveel krijgt?

Enige minpuntje was de service. Dames achter de bar waren erg druk met glazen poetsen en heen- en weer naar de keuken lopen. Dit terwijl de tent bij lange na niet vol zat. Dat kan dus iets attenter!
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Heerlijk gegeten; mooi opgemaakt! Voldoende keus, maar geen overdosis. Vooraf: carpaccio top. "Klein" is ruim voldoende. Hoofdgerecht: scholfilet was van zeer goede kwaliteit (groenten erbij helaas wat minder). Nagerecht: champagnetaart met witte chocola; ook erg smakelijk.
Bediening is uiterst voorkomend; jas wordt aangenomen. Regelmatig wordt gevraagd of alles naar wens is.
Pal naast A'dam Zuid, dus ideaal als er nog gereisd moet worden.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2012
Vanavond hier gegeten met een Groupon. Echt een bijzonder fijne ervaring. De bediening is uiterst vriendelijk, niet opdringerig doch aanwezig wanneer nodig en gastvrij. Zowel voor-, hoofd- als nagerechten zeer smaakvol en verzorgd, niet standaard en van goede kwaliteit. En wat fijn dat er ook aan het vegetarische menu echt aandacht is besteed en je niet weer na de gebruikelijke gevulde paprika huiswaarts keert. Decor van het restaurant past goed bij de sfeer op de Zuidas. Alleen maar lovende woorden voor dit restaurant, echt een aanrader!
E D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
mooie lichte zaak met lange bar, zitjes en tafeltjes. overzichtelijk. vriendelijke bediening met als uitschieter een blonde jongen die als gastheer zn kleine bar prima onder controle heeft. maar dan die koffie! wat een slechte cappuccino serveren ze hier. en dan staat er op de muur dat ze in de top10 staan van koffietenten in NL. laat me niet lachen! gelukkig had ik een chocobroodje om m mee weg te spoelen... en zelfs dat is niet helemaal gelukt
Jackjack .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2012
Na werk met wat collega's hier gegeten, voor het eten moet je hier niet zijn niet dat het slecht is maar het is gemiddeld en een beetje aan de dure kant voor wat je krijgt. Maar voor de service en de gezeligheid moet je hier zeker komen, lekker na werk een borreltje doen. Bediening is vriendelijk en gezellig. Kom hier zeker vaker terug!
AyakoMiu .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2012
Op terras in de zon, leuke plek, lekker eten. Service ver boven peil een aziatische heer heeft ons daar goed geholpen met drank en lekkere hapjes. Al met al een zeer leuke plek om lekker na werk te borrelen!
Ivonnedewit .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Ik had er al veel goede verhalen over gehoord, dus ging toch een keer kijken en proberen. We kwamen aan en werden zeer gastvrij ontvangen, ook werden wij erg snel geholpen. De opmaak van de brasserie was erg in eigen stijl wat het ook heel bijzonder maakte, ook de opmaak van het eten was goed, het eten zelf was trouwens ook heerlijk! Ik blijf hier zeker komen.