Fishbar Monk

Turfmarkt 20 2011 CB Haarlem Nederland Kaart
31-207271266

Over het restaurant Fishbar Monk

Een absolute aanwinst voor Haarlem, want MONK weet echt iets nieuws neer te zetten: een ‘fishbar’ met én een informele sfeer én een uitstekende service én een mooie kaart met kleine en grote shared dining gerechten van dagverse vis en mooie wijnen en bubbels.

Goed nieuws, bij Fishbar Monk kan je ook reserveren. Een plekje betekent echter niet per se een tafel, zoals je gewend bent in restaurants. Hier doen ze het anders, om juist die informele sfeer te bewaken. Beginnen aan de oesterbar, eten aan tafel en eindigen met koffie aan de bar, het kan zomaar. Leuk toch?

Halve fles mineraalwater

Vrijdag t/m zondag 17.00 - 01.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Fishbar Monk

H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Bediening is super vriendelijk en relaxed. De ruimte is bijzonder, al maakt de vloer en de muren het ietsje 'koud', maar niet in de letterlijke zin vh woord. Het eten is voortreffelijk. Wij namen de pollo (erg goed, heerlijke risotto erbij), de spaghetti a la vongole (misschien iets te weinig pasta en een overdaad aan vongole; in Italie krijg je dat in een andere verhouding), ieder een oester (heeeel lekker), de scheermessen met knoflook (die marinade eronder blijf je opdippen) en de gamba's (always a winner). We hebben er uiteindelijk 3,5 uur gezeten, en nimmer het idee gehad dat we lang moesten wachten. Aanrader in Haarlem als je voor vis gaat!!
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Het concept van fishbar Monk is shared dining, maar de porties zijn aan de kleine kant en redelijk prijzig. De akoestiek is lawaaiig en het personeel is vriendelijk maar spreekt voortdurend in verklein woordjes; uw wijntje, spa’tje, de oestertjes, een pareltje, enz
jrnbs .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Mooie locatie, je kunt ook fijn buiten zitten. Goede wijntjes en heerlijk eten. We werden vriendelijk bediend en met de juiste know-how over het eten, etc.
Kathrien S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Frederik is een zeer bekwaam man, ook zoo super vriendelijk! Die moet je houden!Persoonlijk houd ik meer van aardewerk borden dan blik...Ook mag het iets meer Swoeng, grote plant hier en daar. Plus vriendelijke lamp, ipv operatielamp..., die is echt UIT, en geeft geen fijne associatie.
Rogier M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Goede gerechten. Uitstekende oesters. Fijne bediening. Goed aanspreekbaar en attent. Wel beetje druk en veel lawaai. Maar daardoor ook wel levendig. Wel voor herhaling vatbaar!
Chung-San H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gegeten: de zeetong en de calamares waren verrukkelijk met fijne witte wijnen erbij. Ook de Vongole smaakt erg goed. Daarnaast enthousiaste en attente bediening. Toppertje in ons mooie Haarlem!
Sam V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heerlijk gegeten en attente bediening. Helemaal top!
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Reservering via IENS was onbekend. Beoogde tafel kregen we niet want was voor drie tewijl er kort daarna toch twee mensen aan mochten zitten.
Gerechten vielen tegen qua smaak en hoeveelheid
pronner60 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Voornaamste issue is voor ons is de akoestiek. Bediening was uitstekend, bijzonder attent en scherp met de juiste horeca-ogen die je zien als je ze zoekt, chapeau. Een prachtige avond gehad.
Maartje W.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Voor het eerst gegeten hier, buiten, vandaar dat ik bij geluidsniveau levendig ingevuld heb. De gerechten komen snel door en zijn van hoge kwaliteit met zorg bereid. De bediening super vriendelijk, geduldig en behulpzaam. Het enige gerecht wat niet helemaal tot z'n recht kwam was de makreel op papadum. Makreel is zeer sterk van smaak waardoor de wasabi mayonaise en papadum wegvielen. En de papadum werd wat slap onder het vocht van de makreel. Maar verder echt goed gegeten. Ik houd vooral van de klassieker Hollandse garnalen met toast. Absoluut een aanrader. Goede wijnen ook!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Fishbar Monk is wat mij betreft een toplocatie in Haarlem. Mooi, lekker en goed. Wat prijzig misschien, maar daar krijg je wel kundig personeel voor terug die niet hautain bedienen.
Marcelline N.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Het was weer super eten!! Die oesters zijn echt geweldig en de variëteit van de vis is goed. Prima bediening, heel vriendelijk. Wij komen terug!!
Lenny M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Fantastisch gegeten, zeer gastvrij en bekwaam personeel. Je proeft de versheid van de vis, heerlijke bereiding. Wij kijken uit naar de volgende keer!
Karlijn V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten super vriendelijke bediening en lekker op het terras gezeten en verrukkelijke wijn!!
Akoestiek binnen erg matig!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Lekker gegeten, maar wel aan de bar!
annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijke visgerechtjes en lekkere wijn! Gezellige, behulpzame bediening!
JoséPhine R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Zoals altijd weer lekker gegeten in n gezellige ambiance !!!
R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Lekker eten: van klassieke tot verrassende gerechten met verse en kwalitatief goede producten! Prettige bediening, een sfeervol interieur en een ontspannen sfeer.
B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Je moet wel van vis houden ;-) maar dan heb je wel wat! Alleen jammer dat mijn recensie minstens 120 tekens moet bevatten/// :-(
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Leuk om te zien “what they did with the place”. Een pakhuisachtige sfeer. Mooie tiling, muurschildering, emaille bordjes. Achterin de zaak ligt de vis op een berg ijs. We hebben gesmikkeld, een aantal rondes met de lekkerste vishapjes gedeeld. Vongole, king crab, tartaar van haring, pulpo met risotto....een leuke afwisseling. Groot nadeel is de akoustiek, want tjonge, die is echt niet goed en echte gesprekken zijn niet mogelijk op een zaterdag met de tent vol.