Fish & Meat

chandra S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Vanavond na de film ging ik met een groep collega's hier eten. We moesten eerst 23,50 pp betalen en toen werden we naar een tafel gebracht. Het was iets voor 20:00 uur, het restaurant is open tot 22:00. We troffen zeer onsmakelijk uitziende bakken met eten aan, waar we ons niet aan durfden te wagen, naast het feit dat er veel lege bakken stonden. Gelukkig konden we nog wel wat vis van de plaat nemen, dat werd vers klaargemaakt. Rond 20:45 uur waren we toe aan het dessert. Maar daar lag slechts hier en daar nog iets op een schaal. We hebben de baas gevraagd of er bijgevuld kon worden, maar kregen doodleuk te horen dat het op was. Toen we zeiden dat hij dat niet kon maken, dat we er ook voor betaald hadden zei hij lachend" jammer, we doen het lekker toch". Wij voelen ons belazerd.

Zo ga je niet met klanten om.
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Wij waren hier op een donderavond met 25 personen. Restaurant was redelijk druk. Prima voor een all you can eat restaurant. Grote keuze uit vis en vlees gerechten. Deze werden prima bereid door het vriendelijke personeel. Ook was er patat en frikandellen voor de mensen die dat willen. Prijs is inclusief drank. De prijs is pas verlaagd van € 28,50 naar € 23,50 voor een doordeweekse dag. Deze € 23,50 is het waard en voor deze prijs komen wij zeker nog een keer terug.
Art_en_Shan .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Een van de betere AYCE-reastaurant. Met het gezin wezen eten. Het eten was voorspelbaar, maar wel goed. De ossehaaspuntjes en B.Angus steak waren heel erg lekker. Het decor is ok, andanks de grote ramen vond ik het toch nog aan de donkere kant. Veel keus bij de desert-bar, maar wel simpel.
De locatie is ideaal, maar zou er niet snel terug komen. Voor de rest wel een leuke avond gehad.
Krisje010 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Prima voor een all you can eat restaurant. Grote ruimte, veel licht. Wij waren er op een zondagavond en toen waren er niet veel mensen. Lekkere sushi, aardig wat keuze uit vis en vlees gerechten. Ook patat en frikandellen voor de mensen die dat willen. Prijs is inclusief drinken. Minpunt was dat de meeste frisdranken niet uit een flesje komen maar uit een dispenser en dat het niet de originele merken zijn. Zo smaakt de cola niet naar het origineel evenals de sprite.
Hen_ki .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Recent een bezoek gebracht aan dit restaurant.
Grote zaak; enorm ruim maar toch leuk ingericht. Bij binnenkomst eerst afrekenen en de muntjes voor alcoholische dranken in ontvangst genomen. (non alcohol kan onbeperkt gedronken worden) Korte rondleiding gehad van personeel en mochten een plaatsje uitzoeken.
Eten was goed; de sushi was matig, de Angus Steak was daar integen weer perfect! Zo mals krijg je ze niet zo snel ergens te eten en zeker niet in een AYCE.
Chinese invloeden zijn toch wel primair waardoor het geheel niet echt trendsettend is. Er is niet alleen veel keuze in eten ook drinken is erg divers en uitgebreid. Maar het toetjesbuffet spande toch wel de kroon. Enorm veel toetjes, taartjes, gebakjes enz.
Of ik nog een keer terug kom? Wellicht, maar niet met regelmaat want er zijn teveel dezelfde concepten AYCE . Kortom; we hebben gemiddeld goed gegeten dus een gemiddeld goed cijfer.
Aleksandra J.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Goed all you can eat restaurant. Eten was lekker en vers en veel om te kiezen.
Heerlijk sushi ;) Personeel ruimt alles snel op.
Restaurant was schoon en netjes.
Oscart .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Gisteren bij dit restaurant gegeten.
Wat bij binnenkomst opviel was dat het voor een restaurant in dit concept wel rustig was op zaterdagavond.

De keuze in diverse keukens is net zoals bij de overige restaurants die in het all you can eat concept vallen, maar niet heel erg bijzonder.
Vlees van de bakplaat is wel goed te doen.
Viel me op dat de borden waar de desserts op lagen wel erg vochtig waren, wat dan in het voedsel trekt en de smaak en het glazuur in sommige gevallen niet ten goede komt.

Wat ik ook minder vond was dat er in een niet gebruikte hoek van het restaurant kennelijk een plek was ingericht om het afval en lege borden te verzamelen.
Daardoor kwam er meerdere keren iemand met een gevulde vuilniszak door het restaurant (langs de keukens) gelopen, dat soort dingen verzamel je toch vlakbij de spoelkeuken lijkt me.

Eerlijk antwoord op de vraag of ik hier nog eens zou gaan eten?
Nee, was te doen voor een keertje maar ik heb bij betere all you can eat restaurants gegeten.

Lettie H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Het is een (vr)eetschuur met bijzonder ongezellige verlichting, beetje shabby allemaal. Eten is voor de prijs (inclusief fris) prima te doen en de keuze is enorm. Kwaliteit wisselt. Sushi is erg goed, warme gerechten soso, verse warme gerechten top, desserts waren ook prima. Kan best nog een keer als ik hongerklop heb.
vasterman .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
We zijn al heel erg vaak bij Fish and Meat geweest. De black angus is werkelijk verukkelijk. Ook de rest is zalig. Het personeel is super aardig. Het enige minpuntje is dat het erg heet is als je voor het raam zit en de zon schijnt. Misschien dat luxaflex een idee is. Verder alle complimenten!!
Maurits G.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Wij kwamen om half negen binnen, de dame achter de kassa melde dat de keuken tot 2200uur open zou zijn, prima gaan we mee akkoord.
Het begin was veel belovend, de sushi was erg lekker de koude salade en vlees waren prima.
Ook de bakplaat was prima.
Het warme buffet was 1 grote vieze bende, uitgedroogde gerechten, schalen vies en zoals het er uit zag zo smaakte het ook.
Dan maar een toetje, buffet was een bende wederom lege schalen en de schalen waar wat nog wat op lag was matig.
De klacht bij de dame achter de kassa leverde als antwoord op "ja maar we zijn al om 1700uut begonnen"
Als we nog iets wilde hebben dan konden ze dat wel maken, maar na deze behandeling en ervaring hadden we daar weinig trek meer in.
Kortom een slechte zaak met slechte service van het management.
Patricia G.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Leuk concept.. All u can eat/ drink fish & meat. T eten wat al vers gemaakt is en voor je klaargemaakt zoals sushi en vlees. Is heerlijkkk en van goede kwaliteit. Voornamelijk t vlees was goed, ook in smaak.
Daarvoor zeker een 8.
Voor t eten wat al klaar is en in bakken warmgehouden wordt... Is lekker maar op een gegeven moment ziet t er niet goed uit. Niet smakelijk. Ik heb daarvan niks van gegeten maar als je t zo in de bakken zag... 6,5.

Jammer dat de restaurant niet goed te zien is vanuit buiten. T concept is niet duidelijk.. Mag meer reclame/ zichtbaar zijn. Goede mooie lokatie Babylon naas cs.
De ruimte is enorm groot.. Simpel ingericht maar leuke sfeer. Past bij t geheel.

Je betaald al bij de ingang een vast bedrag en krijgt in de avond 2 drank muntjes. Je mag serieus alles pakken en zoveel je wil. Ook flessen water, frisdranken koffie e.d.

T personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
De all you can eat lunch is in elk geval breed in zijn assortiment. Prima sate, de sushi en vis zijn ook oke, lijken vers. Alles wordt snel aangevuld, de vaart zit er goed in. De bediening is onpersoonlijk en ruimt je tafel af voordat je je laatste hap hebt doorgeslikt, niet erg als je even snel wilt lunchen. Voor diner lijkt me dat minder aangenaam. Het dessertbuffet ziet er leuk uit en ook weer heel uitgebreid. Maar alles smaakt eigenlijk hetzelfde: kunstmatig en mierzoet. De ruimte zelf is niet heel gezellig, maar het ergste vind ik het gebrek aan een goede afzuiging. Het zag er blauw van de sateetjes op de grill. Ik heb me de rest van de middag smerig gevoeld, met die lucht in mijn kleren en mijn haar. Hierdoor is Fish&Meat voor mij beslist geen aanrader!
Ineke A.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Heerlijk gegeten en zoveel we wilden in 2 en 1/2 uur! Kwaliteit is zonder meer goed. Het was nu in de aanbieding voor € 25,50 p.p. Incl. 2 muntjes voor wijn. Alles was ruim voldoende aanwezig, alleen op het laatst weinig keuze van de heerlijke kleine nagerechten, want die werden niet meer aangevuld. Het personeel is bijzonder vriendelijk. Restaurant ziet er mooi modern en schoon uit. Het vlees of de vis wordt klaar gemaakt waar je bij staat en dus moet je uiteraard even wachten, maar dat is normaal. Wachttijd valt trouwens erg mee! Jammer dat de tafel naast ons erg drukke schreeuwende kinderen had en die rond lieten lopen. Schuld van de ouders, niet van Fish and Meat!
Al met al op één minpuntje na een fijne avond gehad! Zeker weer voor herhaling vatbaar!
Kelvin S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Vanmiddag om 12 uur daar gaan lunchen. Er waren bijna alleen koude voorgerechten. De eerste bak sushi's waren de rijst hard. De 2e bord proef je daadwerkelijk het verschil. De soepen smaken aan de zoute kant of waterig. Kwa warme gerechten was alleen de kipsaté. Had meer warme gerechten verwacht. De nagerecht was wel lekker.
Yuping C.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Al verschillende keren bij Fish and meat geweest, het restaurant is een Internatianale buffetrestaurant, alle gebaseerd op zelfbediening. Het eten is redelijk. 's middag bij de lunch zijn de gegrilde kipsate's erg lekker. Het was erg goedkoop eten en drinken voor €9,00, per 1 januari € 12,50. 's avond € 31,50 inclusief drinken is redelijk prijs, Kreeft en gegrilde vlees zijn voor buffet redelijk van kwaliteit, het restaurant is toegankelijk, bediening ruimt de borden goed op, een prima restaurant wat prijs kwaliteit betreft.
FWO .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
'avonds gegeten op zaterdag(€31,50pp).Over het algemeen was alles lauw tot koud.Het enige wat behoorlijk warm was,was soep en de gerechten van de bakeilanden.Hebben daar wel wat van gezegd.Werd afgedaan met te laten binnekomst(6:00 uur!)Aanvulling net gemist.Er was inderdaad veel keus.Zowel vlees als vis.Witte zoete wijn was ook goed.Was geen goed idee om voor dié pittige prijs daar te gaan eten.Tip:gebruik betere schaalverwarmers,verwarmde borden en kommen,alles wordt anders nog kouder.
hermanwvansoest .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
ik lunch hier bijna dagelijks. De prijs kwaliteit verhouding is bizar. Heerlijk eten voor zeer weinig geld. Het personeel is erg attent en vriendelijk. Een betere lunch is in den Haag niet te krijgen voor dat geld. Goed concept.
Shannarico .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Vandaag voor het eerst geweest , de eerste en de laatste keer het eten is koud de helft wat op de site staat is er niet , personeel pakt eten met de handen uit de schaal en stoppe het in hun mond , haar in me kreeft iel iel iel
Njonja .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Dit is ons nieuwe favoriete restaurant. Sinds de opening in September zijn we hier zeker al een keer of 7 geweest. Een aantal keer voor de lunch en ook een aantal keer voor het diner. Het mag duidelijk zijn dat er bij de lunch wat minder keus is dan bij het diner maar daar is de prijs ook naar. Waar anders kun je voor 9 euro zoveel kiezen, 3 soepen, satébar, sushi, verse vis, broodjes met divers beleg, 5 salades etc. En dan natuurlijk nog huisgemaakt ijs met slagroom en vers fruit. Daarbij verse smoothies, vers geperst sinaasappelsap en teveel fris om op te noemen. Thee koffie en alles inclusief.
Bij elk ander restaurant heb je voor die prijs een broodje en een kop koffie.

's Avonds kun je behalve het hierboven genoemde nog vlees laten grillen, lamkoteletten, verschillende steaks en biefstuk etc.. Er is dan verder nog teveel om op te noemen aan visschotels (ja. zelfs een halve kreeft kun je krijgen), veel aardappel gerechten en diverse groente gerechten, frietjes, chinees eten, div. soorten mie, nasi en witte rijst etc. incl. de al genoemde drankjes en 2 alcoholische drankjes.
Voor ons wordt het nooit saai. Elke keer proberen we weer andere dingen.

Alles is vers, de sushi wordt gemaakt waar je bij staat. De saté wordt ter plekke gegrild.
Je weet van tevoren wat je betalen moet, dus je staat nooit voor een onaangename verrassing. En het ijs, volgens mij 12 soorten, heb ik nergens lekkerder gegeten.

Dit restaurant is ook een aanrader voor groepen omdat er voor elk wat wils is.

Wat betreft de aankleding, het is groot maar juist door de indeling (het is verdeeld in verschillende ruimtes en hoekjes die toch ook weer open zijn naar elkaar) is het geen vreetschuur geworden, wat bij een zo groot restaurant makkelijk had gekund. Je kunt zien dat er aandacht aan is besteed en mijns inziens is het goed gelukt. Bij het raam heb je zitjes gescheiden door een bankje waardoor je juist heel intiem kunt eten. De kleuren van de meubels en de bijbehorende lampen die niet te fel schijnen geven toch best een gezellige indruk.

Uiteindelijk kom je hier toch voor het eten en dat is meer dan prima.