Over het restaurant First

Culinair genieten in Zeist

Een warm en gastvrij onthaal in deze sfeervolle brasserie. De chef werkt met de meest verse producten en presteert het om hier elke keer weer creatieve en heerlijke gerechten van de maken. De bediening is snel en vriendelijk en zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Een echt culinair avondje uit. Maar wie zei dat dineren alleen ‘s avonds kon? Voor degenen die zo’n smaakexplosie liever in de middag ervaren, is ook een uitgebreide lunch mogelijk!

Meer informatie over restaurant First

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 12:00 - 22:00
- Lunch vanaf 12:00
Zondag gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
henny P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij First waarbij we enorm verwend zijn met fantastische gerechten. Niet alleen het beoogde voor- en hoofdgerecht was heerlijk, ook de (twee!) amuses waren verrassend. Ontvangst zoals altijd gastvrij en vriendelijk. Daarom komen we hier steeds weer terug !
voswegen .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, alle gerechten in het drie gangen menu waren een plaatje om te zien en verrukkelijk samengesteld.
Ook de amuses waren zeer creatief en heerlijk.
Het personeel was zeer vriendelijk. Toen wij er waren was het erg druk waardoor wij te lang op ons eerste drankje moesten wachten.
Na wat aandringen werd dit ingeschonken.
Het heeft onze avond zeker niet bedorven.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Vanavond uitstekend gegeten bij First. Zeer smaakvol.en tegelijkertijd uiterst creatief bedacht en gepresenteerd.
De amuse was uitgebreid en veelbelovend voor wat ging komen.
Bediening weet haar klanten dat bijzondere gevoel te geven waar je als klant onbewust op zoek naar bent in een restaurant op stand. Prijs/kwaliteit is top. Ga zo door.
kvelden .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Met Albert Hein aktie geweest verrassingsmenu was heerlijk gevarieerd bediening op een prestige manier aanwezig.
Alles klopte we hebben een fijne avond gehad, voor herhaling vatbaar.
ad N.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
De gastvrouw is zeer attent en luistert naar de klant.
Zoals wij al eerder ervaren hebben is de sfeer zeer goed en voorkomend.
Jassen lagen klaar in de hal bij weg gaan.
De eetzaal is aangenaam verlicht.
maag .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij hebben een heerlijk avondje gehad. Mooie gerechtjes met bijpassende wijnen. Enthousiaste bediening. Komen zeker nog een terug
wilmabooiman .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Geweldige avond gehad. De ontvangst was uiterst vriendelijk, je wordt echt Welkom geheten. De gerechten waren verrassend en heerlijk. Wij hadden een driegangenmenu en daar krijg je dan gewoon tussendoor nog drie kleine gerechtjes van de chef bij. Echt TOP !!! Ook nog heel leuk om na afloop een gesprekje te hebben met de chefkok die ons uitgeleide deed.
Radja R.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het eten is heerlijk. Gerechten zien er prachtig uit, hoeveelheden zijn prima. Vriendelijk personeel. Fijne sfeer. Absoluut voor herhaling vatbaar.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Henk Jekel, Jan Beltman en Robert van Oosten hebben genoten van de goede kwaliteit. Heerlijke kleine gerechten tussen de bestelde onderdelen. Elke gerecht leuk toegelicht door chef John
Gert D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Prettige ontvangst/bediening, soms in de drukte wat gehaast, maar bij vragen tijd-makend en deskundig.
Klassieke ambiance waarin je je meteen thuis voelt en met royale ruimte tussen tafels (dus privacy).
Gerechten zijn afwisselend, elk met een aantal verschillende, vaak verrassende elementen/smaken.
De wijnkaart heeft een aantal mooie wijnen; helaas kunnen die alleen per fles besteld worden; op de kaart wordt slechts 1 wijn vermeld waarbij per glas (elk: rood, rose, wit) besteld kan worden (de huiswijn). Later blijkt dat ook de wijnen die die avond in het wijn-arrangement zitten, per glas besteld kunnen worden (even vragen dus !). Het was al-met-al een genoegelijke avond, die voor herhaling vatbaar is !
Greeto .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezien het feit dat we met de AH actie gegeten hebben kunnen we zeggen dat het eten goed was. Zonder deze actie hadden ik de prijs- kwaliteitverhouding niet gunstig gevonden. De bediening was correct, tikje zakelijk. Hadden iets losser gekund. Entourage is prima, gezellig. Heerlijke stoelen en mooi gedekt.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Altijd lekker eten, vernieuwende keuken, vriendelijke bediening, en voor mensen met coeliakie: geen verschil merkbaar tussen gewone en glutenvrije gerechten. First verdient een ster!
smulmoniek .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Erg lekker eten, zeer vriendelijke bediening en een fijne, huiselijke en ietwat chique sfeer. Extra leuk was de mogelijkheid tot verassende non-alcoholische drankjes, passend bij het menu.
mariageertruida .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Prachtige gerechten met smaakexplosies. Goede wijnkaart en professionele bediening. De kaasplank na is ook een aanrader. Sfeervolle inrichting. Echt een avond uit genieten!
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Het wordt een afgezaagd verhaal maar elke keer is dineren bij First een feestje voor ons, de ontvangst, de bediening, de wijnen, maar vooral natuurlijk het eten, altijd weer met verrassende ingrediënten samengevoegd tot een zeer smaakvol en schilderachtig opgediend geheel.
Dus met stip op1!
Lex M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Doordeweekse avond met vrienden gegeten.reservering 2 dagen ervoor en gaf geen probleem.correcte ontvangst en entourage semi- klassiek/ modern. Gaf een rustige sfeer ahw grotere huiskamer. Wachttijd tussen gangen correct. Voldoende ruime keuze uit wijnen en met kennis geserveerd. Al met al zeer tevreden.
lydabode .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Opnieuw bij dit sfeervolle, gastvrije en fantastische restaurant gegeten met de AH restaurant actie! Wat hebben we verrukkelijk gegeten en wat werden alle gerechten weer schitterend opgediend en voorzien van een
prettige duidelijke uitleg. Ieder gerecht(je) was steeds een verrassing!! Wij komen zeker terug.
carladanhof .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
lekker gegeten erg vriendelijke mensen, met een kortingsactie hier gegeten anders zou het voor ons wat te prijzig zijn maar het is het wel waard!
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
een geweldig, gastvrij restaurant waar uit eten gaan echt een feestje is! zeer hoge kwaliteit en zelfs met AH restaurant actie krijg je het verrukkelijke menu wat van begin tot einde smullen is
wilmabooiman .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, met veel verrassende gerechten. Er werd rekening gehouden met je wensen. Was een top avond in een sfeervol restaurant met zeer vriendelijke bediening.