Over het restaurant First

Culinair genieten in Zeist

Een warm en gastvrij onthaal in deze sfeervolle brasserie. De chef werkt met de meest verse producten en presteert het om hier elke keer weer creatieve en heerlijke gerechten van de maken. De bediening is snel en vriendelijk en zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Een echt culinair avondje uit. Maar wie zei dat dineren alleen ‘s avonds kon? Voor degenen die zo’n smaakexplosie liever in de middag ervaren, is ook een uitgebreide lunch mogelijk!

Meer informatie over restaurant First

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 12:00 - 22:00
- Lunch vanaf 12:00
Zondag gesloten

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant First

Clair D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Warm restaurant waar je gezellig met vrienden en familie kunt eten. Vriendelijk personeel. Ze werken alleen met verrassingsmenu en houden goed rekening met je wensen. Besteden veel tijd aan de opmaak van de gerechten, dat is duidelijk te zien. De smaken waren heel gevarieerd, waar sommige gerechten heel lekker waren waren er ook duidelijk gerechten een stuk minder.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Was uitstekend, alleen werd er geen rekening gehouden met noten allergie.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
kleinschalig intiem restaurant met uitstekende kok. Geen vaste menukaart, maar verrassingsmenu, rekening houdend met je wensen.
Voor ouderen wellicht iets te veel van het goede door meerdere tussendoortjes.
Prettige bediening.
Al met al zeker aan te bevelen!
Bjorn D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Door vrienden gewezen op dit restaurant en wij begrijpen waarom ze hier vaak komen. Ontvangst is vriendelijk en we krijgen heerlijke amuses, allen gangen die volgden zijn heerlijk. Het dessert is helmaal geweldig en wordt in twee delen geserveerd. De sommelier is erg vriendelijk en heeft mooie verhalen bij vertrek worden we zelfs uitgelaten door de chef.
Coen V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het is een prima ambiance: landelijk chique. De bediening is vlot en vriendelijk. Wij hebben een 4 gangen menu gegeten en alle gerechten waren goed. De bijpassende wijnen sloten goed aan en waren origineel van keuze. Minpuntje vond ik dat je vooraf moest aangeven of je kaas of zoet wilde als dessert. Dit ivm de bereidingstijd.
wilmabooiman .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Weer een geweldige avond gehad bij First.
De ontvangst was aller hartelijks!
Het restaurant ademt een huiselijke sfeer uit.
De gerechten waren weer verrassend en heerlijk.
Een 10 voor de kok! TOP!
pgoedholt .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima restaurant. Vriendelijke bediening .eten is erg goed en heel leuk opgediend . Bediening weet waar ze het over hebben.
Tobiaslotte .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Uitstekende kwaliteit en prachtige opmaak van de gerechten. Ook de amuses waren perfect.
Prijs-kwaliteitverhouding is goed, niet echt goedkoop, maar is het geld zeker waard.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Verwend met amuses, heerlijk voor-en tussengerecht. Hoogdgerecht vonden we iets minder, maar het heerlijke en mooi opgemaakte dessert maakte dat weer goed.
Niet goedkoop maar zeker een aanrader voor een avondje dineren.
GerdaenHenk .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het was een heerlijk relaxte avond, met mooie en lekkere gerechten! Wij hebben genoten van de sfeer en de gastvrijheid en doen het snel nog eens over!
elsrijksen .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij First. Verassende combinaties en een uitstekend wijnarangement. In een prettige ambiance en met uitstekende en bevlogen bediening.
M D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Chique maar erg gezellig restaurant.
chrisbackus .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Het diner bij First was subliem! Ongekend goed. Michelinster waardig. De timing van de gerechten was precies goed en de service zeer prettig. Dit is een top restaurant en wij gaan zeker nog een keer genieten in deze chique, gezellige ambiance.
Marie S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Vriendelijk ontvangst. Mooie locatie. Erg verrassend de amuse en borrelhapje vooraf, doen net iets meer om de gast een goede avond te laten hebben.
Menu van de Chef was verrassend en prachtig opgemaakt. Kwaliteit van het eten was goed in evenwicht.
Zeker de moeite waard om terug te gaan.
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Laatst uitstekend gegeten bij Brasserie First. We dachten vanwege de benaming Brasserie wat eenvoudiger entourage te treffen, maar dat bleek allesbehalve het geval. First is 'gewoon' een uitstekend haute cuisine restaurant. Gezien de beperkte tijd die we hadden kozen we voor een driegangenmenu. Topper was het voorgerecht met zalm. Alle smaken op het prachtig opgemaakte bord uitstekend in balans. De eendenborst van het hoofdgerecht was ietsje minder, het eendenpootje was weer erg lekker. Op het dessert was niets aan te merken. Voeg daarbij heerlijke begeleidende wijnen (lekker royaal bijgeschonken) , een verrukkelijke Thais geïnspireerde amuse, de kordate en vriendelijke bediening en het feest was compleet.
Het interieur is comfortabel maar enigszins belegen. Het vooral wat oudere publiek paste daar prima in.
adtrum .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Klassieke kookkunst met een eigentijdse aansprekende presentatie. Vakmanschap en passie zorgen voor een prettige culinaire avond. Een adres om te onthouden.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
De cava-aanbieding bij het begin v.h. diner, bleek , bij het afrekenen, helaas geen aanbieding te zijn. Het werd wel als zodanig gepresenteerd. ( € 30.-- voor 4 personen).
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
heerlijk eten, dat steeds werd toegelicht; goede wijnen en uitstekende bediening; voor het eerst op het terras gezeten; perfecte avond
Flip D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Restaurant First is niet goedkoop, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door de kwaliteit en originaliteit van de gerechten en door de enorme gastvrijheid van de bediening en de kok. Doordat we ook de AH-korting kregen, was het voor ons een geweldige avond.