Over het restaurant First

Culinair genieten in Zeist

Een warm en gastvrij onthaal in deze sfeervolle brasserie. De chef werkt met de meest verse producten en presteert het om hier elke keer weer creatieve en heerlijke gerechten van de maken. De bediening is snel en vriendelijk en zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Een echt culinair avondje uit. Maar wie zei dat dineren alleen ‘s avonds kon? Voor degenen die zo’n smaakexplosie liever in de middag ervaren, is ook een uitgebreide lunch mogelijk!

Meer informatie over restaurant First

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 12:00 - 22:00
- Lunch vanaf 12:00
Zondag gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
charlotte.doves .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
NHM .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Fantastisch verrassingsmenu met 3 amuses waarvan 1 voor het dessert! Vriendelijke, gastvrije, deskundige bediening. TOP.
Diny T.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Lekker gegeten(AH-actie) met een aantal amuses! Prijs voor een menu was € 42,50. Geen tafelwater. Jammer dat men ons het gevoel gaf dat er buiten het menu om zoveel mogelijk "verkocht" moest worden. Bijv. glaasje cava voor € 7,50! Cappuccino servies voor € 5,15!
Reenen35 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Zeer goed eten, net als een vorige keer. Mooi opgediend. Ruim voorzien van amuses. Verrassingsmenu dat goed in elkaar zit.
Relatief duur maar dat wisten we en past ook wel bij het gebodene.
Storend was wel dat een later binnenkomend gezelschap zeer rumoerig was.
Holle Bolle Gijs D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Op bevrijdingsdag 's avonds hier genoten van een 3 gangen verrassingsdiner in het kader van een AH-restaurantactie aangevuld met een halve glazen wijnarrangement, water en koffie na afloop. De amuses waren verrassend. Voorgerecht vis, hoofdgerecht vlees, nagerecht zout of na bijbetaling kaasplankje. Ook deze gangen waren origineel en verrassend. De bediening was correct en vriendelijk. Na afloop was chef John Stoffers zeer belangstellend naar ons oordeel. We komen hier graag nog eens terug.
Marjolein M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk restaurant met een mooie ambiance en prettig personeel. Gekozen voor 3 gangen menu waarbij we enkele verrukkelijke bijpassende amuses en tussengerechtjes kregen. Het menu is altijd een grote verrassing en je kijkt uit naar elke volgend gerecht. Alles zeer smakelijk en een lust voor het oog. Het tempo is precies goed tussen de gangen door en alles komt met een prachtige inleiding en omschrijving door het personeel. Het gekozen wijnarrangement paste prima bij de gerechten en wordt ook goed toegelicht door de sommelier. Dit restaurant geeft je gegarandeerd een zalige culinaire avond in alle rust en in een fijne omgeving.
Nynke R.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijke gegeten en een hele vriendelijke en deskundige bediening. De kok en de sommelier hebben de gerechten perfect afgestemd. Een echte aanrader!
Nynke R.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Helemaal top!
De Uitleg, de keuken, de bediening , de keuze van de wijn en de mogelijkheid voor een arrangement indien je geen alcohol wilt drinken, geweldig!
Greta F.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Erg vriendelijk personeel, heerlijk eten, voor herhaling vatbaar!
Sandra A.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Alles zeer smakelijk en een lust voor het oog. Juiste porties en precies het goede tempo tussen de gangen. Prettig personeel die openstaat voor vragen en suggesties. Ze werken niet met een kaart maar met een menu waarbij rekening kan worden gehouden met allergieën of een voorkeur voor vlees of vis. Wij konden niet kiezen voor kaas of zoet na, en toen hadden ze een leuke oplossing om een kaasplankje en het zoet te delen. Het is niet goedkoop, maar je hebt echt "waar voor je geld" en een heerlijke avond.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Een feestje, een beleving.
Creatief geserveerd, mooie smaakvariaties, verrassende combi's. Echt genoten!
Hartelijke gastvrouw Monique en enthousiaste chef kokJohn en overig Top personeel.
Ons gelach werd ook nog gewaardeerd, hoe fijn! Mijn vriendin en ik hadden hier afgesproken omdat we allebei nog 60 km de andere kant op wonen, maar dit wordt ons nwe 'vaste' stekkie. Tot snel
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Fantastische amuses en nagerecht. Hoofgerecht prima maar een beetje triviaal. Geweldige wijnen. Leuke bediening. Kortom: heerlijk avondje uit
Cynthia L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk gedineerd! Geen stress van het zoeken op een kaart wat te eten. Ons laten verrassen door de keuze van de kok en heerlijk gegeten. Bij ieder gerecht een bijpassende wijn met uitleg. Geweldige avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt voor de gezellige avond!
henny P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij First waarbij we enorm verwend zijn met fantastische gerechten. Niet alleen het beoogde voor- en hoofdgerecht was heerlijk, ook de (twee!) amuses waren verrassend. Ontvangst zoals altijd gastvrij en vriendelijk. Daarom komen we hier steeds weer terug !
voswegen .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, alle gerechten in het drie gangen menu waren een plaatje om te zien en verrukkelijk samengesteld.
Ook de amuses waren zeer creatief en heerlijk.
Het personeel was zeer vriendelijk. Toen wij er waren was het erg druk waardoor wij te lang op ons eerste drankje moesten wachten.
Na wat aandringen werd dit ingeschonken.
Het heeft onze avond zeker niet bedorven.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Vanavond uitstekend gegeten bij First. Zeer smaakvol.en tegelijkertijd uiterst creatief bedacht en gepresenteerd.
De amuse was uitgebreid en veelbelovend voor wat ging komen.
Bediening weet haar klanten dat bijzondere gevoel te geven waar je als klant onbewust op zoek naar bent in een restaurant op stand. Prijs/kwaliteit is top. Ga zo door.
kvelden .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Met Albert Hein aktie geweest verrassingsmenu was heerlijk gevarieerd bediening op een prestige manier aanwezig.
Alles klopte we hebben een fijne avond gehad, voor herhaling vatbaar.
ad N.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
De gastvrouw is zeer attent en luistert naar de klant.
Zoals wij al eerder ervaren hebben is de sfeer zeer goed en voorkomend.
Jassen lagen klaar in de hal bij weg gaan.
De eetzaal is aangenaam verlicht.
maag .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij hebben een heerlijk avondje gehad. Mooie gerechtjes met bijpassende wijnen. Enthousiaste bediening. Komen zeker nog een terug