Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant First

Culinair genieten in Zeist

Een warm en gastvrij onthaal in deze sfeervolle brasserie. De chef werkt met de meest verse producten en presteert het om hier elke keer weer creatieve en heerlijke gerechten van de maken. De bediening is snel en vriendelijk en zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Een echt culinair avondje uit. Maar wie zei dat dineren alleen ‘s avonds kon? Voor degenen die zo’n smaakexplosie liever in de middag ervaren, is ook een uitgebreide lunch mogelijk!

Meer informatie over restaurant First

Zondag gesloten

Uitmuntend
9,5
9,2

Jouw recensie over het restaurant First

Hans V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Manja F.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Vriendelijke persoonlijke bediening. Verrassende gerechten. Echt een avondje uit. Het lijkt per gang niet veel, maar ik ga altijd met een goed gevulde buik weer naar huis.
Gert D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
creatieve gerechten en amuses met een veelheid aan smaaksensaties
vriendelijke bediening
de wijnarrangement- wijnen vwb eerste gerechten (viognier en soave) waren prima, de vlg. ober 'door de chef aanbevolen' Beaujolais bij smaakrijk vlees/hoofdgerecht totaal niet (zoals door ons voor het serveren aangegeven, maar er was geen alternatief ('dit is door de chef zelf aanbevolen'))...
behalve dit minpuntje, hebben we heerlijk gegeten en komen zeker terug !
Anneleen A.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Tijdens de hittegolf uit eten? Dat kun je gerust doen bij First. We zaten op het terras, waar allemaal mooi gedekte tafels de gasten uitnodigden om plaats te nemen. Vanaf de eerste amuse tot het laatste kopje muntthee was het een belevenis, verrassend, fijn van smaak, prachtig opgemaakt. Dien een flinterdun bietencrokantje op, gestoken tussen de blaadjes van bieslook. Serveer seizoengroenten op een tafel-bbq, bak een koekje vast aan een stokje zodat het rechtop in een potje suiker gestoken kan worden. Allemaal vondsten; en dan heb ik het nog niet over de smaak van de eendenborst of de schilderijtjes op de borden bij elke gang.
Jasper W.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Dit is een uitstekend restaurant, en daar betaal je uiteraard ook naar. Advies: laat je verrassen en neem er een hele avond voor.
Liza V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Echt heerlijk gegeten. De chef kwam zelf ook een paar keer aan tafel, heel spontaan en hield goed rekening met onze wensen. Zeker voor herhaling vatbaar!
Marco W.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Heerlijk verrassingsmenu gegeten. 6 gangen met elke keer leuke uitleg erbij. Gepaard met prima bijpassende wijnen (halve glazen optioneel). Al met al een fantastische avond, zeker met dit warme weer. Door de AH actie goed betaalbaar. Anders wellicht wat aan de prijzige kant. Maar hoe dan ook altijd waar voor je geld.
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Uitstekend gegeten in prima sfeer en zeer vriendelijke bediening.
We komen hier zeker terug.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Prettig personeel allemaal even aardig en heel professioneel!Prettig om daar je avond door te brengen!
Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Dank zij de AH kaart hebben we een keuze gemaakt om iets exclusiver te gaan dineren. DIt is een zeer goede keuze geweest . Het is een toprestaurant met zeer gepasioneerd personeel. Steeds weer heerlijk verrassende gerechten.
Fijn om eens zo'n leuk culinair uitstapje gemaakt te hebben, wat door ons zeker herhaald zal worden!
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Hartelijk ontvangst van de kok.
Goede bediening. Heerlijke gerechten!! Tussendoor allerlei gerechtjes van het huis. Heerlijke ervaring, echt een avond uit. Komen hier zeker terug!
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Verrassende gerechten, op hoog niveau.
Leonie B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
We hebben een fantastische avond gehad! De hele avond bestond uit culinaire verrassingen. Het ene gerecht was nog lekkerder dan het andere. De kok heeft duidelijk veel plezier in zijn werk, want we kregen ook nog twee culinaire cadeautjes tussen door! Hele gastvrije en uitstekende bediening/service! Een pareltje in Zeist!
F.G.M. R.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. Goede smaken en mooi opgemaakte borden.
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Een aanrader!!

We hebben het standaard menu dat prima is nog uitgebreid met een extra gang. Én oesters vooraf. Heerlijk. Fijne persoonlijke bediening en een kok die echt Hart voor zijn vak heeft. Bij het vertrek was hij oprecht geïnteresseerd in onze feedback.
We komen graag nog eens.
Erik.takken T.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Charmante entourage, vriendelijke bediening, heerlijk gegeten.
Lucas O.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Met AH bonnen 3 gangen chef's menu gegeten: absoluut gastvrij en zeer goed eten: erg smaakvol en vers.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
We hebben met de AH actie super gegeten er werd geen verschil gemaakt. Ontzettend aardige mensen erg gastvrij. Extra hapjes erbij. Was ook heerlijk relaxed er werd niet gehaast. De chefkok verdient een michelinster zo'n ware smaaksensatie. Raad iedereen aan om hier te gaan eten. Pure verwennerij je wordt erg gelukkig van dit geweldige eten.
Nysa K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Ik ben hier voor een 2e keer wezen eten en dit keer mijn vader mee genomen voor een verjaardagsdiner. Ik heb gebruik gemaakt van de AH restaurantkaart, maar daar was niets van te merken. Alles was perfect! Zeer prettige communicatie, super lekker en sterren-waardige gerechten, een extra dessert-amuse van de kok (gewoon omdat hij het leuk vind) en ze hebben bij het dessert vuurwerk toegevoegd en het hele terras heeft voor mijn vader gezongen. Geweldig genoten en al gereserveerd voor in augustus om mijn moeder weer lekker te verwennen :-)