Over het restaurant First

Culinair genieten in Zeist

Een warm en gastvrij onthaal in deze sfeervolle brasserie. De chef werkt met de meest verse producten en presteert het om hier elke keer weer creatieve en heerlijke gerechten van de maken. De bediening is snel en vriendelijk en zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Een echt culinair avondje uit. Maar wie zei dat dineren alleen ‘s avonds kon? Voor degenen die zo’n smaakexplosie liever in de middag ervaren, is ook een uitgebreide lunch mogelijk!

Meer informatie over restaurant First

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 12:00 - 22:00
- Lunch vanaf 12:00
Zondag gesloten

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant First

GerdaenHenk .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het was een heerlijk relaxte avond, met mooie en lekkere gerechten! Wij hebben genoten van de sfeer en de gastvrijheid en doen het snel nog eens over!
elsrijksen .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij First. Verassende combinaties en een uitstekend wijnarangement. In een prettige ambiance en met uitstekende en bevlogen bediening.
M D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Chique maar erg gezellig restaurant.
chrisbackus .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Het diner bij First was subliem! Ongekend goed. Michelinster waardig. De timing van de gerechten was precies goed en de service zeer prettig. Dit is een top restaurant en wij gaan zeker nog een keer genieten in deze chique, gezellige ambiance.
Marie S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Vriendelijk ontvangst. Mooie locatie. Erg verrassend de amuse en borrelhapje vooraf, doen net iets meer om de gast een goede avond te laten hebben.
Menu van de Chef was verrassend en prachtig opgemaakt. Kwaliteit van het eten was goed in evenwicht.
Zeker de moeite waard om terug te gaan.
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Laatst uitstekend gegeten bij Brasserie First. We dachten vanwege de benaming Brasserie wat eenvoudiger entourage te treffen, maar dat bleek allesbehalve het geval. First is 'gewoon' een uitstekend haute cuisine restaurant. Gezien de beperkte tijd die we hadden kozen we voor een driegangenmenu. Topper was het voorgerecht met zalm. Alle smaken op het prachtig opgemaakte bord uitstekend in balans. De eendenborst van het hoofdgerecht was ietsje minder, het eendenpootje was weer erg lekker. Op het dessert was niets aan te merken. Voeg daarbij heerlijke begeleidende wijnen (lekker royaal bijgeschonken) , een verrukkelijke Thais geïnspireerde amuse, de kordate en vriendelijke bediening en het feest was compleet.
Het interieur is comfortabel maar enigszins belegen. Het vooral wat oudere publiek paste daar prima in.
adtrum .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Klassieke kookkunst met een eigentijdse aansprekende presentatie. Vakmanschap en passie zorgen voor een prettige culinaire avond. Een adres om te onthouden.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
De cava-aanbieding bij het begin v.h. diner, bleek , bij het afrekenen, helaas geen aanbieding te zijn. Het werd wel als zodanig gepresenteerd. ( € 30.-- voor 4 personen).
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
heerlijk eten, dat steeds werd toegelicht; goede wijnen en uitstekende bediening; voor het eerst op het terras gezeten; perfecte avond
Flip D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Restaurant First is niet goedkoop, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door de kwaliteit en originaliteit van de gerechten en door de enorme gastvrijheid van de bediening en de kok. Doordat we ook de AH-korting kregen, was het voor ons een geweldige avond.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Wij bezochten First op 18 augustus voor het diner en kozen voor het verrassingsmenu. Bij binnenkomst was er direct een warm gevoel. Smaakvol ingericht, mooie details en privacy, ondanks dat alle tafels bezet werden.
De gerechten waren stuk voor stuk fantastisch,met verfijnde smaken. Ook diverse verrassende amuses, grote variëteit van ingrediënten, mooie wijnen. Alles bijzonder creatief en zeer lekker. Compliment voor de kok Mooi servies. De bediening was zeer gastvrij, veel kennis, uitstekende gastvrouw en gastheer, grote inzet.
Prijs kwaliteit verhouding: hier krijg je waar voor je geld.
Aaron M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Gisteren met oud-collega's gegeten bij First. Wij waren jaren geleden ook eens geweest en herinnerden ons een goed restaurant maar niet heel bijzonder. Wij waren blij verrast. Het eten was echt heerlijk. Wij kozen voor het 4 gangen menu en vonden het een feestje. Zowel voor het oog als voor de tong. Goede smaakcombinaties en bijpassende wijnen. Prettige bediening en goede ambiance. Prijs- kwaliteitsverhouding wat mij betreft goed. Het is niet goedkoop maar dat is totaal niet erg als je "waar" voor je geld krijgt. En dat is ondubbelzinnig het geval. First is zeer aan te raden.
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hebben voor de 2e keer First bezocht. Weer een aangename avond met heerlijke gerechten. We voelen ons echt te gast. Voor een culinaire avond een heel geschikt adres.
hannah.sarah.13 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het geserveerde verrassingsmenu was echt een verrassing. We aten bekende voedingsmiddelen in een nieuwe combinatie. De smaken waren goed op elkaar afgestemd en de hoeveelheden precies goed.
Nette bediening en prettige omgeving/sfeer. Alleen het verkeer was een minpuntje, daar het terras waar we konden zitten, aan de weg lag.
Luciel V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten, erg fijne service. Aandacht voor de klanten en hun voorkeuren. Veel kennis over wijn en het eten. Innemende chef-kok die nog een handje kwam geven.
maverschuur .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
In een woord geweldig lekker gegeten ,prijs kwaliteit hier kookt een hele goede kok ,echt culinair koken,
met zijn vieren allen zeer tevreden en voldaan naar huis gegaan.Wij komen graag terug.
jeffTim .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Fijne sfeer, relaxte stoelen. Vriendelijke bediening en uitstekende gevariieerde gerechten. Top! Dit restaurant zal ik zeker aanbevelen bij vrienden.
diekmeijer .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heel sfeervol restaurant met een hartelijke ontvangst. Eten geweldig, mooi opgediend en smakelijk.
Wij waren met vrienden en hebben allemaal genoten.
Dutmp .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
In een woord geweldig, als je echt wilt genieten dan ga je naar First.
Overladen met amuses, geen keuze hebben en in alles worden verrast is helemaal top, huiswijn perfect en ondanks gedekte tafels en een uitstraling van een toprestaurant opvallende bediening. Heel persoonlijk. Absoluut top!!
Dieta D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Uitstekend en gezellig gegeten in een fijne sfeer!