Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Soep van de dag
      Salade met stoofpeer en geitenkaas
      Carpaccio van eendenborst
      Champignons à la escargots
      Kaasfondue
  • Hoofdgerechten
    • Mexicaanse kopschotel
      Saté van kippendij
      First Page Burger
      Ossenhaaspuntjes in ketjapsaus
      Vispotje met kabeljauw, zalm en gamba's
  • Nagerecht
    • Dame Blanche
      Cheesecake New York style
      Bloed sinaasappel sorbet
      Crême Brulée

Over het restaurant First Page

Bij First Page krijg je restaurantwaardig eten in een gezellige, Haagse omgeving. Er is voor ieder wat wils; van een mooi stuk vlees tot een mini-kaasfondue. First Page werkt met seizoensproducten en de kelner zal vol enthousiasme vertellen wat er vandaag op het menu staat. Ook heeft First Page een een ruim assortiment aan wijnen per fles en glas. Alleen een biertje komen drinken kan natuurlijk ook!

Meer informatie over restaurant First Page

• : Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 16:00 - 02:00 (diner tot 22:00)

9,1
9,2

Jouw recensie over het restaurant First Page

Coby M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heerlijk eten in een gezellig café met fijne bediening. Zeker een aanrader.
De tafel van Ans D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijke gerechten en wat een fantastische bediening en service. Petje af !!
Carla M.
Hartelijke bediening, gezellige sfeer. Kekker eten voor een giedd prijs.
Stella Z.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Lekker eten en wat een sfeer
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Al een paar keer eerder bij First Page gegeten. Altijd super gezellig en leuke bediening en heerlijk eten. Via de AH bonnen een tafel voor zes gereserveerd vanwege verjaardag hebben een heerlijke avond gehad. Lekker lang getafeld. Iedereen lekker gegeten. Naar je wensen wordt geluisterd. Super was het. Hondje was ook gezellig weer mee.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Vanwege verjaardag met 6 personen gereserveerd via
AH bon. Al eerder daar gegeten, dus via reservering gevraagd om een speciaal plekje wat we hebben gekregen. Altijd leuke bediening. Heerlijk gegeten allemaal. Hondje was ook weer mee vinden ze prima en gezellig. Je wordt niet opgejaagd nemen lekker de tijd dus je bent een hele avond aan tafel als je dat wilt. Super super leuke tent. Na afloop krijg je nog gezellig een kruidenbittertje.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Met 6 personen heerlijk en gezellig gegeten. De gerechten waren zonder uitzondering super lekker. De tijd tussen de gerechten was precies goed. De bediening is vakkundig en vriendelijk, we voelden ons erg welkom.
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Super leuk restaurant en hele leuke bediening. Heerlijk gegeten.
Jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Een gezellige bar/restaurant waar we zeer vriendelijk werden ontvangen en bediend.
Het bijzondere was de menukaart, echt zo leuk... de ober kwam bij ons aan tafel en vertelde wat er allemaal mogelijk was. Een ruime keuze uit voorgerechten/hoofdgerechten en dessert. Wij hebben echt heerlijk gegeten en de presentatie van de gerechten zag er voortreffelijk uit!
De wijn en het bier smaakten ook uitstekend.
Nick H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Leuk eetcafe waar zelfs de huiskat rond loopt, wat ik persoonlijk minder vind. De service was goed. Het hoofdgerecht ossenhaaspuntjes met groente was lekker.
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke en correcte bediening.
‘Levende menukaart’ erg origineel en het ‘baggertje’ na afloop, een feestelijke afsluiting.
PGM V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Enthousiaste bediening, goed eten en een leuke sfeer. Leuk dat menu aan tafel wordt uitgelegd.
Marjolein R.
2e keer hier en weer leuk en vooral lekker
Louis B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Heel smakelijke gerechten,prima gepresenteerd en toegelicht door medewerkers. Ruime hoeveelheden.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
We hebben met de AH-bon heerlijk gegeten. Duidelijke mondelinge uitleg betreffende het menu. Veel keuze uit gerechten. Alles goed verzorgd en heerlijk. Een gratis fles water en een eveneens gratis likeurtje toe.
Kortom een lekkere eetervaring. Omdat we niet zoveel tijd hadden, werd er op ons verzoek snel uitgeserveerd. Prima dus. We komen zeker terug.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Vriendelijk personeel,Gezellig en informele sfeer.
aanrader
Joke R.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Goed gegeten!!! Gezellige zaak!!!
Carolien U.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk en gezellig eten bij First Page. Vriendelijke bediening en originele gerechten. We komen terug!
Josephina V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Super gezellig eet café. Hebben een leuke tafel bij het raam gekregen. Muziek was net luid genoeg om ook fijn te kunnen praten. Ruime keuze uit verschillende gerechten bij zowel voor, hoofd als bij het nagerecht. Eten smaakte erg lekker. Vooral de huisgemaakte cheesecake was heerlijk! Erg vriendelijke en gezellige bediening. Kortom wij hebben met ons achten een top avond gehad!????. Dankjewel!
Anne P.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Super lekker gegeten en goede bediening!
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
we waren hier voor de tweede keer in korte tijd; het was heel erg vol; begrijpelijk dat we langer moesten wachten.
Het eten was weer heel goed.
We komen terug!