Over het restaurant First Page

Eetcafé op restaurantniveau

Bij First Page in Den Haag word je vanaf het moment dat je voeten de drempel over gaan tot aan het laatste hapje van je dessert, volledig in de watten gelegd. Geen papieren menu maar de acht (!!) gangen worden aan tafel aan je verteld. Geniet van lekkere hapjes en deel de lekkerste gangen met je tafelgenoten. Met mooi weer is het zeker een aanrader om op het terras een plekje te zoeken. Geniet ervan!

Meer informatie over restaurant First Page

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant First Page

CHH V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Met vrienden ben ik al vaker geweest. Al is het een soort eetcafé, het straalt ook best wel een sfeer uit van een klein Frans en knus restaurant. De gerechten zijn vers, de borden mooi opgemaakt, de medewerkers zeer vriendelijk en wij hebben er weer van genoten. Met een AH-actiekaart is er geen "apart" menu. Je kunt kiezen uit het, op dat moment, bestaande aanbod. Keuze genoeg. Een medewerker spreekt het menu uit, dus géén kaart. Zelfs met mijn nieuwe tandjes kon ik de ossenhaas puntjes prima verorberen. Zo zacht en overheerlijk. Ook de kabeljauw was zeer smakelijk. Porties zijn meer dan voldoende. Ik ben een "FIPP" (First Page Person) geworden!
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
De sfeer is gezellig hier, het menu wordt besproken aan je tafel, apennootjes eten en je mag de bastjes op de grond mikken, dit is leuk voor het geluid voor diegene die erop lopen. Verder is het eten altijd een aanrader, erg lekker en vers bereidt, voldoende keuze, gezellige bediening met aandacht voor de klant.
Leonico_nl .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
We waren hier niet voor het eerst, maar wederom heerlijk gegeten en het was zoals gewoonlijk weer erg gezellig. Prima bediening, goeie wijn en lekker eten, goed gezelschap.....wat wil een mens nog meer.
Nanda B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Eetgedeelte erg donker, zou de muren wit maken. Verder orima locatie, goed eten en aardige bediening. Kom er zeker terug.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Op zaterdag 2 september gegeten bij First page via de AH aktie.
Ruime keuze, die door personeel bekend werd gemaakt.
Heerlijk gegeten, personeel erg vriendelijk.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Margie R.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Toevallig binnen gelopen; nou wat fijn! Ondanks de vrij donkere inrichting voel je hier helemaal niet bezwaard. Het personeel benaderd de gasten op een persoonlijke en erg vriendelijke manier; je voelt je echt welkom. Het eten was top en de drankjes lekker.
Loop eens binnen en laat je verrassen!
Yorrin K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Heerlijk eten, prettige service en een gezellige ambiance.
Laat je niet mislijden door de kroeg-uitstraling. Het eten is echt zalig!
Webdy .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het eten was superlekker, en de bediening was persoonlijk en fijn. Leuke uitleg bij de gerechten waar je uit kunt kiezen. Aanrader!
Liesbeth L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Ik heb de afgelopen jaren meerdere keren bij de First Page gegeten en het is altijd heerlijk en van een constante kwaliteit. Ik bestel altijd de Thaise soep vooraf en de ossenhaaspuntjes als hoofdgerecht. Deze gerechten krijgen van mij een 10. Dit restaurant is een absolute aanrader!
A-D .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
prima eenvoudig eten, goede sfeer! Porties waren fors, waardoor we toetje allemaal niet meer op konden eten. Met mijn gezin gegeten, ondertussen een dart gespeeld wat relax is met twee tieners. we hadden gereserveerd voor Albert Heij Actie.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten en leuk personeel
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Het eten was echt prima alleen hadden wij de pech dat onze bestelling zoek was geraakt waardoor we heel lang hebben moeten wachten . Dit is wel goed gemaakt met een kortingsbon.
ekuij .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vlot tempo van de bediening, de medewerkers zijn zeer vriendelijk, zeker een aanrader! Niet onbelangrijk, in de buurt is behoorlijk wat parkeergelegenheid.
Debby B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Leuke zaak om heerlijk in een ontspannen sfeer te gaan eten . Bediening en eten was van goede kwaliteit .
We zaten stampvol . De hoofdgerechten zijn grote porties .
DiegoArmando .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij First Page! Leuke bistro sfeer met vriendelijke bediening. Er was met zo'n vijf opties per gang ruim voldoende keuze voor het AH actiemenu. Als voorgerecht kozen we de Tom Kha Kai soep die pittig en erg lekker was. Zelf had ik de kaasfondue van Old Amsterdam en Emmenthaler die niets minder dan verrukkelijk smaakte. Als hoofdgerecht namen we de ossenhaaspuntjes in ketjapsaus. Het vlees was heerlijk mals en smaakvol. Voor het nagerecht hadden we een hele lekkere cheesecake en een kletskop met ijsbolletjes. We hebben van ieder gerecht genoten, vonden de sfeer prettig en gezellig in een bistro achtige ambiance met hele vriendelijke bediening en een gezellige drukte. Wat ons betreft een aanrader!
Femke J.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Wat een leuke zaak is dit!
Wij hadden een heel gezellig intiem tafeltje in het zijgedeelte.
Heerlijke wijn gedronken, eten helemaal top en super leuke bediening.
Wij komen zeker nog eens terug!
Yaltah B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Met 4 personen gister hier gegeten. Wat was het lekker. Voorgerechten waren heerlijk. De Mexicaanse kip en ossehaaspuntjes zijn altijd super lekker en dit keer ook de kabeljauw geprobeerd. Zeker voor herhaling vatbaar heerlijk. Bediening is top en gezellig kortom hele gezellige avond gehad. Komen snel weer
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Gezellig, romantisch tafeltje, leuke vlotte, persoonlijke bediening
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten en een leuke en gezellige zaak!Prima bediening en een gemoedelijke sfeer!Variatie in het menu en allemaal vers en prima van smaak.Kortom we komen zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Prettige omgeving met een vriendelijke en ontspannen bediening; leuk dat er geen kaart is, maar alle gerechten aan tafel door de vriendelijke ober worden verteld. Het eten is prima!