Over restaurant First Page

Eetcafé op restaurantniveau

Bij First Page in Den Haag word je vanaf het moment dat je voeten de drempel over gaan tot aan het laatste hapje van je dessert, volledig in de watten gelegd. Geen papieren menu maar de acht (!!) gangen worden aan tafel aan je verteld. Geniet van lekkere hapjes en deel de lekkerste gangen met je tafelgenoten. Met mooi weer is het zeker een aanrader om op het terras een plekje te zoeken. Geniet ervan!

Meer informatie over restaurant First Page

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Sleutelspel B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Zag er prima uit, heel gezellig en goed personeel! Eten was ook super! Zeker de moeite om te gaan eten echt een aanrader!
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Hier een ontzettend geslaagde avond beleefd! Goed eten, ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel, een goede sfeer en het juiste tempo in de servering. Zeker een aanrader!
Alinda H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Goed eten
vooral het toetje
heerlijk die kers uit die navel met slagroom
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zaterdagavond hier gegeten. Wij hebben genoten! De bediening was erg vriendelijk en het eten smaakte fantastisch! We hebben een keuze gemaakt uit het AH menu en niet één gerecht viel tegen. Een aanrader! Wat ook prettig is: het water is gratis.
Frank I.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Fijn en gezellig eetcafe in Duinoord. Ongedwongen sfeer en persoonlijke informele benadering door de mannen die het runnen. Menu-opties worden aan tafel gepresenteerd. Inrichting na de heropening weer helemaal up to date. Wij namen de salade kip en de garnalencocktail als voor, saté en kabeljauw als hoofd en de parfait en dame-blanche als na. Allemaal prima in orde eetcafé-plus klassiekers.
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Erg gezellig eetcafé waar de gezelligheid zeker aanwezig is. Of je nu komt borrelen of eten. De gastheren vertonen een hoop ervaring en weten dus hoe je het je gasten het naar de zin kan maken. Daarnaast is het eten erg goed, lekker en van goed formaat. Zeer zeker 1 om te onthouden.
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ik met 2 vriendinnen lekker en betaalbaar gegeten en zijn gastvrij en vriendelijk ontvangen. Ik was hier al eens geweest en zal er zeker nog weleens komen.
Arlette H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Er werken ontzettend aardige mensen en eten was echt heerlijk! Flexibel met aanpassingen in gerechten. Gezellige en informele sfeer.
Bedankt!
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Hier heerlijk gegeten met mijn vrouw. We namen beiden de tounedos, waren heerlijk op smaak en mals. Dit restaurant is zeker een aanrader.
Marytigchelaar .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Onverwacht op maandag met de Iens/AH actie naar First Page. In één woord "genoten" van ontvangst, omgeving en eten. Leuke kaart met voor iedereen genoeg keus. En vooral........heerlijk gegeten.
Hein P.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Prima restaurant. Hier terecht gekomen via AH-actie.
Kritiekpuntje: tot het moment van de rekening heb je geen idee wat de prijs van het menu is. .
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Gisteravond weer in First Page gegeten, deze keer met mijn moeder. Op een gegeven moment waren alle tafels bezet ondanks het slechte weer. Het was in alle opzichten weer helemaal top en dat vond mijn moeder ook!
FredCrooy .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
First Page bezocht met AH kaart. Het is een luxe eetcafe. Wij zijn vegetariers en hebben dus het vegetarische menu gekozen. We werden aangenaam verrast. Het was allemaal uitstekend. Het voorgerecht,, hooofdgerecht en nagerecht dikke pluim!
Muzzy0165 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk eten en een hartelijk ontvangst. De bediening is erg vriendelijk en de pratende menukaart is een leuke bijkomstigheid. Het maakt het wat persoonlijker. Leuke inrichting van de zaak. We hebben een topavond gehad. Bedankt.
Sara V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk gegeten, super personeel. Zeker een aanrader! Je word super persoonlijk behandeld, fijne sfeer en heerlijk eten.
A.C.M. V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Zeer hartelijke ontvangst, rustig uit de duidelijk gesproken gerechten kunnen kiezen en een goed advies voor begeleidende wijnen gekregen (de houtgelagerde Chardonnay is een aanrader!). De tonijn vooraf was superlekker, evenals de Mexicaanse kip en de ossenhaaspuntjes! Na jaren dit eetcafé niet meer te hebben bezocht, waren we erg blij met deze hernieuwde kennismaking: hier komen we graag terug!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Afgelopen Vrijdag met vier personen gegeten ah-actie. Het eten was geweldig met name het hoofd gerecht ossenhaas puntjes in ketjap saus dit is echt een aanrader.

Henk
Voois
Paula S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
VOOR herhaling vatbaar! !!!

vriendelijke mensen en goede service.
Goede ontvangst,goed eten ,goede uitleg van de gerechten.
Hannelike R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst. Gesproken menukaart; genoeg keuze van gerechten, niet te veel. Ik had de pittige Thaise soep en die was fijn van smaak en zeker niet te pittig. Mijn tafelgenoten garnalensalade en deze was goed, alleen jammer dat de sla onderin het schaaltje te nat was waardoor de whiskeysaus waterig werd. Hoofdgerecht vis (zalm) en deze was eenvoudig gebakken, maar zalm behoeft geen poespas. Geserveerd met wat pesto, groenten en blokje aardappel gratin. Zoon- en manlief respectievelijk biefpuntjes en xxl-burger; prima, niet spectaculair.
Afgesloten met crème brûlée; was lekker alleen de suiker bovenop niet egaal en optimaal gekaramelliseerd. Al met al prima eten voor een diner-café. Gebruik gemaakt van de AH actie: drie gangen menu €34.50, terwijl we bij het optellen van de gerechten van zoonlief op een bedrag van rond €25 uitkwamen....
Wilex .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Prijs-kwaliteitverhouding prima, we hebben lekker gegeten met een goed glas wijn erbij. Bediening was erg vriendelijk en een ongedwongen sfeer dus gaan we zeker nog eens terug.