Over het restaurant First Page

Eetcafé op restaurantniveau

Bij First Page in Den Haag word je vanaf het moment dat je voeten de drempel over gaan tot aan het laatste hapje van je dessert, volledig in de watten gelegd. Geen papieren menu maar de acht (!!) gangen worden aan tafel aan je verteld. Geniet van lekkere hapjes en deel de lekkerste gangen met je tafelgenoten. Met mooi weer is het zeker een aanrader om op het terras een plekje te zoeken. Geniet ervan!

Meer informatie over restaurant First Page

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Paul M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
What you see is what you get. Prima eetcafe en dito prijs-kwaliteit verhouding. We hadden via de AH-restaurantactie een driegangenmenu genomen en de garnalencoacktail als vooraf en de ossenhaas als hoofd was prima. Het was erg koud buiten en die kou kwam ook door het raam heen. Ik ga er waarschijnlijk niet vaker heen want als ik echt lekker wil eten betaal ik liever iets meer en voor tussendoor ergens een daghap vind ik de prijs weer net te hoog hier. Bediening is top.
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Zoals vanouds, weer uitstekend. Leuk personeel. Heerlijk eten en een kok die onverstoord de lekkerste dingen klaarmaakt. Petje af!
Nancy S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gezellige knusse plek. leuke aardige bediening. Je krijgt geen kaart maar de kok komt aan je tafel vertellen wat hij die dag maakt. Dat vonden we erg leuk. We willen hier wel terug komen
j.hartman .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben erg lekker gegeten en er werd rekening gehouden met allergenen. Er was ruime keuze voor het AH-restaurantactie-menu. Een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. We komen er zeker nog een keer terug om in een relaxte sfeer een lekker hapje te eten.
Katja V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ik heb hier al meerdere keren gegeten en de kwaliteit van het eten is altijd goed. Ook zijn de eigenaar en het personeel erg vriendelijk.
Cdebruijn D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening, fijne sfeer. We hadden een ah menu met prima keuzes uit lekkere gerechten, ik vond het alleen vreemd dat we het dessert moesten afrekenen, dacht dat dat erbij in zat.....
petpet .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Leuk zo'n sprekende menukaart. Prettige obers. Heerlijke kaasfondue als voorafje. Fijn dat je uit 5 voorgerechten en 5 hoofdgerechten mocht kiezen.
Janke D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten, gemoedelijke en gezellige sfeer. Ze nemen uitgebreid de tijd om je te vertellen uit welke gerechten je kunt kiezen, een aanrader als je in Den Haag wilt eten.
judith V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Het is een combinatie van bruin café en restaurant, maar de nadruk ligt op het laatste. Twee zeer vriendelijke mannen bedienden ons op een bijzonder gezellige joviale manier. De menukaart krijg je niet op papier maar wordt verteld. Wij hebben hier gegeten met de AH actie en konden uit 5 verschillende voorgerechten, hoofdgerechten en toetjes kiezen. Ook was het mogelijk om geen toetje te nemen maar een of andere koffie of thee. Alles smaakte heel erg goed en het was ruim voldoende. Ton wij gingen afrekenen kregen wij ook nog een lekker koud kruidenlikeurtje.
Top was het en voor herhaling vatbaar.
careltuinstra .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We waren bij First Page terecht gekomen via de AH restaurant actie. Het was een heel gezellige avond met voortreffelijk voedsel. We gaan hier zeker nog een keer eten.
Sanjura P.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heerlijk gegeten een voor(kaasfondue) en een hoofdgerecht(tonijn tataki) beide waren erg smakelijk,ruim voldoende,en niet duur.We komen zeker terug in deze mooie zaak,ook door de gezellige sfeer en service.
Diederik L.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Geweldig voedsel, leuke, gezellige service en een leuke ambiance.
Gisteren, oude jaarsavond, via de AH actie wezen eten bij First Page. Het eten was geweldig! Vooraf twijfel of we het wel moesten doen vanwege de relatief hoge prijs voor een drie gangenmenu (€34,50), maar dit was het helemaal waard. Wat een geweldig voedsel en goede service. Als voorafje wat brood, de kruidenboter en de ajoli waren heerlijk. Vervolgens Noorse garnalen in cocktailsaus als voorgerecht. Geweldig. Als hoofdgerecht de Mexicaanse kipschotel. Mijn vrouw komt uit California dus ik weet wat Mexicaans voedsel is. Dat is dit niet, maar in zijn eigen soort geweldig. Kip heerlijk mals, de saus uitstekend. Als nagerecht cheesecake met bessen en hazelnoot sprinkels. Wederom kom het niet beter. Mijn vrouw had de Thaise soep als voorgerecht, de ossehaaspuntjes als hoofdgerecht en de lava cake als nagerecht. Van alle gerechten wat mogen proeven. Net zo goed als mijn eigen gerechten. De Ossehaaspuntjes waren meer rare dan medium rare, maar dat was het enige puntje van aandacht.
KweekelSoest .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Uitstekend gegeten. Leuk concept met sprekende menukaart en zeer vriendelijke bediening. Een plek waar je niet alleen goed kunt eten, maar waar je je direct thuis voelt. Absolute aanrader.
Wendy L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Super lekker gegeten, leuke lokatie. Grappig spaarsysteem. En supervriendelijk personeel. We gaan zeker nog een paar keer terug.
Elisabeth D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Restaurant heeft uitermate gezellige uitstraling. Ook de 'wandelende menukaart' is fijn: er kunnen direct vragen gesteld worden en de uitleg is compleet. Kwaliteit van de gerechten is uitstekend. Enig minpuntje is de wachttijd. We hadden gereserveerd om 17.30 uur en moesten om uiterlijk 19.30 uur weg - in verband met theaterbezoek om 20.00 uur. Bij het opgeven van het voorgerecht hebben we dat doorgegeven en ons werd verzekerd dat voor-, hoofd- en nagerecht makkelijk zouden lukken binnen dat tijdsbestek. Helaas... om 19.25 uur was er nog niet naar onze wensen voor het nagerecht geïnformeerd. We zijn dus zonder nagerecht vertrokken. Dat gaf een nare nasmaak na een verder voortreffelijk etentje.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Super lekker gegeten. Gezellige sfeer. En een pratende menukaart wat ook erg leuk was. Hij bracht het erg leuk. Zeker een aanrader!
Lidewij V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Na een stressvolle dag ben ik bij First Page helemaal tot rust gekomen. De heren waren erg flexibel en vriendelijk. Ben helemaal tot rust gekomen en heb lekker gegeten. Geslaagd etentje, bedankt heren! :D
R.B. C.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Buitengewoon gezellige, persoonlijke ontvangst, menukeuze presentatie en verdere begeleiding van de maaltijd. Ieder van ons, ook mijn zoon van twaalf, ging enthousiast en voldaan weg na een fijn bezoek. De inrichting van het restaurant en de feestverlichting getuigde van een uitstekende smaak, die bijdroeg aan het huiselijke gevoel. Voor herhaling vatbaar.
wilex .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Gezellig eetcafé, prijs-kwaliteitverhouding prima en een ongedwongen sfeer. Verder een heel leuke bediening en complimenten aan de kok.
Maarten F.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Goed eten, grote porties, gezellige sfeer en vriendelijk personeel.

Echt een leuke plek en komen zeker nog een keer terug