Over het restaurant First Page

Eetcafé op restaurantniveau

Bij First Page in Den Haag word je vanaf het moment dat je voeten de drempel over gaan tot aan het laatste hapje van je dessert, volledig in de watten gelegd. Geen papieren menu maar de acht (!!) gangen worden aan tafel aan je verteld. Geniet van lekkere hapjes en deel de lekkerste gangen met je tafelgenoten. Met mooi weer is het zeker een aanrader om op het terras een plekje te zoeken. Geniet ervan!

Meer informatie over restaurant First Page

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Franny S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Absoluut top.
We waren met zes personen, hebben verschillende voor- na-, hoofdgerechten en dessert besteld.
Alles was heel lekker.
Goede en attente bediening,
Een aanrader.
Pieter T.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Komen zeker terug
Sam H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Het eten was heerlijk! Ober had het alleen erg druk in zijn eentje, dus drankjes en bestelling opnemen duurde even.. maar gezellige avond gehad!
loes H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk gegeten in goed gezelschap.

Bediening nieuw!!!!!!! Maar prima.
Dini T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben het goed naar ons zin gehad met genoeg aandacht van het personeel, lekker eten, en voor de ouderen onder ons , lekkere oldies op de achtergrond. We komen graag terug!
Alex K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Erg goed restaurant met lekker keuken en erg vrindelijke personeel. Ze hebben een aantal specialiteiten die erg lekker zijn!

Perfect for een gezellig diner! :)
Gijs E.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Prima restaurant, qua sfeer is het wel een beetje een cafe. Dus misschien meer geschikt om met je vrienden heen te gaan ipv met je date. Eten is erg goed, vriendelijke service. We moeten alleen wat lang wachten (kan een foutje geweest zijn).
Bollie-9 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijk gegeten in wat je een eetcafe+ kan noemen. Achtergrondmuziek waarbij je nog een normaal gesprek kan voeren. Prima! Rode kater op de toog of in de vensterbank. Gezellig! Achter in de zaak bevindt zich een rookruimte. Wie gevoelig is voor rooklucht kan dit toch ruiken.
Myra R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Wij hadden een romantisch tafeltje gereserveerd, en daar werd goed rekening mee gehouden. Bediening was zeer vriendelijk. Het eten was prima. Toch zijn er wat kanttekeningen te maken. Direct bij binnenkomst roken wij sigarettengeur. Dat bleek te komen vanuit een rookruimte in het restaurant, waarvandaan toch rook ontsnapte. Verder was de vloer her en der bezaaid met pinda's en -doppen. Dat maakte een rommelige en slordige indruk. De tafeltjes stonden wel erg dicht op elkaar. Lastig als er mensen met een rolstoel bij zijn.
Katja V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Al meerdere keren hier gegeten en altijd heerlijk!
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Álles deugt hier; anders zou ik in de afgelopen drie jaar niet al 15 keer geweest zijn met vrienden en familie. Dus, tot ziens maar weer!
rob D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Persoonlijke benadering zorgt ervoor dat je je thuisvoelt; heeeeel veel keus met passie aan tafel uitgelegd; we namen allemaal een ander gerecht: verrassende combinaties! Komen terug!
TastyQueen .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Echt een topper in Den Haag. Leuke manier van de menukaart en erg vriendelijke bediening. De inrichting en de sfeer van het restaurant is ook erg leuk, met de verschillende hoekjes.
Ondertussen hier 2 keer geweest en beide keren echt heerlijk gegeten en een leuke avond gehad.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Al diverse keren hier goed gegeten de afgelopen 2 jaar. De 'pratende menu kaart' kan het menu goed verkopen! Echt een aanrader.
Ruben R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij de First Page met z'n vieren. Bediening was uitstekend, vriendelijk en attent. Het eten was fantastisch. De soep, tonijn, makreel en sate ware allemaal lekker gemaakt, vers en goed van smaak. Absolute aanrader om met groep vrienden of familie lekker te eten. De koffie is eveneens van uitstekende kwaliteit. Wij komen terug!
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een rustige en prettige sfeer. De menukaart werd verteld aan tafel en er was genoeg keuze. De bediening was erg prettig en niets was teveel behalve het eten haha. na het voorgerecht en hoofdgerecht was er amper plek voor het toetje.
Corien D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Voor een tweede keer hier gegeten en het was weer heerlijk, voorgerecht, hoofdgerecht en toetje, prima door de kok klaargemaakt en heel mooi geserveerd en gezellige bediening, attent zijn ze allemaal daar.
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een relaxte sfeer. Fijne bediening. Verrassend dat er geen menu kaart was, dit werd nl verteld aan tafel. 5 keuzes zowel in voor als hoofdgerecht. Klonken allemaal heerlijk en smaakten prima.
gafolting01 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gisteravond hier gegeten met vrienden op basis van AH actie. Vooraf Thaise kippensoep. Heerlijk zacht van smaak en pittig. Als hoofdgerecht Mexicaanse kipschotel. Erg leuk opgediend en heel erg lekker en cheesecake als dessert. Zeer gezellige plek om te eten, vriendelijke bediening en fantastisch eten. Echt een aanrader. Wij komen zeker terug!
reneepovel .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Leuk eetcafé. We kwamen met de AH actie en daar was een goede keuze voor. Een aantal voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten.