Over het restaurant First Page

Eetcafé op restaurantniveau

Bij First Page in Den Haag word je vanaf het moment dat je voeten de drempel over gaan tot aan het laatste hapje van je dessert, volledig in de watten gelegd. Geen papieren menu maar de acht (!!) gangen worden aan tafel aan je verteld. Geniet van lekkere hapjes en deel de lekkerste gangen met je tafelgenoten. Met mooi weer is het zeker een aanrader om op het terras een plekje te zoeken. Geniet ervan!

Meer informatie over restaurant First Page

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

9,1
9,2

Jouw recensie over het restaurant First Page

ROOS C.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Heerlijk gegeten. We gingen naar het theater, moesten dus op tijd weg. Daar werd goed rekening meegehouden. Een aanrader om terug te komen.. De gerechten waren lekker en het zag er goed uit.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Gezellige sfeer, heerlijk eten, gastvrije bediening, en heel redelijke prijzen. Iets buiten het centrum maar meer dan de moeite waard om naar toe te gaan. Geen vaste menukaart maar ze komen aan tafel vertellen wat je allemaal kunt eten.
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Nieuwe eigenaren sinds 3 jaar maar de herinneringen aan mijn eerste keer (1994) kwamen terug. Was jaren niet meer geweest maar ben weer verkocht. Aanrader: tonijn tataki,.ook op te plussen als hoofdgerecht!!
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
First Page heeft een geweldig restaurant, zeer aardige en persoonlijke service, maaltijden van hoge kwaliteit en diversiteit, en een rustige, verwelkomende sfeer. Het restaurant verdient het om populairder te zijn, maar dan heb ik geen last-minute plan meer op feestdagen!
Hein O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Eten erg lekker, bediening ook goed, alleen iets te popiejopie. Wij zouden liever een menukaart hebben, alhoewel zo'n verhaal aan tafel wel grappig is.
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Ik vond het leuk dat de serveerster aan tafel het menu kwam vertellen. We hadden een knus hoekje. Het is een gezellige bistro-achtingen sfeer waarbij je niet te dicht op de andere gasten zit. Ze serveren ruime, lekkere porties. Het wachten duurde wel een beetje kang maar we hadden ook alle tijd dus dat vonden we niet zo erg. We komen zeker nog een keer terug!
loes H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Heerlijk gegeten gezellige bediening echt een avond uit.

Top ga snel weer
symeso M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
We kwamen erg nat binnen door de stortbui die ons net overviel. Het welkom was warm en hartelijk, we werden meteen luidkeels welkom geheten, naar ons tafeltje gebracht en kregen een (zoals vooraf per mail gevraagd) glaasje feestelijke bubbels (puberzoon uiteraard non-alcoholisch). Er werd ons gevraagd hoe lang wij wilden wachten tussen de gangen en tussendoor werden steeds leuke anekdotes vertelt als er iemand aan tafel kwam. Hoewel we wijn per glas namen kregen we toch even te proeven voordat de glazen gul werden ingeschonken.
Het eten was prima, de hoeveelheden goed, het eten werd lekker op temperatuur geserveerd.
De hartelijke medewerkers het prima no-nonsense eten en de sfeer maken dat we zeker terug zullen komen.
Heren, bedankt voor een heel fijne avond.
Nicky V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Een eetcafé met een prima bediening en prima gerechten.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Zelfs de 'vaste' gerechten op de pratende(!) menukaart van First Page (:hun klassiekers) smaken (nog) steeds héél goed. Vanavond nam ik de gegratineerde champignons vooraf en daarna de TOP-hamburger: beide waren, zijn en blijven nog steeds kwaliteit !! Net als hun wijnen....
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Een gouden formule: álles blijkt hier in balans; daarom kom hier graag (terug)!
Stanley P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellig, ongedwongen en lekker goed eten tegen een betaalbare prijs.
Anthony V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
prima eten voor een prima prijs
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De bediening was wel verzorgd, maar wat traag. Eten was goed voor een zeer schappelijke prijs.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ik ga in herhaling vallen: gisterenavond nam ik weer eens een nieuwe tafelgenoot mee naar First Page. En ook zij was dolenthousiast over alles: sfeer, entourage, service, kwaliteit en uiteraard(!) het eten.
't Kan ook bijna niet anders hier :-)
Leo F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Dit restaurant heeft een gezellige "bistro sfeer". Het eten was heel goed. Leuk voor een avondje uit met je partner of met je vrienden. Dit is Voor herhaling vatbaar.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten, gastvrije bediening, altijd lekker eten, ga het zelf ervaren!
Heerlijke salade van eenden borst vooraf en ossenhaaspuntjes waren heerlijk ( mocht iets warmer geserveerd worden maar dat is enige puntje)
Ga zo door in dit fijne eetcafé/restaurant
Rosanne K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de AH actie bij First Plage. Het is een knus café met een geode sfeer. De bediening was zeer vriendelijk en het eten was heerlijk!!
Léonne Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prettige nonchalante bediening .
Menu kaart voor ieder wat wils.
Niet verrassend maar voor gezin met pubers prima.
Ambiance wat donker maar dat is het concept.
Leuk voor een keer.
Gerrit P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zeer gezellige gelegenheid en wederom genoten. De bediening zeer correct en gewoon en vooral hoe men de menu's verteld.
We komen zeker weer terug.