Over het restaurant First Page

Bij First Page krijg je restaurantwaardig eten in een gezellige, Haagse omgeving. Er is voor ieder wat wils; van een mooi stuk vlees tot een mini-kaasfondue. First Page werkt met seizoensproducten en de kelner zal vol enthousiasme vertellen wat er vandaag op het menu staat. Ook heeft First Page een een ruim assortiment aan wijnen per fles en glas. Alleen een biertje komen drinken kan natuurlijk ook!

Meer informatie over restaurant First Page

• : Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 16:00 - 02:00 (diner tot 22:00)

9,1
9,2

Jouw recensie over het restaurant First Page

Elles J.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk gegeten in de relaxte sfeer als altijd
Had wel het idee dat de prijzen iets waren gestegen maar mss alleen van de drank :-)
bianca V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Gezellig en prima gegeten!
Remy W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
was weer top!
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. De sfeer was gezellig en ongedwongen. Echt de moeite waard.
Biancpet P.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
mooie ruime zaak met veel mogelijkheden, lekker eten voor een goede prijs, voor de zoveelste keer gegeten en gewoon weer goed. ..chapo
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Gezellig eetcafé met vriendelijke mensen. Eet is goed , de wijn is goed en de zijruimte waar wij altijd zitten is sfeervol !! Zeker een aanrader !
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Eten is (nog steeds) goed bij First Page. Eenvoudige maar goed bereidde gerechten. Helaas was één bestelling niet goed doorgekomen. Op de vraag wat ermee ging gebeuren was men niet duidelijk. Daarom hebben we besloten deze onder het gezelschap te delen onder het motto “weggooien is zonde”. Helaas werd dit gerecht toch doorberekend. Sfeer is prima bij First Page.
Ellen G.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk ontspannen gegeten. Toch knap al die gerechten te kunnen onthouden.
ROOS C.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Heerlijk gegeten. We gingen naar het theater, moesten dus op tijd weg. Daar werd goed rekening meegehouden. Een aanrader om terug te komen.. De gerechten waren lekker en het zag er goed uit.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Gezellige sfeer, heerlijk eten, gastvrije bediening, en heel redelijke prijzen. Iets buiten het centrum maar meer dan de moeite waard om naar toe te gaan. Geen vaste menukaart maar ze komen aan tafel vertellen wat je allemaal kunt eten.
Youri .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Een erg gezellig eetcafe, met net even wat beter en specialer gerechten dan het gemiddelde eetcafe.
De kaart word pratend verteld, wat ook leuk en bijzonder is!
Je krijgt ook elke keer een muntje, waardoor je kan sparen voor een etentje.
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Nieuwe eigenaren sinds 3 jaar maar de herinneringen aan mijn eerste keer (1994) kwamen terug. Was jaren niet meer geweest maar ben weer verkocht. Aanrader: tonijn tataki,.ook op te plussen als hoofdgerecht!!
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
First Page heeft een geweldig restaurant, zeer aardige en persoonlijke service, maaltijden van hoge kwaliteit en diversiteit, en een rustige, verwelkomende sfeer. Het restaurant verdient het om populairder te zijn, maar dan heb ik geen last-minute plan meer op feestdagen!
Hein O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Eten erg lekker, bediening ook goed, alleen iets te popiejopie. Wij zouden liever een menukaart hebben, alhoewel zo'n verhaal aan tafel wel grappig is.
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Ik vond het leuk dat de serveerster aan tafel het menu kwam vertellen. We hadden een knus hoekje. Het is een gezellige bistro-achtingen sfeer waarbij je niet te dicht op de andere gasten zit. Ze serveren ruime, lekkere porties. Het wachten duurde wel een beetje kang maar we hadden ook alle tijd dus dat vonden we niet zo erg. We komen zeker nog een keer terug!
loes H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Heerlijk gegeten gezellige bediening echt een avond uit.

Top ga snel weer
Sylvia M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
We kwamen erg nat binnen door de stortbui die ons net overviel. Het welkom was warm en hartelijk, we werden meteen luidkeels welkom geheten, naar ons tafeltje gebracht en kregen een (zoals vooraf per mail gevraagd) glaasje feestelijke bubbels (puberzoon uiteraard non-alcoholisch). Er werd ons gevraagd hoe lang wij wilden wachten tussen de gangen en tussendoor werden steeds leuke anekdotes vertelt als er iemand aan tafel kwam. Hoewel we wijn per glas namen kregen we toch even te proeven voordat de glazen gul werden ingeschonken.
Het eten was prima, de hoeveelheden goed, het eten werd lekker op temperatuur geserveerd.
De hartelijke medewerkers het prima no-nonsense eten en de sfeer maken dat we zeker terug zullen komen.
Heren, bedankt voor een heel fijne avond.
Nicky V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Een eetcafé met een prima bediening en prima gerechten.
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Zelfs de 'vaste' gerechten op de pratende(!) menukaart van First Page (:hun klassiekers) smaken (nog) steeds héél goed. Vanavond nam ik de gegratineerde champignons vooraf en daarna de TOP-hamburger: beide waren, zijn en blijven nog steeds kwaliteit !! Net als hun wijnen....
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Een gouden formule: álles blijkt hier in balans; daarom kom hier graag (terug)!