Over het restaurant First Page

Eetcafé op restaurantniveau

Bij First Page in Den Haag word je vanaf het moment dat je voeten de drempel over gaan tot aan het laatste hapje van je dessert, volledig in de watten gelegd. Geen papieren menu maar de acht (!!) gangen worden aan tafel aan je verteld. Geniet van lekkere hapjes en deel de lekkerste gangen met je tafelgenoten. Met mooi weer is het zeker een aanrader om op het terras een plekje te zoeken. Geniet ervan!

Meer informatie over restaurant First Page

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

W. K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie, bijzonder en leuk is dat de bediening aan tafel komt zitten om het menu door te nemen aangezien er geen 'papieren' kaart is.
First page is een echte aanrader en hier gaan we zéker nog een keer terug als we in de buurt zijn.
fredschmale .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Verrassend goed eten. Leuk opgemaakt, uitstekend bereid. Zowel de kabeljauw met saffraansaus als de ossenhaaspuntjes met pittige ketjapsaus waren verrukkelijk. We hadden een prima etentje met ook nog heerlijke wijn.
martin B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We hebben dit restaurant in het kader van de AH Restaurantactie bezocht. We kozen het restaurant op basis van de recensies. We hadden op grond daarvan wat meer raffinement verwacht bij de presentatie van de gerechten. De gerechten waren soms te groot en zagen er niet aantrekkelijk uit. De keuken zag er rommelig uit. De inrichting was aan de donkere kant, bistro-achtig. Aan de positieve kant: de bediening was persoonlijk en vriendelijk en bood voldoende keuze.
EB V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Wat een gezellige sfeer en superlekker eten! We hebben een hele leuke avond gehad. Met zes personen een voor, hoofd en nagerecht en niemand had aanmerkingen, dat zegt genoeg.
Jasper T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Gezellige buurt, leuke uitstraling, goed eten. Erg vriendelijke bediening, kaart wordt uitgebreid persoonlijk toegelicht. Ga er zeker nog eens terug!
ronneke .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Gisteren, 7-7 met 7 oud-collega's (geen typefout) hier gegeten. Eerst buiten genoten van een lekker drankje en vers gebakken breekbrood met de bekende smeersels. Erg lekker. Vervolgens binnen In het kader van de AH restaurantactie gebruik gemaakt van het speciale menu. Daar is niks mis mee. Ik heb gesmuld. De Oosterse kipsalade, de ossehaaspuntjes in ketjapsaus. De kabeljouw bij mijn overbuurman zag er trouwens ook voortreffelijk uit. Ik ben hier al eerder geweest dus ben op de hoogte van het gesproken menu. Het blijft een aparte, unieke ervaring. De sfeer is ongedwongen. lekker rustig muziekje op de achtergrond. Kortom, perfecte avond gehad!
anke-sander.dewolff .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Er is voldoende keuze en vooral de ossenhaas puntjes in ketjap is heerlijk, luister goed wat er in Elk gerecht zit en maak je keus
Lodewijk D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Het personeel komt bij je aan de tafel zitten en legt op een open manier uit wat het menu te bieden heeft.
Ook daartussen de mogelijkheid tot vragen en opmerkingen.
Eten was ook top. Men neemt echt de tijd voor je en een vriendelijke bediening. Echt een aanrader, ook met een groep.
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Jawel, eergisteren was ik hier ook al; en vanavond heb ik opnieuw genoten van álles: met kaas gegratineerde champignons vooraf, kabeljauw met mosselen, gewokte groenten en een aardappeltaartje als hoofdgerecht, en een dame blanche als nagerecht. Dit alles in balans met een zalige (betaalbare!) Pinoto Grigio, en hele lieve, warme, attente bediening.
Ik kom weer terug :-)
geurt-jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Super leuk café/restaurant. Leuke bediening en heel lekker eten.
Als ik weer in Den Haag moet zijn is het het omrijden zeer zeker waard.
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Ach, ik kom hier nu al zo regelmatig: dat zegt genoeg over wat mijn mening is betreffende dit (h)eerlijke etablissement... toch?!
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Leuk concept van wisselend menu dat door de medewerker aan tafel wordt verteld en toegelicht. Dit maakt het toch stukje persoonlijker. Mexicaanse kip als hoofdgerecht een echte aanrader. Ongedwongen sfeer waarin wij ons echt welkom voelden.
Één minpuntje. Wij hebben gebruik gemaakt van de Albert Heijn actie, waarbij achteraf pas bleek dat de desserts apart in rekening werden gebracht. Dit was vooraf bij het reserveren niet duidelijk, wij dachten een 3-gangen diner geboekt te hebben.
Goedemiddag Mevrouw Smeeman. Hartelijk dank voor uw mooie recensie over de First Page. Ik ben blij dat u dat gedaan heeft want zo kom ik erachter dat wij een fout hebben gemaakt. De dessert horen gewoon in het menu en die hoeft u niet apart te betalen. Kennelijk heeft de bediening de dessert per ongeluk in het verkeerde menu op de kassa aangeslagen. Excuses hiervoor en ik neem contact met u op om dit te herstellen.

Hopelijk tot snel!
Marcel Nijmeijer
First Page
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Op basis van postcode (dagje Omniversum en Madurodam) en i.c.m. de AH restaurantactie hier terechtgekomen, en meteen positief verrast door de vriendelijke en informele sfeer en inrichting. Prima gerechten (gebakken champignons als voorgerecht, de Mexicaanse kipschotel voor mezelf en mijn vriend had kabeljauw als hoofdgerecht en als nagerecht dame blanche en sorbetijs). Ook de bediening was vlot en vriendelijk. Als ik weer in de buurt ben, staat deze zeker op mijn lijstje.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Goede persoonlijk ontvangst.Aan het gesproken menu wordt aandacht besteed. Porties aan de grote kant. Suggestie om vooraf keuze te maken tussen grote en kleine voorgerechten.
Birgitta S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Ik vind de bediening heel prettig. Eten heerlijk! En keuze overzichtelijk!
Groetjes, Birgitta
................................
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Nog net zo lekker gegeten als 15 jaar geleden. Super. Nog steeds een sprekende menu kaart en verrassende gerechten. Leuke tent.
MayaI .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
prima eten, heerlijk buiten gezeten. We waren er met de AH restaurantbon,geen verborgen foefjes, alles heel transparant. prima! Zonder de bon komen we weer!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We hebben weer helemaal leuk, gezellig en lekker gegeten bij First Page. Alles klopt hier: De lokatie, het publiek, de ontvangst, de sfeer, de muziek en de gerechten. En de bediening krijgt een eervolle vermelding!
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Wat een heerlijke realaxe horeca gelegenheid.De eigenaar komt aan de tafel het menu bespreken op een manier dat je alle 8 voor en hoofdgerechten wil proberen.Zo trots verteld hij erover.En terecht!!!!wij waren er via Albert Heijn acctie maar daar merk je niets van alles is even lekker en in goede porties.Wij komen zeker terug.Bedankt voor deze gezellige avond.Groetjes Cees en Brenda
Margriet W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Een verrassende ervaring. Geweldig eten, ruime hoeveelheid. Goede prijs/kwaliteit verhouding. En vakkundig personeel. Je voelt je echt een welkome gast!!! Een aanrader. Jammer dat we niet dichter in de buurt ervan wonen.