Over het restaurant First Page

Eetcafé op restaurantniveau

Bij First Page in Den Haag word je vanaf het moment dat je voeten de drempel over gaan tot aan het laatste hapje van je dessert, volledig in de watten gelegd. Geen papieren menu maar de acht (!!) gangen worden aan tafel aan je verteld. Geniet van lekkere hapjes en deel de lekkerste gangen met je tafelgenoten. Met mooi weer is het zeker een aanrader om op het terras een plekje te zoeken. Geniet ervan!

Meer informatie over restaurant First Page

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Monique B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Al diverse keren hier goed gegeten de afgelopen 2 jaar. De 'pratende menu kaart' kan het menu goed verkopen! Echt een aanrader.
Ruben R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij de First Page met z'n vieren. Bediening was uitstekend, vriendelijk en attent. Het eten was fantastisch. De soep, tonijn, makreel en sate ware allemaal lekker gemaakt, vers en goed van smaak. Absolute aanrader om met groep vrienden of familie lekker te eten. De koffie is eveneens van uitstekende kwaliteit. Wij komen terug!
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een rustige en prettige sfeer. De menukaart werd verteld aan tafel en er was genoeg keuze. De bediening was erg prettig en niets was teveel behalve het eten haha. na het voorgerecht en hoofdgerecht was er amper plek voor het toetje.
Corien D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Voor een tweede keer hier gegeten en het was weer heerlijk, voorgerecht, hoofdgerecht en toetje, prima door de kok klaargemaakt en heel mooi geserveerd en gezellige bediening, attent zijn ze allemaal daar.
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een relaxte sfeer. Fijne bediening. Verrassend dat er geen menu kaart was, dit werd nl verteld aan tafel. 5 keuzes zowel in voor als hoofdgerecht. Klonken allemaal heerlijk en smaakten prima.
gafolting01 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gisteravond hier gegeten met vrienden op basis van AH actie. Vooraf Thaise kippensoep. Heerlijk zacht van smaak en pittig. Als hoofdgerecht Mexicaanse kipschotel. Erg leuk opgediend en heel erg lekker en cheesecake als dessert. Zeer gezellige plek om te eten, vriendelijke bediening en fantastisch eten. Echt een aanrader. Wij komen zeker terug!
reneepovel .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Leuk eetcafé. We kwamen met de AH actie en daar was een goede keuze voor. Een aantal voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten.
spruit-sein .
AH kortingsmenu prima.
Keuze uit 5 voor- en hoofdgerechten hetgeen iets minder is dan de gehele kaart.
Had wel het gevoel in een apart gedeelte te zitten wat minder gezellig was.
Denise W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Via de ah actie terecht gekomen en beviel ons prima. Het personeel is erg vriendelijk en geven je gelijk een goed gevoel. Het interieur is lekker donker en heeft de sfeer van een gezellig (eet) café, zoals een kroeg hoort te zijn. Ook vind ik de belichting fijn, niet te veel licht en sfeer met kaarsjes, dus fijn om een tijdje in te vertoeven. Het eten was lekker en ook heel veel, we gingen rollend de deur uit, we komen hier zeker terug.
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Gezellige, ongedwongen sfeer. Eetcafé in rustige buurt. Voldoende parkeergelegenheid, wel betaald. Eten heerlijk. Porties ruim voldoende. Een aanrader!
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
What you see is what you get. Prima eetcafe en dito prijs-kwaliteit verhouding. We hadden via de AH-restaurantactie een driegangenmenu genomen en de garnalencoacktail als vooraf en de ossenhaas als hoofd was prima. Het was erg koud buiten en die kou kwam ook door het raam heen. Ik ga er waarschijnlijk niet vaker heen want als ik echt lekker wil eten betaal ik liever iets meer en voor tussendoor ergens een daghap vind ik de prijs weer net te hoog hier. Bediening is top.
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Zoals vanouds, weer uitstekend. Leuk personeel. Heerlijk eten en een kok die onverstoord de lekkerste dingen klaarmaakt. Petje af!
Nancy S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gezellige knusse plek. leuke aardige bediening. Je krijgt geen kaart maar de kok komt aan je tafel vertellen wat hij die dag maakt. Dat vonden we erg leuk. We willen hier wel terug komen
j.hartman .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben erg lekker gegeten en er werd rekening gehouden met allergenen. Er was ruime keuze voor het AH-restaurantactie-menu. Een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. We komen er zeker nog een keer terug om in een relaxte sfeer een lekker hapje te eten.
Katja V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ik heb hier al meerdere keren gegeten en de kwaliteit van het eten is altijd goed. Ook zijn de eigenaar en het personeel erg vriendelijk.
Cdebruijn D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening, fijne sfeer. We hadden een ah menu met prima keuzes uit lekkere gerechten, ik vond het alleen vreemd dat we het dessert moesten afrekenen, dacht dat dat erbij in zat.....
petpet .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Leuk zo'n sprekende menukaart. Prettige obers. Heerlijke kaasfondue als voorafje. Fijn dat je uit 5 voorgerechten en 5 hoofdgerechten mocht kiezen.
Janke D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten, gemoedelijke en gezellige sfeer. Ze nemen uitgebreid de tijd om je te vertellen uit welke gerechten je kunt kiezen, een aanrader als je in Den Haag wilt eten.
judith V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Het is een combinatie van bruin café en restaurant, maar de nadruk ligt op het laatste. Twee zeer vriendelijke mannen bedienden ons op een bijzonder gezellige joviale manier. De menukaart krijg je niet op papier maar wordt verteld. Wij hebben hier gegeten met de AH actie en konden uit 5 verschillende voorgerechten, hoofdgerechten en toetjes kiezen. Ook was het mogelijk om geen toetje te nemen maar een of andere koffie of thee. Alles smaakte heel erg goed en het was ruim voldoende. Ton wij gingen afrekenen kregen wij ook nog een lekker koud kruidenlikeurtje.
Top was het en voor herhaling vatbaar.
careltuinstra .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We waren bij First Page terecht gekomen via de AH restaurant actie. Het was een heel gezellige avond met voortreffelijk voedsel. We gaan hier zeker nog een keer eten.