Over het restaurant First Page

Eetcafé op restaurantniveau

Bij First Page in Den Haag word je vanaf het moment dat je voeten de drempel over gaan tot aan het laatste hapje van je dessert, volledig in de watten gelegd. Geen papieren menu maar de acht (!!) gangen worden aan tafel aan je verteld. Geniet van lekkere hapjes en deel de lekkerste gangen met je tafelgenoten. Met mooi weer is het zeker een aanrader om op het terras een plekje te zoeken. Geniet ervan!

Meer informatie over restaurant First Page

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

9,1

Jouw recensie over het restaurant First Page

Stanley P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellig, ongedwongen en lekker goed eten tegen een betaalbare prijs.
Anthony V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
prima eten voor een prima prijs
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De bediening was wel verzorgd, maar wat traag. Eten was goed voor een zeer schappelijke prijs.
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ik ga in herhaling vallen: gisterenavond nam ik weer eens een nieuwe tafelgenoot mee naar First Page. En ook zij was dolenthousiast over alles: sfeer, entourage, service, kwaliteit en uiteraard(!) het eten.
't Kan ook bijna niet anders hier :-)
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten, gastvrije bediening, altijd lekker eten, ga het zelf ervaren!
Heerlijke salade van eenden borst vooraf en ossenhaaspuntjes waren heerlijk ( mocht iets warmer geserveerd worden maar dat is enige puntje)
Ga zo door in dit fijne eetcafé/restaurant
Leo F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Dit restaurant heeft een gezellige "bistro sfeer". Het eten was heel goed. Leuk voor een avondje uit met je partner of met je vrienden. Dit is Voor herhaling vatbaar.
Rosanne K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de AH actie bij First Plage. Het is een knus café met een geode sfeer. De bediening was zeer vriendelijk en het eten was heerlijk!!
Léonne Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prettige nonchalante bediening .
Menu kaart voor ieder wat wils.
Niet verrassend maar voor gezin met pubers prima.
Ambiance wat donker maar dat is het concept.
Leuk voor een keer.
Jan Peter V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Werkelijk heerlijk gegeten met AH-actie voor een zeer redelijke prijs en zeer attente bediening. Ik kom zeker terug (met of zonder AH-actie :-)!
Gerrit P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zeer gezellige gelegenheid en wederom genoten. De bediening zeer correct en gewoon en vooral hoe men de menu's verteld.
We komen zeker weer terug.
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten met familie. Attente bediening. Wel wat frisjes bij het raam en vlakbij de deur. Wachttijd had wat beter gekund.
marianne B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Ik was hier met mijn dochter van 16 , even wat Q tijd met haar, we waren er met de AH actie.
Toen we binnen kwamen was er een hele aardige ober en mochten we gaan zitten waar we wilden, nadat hij de drankjes opnam kwam hij aan je tafel uit leggen waar het menu uit bestond ( erg leuk )
Daarna heerlijk gegeten !!
Echt een aanrader en we komen nog zeker een keer terug.
Alie V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
eten was heerlijk, bediening was erg vriendelijk en uitleg over de menu's ipv menu kaart hebben wij ook als erg leuk ervaren
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Afgelopen zaterdag voor de 4e keer geweest met de meidenclub (9 stuks), en we zijn weer helemaal in de watten gelegd!! We druppelden tussen 19:00 en 19:30 binnen en alle tafels waren bezet, behalve 1 - de beste - en die stond klaar voor ons. Een avond in deze zaak is een feestje in alle opzichten!
Alie V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
werden heel vriendelijk ontvangen. wat ook heel erg leuk was je kreeg geen menukaart maar personeel kwam vertellen en uitleg geven over de menu's.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Met 16 man in aparte zaal gegeten na een geanimeerde borrel aan de bar. Iedereen zeer te spreken over de wijnen, het eten en de bediening. Ikzelf had voor de champignons a la escargot, ossenhaastpuntjes in ketjap en een prima Irish coffee als afsluiter. Het eten werd op tijd opgediend, niemand hoefde lang te wachten. Overigens zat de hele tent vol. Een aanrader dus, ook voor grote groepen.
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gezellige plaats om te eten. Personeel is erg gemotiveerd. Zijn er nu al een aantal keren geweest en komen zeker terug. Voor een oude tante was het alleen jammer dat er geen menukaart was. Alles wordt aan tafel verteld. Moeilijk te onthouden.Het is ook geen enkel probleem als het herhaald moet worden.
mirjam N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lekker gegeten! En vriendelijke, hulpvaardige bediening
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Met de AH actie hier gegeten. Heerlijke ongedwongen sfeer. De gerechten waren smaakvol en leuk opgediend. We hadden allen andere gerechten en iedereen genoot van zijn keuze.
Mirjam G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gezellig restaurant en bediening, lekker informeel maar niet te. Het restaurant bestond uit een deel bar en een zit deel/ restaurant. Wij hebben het restaurant gedeelte als prettig ervaren.