Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Mexicaanse kopschotel
      Saté van kippendij
      First Page Burger
      Ossenhaaspuntjes in ketjapsaus
      Vispotje met kabeljauw, zalm en gamba's
  • Nagerecht
    • Dame Blanche
      Cheesecake New York style
      Moulleux
      Crême Brulée

Over het restaurant First Page

Bij First Page krijg je restaurantwaardig eten in een gezellige, Haagse omgeving. Er is voor ieder wat wils; van een mooi stuk vlees tot een mini-kaasfondue. First Page werkt met seizoensproducten en de kelner zal vol enthousiasme vertellen wat er vandaag op het menu staat. Ook heeft First Page een een ruim assortiment aan wijnen per fles en glas. Alleen een biertje komen drinken kan natuurlijk ook!

Meer informatie over restaurant First Page

• : Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 16:00 - 02:00 (diner tot 22:00)

Uitmuntend
9,1
9,2

Jouw recensie over het restaurant First Page

Gijs O.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
prima eten in een leuk eet café. aardig personeel.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Weer heerlijk en gezellig gegeten, komen zeker weer terug...
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
De gerechten die wij gekozen hebben waren van zeer goede kwaliteit. Wij waren ook heel gecharmeerd van de 60-70-80-erjaren muziek op de achtergrond.
Madelon D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Wat een verrassing! Heerlijk gegeten en vriendelijke, persoonlijke bediening. Binnen is t wat donker maar wel warm ingericht. Leuk ook dat ze een huis-kat hebben :-) Zeker een aanrader voor een betaalbare en gevarieerde maaltijd!
Claire S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Goede ambiance, heerlijke gerechten, goede en kundige service van Niels. Kortom een goede match. Voor herhaling vatbaar.
Bergmanr B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Vriendelijke bediening, grote keuze welke aan je wordt voorgelezen en ze kunnen heerlijk koken. Vooral het vispotje is excellent!!
Kathleen D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heel lekker gegeten uit een overzichtelijk maar zeer gevarieerde kaart, gezellige sfeer met zeer vriendelijk en gemoedelijk personeel. we komen zeker vaker terug!!
Henk A.
We konden buiten eten.
Bediening was charmant en attent.
Kwaliteit eten op niveau.
Een aanrader en wij komen zeker terug.
Maryse K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Vooraf was heerlijk (carpaccio v eendenborst) hoofd: wat taaie ossenhaas en peultjes met enorme draden en niet afgehaald, cheesecake was heerlijk
K.arlien K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Met 2 vriendinnen hier gegeten met de AH restaurantactie. Ruime keuze. Heerlijk gegeten. Vlotte bediening. Mooi plekje aan het raam, waar we urenlang konden kletsen. Aanrader!
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Geweldige plek om lekker te eten ! Zeker voor herhaling vatbaar ;)
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
We waren rond de 75 euro kwijt voor 2 personen waarvan er een menu gratis was vanwege de AH-actie. De drankjes waren vrij prijzig. B.v. de rosé 5 zoveel per glas. En voor het brood en de smeerseltjes vooraf werd ook aardig wat gerekend. Volgens mij doet de horeca dat wel vaker bij een AH-actie. Ter compensatie denk ik. Maar de keuken was prima. De soep lag qua kwaliteit boven die van een gemiddeld eetcafé. Ook het toetje stak er boven uit. Gezellige sfeer en bediening dus wel voor herhaling vatbaar.
Joke P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het eten was heerlijk, de sfeer goed maar doordat er een werkneemster plots ziek werd...moesten we wat langer wachten hier en daar. Dat kan altijd gebeuren....
Lodewijk D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Sfeervolle eetgelegenheid en open sfeer. En het eten is prima
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Erg gezellig eetcafe. Eten was goed. Wij komen hier zeker vaker.
bezoekerJ .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Buitengewoon attente gastheer. Je voelt je echt ontvangen. Kleine wijziging in de gerechten gaf geen enkel probleem. We komen zeker terug, maar zullen dan een tafel kiezen die niet zo op de tocht staat. Dat vonden we het enige minpuntje: wind in de zaak.
hjmarges M.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Bediening zeer persoonlijk. Komen rustig bij de tafel aanschuiven om vervolgens duidelijk uit te leggen hoe de kaart eruit ziet. Komt zeer positief over. Eten was ook prima verzorgd. Parkeren is daar betaald parkeren. Dat viel nog mee voor 4 uurtjes €5.00.
Fatima T.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
warm en vriendelijk ontvangst. Het is een eetcafé met een warme uitstraling. Het deed me denken aan een vroegere strandtent waar we veel kwamen. Zowel de keuken als de bediening. Relaxed. Familiaire uitstraling. Goed om te weten en niet negatief bedoeld: ga casual gekleed niet al te netjes.
Addy W.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
De ontvangst was hartelijk en het eten was goed klaar gemaakt en heel smakelijk. We gaan er gauw nog eens heen.
Elles J.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk gegeten in de relaxte sfeer als altijd
Had wel het idee dat de prijzen iets waren gestegen maar mss alleen van de drank :-)