First Floor Restaurant

Markt 35 5611 EC Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant First Floor Restaurant

Culinaire etage hoger!

Zoals de naam doet vermoeden is dit restaurant gevestigd op de eerste verdieping aan het marktplein in Eindhoven. Hier kun je genieten van het uitzicht over de markt onder het genot van een bijzondere maaltijd met een bijpassend wijntje, in een sfeervolle ambiance, maar ook voor een bedrijfsborrel ben je hier aan het goede adres! Lekker eten op een nog betere locatie, geniet!

Meer informatie over restaurant First Floor Restaurant

Dinsdag t/m Donderdag 16:30 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 16:30 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant First Floor Restaurant

Rene K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
De moussaka was heerlijk, niet zout, niet vet, met veel smaak, heel authentiek. Frisse salade erbij met smakelijke dressing. Portie was groot genoeg, maar iets extra’s zoals een beetje rijst of gebakken aardappeltjes had ik ook op gekund. Bediening is heel vriendelijk en alert, de dames bedienen geruisloos. Prettige ambiance en fijne muziek. Volgende keer ga ik er weer eten ????
Noortje G.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
We waren er erg vroeg en moesten ook op een bepaald tijdstip weer weg. Ze zorgden ervoor dat wij rustig konden eten maar ook optijd klaar waren om weg te gaan. Ze waren super behulpzaam en het eten was heerlijk. Het 3-gangen verrassingsmenu is zeker aan te raden!
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Het was geweldig. Heerlijk gegeten en een top bediening. Absoluut een aanrader
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Wij bezoeken First Floor vrij regelmatig en tot ons verdriet was de kwaliteit van het eten er niet beter op geworden. De soep van de dag (bloemkool soep) was lekker, maar kaal, zonder de gebruikelijke toevoegingen, en datzelfde gold voor de beide hoofdgerechten die we kozen (kip en sukade). Dat zijn weliswaar niet de duurste, maar bij First Floor zijn we beter gewend. Over enige tijd komen we nog een keer, maar als het dan niet beter is dan verdwijnt First Floor van ons lijstje.
Casper D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Na een dagje uit in Eindhoven zijn we vorig jaar per ongeluk hier beland. Heerlijk gegeten en dit jaar konden we na weet een dagje staf niet anders dan hier weer gaan eten. En ze sywlfen weer niet teleur! Top eten en interieur voor een prijs die je bij deze kwaliteit niet verwacht. Aanrader! Tot volgend jaar, ik kan nu al niet wachten.
tanja K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Top!
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Prijs/kwaliteit uitstekend. Jammer dat dit restaurant niet meer aanloop heeft. Op het balkon zit je gezellig op de markt uit te kijken en binnen is het gezellig trendy. Echt een aanrader voor iedereen!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Mijn partner en ik hebben prima gegeten bij First Floor. De bisque van zeevruchten die we allebei namen was heerlijk. Als hoofdgerecht hadden we verschillende keuzes gemaakt, eenmaal buikspek en eenmaal de halve haan; het buikspek was als verwacht wat verfijnder maar allebei voldeden aan de verwachtingen. Geen grote uitschieters deze keer, maar meer dan prima gegeten.
Peters R.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Prima om vóór een concert of theater voorstelling een hapje te eten. Keuken en bediening houden zich aan de afgesproken tijden.
Nick R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijke avond gehad, lekker rustig gedineerd, ambiance was goed, service was goed, eten was goed op smaak, voorgerecht salade parmaham ,was erg lekker, tussengerecht tataki van tonijn met 5-spice was lekker maar miste de 5-spice ,hoofdgerecht van eend was iets te gaar, tiramisu was ook lekker.
Wijn was een chardonnay van bishops leap , erg mooi!
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prime no noncense restaurant. Leuke bediening en fijne kaart. Goede kok.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten met mijn zoon en zijn gezin. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar. Ria
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Budgetvriendelijk restaurant. Correcte bediening. Interieur is netjes, maar mist wat cohesie. Het verrassingsmenu gekozen. Simpele gerechten, die niet echt in het oog sprongen qua presentatie of smaak. Zeer gemiddelde maaltijd voor een schappelijke prijs.
Paul321 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Heerlijk 3 gangen menu gehad. Vooraf een mooie salade met makreel. Hoofdgerecht was tonijn met passievrucht, bijzondere maar heel lekkere combi. De wijn die erbij geschonken werd haalde de fris prikkelende passievrucht nog meer naar boven, echt goed gekozen! Toetje met chocola, vanille en caramel met een erg lekkere port erbij. Al met al erg goed gegeten hier!
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Op de Tafel en stoelen lagen kruimels.
Sashimi tonijn was niet vers en de zeetong te droog. Voor ons de eerste en laatste keer.
hankedooper D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Lekker 3 gangenmenu gegeten met bijpassend bob wijn arrangement, heerlijk. Fijne ambiance en prettige bediening. Als ik weer in Eindhoven ben, kom ik terug.
Ank V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Voortreffelijk eten, goede wijn en een prettige bediening
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Wij waren aangenaam verrast! Leuke locatie en mooie inrichting. Een wat kleinere kaart maar alles was ontzettend kundig bereid en erg vers. Super! Bediening ook super. De aankleding van het restaurant was aangepast aan Valentijn en we kregen zelfs nog een klein Valentijnstasje mee. Een aanrader. Als je zelf in de horeca werkt word je best kritisch, maar hier is weinig op aan te merken. Ga zo door, wij komen zeker terug.
Jaring D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wel mooie plaarts op het balkon, maar soms voelde het alsof men ons vergeten was. Redelijke gerechten maar zeer weinig groente geserveerd .
Linda N.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Op basis van de goede recensies voor het eerst geweest (zaterdagavond) en we zijn fan geworden. Lekker eten, mooie locatie (zeker als je op het balkon kunt zitten), goede service en een bescheiden prijs. Wij komen hier vaker en ook zakelijk is het een interessant restaurant!