First Floor Restaurant

Markt 35 5611 EC Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant First Floor Restaurant

Culinaire etage hoger!

Zoals de naam doet vermoeden is dit restaurant gevestigd op de eerste verdieping aan het marktplein in Eindhoven. Hier kun je genieten van het uitzicht over de markt onder het genot van een bijzondere maaltijd met een bijpassend wijntje, in een sfeervolle ambiance, maar ook voor een bedrijfsborrel ben je hier aan het goede adres! Lekker eten op een nog betere locatie, geniet!

Meer informatie over restaurant First Floor Restaurant

Dinsdag t/m Donderdag 16:30 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 16:30 - 23:00

Nick R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijke avond gehad, lekker rustig gedineerd, ambiance was goed, service was goed, eten was goed op smaak, voorgerecht salade parmaham ,was erg lekker, tussengerecht tataki van tonijn met 5-spice was lekker maar miste de 5-spice ,hoofdgerecht van eend was iets te gaar, tiramisu was ook lekker.
Wijn was een chardonnay van bishops leap , erg mooi!
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prime no noncense restaurant. Leuke bediening en fijne kaart. Goede kok.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten met mijn zoon en zijn gezin. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar. Ria
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Budgetvriendelijk restaurant. Correcte bediening. Interieur is netjes, maar mist wat cohesie. Het verrassingsmenu gekozen. Simpele gerechten, die niet echt in het oog sprongen qua presentatie of smaak. Zeer gemiddelde maaltijd voor een schappelijke prijs.
Paul321 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Heerlijk 3 gangen menu gehad. Vooraf een mooie salade met makreel. Hoofdgerecht was tonijn met passievrucht, bijzondere maar heel lekkere combi. De wijn die erbij geschonken werd haalde de fris prikkelende passievrucht nog meer naar boven, echt goed gekozen! Toetje met chocola, vanille en caramel met een erg lekkere port erbij. Al met al erg goed gegeten hier!
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Op de Tafel en stoelen lagen kruimels.
Sashimi tonijn was niet vers en de zeetong te droog. Voor ons de eerste en laatste keer.
hankedooper D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Lekker 3 gangenmenu gegeten met bijpassend bob wijn arrangement, heerlijk. Fijne ambiance en prettige bediening. Als ik weer in Eindhoven ben, kom ik terug.
Ank V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Voortreffelijk eten, goede wijn en een prettige bediening
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Wij waren aangenaam verrast! Leuke locatie en mooie inrichting. Een wat kleinere kaart maar alles was ontzettend kundig bereid en erg vers. Super! Bediening ook super. De aankleding van het restaurant was aangepast aan Valentijn en we kregen zelfs nog een klein Valentijnstasje mee. Een aanrader. Als je zelf in de horeca werkt word je best kritisch, maar hier is weinig op aan te merken. Ga zo door, wij komen zeker terug.
Jaring D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wel mooie plaarts op het balkon, maar soms voelde het alsof men ons vergeten was. Redelijke gerechten maar zeer weinig groente geserveerd .
Linda N.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Op basis van de goede recensies voor het eerst geweest (zaterdagavond) en we zijn fan geworden. Lekker eten, mooie locatie (zeker als je op het balkon kunt zitten), goede service en een bescheiden prijs. Wij komen hier vaker en ook zakelijk is het een interessant restaurant!
Daisy V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
1ste bezoek, een verrassing in Eindhoven!. Ietwat chique, maar zeker niet stijfjes. Mooie ambiance, lekkere gerechten voor redelijke prijzen.
Aanrader!
Bassie67 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wij hadden vanwege het mooie weer een tafel op het balkon gekozen, met leuk uitzicht over het plein. Het eten is heerlijk en goede porties. De bediening was prima en uiterst vriendelijk. Als ik weer een keer in Eindhoven ben, zal ik zeker overwegen om hier weer te gaan eten. Echt een aanrader!
Prisca .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
We hebben inmiddels vaker bij First Floor gegeten; we nemen iedere keer het verrassingsmenu en het is altijd lekker! Vaak is een lekker rustig sfeer in het restaurant. Er wordt rekening gehouden met dingen die je niet lust of niet mag eten en het personeel is vriendelijk en gastvrij. Je krijgt waar voor je geld en iedere keer een verrassende combinatie die ontzettend lekker is. Zeker een aanrader!
Conny M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Wij hadden een 4-gangen verrassingsmenu. Heerlijk gegeten, grote porties, mooi opgemaakte borden en heerlijk gegeten. Restaurant ziet er gezellig en verzorgd uit. Entree, trap en gang ziet er minder goed, armoedig uit. Laat je niet afschrikken hierdoor. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
peterger .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
mooi gelegen op de markt in Eindhoven boven de Carrousel met een gezellig uitzicht over de markt. gezellig ingericht, bediening zeer vriendelijk en vlot, het drie gangen verrasings menu was heel erg lekker en zeer goed verzorgt en ruim voldoende , de prijs kwaliteits-verhouding is ook prima, zeker een aanrader
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Het was een in de horeca erg rustige donderdagavond in januari toen een vriendin en ik gingen eten bij First Floor. De ingang is een goed verborgen geheim, want je moet via het in hetzelfde pand zittende hotel (maar het restaurant staat daar qua bedrijf los van, werd ons verteld) naar de eerste verdieping. Het restaurant zelf, het eten, de bediening en het uitzicht op de Markt van Eindhoven maken dit echter meer dan goed. Het eten is kwalitatief goed, de bediening was in handen van iemand die haar vak serieus neemt en hoewel de Markt tamelijk verlaten was vanwege de kou, gaf het toch een aardige sfeer. Bij goed weer kun je trouwens ook op het bijbehorende balkon aan een tafeltje zitten, zagen we.
Al met al een restaurant dat zeker vaker een bezoek waard is. Nu alleen nog iets doen aan de (naams)bekendheid, want het zit wel érg verstopt.
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
De binnenkomst via de trap doet anders vermoeden..en binnenkomen in een leeg restaurant ook, maar het eten echt super van smaak. Goede porties en het nagerecht (dame blanche) op een originele manier geserveerd.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
het Glow-menu was gevarieerd en lekker…….ook snel geserveerd, zodat we voldoende tijd hadden voor de wandeling…….leuke ruimte met goede akoestiek……..
S. B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
De toegang, een trap ziet er zeer verwaarloosd uit. De ontvangst niet gastvrij pas bij navraag kregen we, eerst in de donker, de garderobe aangewezen. Het aanpakken van een jas en ophangen is toch niet zo'n grote moeite. Het restaurant zelf ziet er gezellig uit. Het eten is lekker, wel erg grote porties. De menukeuze is prima, weer eens andere gerechten. De patta negra was heerlijk en pulled pork als voorgerecht ook.