First Floor Restaurant

Markt 35 5611 EC Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant First Floor Restaurant

Culinaire etage hoger!

Zoals de naam doet vermoeden is dit restaurant gevestigd op de eerste verdieping aan het marktplein in Eindhoven. Hier kun je genieten van het uitzicht over de markt onder het genot van een bijzondere maaltijd met een bijpassend wijntje, in een sfeervolle ambiance, maar ook voor een bedrijfsborrel ben je hier aan het goede adres! Lekker eten op een nog betere locatie, geniet!

Meer informatie over restaurant First Floor Restaurant

• Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Wijn was duur 4.50 per glas, eten matig
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Ons avondje was gezellig, het eten subliem,wel een beetje duur maar dat kan aan de keuze van mijn nichtje liggen.
Voor herhaling vatbaar.
Eric P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Eten was op zich goed. Bij het hoofdgerecht had mijn vrouw alleen weinig groente en in verhouding tot mijn bord, met wild, weinig vis. Was voor haar net genoeg maar voor mij zou de vis te weinig zijn geweest.
Renee D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Prima eten
Jerry V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Echt een heerlijke locatie om rustig te kunnen eten. Bediening zeer goed, eten perfect en de prijs is ook nog oke. We komen hier zeker vaker terug!
Rini D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Was netjes en goed geregeld en eten lekker in aangenaam sfeertje
Dennis L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
De entree is een beetje lastig te vinden omdat je via de ingang van het hotel naar boven moet. Maar als je eenmaal boven bent en het restaurant binnen loopt , kom je in een prachtige ruimte terecht.
Ik werd ontvangen door een vriendelijke jongedame die mij ook bediende.
Het eten was voortreffelijk en de prijs kwaliteitsverhouding was prima.
De tafels zijn mooi opgedekt als je binnen komt. Er is genoeg aandacht voor de gasten en je hoeft niet lang te wachten.
Jammer dat dit restaurant zo is ‘weggestopt’. Echt een aanrader,
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Mooie locatie, smaakvol ingericht, een goede ober met wat humor en vooral het voorgerecht was over te spreken. Al om al een geweldige avond. Zeker een aanrader.
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Weer heerlijk gegeten, altijd vers en heerlijke ambiance . Aanrader!
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
het personeel was erg vriendelijk
Femke P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Eten was goed, personeel vriendelijk en prijs/kwaliteitverhouding goed. Persoonlijk had ik ipv friet iets anders gedaan bij het vlees. Friet erbij is misschien beetje standaard. We hebben verder heerlijk op balkon gezeten.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gegeten tijdens groots van Guus! Was echt heerlijk vers en uitgebreid!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Eten is weinig speciaals, wel erg lekker en goed vers. Bediening is erg goed en behulpzaam. Sfeer is uitstekend en mooi uitzicht op het balkon over de markt van Eindhoven
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
De moussaka was heerlijk, niet zout, niet vet, met veel smaak, heel authentiek. Frisse salade erbij met smakelijke dressing. Portie was groot genoeg, maar iets extra’s zoals een beetje rijst of gebakken aardappeltjes had ik ook op gekund. Bediening is heel vriendelijk en alert, de dames bedienen geruisloos. Prettige ambiance en fijne muziek. Volgende keer ga ik er weer eten ????
Noortje G.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
We waren er erg vroeg en moesten ook op een bepaald tijdstip weer weg. Ze zorgden ervoor dat wij rustig konden eten maar ook optijd klaar waren om weg te gaan. Ze waren super behulpzaam en het eten was heerlijk. Het 3-gangen verrassingsmenu is zeker aan te raden!
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Het was geweldig. Heerlijk gegeten en een top bediening. Absoluut een aanrader
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Wij bezoeken First Floor vrij regelmatig en tot ons verdriet was de kwaliteit van het eten er niet beter op geworden. De soep van de dag (bloemkool soep) was lekker, maar kaal, zonder de gebruikelijke toevoegingen, en datzelfde gold voor de beide hoofdgerechten die we kozen (kip en sukade). Dat zijn weliswaar niet de duurste, maar bij First Floor zijn we beter gewend. Over enige tijd komen we nog een keer, maar als het dan niet beter is dan verdwijnt First Floor van ons lijstje.
Casper D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Na een dagje uit in Eindhoven zijn we vorig jaar per ongeluk hier beland. Heerlijk gegeten en dit jaar konden we na weet een dagje staf niet anders dan hier weer gaan eten. En ze sywlfen weer niet teleur! Top eten en interieur voor een prijs die je bij deze kwaliteit niet verwacht. Aanrader! Tot volgend jaar, ik kan nu al niet wachten.
tanja K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Top!
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Prijs/kwaliteit uitstekend. Jammer dat dit restaurant niet meer aanloop heeft. Op het balkon zit je gezellig op de markt uit te kijken en binnen is het gezellig trendy. Echt een aanrader voor iedereen!