First Class

Zaterdag en Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Fijnproevertje25 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het decor binnen is leuker dan het decor buiten. Toch zit je hier heerlijk op een mooie zomerse dag, in de koelte van de schaduw. Het eten is zeer, zeer goed. En de muntthee is erg lekker. We werden vlot geholpen. Voor herhaling vatbaar!
Peter67 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Leuke restaurant met verschillende gerechtjes elke keer, ik had de lasagna was een beetje koud maar later werd dat goed opgelost. Leuk om het een keer te proberen.
Regina H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2015
Een mooie lichte zaak met leuke bediening. Het is een leerbedrijf en de instructeur doet er alles aan om haar leerlingen op een goede en vriendelijke manier op te leiden. Dus gaat er iets fout dan kan en mag dat ook gewoon. Het eten; ik had risotto met pompoen en een paddenstoelen melange, mijn partner had varkenshaas saté met huisgemaakte friet. Allebei de gerechten waren goed van smaak.
Zeker een zaak om nog eens naar terug te gaan. Lekker dicht bij het station, een aanrader voor als je niet veel tijd hebt of geen zin hebt om de stad in te gaan.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Charmant (lunch)restaurant bij station Amersfoort. Ik ga hier graag lunchen met vrienden, familie en zakenrelaties, ook al omdat dit een leerbedrijf is waar (jonge) mensen het horecavak leren. Dat hierdoor af en toe wat foutjes worden gemaakt in de bediening is dan ook niet erg. Het eten is erg goed en de prijs dubbel en dwars waard. Kaart is goed en gevarieerd. Zeker een bezoekje waard indien je in de buurt van Station Amersfoort bent.
Bedankt voor deze mooie recensie. We Vinden het altijd leuk om te horen dat jullie het zo goed hebben gehad en onze leerlingen een mooi leermoment hebben bezorgd.
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Een duidelijke ruim voldoende! Hier en daar is er best wat ruimte voor verbetering, maar dat is in dit geval absoluut niet erg, want dit restaurant is een leerbedrijf. Het belangrijkste, het eten, is relatief eenvoudig, maar goed op smaak. Het personeel doet de uiterste best en gaan er m.i. zeker komen. Het decor zou nog wat mooier kunnen, maar maar dat mag de pret niet drukken. Prima restaurant, pal naast het station.
Bedankt voor deze leuke woorden. We zien u graag terug bij First Class.
Tom T.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Hier tussen de middag met een aantal zakenrelaties uitstekend gegeten. Het restaurant geeft aan een leerbedrijf te zijn maar daar merkten we weinig van, integendeel de bediening was zeer professioneel. We gaven aan wat weinig tijd te hebben i.v.m. een afspraak en alles ging vervolgens supersnel. Prima lunchgerechten en prijs/kwaliteit is helemaal goed. Aanrader voor wie hier in de buurt wat wil eten.
Bedankt voor uw prachtige beoordeling! Fijn ook dat u de leermomenten aan onze studenten heeft gegund... Graag tot ziens bij First Class.

First Class | Bijzonder Gastvrij
Mede mogelijk gemaakt door MBO Amersfoort
WJPW P.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Heerlijk gegeten voor weinig! De jongelui deden duidelijk hun best. De gerechten smaken goed en er is genoeg keus. We werden bovendien snel van eten voorzien. Het wokgerecht met tonijn en noedels was zeer smaakvol. De aankleding buiten zou nog wat gezelliger kunnen. Lekkere, zelfgebakken koekjes bij de koffie! Ook al kwamen we kort voor sluitingstijd, we voelden ons niet opgejaagd. Het zou overigens best wat langer open mogen blijven.
Hartelijk dank voor uw leuke recensie! Mede namens onze studenten, hartelijk dank voor de leermomenten.

Met vriendelijke groet,

First Class Amersfoort
Berthy .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Op een warme zomeravond heerlijk op t schaduwterras gezeten. Lekkere salade gegeten en heerlijke appeltaart. Goede koffie met de lekkerste zelfgebakken koekjes. Prima prijs-kwaliteit verhouding. En leuke bediening door mbostudenten die hier een vak leren!
Jammer dat de keuken om 19.00 u sluit.
Ontzettend bedankt voor uw leuke reactie! En wat fantastisch dat u de leermomenten voor onze studenten benadrukt. Graag tot ziens bij First Class...
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2012
Geweldig concept - een vakschool waar mbo-leerlingen het horeca-vak kunnen leren. Alleen daarom een bezoekje waard!
Kwaliteit van het eten is prima - zeker als je daarbij de zeer schappelijke prijs meeneemt. Een 8 voor service, omdat er begeleiders rondlopen, waardoor er wordt toegezien op een goede gang van zaken.