Firma Pickles Burgers & Wines

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Duur
Roger V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Teleurstellend en te duur voor de geleverde hamburger. Nog steeds een heel eenvoudig gerecht ! 17.50 euro voor een overigens smakelijke burger met wat frietjes en een halve augurk (de pickles denk ik?) is echt te veel.
Roald T.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Prima burgers, gezellige sfeer en vriendelijke bediening.
Enige minpuntjes zijn wat mij betreft de hele dunne frietjes en de superkleine kidsburgers. Beide mogen wat groter wat mij betreft.
Jelle Z.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Heerlijk gegeten! Voor een mooie prijs! Inrichting was erg leuk gedaan, en gastvrije bediening, het was echt super. Mijn complimenten
Matthijs T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Erg lekker gegeten! Bij binnenkomst leuk onthaald door de enthousiaste bediening! Het was druk maar alsnog snel geholpen. Vooraf de charcuterie besteld, Heerlijk!

Hoofdgerecht had ik de Triple Cheese, mijn vriendin de sliders. Beide gerechten medium besteld en perfect gegaard op mn bord gekregen!

Wij hebben in ieder geval genoten en komen zeker nog eens terug!
Michael87 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Op uitnodiging van een bevriend stel hier mee naar toe genomen voor de zoals zij zeiden fantastische burgers. Bij aankomst zat het al goed vol maar we kregen een leuke tafel aangeboden van de gastvrouw. Een goed glas wijn kan ik zeker waarderen. We bestelden een fles en kregen daar zonder er om te vragen (gratis) een fles water bij. Service. De burger was inderdaad verrassend van hoog niveau en werd vlot geserveerd. Verfijnde smaken maar toch een flink stuk goed gebakken vlees met verse ingrediënten dat proef je wel. De zelf gemaakte cheese cake was ook heerlijk. Kom hier zeker nog eens terug om een hamburger te happen!
Courses .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
In Utrecht zijn er vele burger restaurants, zelf was ik nog niet bij Pickles geweest en ik was hier erg benieuwd naar! Tijd om uit te testen. Met een groep vrienden zijn we hier gaan zitten en het duurde enige tijd voordat de bediening de laatkomers vroeg of ze wat wouden drinken. Afijn, kan gebeuren. Nadat ik de kaart gevraagd had en we deze hadden gekregen probeerde ik een aantal keer tevergeefs de aandacht te trekken van de bediening om te vragen wat de burger van de week was (wellicht handig als dit direct aan tafel verteld wordt bij het geven van de kaart). Dame is kwestie gaf aan dit niet te weten en zou hierover terug komen. Gaf een beetje een onprofessionele indruk. Het decor is grappig, het heeft een bepaalde vibe die ze willen uitstralen maar niet heel speciaal.

Afijn, het eten. Ik had zelf de Dry Aged burger, tafelgenoten hebben de normale burger en een vega burger genuttigd. Ik ben een frequent vlees eter en ik vond persoonlijk het vlees wel okay, maar niet spectaculair (ik was expres voor de Dry Aged gegaan omdat ik fan ben van die methode van rijpen en wat er met de smaak/textuur van het vlees gebeurt). Verder had vooral de sla in mijn optiek de overhand op de burger, wat een beetje jammer was. Voor de prijs van zo'n burger verwacht ik toch wel een beetje een 'wauw' effect. Helaas bleef dat uit. De frietjes vond ik lekker maar wel vrij weinig. Ik zie hier meerdere mensen spreken over coleslaw, maar dat was bij ons niet te bekennen (vergeten/niet gegeven?).

Al met al zou ik hier denk ik niet zo snel meer terug komen. Voor de prijs die ze hier vragen voor hun burgers kan ik elders denk ik beter een burger nuttigen.
PuckUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Eten laten bezorgen via Foodora, dus ik kan niks zeggen over de service en het decor. Behalve dat het snel werd bezorgd, dus wat dat betreft prima service! Maar helaas was het eten ronduit slecht. En dat zeg ik niet graag. De frieten smaakten alsof ze de dag ervoor al eens waren gebakken en nu nogmaals in de frituur gegooid waren. Ook de broodjes smaakten niet vers, sterker nog, droog. Ik had de Smokes BBq Burger. Behoorlijk smakeloos, helaas. Ik heb er maar wat mayonaise en curry bijgedaan, anders kreeg ik het echt niet weg. Nu de helft. Mijn vriend had de Double Cheese Burger. Die had door de kaas gelukkig meer smaak, maar ook hier waren de hamburgers van zeer matige kwaliteit. Wij bestellen hier niet nog een keer. Jammer!
StevenMz .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Hoeveel kan mis gaan aan het bereiden van patat? Nou, een hele hoop. Zelden zulke droge baksels gegeten, jammergenoeg. Maar gelukkig hebben we de burger nog. Die is fantasielozer dan bij een fastfoodketen en uit het rokerige broodje is alle vocht getrokken. Blijft een bakje rauwkost over die uit een simpele saladebar lijkt geschept. Firma Pickles Burgers & Wines gaat op alle fronten de mist in. Best knap.
HFr75 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Een erg knus en gezelligkan eetgelegenheid. Je kan zoals de naam doet vermoeden er alleen maar burgers krijgen. Voor een dinsdag was het gezellig druk. Het duurde even voordat de bestelling klaar was. Maar deze burgers zijn wel erg lekker. Ik heb gekozen voor "sliders". Je krijgt dan 3 verschillende kleine hamburgers. Leuke, kleine en gezellige eetgelegenheid voor na een dagje shoppen in Utrecht.
Onemoreplease .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Zit je dan; met een kater in je hoofd van gisterenavond en een kater in je portemonnee van het shoppen. Zin in een burger en in veel wijn, maar wel in goeie wijn. Dan is er maar 1 optie in deze mooie stad. Firma Pickles! De bediening is zoals altijd enthousiast, razendsnel en goedlachs. Omdat we vroeg zijn is er nog plek in de zaal maar we zitten liever aan de bar, daar kan je elkaar tenminste verstaan en het is leuk om mee te kijken met het personeel achter de bar. Hoe snel en kundig kan je werken. We laten ons verleiden tot een Pickles plank, een assortiment van charcuterie en verschillende kazen en brood, en ze zijn niet zuinig. Daarbij nemen we een fles Grillo, heerlijk fris. Daarna de Lamsburger met een Marokkaans tintje, de Hot Jalapeno burger en de sliders met extra frietjes, de oh zo befaamde Pickles frietjes, hierbij een fles Petit Jammes Malbec. Als afsluiter een fles Riesling en alle desserts van de kaart. Deze zaterdag kan niet meer stuk na zoveel lekkers.
Terry V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Je kunt hier niet reserveren dus we hadden geluk dat we op zaterdagavond zo aan konden schuiven. Het heeft een frisse en moderne sfeer. Het thema is echt tot in de details doorgevoerd. De kaart bestaat echt uit alleen maar hamburgers. Meestal zijn er wel minimaal 2 andere opties maar hier totaal niet. Ik vond de keuze in hamburgers ook niet heel gevarieerd. Het verschil zat in een ander sausje of een plakje kaas of 2 burgers. Ik miste echte 'spannende' keuzes. Maar we hadden 3 verschillende burgers aan tafel gekozen en ze waren allemaal lekker! De frietjes erbij zijn ook heerlijk. Het eten stond ook heel snel op tafel. Als toetje hadden we een kaasplankje en die was heel lekker maar een beetje rogge- of noten-brood erbij was wel fijn geweest, nu was het echt alleen kaas. De bediening was vriendelijk, snel en oplettend. Dit is een restaurant waar je voor een degelijke prijs, snel een lekkere hamburger kan eten. Dit is geen restaurant om lekker lang te willen tafelen, daar leent het zich niet echt voor helaas.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Leuke vlotte bediening en een prima burger. Veel keuze in burgers. Gekruide flinterdunne franse frietjes moet je van houden... Iets meer aandacht voor salade zou wat mij betreft welkom zijn. Gewoon prima!
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Gisteravond met mijn vriend bij dit restaurant gegeten. Het was erg druk maar gelukkig was er meteen een tafeltje beschikbaar. Ik had gekozen voor de krab en gamba burger met avocado. Wauw, wat een heerlijke burger en ook de drie kleine verschillende burgers zijn erg goed.

Bediening is heel vriendelijk en vlot. Ik had een rode wijn bij de burger en die was ook erg lekker. Kortom een heel leuk restaurantje in het centrum van Utrecht, echt een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Op zondag met de kids hier terecht gekomen voor een burger. Hoge verwachtingen, het is tenslotte een restaurant waar de focus ligt op burgers. Menukaart is simpel, ik had meer variatie verwacht. Wellicht zijn wij verwend doordat wij in Texas hebben gewoond. Op zich smaakten de burgers prima, maar niet beter dan je tegenwoordig in andere goede restaurants kunt vinden. Personeel was vriendelijk genoeg om eventuele stomerijkosten te vergoeden nadat een serveerster mayonaise over een jas had geknoeid. Frietjes waren helaas nog dunner en kleiner dan Franse friet, wel lekkere kruiden en mayonaise. Zal niet zo snel terugkomen
Jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Gegeten hier met vriendinnen. burgers zijn te eten, maar als ander eten bent gewend zal je hier misschien minder blij mee zijn. Het is relatief duur voor wat je krijgt, vind ik persoonlijk.

Serveerster was wel echt een topwijf. Diverse wijnen mogen proeven en heel veel begript voor onze traagheid i.v.m. besluiteloosheid.

Marlou K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Best burgers in town, lekker aan de bar zitten met een biertje of een wijntje erbij. Bediening is het sterkst punt van de zaak, altijd gezellig en in voor een praatje. Als dessert nog past, try the chocolate cake :)
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Service en decor zijn fantastisch in dit gezellige straatje in het centrum van Utrecht. De serveerster was bij onze lunch erg vriendelijk en hielp erg goed! Op de kaart een variëteit aan burgers. We kozen dit keer voor twee wat bijzondere burgers: de eendburger en de gambaburger. De gambaburger was te fijn gemalen en daardoor verloor de burger wat smaak. Verder prima, alleen mag wat ons betreft de taugé achterwege worden gelaten. De eendburger had teveel sla om de smaak van de eend goed door te laten komen. De eend zelf had ook wat meer uitgesproken van smaak mogen zijn. De frietjes zijn heerlijk!

Er werd uiteraard gevraagd of het eten gesmaakt had en na bovenstaande zaken te hebben aangekaart gaf de serveerster aan de feedback zeker mee te nemen. Dit kwam zeer oprecht over en ik denk dat we binnenkort weer eens gaan eten bij Pickles.
Ilse E.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Goed concept. Prima bediening,vriendelijk.
Lekkere hamburger,meerdere wijnen op glas. Het enige minpunt: de rode wijn was naar mijn mening te warm,iets meer oog voor schenktemperatuur zou fijn zijn,dat zou de wijn ten goede komen.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Je kan van die buien hebben, dat je echt zin hebt in een hamburger. Is dit het geval, dan verzeker ik dat Pickles aan deze behoefte zal voldoen. Hier weten ze wat een goede hamburger is. Op de kaart vind je de good old burger, maar ook een meer gewaagde keuze zoals de eend & confit de canard. De tent zelf is hip en heeft een industrieel karakter. De tafeltjes staan wat krap op elkaar, maarja het blijft natuurlijk gewoon een burgertent. De bediening kan ook beter, het gaat niet altijd even vlot maar ze zijn wel vriendelijk. Pickles is gevestigd in het gezelligste restaurantstraatje van Utrecht. Kortom: als de behoefte naar een hamburger groot is en je niet luxe hoeft te tafelen moet je absoluut gaan!
Sas50 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Na onze ervaringen met Pickles in Rotterdam en de foodtruck op festivals ook in Utrecht weer met smaak gegeten. De burger van wildzwijn was super, maar als je geen broodje wilt, krijg je blijkbaar ook je bacon niet (kwamen we trouwens later pas achter) - oeps.
Altijd fijn als je de wijn mag proeven, maar als je dan switcht van rood naar wit is een schoon glas toch een handiger. Personeel was goed en aardig.
Al met al wederom goed gegeten en gedronken, maar nog een paar puntjes op de i.