Firenze

6,5
6,9
Ad O.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Kan als "Meesterproever" toch wel stellen dat ik geregeld buiten de deur eet en mijn restaurants zo gevarieerd mogelijk probeer uit te kiezen. Door aanwezig te zijn in de gezellige maar zeer drukke menigte tijdens de vooravond van de Gay Parade liet ik mij door vrienden meeslepen naar dit restaurant. Ik had geen voorkennis en liet mij verrassen. Nu ik de reeds bestaande waardering voor dit restaurant zie, kan ik me daar helemaal in vinden. De entourage is niks zeggend, de toiletten waren smerig. Het personeel heeft totaal geen aandacht voor zijn klanten. En dan het eten. De bestelde spare ribs werden ver voor de bestelde pizza's geserveerd waardoor we niet echt gezamenlijk hebben kunnen eten. De spare ribs ( beter gezegd : de spare RIB, want het was 1 stukje) werd geserveerd met wat patat en wat mayonaise. Geen andere sauzen. De Calzone was amper gevuld en lag verscholen onder een dikke laag niks zeggende vloeistof wat saus moest voorstellen. Mijn shoarma pizza was smakeloos. Er was ook op geen enkele manier enige moeite aan gedaan om er smaak op aan te brengen (knoflooksaus/kruiden?) Ik schrijf dit bezoek toe aan een moment van onachtzaamheid. Onbegrijpelijk dat zo'n waardeloos restaurant op zo'n mooie locatie in Amsterdam stand kan houden. Hopelijk brengen dit soort recensies daar snel verandering in.
LaurensMatic .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Het was vreselijk! Onvriendelijk personeel en er hing een zeer vreselijke sfeer van 'dooreten en wegwezen'. De helft laten staan en dat inderdaad maar gedaan, hier kom ik nooit weer!
Krokodil .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
nooit meer...kwam er als student vaak met vriendinnen. Dacht er gisteren met 6 kinderen en 3 volwassenen te gaan eten. Ontvangst bij de deur was vriendelijk, daarna echter niet meer!Gehaast,onaardig tegen de kinderen (ga eens opzij, schiet nou op;geef die menukaart nou terug) en 1vd kids liet een half glas cola vallen, ober stond erbij en zei:"kan gebeuren" , maar bracht vervolgens geen doekje en/of nieuw glas cola.Menukaart die online te vinden is,is verouderd...Pizza 4 soorten kaas,was maar liefst € 13,00 en niet bijzonder goed.Veel & veel te duur voor hetgeen dat je krijgt en de onaardigheid om je heen, jammer!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Afgelopen vrijdag zijn we met een grote groep wezen eten bij deze pizzeria.
Er was vooraf gereserveerd en ze wisten dus al welke pizza's we allemaal wilden.
Toch moesten wij 45 min wachten en die man die er werkte was heel erg onvriendelijk en werkte hartstikke sloom.
Ook heeft hij ipv 2.50, 2,75 gevraagd voor een klein bekertje cola.
De pizza's zelf bestonden bijna alleen maar uit kaas en er zaten verder weinig andere ingrediënten op.
Szjaak .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Hoewel wij het kortingsvoucher bij binnenkomst hadden ingeleverd, kregen we eerst de "normale" menukaart. Toen we wilden bestellen, vroegen we voor de zekerheid of we voor ons 3 gangen menu uit alles konden kiezen.
Daarop werden deze menukaarten afgepakt - hoe gênant - en moesten we uit een versimpelde/goedkopere versie onze keus maken (het was hun vergissing, kennelijk, maar dat laat je dan toch zo, ipv mensen zo duidelijk een aangepaste/mindere kaart te geven. Zeker omdat wij meteen aangaven via deze aanbieding te komen).

Enfin, keuze aangepast en meteen voor- en hoofdgerecht besteld. Slappe salade met taaie olijven. Ook de pasta was droog met weinig saus en ingrediënten. IJs dat smaakt zoals je het in grootverpakking in de supermarkt koopt. Smakeloos en ongeïnteresseerd in elkaar gekwakt. Koffie was gelukkig wél lekker.

Tussen de 2 gangen hebben we vreselijk lang zitten wachten, waarschijnlijk om het bestellen van nog meer colaatjes a 3 euro of hoofdpijnwijn a 3,50, te bevorderen (er kwam af en toe een hoofd om de hoek flitsen, maar het eten bleef weg). Het hoofd moest wel gezien hebben dat wij al heel lang klaar waren, maar flitste zo snel weg, dat er niet eens de kans was om een hand op te steken...

Weinig vriendelijkheid of hoffelijkheid. (t.o.v de genoemde vriendelijkheid en gezelligheid aangeprezen op de site...ik heb het niet gezien iig).
Het was dat dit een cadeautje van mijn tienerdochter was, die haar spaarcenten hieraan had besteed en ik daarom maar enthousiast deed (het idee was natuurlijk superlief) maar ik vond het een aanfluiting en zonde van haar centjes. Als je je gasten met tegenzin iets voor zet omdat ze een voucher hebben, biedt het dan liever niet aan...

Niet voor herhaling vatbaar. Gemiste kans...
Mariusveenstra .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Zeer zeer teleurstellende ervaring. Pizza's hadden een droge bodem en de bovenkant was enorm vet. Bediening was traag en ongeïnteresseerd. We dachten even in de buurt snel iets te eten voor we naar de film gaan maar was erg zonde van het geld.
Henkdijkerse .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
hallo mensen Laatst weer eens gegeten bij Firenze, gewoon lekkere pizza voor weinig geld, nog net als vroeger. Bediening had wat alerter kunnen zijn, maar het is er ook vaak gewoon druk. en ook elke pizza & pasta vanaf €5 lekkere turkse gerechten vooral adana kebab
Smulpaap2000 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Gisteren geweest met mijn gezin met groupon voucher. Arrangement werd onduidelijk uitgelegd. Wij hadden een onbeperkt spareribs/shaslick en friet arrangement.Wel aardig van ober om voor de 2 kinderen gegrilde kipfilet i.p.v. shaslick aan te bieden. Deze waren echter beetje verbrand en smakeloos. Spareribs stonken, matige smaak. Shaslick had betere smaak, ook beetje verbrand en niet gaar! We hebben maar een portie gegeten. Drinken besteld, kreeg je ongevraagd in half liter glas, waarvoor we %u20AC 5! per glas moesten afrekenen. Het enige wat lekker was, was de mayonaise. Brood wat je geserveerd kreeg was oud en kruidenboter bevroren. Wij komen hier nooit meer terug!