Fire Cafe

Meer informatie over restaurant Fire Cafe

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
Geerd K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Leuke ambiance, rustig waar kinderen hun gang kunnen gaan. Het was rustig genoeg voor kinderen om een beetje rond te scharrelen en er stond een ruime hoeveelheid aan kinderspeelgoed. Het eten was eenvoudig, niet origineel en zonder veel smaak. De bediening was uitstekend.
Romano B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2014
Een prachtig pand met een mooi deels overdekte terras met loungebanken. Mooie ambiance, waar je lekker kunt genieten van de lunch, borrel of diner.

vriendelijke en attent personeel.
Jammie2 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2013
ja, perfect terras aan het eind vd stille kant op de nieuwstad.. prima zittende trendy lage houten bankjes met kussens..
service gewoon alert+attent.. lunchen, goede koffie (2x), lekker waldkorn broodje maar zgn. ouwe kaas viel wel wat tegen paar plakken belegen kaas, standaard zonder eigen smaak, wel leuk opgemaakt met wat salade+balsamicodressing..
+gunstig geprijsd, ja, heerlijk toeven ongestoord voor langere tijd, bedrijvigheid latende passeren, filmisch beziend..