Finnley's

Markt 58 2611 GW Delft Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Finnley's

Kattie .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Bij toeval hier terecht gekomen op terras voor lunch.
Lekker een weizenbier gedronken.
Nette jongen bediende ons, maar niet echt belangstellend, ook niet een keer gevraagd of we het lekker vonden.
Besteld: engelse steak en onion pie en sandwich met cheddar.
Viel wat tegen. Sandwich bleek twee gewone bruine boterhammen met cheddar kaas en pickles.
Pie was erg droog en slechte kwaliteit vlees ( taai en vetranden) erin, beetje frietjes en wat sla erbij.
Rekening was 22 euro. Veel te veel voor het gebodene.
Theodus .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Mooi gelegen terras, zeer innemende gastheer. Door een zware regenbui moesten we naar binnen, naar de bovenverdieping, want beneden was geen plaats meer. Op zich niks mis mee, maar we hadden de indruk dat het bovendeel zelden werd gebruikt, want het rook er een beetje muf. Keertje goed luchten!

De pastei was erg lekker, en zeer redelijk geprijsd. Goeie patat erbij, we hebben prima gegeten. Wel een minpuntje was de hoge prijs van het bier (Hertog Jan Lentebock); blijkbaar moet je in een Engels georienteerd restaurant Guinness drinken, want die was wel redelijk van prijs.
Stukpapier .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Op één van de mooiste plekjes in delft zit Finnley's, waar de gezellige, gastvrije eigenaar o.a. een heerlijke high tea serveert: Scones met echte clotted cream, lekkere Engelse koekjes en chocolaatjes en overheerlijke sandwiches. Niet te vergeten de smaakvolle thee van het merk Mr. Jones. Absoluut een aanrader!