Finn

Koopmanstraat 3-7 1315 HD Almere Nederland Kaart

Over het restaurant Finn

Gerechten van de grill!

De sfeer bij Restaurant Finn is zeer ontspannen en relaxt. Door de open keuken kan je direct meekijken in het domein van de chef en staat iedereen in het restaurant met elkaar in contact. Het geheim van de chef? Dat is de grill! De chef heeft een heel scala van gerechten waarin de grill centraal staat. Daarbij kan je altijd komen borrelen aan de bar of in de fauteuils met speciaalbieren en goede wijnen. Echt genieten doe je bij FINN!

Meer informatie over restaurant Finn

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 07:00 - 23:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Vrijdag en Zaterdag 07:00 - 00:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00
- Ontbijt 08:00 - 1

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Dick1960 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Hier voor de 2e keer gegeten, wederom met de AH-actie. Erg goede ervaring: uitgebreide keuze (ook voor "AH-eters"), vriendelijke bediening, heel sfeervolle lokatie en - vooral - heerlijk gegeten. Creatieve presentatie van de gerechten, erg leuk. Letterlijk en figuurlijk: bijzonder smaakvol allemaal!
Michael R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Sfeervol, gezellig restaurant. Aparte kaart voor de Albertheijn actief maar er mag (tegen bijbetaling) ook van de normale kaart kiezen.
Beide kaarten zeer smakelijk en zeer goede value for money.
Herma M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gegeten bij Finn met een AH bon. Ander hoofdgerecht genomen dan het menu voorschreef. De extra kosten waren erg hoog! Er werd gezegd daar komen we wel uit en er was bij de bestelling niet aangegeven hoeveel de extra kosten zouden zijn !
Suzanne P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben bij Finn weer heerlijk gegeten! Prima sfeertje, de bediening is elke keer onwijs vriendelijke! Komen hier graag terug!
Ofeo B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, zeker komen we nog een keer langs om cocktails te drinken
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
AH actie: aangepast menu met voldoende keus en erg flexibel. De spareribs & sorbet waren fantastisch!
Gezellige inrichting met open keuken en bar. Heerlijke geheten en fijne avond gehad met goede bediening.
sylvia C.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Eerste keer dat wij bij Finn aten. Het was prima eten en erg gezellig. Ossehaas, spareribs en een mixed grill gehad, vooral de eerste 2: geweldig. Wij komen vast nog een keer terug! Neem ik weer die lekkere cheesecake toe.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heel gezellig restaurant met een sfeervolle ambiance.
Goede keuze uit een beperkte kaart i.v.m. AH-actie.
Heel lekker gegeten.
Charlotteph .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Weinig keus. Slechte kaart voor de vlees liefhebbers. We zijn rond februari ook met alberthein kaart geweest. En dat was toen vele malen beter.
gw1957 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Uiensoep en carpaccio vooraf en
Spareribs en een biefstukje gegeten.
Alle gerechten en toetje dame blanche waren smaakvol.
Wij vonden echter de tafels ongezellig krap op elkaar staan niet prettig.
Kort om eten niet slecht, maar zou (wat ons betreft) ruimer kunnen zitten veel prettiger zijn.
Cazz .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
De smaak en kwaliteit van het eten was voortreffelijk. De hoeveelheid was prima e mijn tafelgenote hield zelfs over. Wat ze mee naar huis heeft genomen, omdat het zo lekker was. Ik vond het zelf erg leuk dat je als enkele persoon een kaasfondue kon bestellen. De kaas was smaakvol en precies de goede dikte. De cheesecake was zo lekker dat ik alleen al daarvoor nog een keer terug kom. De creme bulee was prima. De ober was erg schattig en vriendelijk. Hij had wel een keertje minder mogen komen of alles naar wens was. Het was erg goed bedoeld maar een beetje over de top.
LiaNieuwenhuis .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We aten vroeg (vrijdagavond ( 17.30u) dus het was nog rustig. Het werd al snel gezellig druk.
Het eten was heerlijk en kwam snel.
De keuze was vrij beperkt omdat we met een speciale AH restaurant bon kwamen. Maar eigenlijk was dit ook wel voldoende.
Wij gaan zeker nog eens terug!
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Fijn restaurant met ontspannen sfeer.
Attente en vriendelijke bediening. Eten goed verzorgd en leuk opgediend!
Ons 2de bezoek en wederom met een zeer tevreden gevoel het restaurant verlaten.
Zeker tot de volgende keer.
Alan M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voor de tweede keer gegeten met de AH restaurantactie. Alleen nu was er alleen keuze uit een standaard driegangenmenu met maar 4 opties met gang. Terwijl ik voor mij reservering nog gecheckt had of het weer van de hele kaart was. En dat zou het ook dit keer weer zijn. Maar dat bleek helaas niet zo te zijn. Porties waren klein en een supplement voor bijvoorbeeld een tournedos van €10,- vonden wij erg aan de hoge kant. Uiteindelijk waren we €30,- meer kwijt aan supplementen. Daarnaast was het eten gewoontjes en niet bijzonder qua variatie en smaak. Terwijl we de vorige keer (januari 2016) zeer smakelijk hadden gegeten en daarom nu weer voor Finn hadden gekozen. Volgende keer maar een ander restaurant kiezen!
jbuitenh .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Gezellig en heerlijk gegeten .
Prima bediening en leuke zitjes.
Niet zo'n standaard menu ook wat apartere gerechtjes zoals kaasfondue
Polleboll .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Fijne en hartelijke ontvangst en prettige, vriendelijke bediening. Restaurant is leuk ingericht. Vond het echt een verrassing. Kom zeker terug!
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De inrichting van Finn is een beetje chaotisch en krap bemeten. Mijn stoel zat praktisch tegen het tafeltje achter mij vast. Ik kon er nog net inschuiven, maar dat was dan ook alles. Verder vond ik de inrichting vrij chaotisch met inhammetjes en verhoginkjes die het een er erg onrustig uit lieten zien.
Wij waren hier met 2 personen voor de AH restaurantactie en 2 personen bestelden "gewoon"a la carte. Tussen de gerechten zagen we wat grootte van de porties betreft geen verschil, alleen was de AH kaart uiteraard wat beperkt. Het buikspek als voorgerecht was matig van kwaliteit en ik weet nog steeds niet of het nu een koud of warm voorgerecht moest zijn: in elk geval vond ik het niet echt aantrekkelijk smaken en vrij koud van temperatuur. gewoon 1 klom vet eigenlijk zonder kraak of smaak. het was dat er een kleine salade naast lag die het nog een beetje aantrekkelijk/smaakvol maakte. Het hoofdgerecht (spareribs) was weer gigantisch van formaat en het vlees was lekker gekruid en viel van het bot. Dat was weer prima in orde. De crème brûlée als nagerecht ook weer zo zo. Ik vond die er "meelderig" en weinig smaakvol. De bediening was wel weer top: vriendelijk en attent. We konden wel merken dat het vrij druk was, want er waren behoorlijke wachttijden. Al met al niet een restaurant dat heel erg snel weer voor herhaling in aanmerking komt. Het was absoluut niet slecht, maar we hadden ook niet het idee: Yes, hier komen we terug.
Margarita B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Leuke locatie en de inrichting is modern industrieel. Je kunt echt in de keuken kijken naar hoe het eten bereid wordt. Ruime porties. Verse ingrediënten, een snelle service. Bediening is vriendelijk en attent.
Hollandsedame .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Een heel warm en gezellig ingericht restaurant. Rustige avond, heel vriendelijke bediening. Wij waren met de AH restaurant actie en hebben gerechten uit een speciaal maar uitgebreid genoeg menu kunnen kiezen. Op een matige spinazie bij de zalm na was het heerlijk eten voor een vriendelijke prijs!
paula V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
goede bediening we hadden weinig tijd maar de bediening heeft ervoor gezorgd dat we alles op tijd kregen. heerlijk eten, sfeer top, prijs / kwaliteit helemaal goed.