Finn

Koopmanstraat 3-7 1315 HD Almere Nederland Kaart

Over het restaurant Finn

Gerechten van de grill!

De sfeer bij Restaurant Finn is zeer ontspannen en relaxt. Door de open keuken kan je direct meekijken in het domein van de chef en staat iedereen in het restaurant met elkaar in contact. Het geheim van de chef? Dat is de grill! De chef heeft een heel scala van gerechten waarin de grill centraal staat. Daarbij kan je altijd komen borrelen aan de bar of in de fauteuils met speciaalbieren en goede wijnen. Echt genieten doe je bij FINN!

Meer informatie over restaurant Finn

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, de bediening was echter erg droevig. Zelden zo slecht gezien. Zelfs nadat we er een opmerking over hadden gemaakt verbeterde er niks.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Gezellige sfeer, goede en vriendelijke bediening. besteld: varkenshaas van 300g met room champignonsaus. Groenten-bijgerecht; bonen nog erg rauw. Frieten erg lekker. De varkenshaas was beslist geen 300 gram, reeds in plakjes geserveerd zodat het meer lijkt, het was maximaal een 1/2 varkenshaas (150-200 gr) . Champignon roomsaus; erg weinig en maar 2 plakjes champignon (dus max een halve champignon), wel lekker. Mijn vrouw had diamanthaas met jus en blauwe kaas; lekker!
Mij viel het eten tegen, maar wel een goede avond.
muguette .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
ongeveer 2 weken geleden een avondje uit met de buren. (met de ah bonnen.) Het eten was goed en erg grote porties.
Het restaurant was lekker vol.
We hadden voor 2 pers. sorbets besteld, echter deze waren erg zout! Teruggegeven en nieuwe gekregen, met hetzelfde probleem...
Aangegeven bij het afrekenen, en 2 dagen later werden we opgebeld... Excuses, de stagiaire had zout ipv. suiker gebruikt en we werden uitgenodigd om gratis te komen lunchen!
Dat hebben we inmiddels gedaan, en dat was erg smakelijk en gezellig.
Bedankt voor het sympathieke oplossing, we komen graag nog eens terug!
Herbert B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het was een gezellige avond met lekker eten en en prima service.
Maar het was was druk in de eigenlijk te kleine ruimte en daardoor hadden wij last om een gesprek te voeren.
cepetersen .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening vriendelijk, maar vond het wat rommelig. Een plek om zeker nog eens terug te gaan.
Al met al een leuke locatie.
Mar V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben er eerder gegeten is altijd erg gezellig en het eten vinden wij uitstekend.
Onze bediening is, als we er zijn , isvaak dezelfde en aangenaam en humor,belangrijk
Dick1960 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Hier voor de 2e keer gegeten, wederom met de AH-actie. Erg goede ervaring: uitgebreide keuze (ook voor "AH-eters"), vriendelijke bediening, heel sfeervolle lokatie en - vooral - heerlijk gegeten. Creatieve presentatie van de gerechten, erg leuk. Letterlijk en figuurlijk: bijzonder smaakvol allemaal!
Michael R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Sfeervol, gezellig restaurant. Aparte kaart voor de Albertheijn actief maar er mag (tegen bijbetaling) ook van de normale kaart kiezen.
Beide kaarten zeer smakelijk en zeer goede value for money.
Herma M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gegeten bij Finn met een AH bon. Ander hoofdgerecht genomen dan het menu voorschreef. De extra kosten waren erg hoog! Er werd gezegd daar komen we wel uit en er was bij de bestelling niet aangegeven hoeveel de extra kosten zouden zijn !
Suzanne P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben bij Finn weer heerlijk gegeten! Prima sfeertje, de bediening is elke keer onwijs vriendelijke! Komen hier graag terug!
Ofeo B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, zeker komen we nog een keer langs om cocktails te drinken
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
AH actie: aangepast menu met voldoende keus en erg flexibel. De spareribs & sorbet waren fantastisch!
Gezellige inrichting met open keuken en bar. Heerlijke geheten en fijne avond gehad met goede bediening.
sylvia C.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Eerste keer dat wij bij Finn aten. Het was prima eten en erg gezellig. Ossehaas, spareribs en een mixed grill gehad, vooral de eerste 2: geweldig. Wij komen vast nog een keer terug! Neem ik weer die lekkere cheesecake toe.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heel gezellig restaurant met een sfeervolle ambiance.
Goede keuze uit een beperkte kaart i.v.m. AH-actie.
Heel lekker gegeten.
Charlotteph .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Weinig keus. Slechte kaart voor de vlees liefhebbers. We zijn rond februari ook met alberthein kaart geweest. En dat was toen vele malen beter.
gw1957 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Uiensoep en carpaccio vooraf en
Spareribs en een biefstukje gegeten.
Alle gerechten en toetje dame blanche waren smaakvol.
Wij vonden echter de tafels ongezellig krap op elkaar staan niet prettig.
Kort om eten niet slecht, maar zou (wat ons betreft) ruimer kunnen zitten veel prettiger zijn.
Cazz .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
De smaak en kwaliteit van het eten was voortreffelijk. De hoeveelheid was prima e mijn tafelgenote hield zelfs over. Wat ze mee naar huis heeft genomen, omdat het zo lekker was. Ik vond het zelf erg leuk dat je als enkele persoon een kaasfondue kon bestellen. De kaas was smaakvol en precies de goede dikte. De cheesecake was zo lekker dat ik alleen al daarvoor nog een keer terug kom. De creme bulee was prima. De ober was erg schattig en vriendelijk. Hij had wel een keertje minder mogen komen of alles naar wens was. Het was erg goed bedoeld maar een beetje over de top.
LiaNieuwenhuis .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We aten vroeg (vrijdagavond ( 17.30u) dus het was nog rustig. Het werd al snel gezellig druk.
Het eten was heerlijk en kwam snel.
De keuze was vrij beperkt omdat we met een speciale AH restaurant bon kwamen. Maar eigenlijk was dit ook wel voldoende.
Wij gaan zeker nog eens terug!
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Fijn restaurant met ontspannen sfeer.
Attente en vriendelijke bediening. Eten goed verzorgd en leuk opgediend!
Ons 2de bezoek en wederom met een zeer tevreden gevoel het restaurant verlaten.
Zeker tot de volgende keer.
Alan M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voor de tweede keer gegeten met de AH restaurantactie. Alleen nu was er alleen keuze uit een standaard driegangenmenu met maar 4 opties met gang. Terwijl ik voor mij reservering nog gecheckt had of het weer van de hele kaart was. En dat zou het ook dit keer weer zijn. Maar dat bleek helaas niet zo te zijn. Porties waren klein en een supplement voor bijvoorbeeld een tournedos van €10,- vonden wij erg aan de hoge kant. Uiteindelijk waren we €30,- meer kwijt aan supplementen. Daarnaast was het eten gewoontjes en niet bijzonder qua variatie en smaak. Terwijl we de vorige keer (januari 2016) zeer smakelijk hadden gegeten en daarom nu weer voor Finn hadden gekozen. Volgende keer maar een ander restaurant kiezen!