Finn

Koopmanstraat 3-7 1315 HD Almere Nederland Kaart

Over restaurant Finn

Gerechten van de grill!

De sfeer bij Restaurant Finn is zeer ontspannen en relaxt. Door de open keuken kan je direct meekijken in het domein van de chef en staat iedereen in het restaurant met elkaar in contact. Het geheim van de chef? Dat is de grill! De chef heeft een heel scala van gerechten waarin de grill centraal staat. Daarbij kan je altijd komen borrelen aan de bar of in de fauteuils met speciaalbieren en goede wijnen. Echt genieten doe je bij FINN!

Meer informatie over restaurant Finn

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 07:00 - 23:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Vrijdag en Zaterdag 07:00 - 00:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00
- Ontbijt 08:00 - 1

• Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
LiaNieuwenhuis .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We aten vroeg (vrijdagavond ( 17.30u) dus het was nog rustig. Het werd al snel gezellig druk.
Het eten was heerlijk en kwam snel.
De keuze was vrij beperkt omdat we met een speciale AH restaurant bon kwamen. Maar eigenlijk was dit ook wel voldoende.
Wij gaan zeker nog eens terug!
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Fijn restaurant met ontspannen sfeer.
Attente en vriendelijke bediening. Eten goed verzorgd en leuk opgediend!
Ons 2de bezoek en wederom met een zeer tevreden gevoel het restaurant verlaten.
Zeker tot de volgende keer.
Alan M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voor de tweede keer gegeten met de AH restaurantactie. Alleen nu was er alleen keuze uit een standaard driegangenmenu met maar 4 opties met gang. Terwijl ik voor mij reservering nog gecheckt had of het weer van de hele kaart was. En dat zou het ook dit keer weer zijn. Maar dat bleek helaas niet zo te zijn. Porties waren klein en een supplement voor bijvoorbeeld een tournedos van €10,- vonden wij erg aan de hoge kant. Uiteindelijk waren we €30,- meer kwijt aan supplementen. Daarnaast was het eten gewoontjes en niet bijzonder qua variatie en smaak. Terwijl we de vorige keer (januari 2016) zeer smakelijk hadden gegeten en daarom nu weer voor Finn hadden gekozen. Volgende keer maar een ander restaurant kiezen!
Jbuitenh .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Gezellig en heerlijk gegeten .
Prima bediening en leuke zitjes.
Niet zo'n standaard menu ook wat apartere gerechtjes zoals kaasfondue
Polleboll .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Fijne en hartelijke ontvangst en prettige, vriendelijke bediening. Restaurant is leuk ingericht. Vond het echt een verrassing. Kom zeker terug!
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De inrichting van Finn is een beetje chaotisch en krap bemeten. Mijn stoel zat praktisch tegen het tafeltje achter mij vast. Ik kon er nog net inschuiven, maar dat was dan ook alles. Verder vond ik de inrichting vrij chaotisch met inhammetjes en verhoginkjes die het een er erg onrustig uit lieten zien.
Wij waren hier met 2 personen voor de AH restaurantactie en 2 personen bestelden "gewoon"a la carte. Tussen de gerechten zagen we wat grootte van de porties betreft geen verschil, alleen was de AH kaart uiteraard wat beperkt. Het buikspek als voorgerecht was matig van kwaliteit en ik weet nog steeds niet of het nu een koud of warm voorgerecht moest zijn: in elk geval vond ik het niet echt aantrekkelijk smaken en vrij koud van temperatuur. gewoon 1 klom vet eigenlijk zonder kraak of smaak. het was dat er een kleine salade naast lag die het nog een beetje aantrekkelijk/smaakvol maakte. Het hoofdgerecht (spareribs) was weer gigantisch van formaat en het vlees was lekker gekruid en viel van het bot. Dat was weer prima in orde. De crème brûlée als nagerecht ook weer zo zo. Ik vond die er "meelderig" en weinig smaakvol. De bediening was wel weer top: vriendelijk en attent. We konden wel merken dat het vrij druk was, want er waren behoorlijke wachttijden. Al met al niet een restaurant dat heel erg snel weer voor herhaling in aanmerking komt. Het was absoluut niet slecht, maar we hadden ook niet het idee: Yes, hier komen we terug.
Margarita B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Leuke locatie en de inrichting is modern industrieel. Je kunt echt in de keuken kijken naar hoe het eten bereid wordt. Ruime porties. Verse ingrediënten, een snelle service. Bediening is vriendelijk en attent.
Hollandsedame .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Een heel warm en gezellig ingericht restaurant. Rustige avond, heel vriendelijke bediening. Wij waren met de AH restaurant actie en hebben gerechten uit een speciaal maar uitgebreid genoeg menu kunnen kiezen. Op een matige spinazie bij de zalm na was het heerlijk eten voor een vriendelijke prijs!
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
goede bediening we hadden weinig tijd maar de bediening heeft ervoor gezorgd dat we alles op tijd kregen. heerlijk eten, sfeer top, prijs / kwaliteit helemaal goed.
Erwin K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hadden voor 4 personen het 3 gangen menu gereserveerd bij Finn en een bevestiging per mail ontvangen. Bij Finn aangekomen bleek het hele restaurant verhuurd te zijn en was er een borrel aan de gang. Na een poos wachten kregen we te horen dat we wel konden eten bij het ernaast gelegen mexicaanse restaurant Rosita dat van dezelfde eigenaar is. Dat hebben we maar gedaan en bediening en eten waren goed. Toch was onze avond niet ok. Je reserveert bewust bij Finn en het mag echt niet voorkomen dat het hele restaurant dan is verhuurd. Rosita is een leuk restaurant maar Finn krijgt een onvoldoende.
Chantal M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Wat een fijne verrassing was FINN. Fijne inrichting, enthousiaste bediening. Geen poespas, of ingewikkelde smaken: gewoon lekker eten. Ik kom zeker terug.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Prima gegeten. . Alleen het stoofpotje was erg dun en waterig. Smaak van het vlees was goed. Maar het leek meer op soep. De spareribs waren erg lekker. Bediening was erg vriendelijk.
Aniek K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Met de Ah restaurant actie hier terecht gekomen. We kenden het allebei nog niet. Met zijn 2 voor 25eu pp gegeten inclusief drankjes. Het eten was heerlijk! Erg leuk en sfeervol ingericht, vriendelijke en vrij vlotte bediening. Ik ga zeker nog eens! Met of zonder bon.
Esmeralda A.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het is jammer dat de nieuwe eigenaar de menu kaart heel erg heeft ingekort. Waardoor je eigenlijk denk ik kan net zo goed thuis eten. De sfeer is nog steeds gemoedelijk en het personeel vriendelijk.
Celine H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Goed gegeten voor een voordelige prijs. Restaurant was mooi ingericht en je kon er heel fijn zitten. Een klein minpuntje was dat de spare ribs weinig smaak hadden. Het vlees was ontzettend goed, maar de smaak was een beetje flauw.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten, vrolijke en vriendelijke bediening!
Menu keuze was genoeg om een lekkere keuze te maken.
Kortom, dit restaurant is een aanrader!
Heidi61 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijke sfeer. Terecht kregen wij het advies dat het bij de (sfeervolle) glashaard erg warm kon worden.

Prina kwaliteit eten. Carpaccio zeer lekker. Kleine kaasfondue zeker een aanrader.
Als ik dan toch een klein nadeel moet noemen...té haastige bediening. Steeds werd er langs jevtsgeltje gelopen om te kijken of het bord al leeg was.
Uiteindelijk gevraagd of we even een pauze tussen hoofdgerecht en dessert mochten krijgen.
Eten is een beleving...en die kans kregen we niet helemaal hier op deze avond.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
gezellig fijn personeel goede kwaliteit eten prijs was ook goed alleen de muziek was iets te hard
kom zeker terug met familie of vrienden.
de open kachels vond ik geweldig .
A K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben allen genoten van ons avondje uit. Je krijgt hier waar voor je geld in royale porties.
Bianca C.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Erg lekker gegeten, prima service terwijl het toch druk was.luisteren goed naar alle verzoeken. Zeker een aanrader. De open haard midden in de locatie geeft extra sfeer....