Finn's Eten & Drinken

Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Rens En Elly D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Op een vrijdag avond in deze leuke zaak geweest. Het was een verrassing toen we hier binnenstapten Een simpele inrichting, maar wel sfeervol. Er is in deze zaak van alles te zien aan de plafonds en muren. De locatie van deze zaak is briljant. Vlakbij de brug en de haven. De informele aanpak van de gastheer sprak ons wel aan. Eerst een bokbiertje genomen en nadien besloten ook hier maar wat te eten, Mijn tafelgenoot bestelde een grote Biologische kalfshamburger en ik een Finn's kipsaté. De kwaliteit was prima/goed. Lekker gevarieerd opgemaakt met salade en frietjes. Gewoon gezellig, zonder poeha!
Geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Een geweldige gastheer. We kwamen met twee kinderen en hij zorgde dat alles perfect liep. Liet de slibtongetjes fileren en ook de andere gerechten waren van heerlijke smaak. Ook de inrichting is gezellig en je kijkt je ogen uit naar de kleine vaak grappige details. Maar vooral de gastheerschap is uitmuntend
PC1990 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Spareribs goed gekruid en heel mals. Ook de hamburger viel in de smaak bij partner. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Kortom: een aanrader!
Laura_b .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Ik had een flammekuchen met geitenkaas, die was erg lekker! De serveerster was ook vriendelijk en ze zitten op een leuke locatie naast de Oude Kerk, vlakbij de rivier.
Petra E.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Heerlijk gegeten, verse tomatensoep en flamkuchen met bieten en geitenkaas.
Bediening was beetje stug maar niet onvriendelijk, erg lekker terras
Sanne N.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Vorige wk ben ik hier na een wandeltocht van 30 km uitgekomen, verregend en wel werden wij allerhartelijkst ontvangen door de jongeman achter de bar. Hij was erg gastvrij en bood zelfs aan om onze reservekleding in de droger te doen zodat wij met droge kleding ons laatste stukje konden lopen. Super service!! We hadden allebei een carrotcake, een heerlijk (groot) stuk wat prachtig geserveerd was, en ook de cappuccino smaakte erg lekker. Ze zijn pas 2 jr open en hebben vorig jaar al de 3e prijs gewonnen, ik dacht voor beste terras. Ga zo door!
Manuela V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
gezellige plek voor kop koffie, drankje of een lekkere hap. Geen gecompliceerde kaart maar prima huisgemaakte gerechten met bijbehorende prijs. Wij genoten in het avondzonnetje van een smakelijke kipsate en een heerlijke malse kalfshamburger met piccalilly. Prettige en vlotte bediening. Wij komen graag weer terug!
Hansjrg .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Bij Finn's in de zaal ons 25-jarig huwelijk gevierd met de familie. In totaal zo'n 24 mensen. En het was helemaal top, geweldig!!! Iedereen was laaiend enthousiast over het eten, de locatie en de bediening. Aan tafel hoorde ik om me heen iedereen zeggen, wat een mooie opmaak, wat heerlijk mals, wat lekker etc. etc. Op zich al complimenten voor de chef en de bediening maar helemaal omdat het net die dag tropisch warm was. Een meer dan prima verhouding prijs/kwaliteit. Ga zo door!!!
Dordrecht50 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Niet zomaar komen wij hier regelmatig terug. Wederom hier heerlijk geluncht.
(H)eerlijke producten tegen een redelijke prijs.
JoPiDo .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Prettige bediening, heerlijk eten en een mooi restaurant voor een goede prijs. Een fijne afsluiting van een stadswandeling in het mooie Dordt.
Laurad1977 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Afgelopen vrijdag geluncht in Finns, dit is erg goed bevallen. De gerechten waren erg smakelijk, goede kwaliteit van gebruikte producten, goed bereid. De benedenverdieping is vrij klein, maar toch geeft dit geen druk gevoel, eerder gezellig. Complimenten voor de mevrouw van de bediening, ze heeft oog voor haar gasten, is snel, adequaat en erg vriendelijk. Dit maakt het tevreden gevoel voor ons zeker af!
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Afgelopen maanden een aantal keer gegeten. Vrijdagavond is altijd een goed idee. Zeker als je de chef wat vrijheden gunt. Denk aan steak tartare als voorgerecht.
Ook andere avonden overigens. Bediening heeft oog voor de tafels. Een knikje of even oogcontact is voldoende.
Meerdere mensen hebben al geschreven over de locatie. En die is inderdaad geweldig. Bovenverdieping met ruim balkon waar je geweldig je verjaardag of iets anders kunt vieren.
Terras kan soms wat druk zijn. Niet alleen qua aantal mensen, maar ook doordat eten en drinken door elkaar zit waardoor er veel tussen de tafels gelopen wordt.
Voor mij een beetje in een hoek van Dordrecht waar ik niet makkelijk naartoe ga, het ligt niet op de route. Wel de moeite waard, en ze hebben ook voldoende ruimte om de fiets te parkeren.
Floor B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
ondanks de drukte kregen we goede service van de Kundige bediening, Als advies hadden wij de Dordtse Gin genomen lekker!
Aanrader in Dordrecht!
Xlatonaaa .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Heerlijke zonnige dag genoten op het terras. Eten was erg lekker. Bediening maakte wat rare opmerkingen waardoor wij ons minder op ons gemak voelde. Zeker wel de moeite waard om terug te komen.
Jepedejong .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Via voicemail en gewone mail op vrijdag geprobeerd een tafel te reserveren voor zaterdagavond bij Finn's, maar kregen geen reactie. Op zaterdag gebeld, toen bleek alles in orde. Vanwege 'de drukte' hadden ze geen kans gezien te reageren. Dit alles maakte op ons een wat arrogante indruk. De avond zelf: de menukaart is er een zonder verrassingen; het terras oogt goedkoop. Dat is jammer, want de locatie is niet te evenaren en het pand is prachtig. Let eens op de mooie entree met elementen van de Amsterdamse School. De falafelburger smaakte goed, maar had een te dikke gepaneerde kost. De biefstuk was wat klein uitgevallen en de portie bearnaisesaus te groot. Al met al geen restaurant om je vingers bij af te likken, maar vanwege de fantastische broodschotel vooraf en de heerlijke vers geperste sinaasappelsap toch ruim voldoende. De extra gevraagde groente-garnituur tenslotte (mais,asperge, wortel) werd niet in rekening gebracht. Dat vonden we wel attent.
Guus T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Heerlijk buiten gezeten, mooi decor aan de haven. Snelle, alerte en vriendelijke bediening. De kaart is eenvoudig, maar eten is zeer smakelijk.
Erasma O.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Het regende en we liepen er langs. Een toevalstreffer dus. Finn is mooi gelegen aan het water. Na een heerlijk biertje, besloten we een hapje te eten. Mooie kaart. We besloten tot een salade met gegrilde kip en een biologische kalfshamburger op een Marokkaans broodje. Allemaal erg smakelijk. Goed klaargemaakt. Geweldige frieten bij de hamburger, en volgens mij zelfgemaakte mayo (met olijfolie?). Bediening was sympathiek, met goede balans van met rust laten en er zijn als je wat wilt bestellen en vragen.
Xstreamer .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Hier al meerdere malen gezeten. Mooie plek met goed voedsel.
De laatste keer hadden we de hamburger en de spareribs. De ribs zijn heel apart gekruid, meer mediterraans, en totaal niet zoals je ze doorgaans krijgt. Het was wederom erg lekker.
De bediening laat soms weleens een steekje vallen, maar is verder vriendelijk en doorgaans wel alert.
Miranda M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Vorig jaar september, Finn's was net een paar maanden open en nog niet te recenseren op Iens, heeft Finn's voor ons onze huwelijksreceptie en diner verzorgd. Heerlijk hebben wij met ons gezelschap geborreld op het terras, waarna wij op de bovenverdieping met een besloten gezelschap van ongeveer 30 man hebben gedineerd. Onze gasten waren onder de indruk van de prachtige locatie en het eten. De bediening was fantastisch! Aanrader!
Dirk R.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Nu een paar keer gegeten en steeds verrast door de smakelijke gerechten. Misschien wel de beste prijs-kwaliteit van Dordt...