Finn restaurant

Koopmanstraat 3 1315 HD Almere Nederland Kaart

Over het restaurant Finn restaurant

FINN restaurant heeft een nieuw concept: Street Food, Feel Good Food! Bij restaurant FINN staat Street Food en vlees van onze houtskoolgrill centraal. Wereldwijd hebben we uit verschillende landen Street Food gerechten gekozen en eigen gemaakt. Voor €24.50 p.p. kan er onbeperkt gegeten worden van de nieuwe Street Food kaart. Ook heeft FINN een nieuwe lunch, vlees van de grill en diner kaart! Al onze gerechten worden dagelijks vers bereid.

Meer informatie over restaurant Finn restaurant

op 3 min afstand van station Almere- centrum
  • : Munt garage & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m donderdag: 7:00 - 23:00
Vrijdag: 7:00 - 0:00
Zaterdag / zondag: 8:00 - 0:00

7,2
7,2
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Finn restaurant

Janet H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
We hebben de daghap gegeten, prima concept, in dit geval was het een bord nasi met stokjes saté en een gebakken ei. Niets op aan te merken, gewoon goed. De bananarama als dessert was echter een uitdaging: een ruim in folie ingepakte warme banaan in schil met boven op het folie (?) een bolletjes ijs en 3 plakkende marshmallows. De folie met ijs en
marshmallows eraf wikkelen zonder dat dit een zooitje wordt was de uitdaging. Zeker geen succes, qua smaak en presentatie. Advies: maak het niet te ingewikkeld. Sfeer in Finn is fijn.
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Ik was even van de eerste klanten die gebruik maakte van het street food concept. Ik vond het toen top. Gisteren weer gegeten. Ongelofelijk hoeveel slechter het eten is geworden. Ik kom hier niet meer terug. Flauw te gaar smakeloos en Koud.
Randy E.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Na lange tijd niet geweest te zijn weer eens bij Finn geweest. Nieuw concept met streetfood. Over-prized (6 euro voor bordje met aardappelblokjes of 2 sushi's) kleine hapjes die je ook als all-you-can-share kan eten, dan vallen de prijzen wel mee.

Het is erg rumoerig, lawaaiig bij Finn en de tafel waaraan wij zaten was nogal breed, romantisch dineren terwijl je tegen elkaar schreeuwt. Het shared-dining concept spreekt op zich wel aan maar de uitvoering bij Finn was niet echt strak. Bestellingen (of delen hiervan) duren enorm lang, regelmatig moesten we vragen waar gerechten en drankjes bleven. Dan wordt samen eten een uitdaging.

Qua smaken was ik het meest onder de indruk van het brood plankje van het huis. De andere gerechten waren veelal flauw (saté, wel erg leuk opgediend), droog (burger en stew) of niet heel boeiend (sushi, bravas, dutch fries (gaat echt overal dezelfde cheddarsaus overheen?). Mijn tafelgenoot had hier grappig genoeg minder last van, haar soft taco's, soep en hotdog waren klaarblijkelijk een veel betere keuzes.

Personeel is toegankelijk en vriendelijk. Daarnaast is wel voor zorg besteed aan de presentatie van gerechten. Deze worden op een grappige manier opgediend zoals onder een stolp voor de zalm, de saté op een tafelgrill etc, dat geeft weer wat balans.
Gery R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Met drie man eten daar en 1 uur over 1 gang van 2 gerechtjes Warme gerechten kwamen eerder dan de koude Pas na navraag werd er aandacht aanbesteedt Oops vergeten En dat tot 3 keer aan toe Echt geen aanrader
Jammer want de kwaliteit van het geserveerde eten was redelijk /goed . De bediening echter echt waardeloos .
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
We hadden gereserveerd maar daar was niets van bekend. Moeten vragen wanneer wij eten konden bestellen. En verschillende malen vragen om drankjes. Het eten en de sfeer is prima. De drankjes aan de dure kant. Verder lekker gegeten
Elmer P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Streetfood all you can eat concept erg lekker. Niet te veel keus maar een keuze uit een stuk of 20 verse gerechtjes. Sfeer was altijd al prettig.
Restaurant Finn blijft een fijne aanwinst in Almere als restaurant.
Tammie V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Het all you can eat menu zag er leuk uit. Ook toen alles werd opgedient, hartstikke creatief en mooi! de peppersteak, dry aged satay en de spareribs waren erg mals. Helaas was de rest bijna niet te vreten. Te zout, te flauw of gewoon helemaal niet lekker. De smoked salmon, uiensoep, bapao en de mini hotdogs raad ik sterk af. Het personeel was erg vriendelijk en de zaak was prachtig, maar het eten? Ik zou er alleen een drankje doen.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Lekkere gerechtjes gezellige bediening zeker een restaurant om lekker een avondje uit te gaan
Bep V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Absoluut voor herhaling vatbaar.
Evert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het onbeperkte voorgerecht/'streetfood' menu was erg leuk, meeste gerechten waren erg lekker! Presentatie was ook goed gedaan. Helaas was het brood vooraf wat je er bij kreeg erg droog en de witte wijn proefde en oogde alsof ze er water bij hadden gedaan. Alles bij elkaar wel een geslaagde avond gehad!
Larissa V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
duurde vaak erg lang tot het eten kwam, het eten was wel heel erg lekker.
Marcelle U.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij vinden het gezellige bij Finn. Het personeel is erg aardig en doen er alles aan om je een gezellige avond te bezorgen. Wij hadden een min puntje omdat wij niet trevreden waren over onze tafel. Er is geprobeerd om voor ons een andere tafel te zoeken, maar omdat het erg druk was is dit niet gelukt. Het werdt mooi opgelost door aan te geven dat zij het vervelend vonden en geprobeerd hadden om te kijken naar een andere tafel. Wij kregen de koffie gratis en een excuus. Ik zal mee willen geven als je reserveerd bij Finn telefonische aan te geven welke tafel je wilt. Prima en leuke avond gehad.
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Mijn vrouw en ik komen graag bij FINN omdat de drankjes top zijn, het eten top is en de bediening top is.
danny .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Dit restaurant deugt van geen kant. Bediening droevig. Inrichting zeer matig. Met het eten moet je geluk en geduld hebben. Kortom een zaak om niet aan te raden. Jammer, zou een goed punt kunnen zijn voor een leuk steak house.
Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuk restaurant en vlotte bediening Gezellig en vrolijke mensen in de bediening. Een aanrader
Reina O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Uitstekende bediening, goede sfeer en heerlijk eten.
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Er werden twee keer gerechten bij ons gebracht die niet voor ons waren..
Daarbij waren de gamba's te droog en de cesar salade heb ik de kip uit gehaald. Bijzondere geur.
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Leuk restaurant, met aardige bediening. Het nieuwe “all you can eat” wordt op een leuke manier geserveerd. Erg jammer dat de meeste gerechtjes niet lekker waren. Voor een drankje ga ik zeker nog eens terug. Het hapje ga ik echter elders doen.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Sfeervol restaurant,zeer vriendelijke bediening en eten heerlijk.
Evelien K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wij kregen als tafel niet gelijktijdig ons eten. Bij het concept all you can eat.Zelfs niet als het om een koud gerecht ging. De opzet is dat je allemaal verschillende hapjes hebt, maar als je twee gerechten besteld verwacht je binnen redelijke termijn allemaal een hapje voor je neus te hebben. Er is twee maal, in verschillende rondes, iets mis gegaan met de bestelling. Deze was niet doorgegeven. Bij het toetje kreeg één van ons niet wat er besteld was. Het opnemen van de recepten vraagt dus absoluut jullie aandacht.
Wij hebben bij binnenkomst ook lang moeten wachten op ons eerste drankje en op de kaart.