Over het restaurant Fine

De heerlijke Frans-internationale keuken

Midden in het prachtige Naarden-Vesting vind je dit sfeervolle restaurant waar je verrukkelijk kunt lunchen en dineren. Chef-kok Erwin van de Mortel hanteert een Frans-internationale keuken en zal je zeer zeker verrassen met zijn smaakvolle gerechten. Neem er een lekker glas wijn bij en je bent diep tevreden.

Meer informatie over restaurant Fine

bushalte op 2 minuten lopen

Maandag vanaf 12:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Fine

Andries V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Laat ons even eerlijk zijn: in Naarden Vesting valt er niet echt veel te beleven. Tot je bij Fine langs gaat... Machtig, prachtig en vooral (heel) fijn!
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Jassen bij binnenkomst aangepakt en bij weggaan ook weer (zonder aanwijzen!) teruggepakt. Karaf kraanwater bij maaltijd; alles zeer attent. Kleine, maar smaakvolle en zeer verfijnde gerechten. Hier eet je in een sfeervolle ambiance uitstekend.
Leo E.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Voorafgaand aan concert in de grote kerk van Naarden weer erg genoten van de kleine gerechtjes. In rap tempo drie bordjes voor mijn vrouw en vier voor mij geserveerd. Elk gerecht mooi op smaak; vooral de bitterballen van geitenkaas, loempia van kip met satésaus en de eendenrilette waren top. Koffie na en ruim op tijd in de kerk voor Bach.
Marianne J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
We hadden het 5 gangen amuse diner.
Alle gerechtjes waren zeer smakelijk. De sfeer was gezellig.
Anuschka B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Slechte kaart slechte service gemiste kans. Te weininig kennis van de bediening betreft kaart en wijnkaart.
Erg jammer top locatie !
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Lekker eten, maar kan wel beter. Ik mis nog wat finesse. Bijvoorbeeld de aankleding van het Bord kan meer aandacht hebben. Bij het toetje bijv wat verse frambozen ipv alleen een frambozenkletskop. Ik miste de beloofde bosui op de pompoencurry, die wel lekker was overigens, maar lasig uit een diep bord te eten met mes en vork.
It was Fine, but no fine dining. Een amuse Is ook wel een goed idee, mensen. Verder leuke gezellige aankleding, leds in drank kast misschien wat dempen?
Harry W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Dit keer gekozen voor het 5 gangen Amuse menu. Voortreffelijk gevarieerd menu met zowel vis als vlees. Lekker dessert dus wij waren zeer tevreden en komen zeker terug.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het eten was uitstekend. Zeer verrassend.
We komen zeker terug.
Een grote aanrader!!!
Friso T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Lekker gegeten en goede service
Anne-Myrthe W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Anders dan anders, maar lekker!!!!!!!!
Fred Nori J.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. Opmaak van de borden kan mooier maar smaak is prima!
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
We werden vriendelijk ontvangen en kregen vlot informatie over de kaarr. Je kan kiezen voor een 5 gangen amusemenu of zelf kiezen van de kaart. Elk gerecht kost dan 8.50 euro. Wij kozen er voor om zelf 3 gerechtjes uit te kiezen en werden niet teleurgesteld. Het was echt heerlijk. Ook de huiswijn , wij namen de witte, was erg lekker. Al met al lekker eten, heerlijk wijntje en super vriendelijke bediening!
Wij komen zeker terug ????
Erwin Z.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Kleine porties voor (te)veel geld
G B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Vandaag de lunch gebruikt. Helaas moesten we vanwege de regen binnen zitten. Geen gezellig restaurant. Tafel plakte. Bediening ( meisje )kwam zeer ongeinteresseerd over. Kon geen extra woordje van af. De wraps die we hadden besteld waren voor de helft koud en warm. Snel gegeten en weer snel vertrokken. Jammer, voor die prijs verwacht je meer.
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Buiten op de vestinggracht gedineerd; een prachtige zomeravond, zonnetje erbij en dan in dit prachtige centrum.
Bij aankomst werden we gelijk naar onze gereserveerde plaats gebracht. Drankjes en gerechten werden met de juiste pauze opgediend. Gerechtjes a 8,50 per stuk, kiezen wat je zelf als voor- of hoofdgerecht wenst. Traditioneel of creatief voor het kiezen. De kikkererwt loempia was verrukkelijk, net als de overige gerechten. De droge rosé was prima, de espresso helaas iets te slap.
Reserveren is wenselijk, de beschikbare tafels waren deze zaterdagavond snel bezet. Een aanrader, zo vinden wij en we willen hier dan ook vaker komen om nog meer van dat lekkers te proeven.
AnnetteW .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Koffie gedronken met 'brownie' erbij. Brownie was hard, taai, zwaar en smakeloos. Er zat karamelsaus overheen, waarschijnlijk in een poging om te camoufleren dat dit stuk oudbakken meuk in de vuilnisbak hoorde in plaats van op het gebaksbordje van een klant. Bij de bediening aangegeven dat het niet in orde was. Reactie: 'Oh oke". Er werden geen excuses aangeboden, niets. Advies: zoek een ander tentje in Naarden-Vesting en ga niet alleen voor de locatie bij deze tent zitten.
Filip V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Zeer fijne zaak op een schitterende locatie met een zeer vriendelijke bediening. TOP
Iens I.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Mooie plek zowel binnen als buiten, eten is prima.
Bediening is wel vriendelijk, maar behoeft een goeie horeca training!
Marjan.kloosterman K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Restaurant kent een buiten en binnendeel. Buiten aan de straatkant, langsrijdend verkeer was ietwat storend. Bediening verliep in traag tempo en was adequaat en vriendelijk tijdens het bestellen en serveren. We kwamen voor een lunch. Gerechten smaken prima, porties zijn klein. Vreemd genoeg geen nagerechten te bestellen, dat kan pas na 17.00 uur.
Jack S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Neem het Amuse menu en laat je lekker verrassen
Voor € 28.50 hen je een heerlijke avond met kleine gerechtjes.
Ze wisselen elke 2 weken van menu
Top!