Over het restaurant Fine

De heerlijke Frans-internationale keuken

Midden in het prachtige Naarden-Vesting vind je dit sfeervolle restaurant waar je verrukkelijk kunt lunchen en dineren. Chef-kok Erwin van de Mortel hanteert een Frans-internationale keuken en zal je zeer zeker verrassen met zijn smaakvolle gerechten. Neem er een lekker glas wijn bij en je bent diep tevreden.

Meer informatie over restaurant Fine

bushalte op 2 minuten lopen

Maandag vanaf 12:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00

Hester W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Enorm gastvrij en heerlijk gegeten!
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het was gezellig , en lekker druk. Het eten was zeer goed. Wij komen wel weer snel terug????
Kelly B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Prima concept. Porties groot genoeg. Het eten viel mij tegen. De bruchetta was een geroosterd broodje met tomatensaus. En tip zou zijn om dit te maken met een lekker geroosterd stokbroodje met olie en verse tomaat en kruiden
De groene curry was naar mijn mening te zout. Wel vond ik t een lekker gerecht.
En het dessert de gebakken banaan is mij enorm tegengevallen. Ook dit kan zoveel lekkerder als het vers wordt klaargemaakt met een krokant laagje. Nu lag de banaan te zwemmen in een sausje.
De bediening was ok. De lokatie was top ????????
Fred & Nori J.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Zoals gewoonlijk weer enorm genoten van het amuse-menu. Alle gerechtjes waren weer geweldig op elkaar afgestemd. Jammer van de grote familie tokkie die de normaal zo rustige sfeer volledig wist te verpesten met hun aanwezige gedrag.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Top locatie, zon tot 21.00 uur op het terras. Heerlijk gegeten. Zeer goede bediening. Hondvriendelijk.
bert R.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Leuk restaurant, zeker in de zomer op het terras met avondzon. Verrassende kaart.
Folkert V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Goed, vriendelijk, flexibel én aandachtig
Ernst P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Fine. De nieuwe kaart formule, TOP. Wij gaan daar altijd met een goed en voldaan gevoel weer weg.
Gert G.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben echt genoten! Er waren twee "minpuntjes: de coquilles hadden iets meer kleur mogen hebben en de koffie was niet heet...... maar we komen zeker terug om ook andere gerechten te gaan proeven.....
Wat een goede formule zeg, kleine gerechten en zo'n variatie op de kaart!
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Super lekker gegeten! Prijs kwaliteit top! Leuke gerechten, echt een aanrader!!!
Leo E.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Voorafgaand aan concert hier gegeten. En dat ging gesmeerd. Prima, snelle en vriendelijke bediening. Het concept met kleine gerechten van elk € 7,50 biedt veel keuze. Maar 3 gerechtjes is toch net te krap voor een middelmatige eter. Verder prima wijnen en een geslaagd diner.
Bob-h L.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Teleurstellend eten niet verassend, ben beter gewend in Fine, Carpaccio, ok maar daar kan je niet veel aan verpesten, Bisque d'Homard, de kreeft was er doorheen gezwommen zat niet een stukje in. Bavette, ok maar niet verassend. Sfeer en bediening prima.
Edna V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Doordat je steeds kleine gerechtjes krijgt is er genoeg tijd om bij te kletsen tussendoor. Inrichting is wel een beetje donker vind ik.
michel A.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Ons laten verassen met het 5 gangen menu.
Heerlijk eten, goede wijn en prima bediening.
T.J. B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Amuse verrassingsgerecht genomen van 5 gangen. De gangen wisselde elkaar in goed tempo af. Niet te kort, maar ook niet te lang. Gerechten waren erg lekker. Uitleg was goed. Goede wijn. Klein puntje van kritiek, naarmate de avond vorderde was er weinig personeel in het restaurant om uiteindelijk de rekening te vragen. Maar al met al hebben we een leuke en gezellige avond gehad. Zeker een aanrader.
winneke K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten!
Zijn hartelijk ontvangen en ontspannen bediend.
Aanrader!
Hans Z.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Regelmatig bij fine gegeten, altijd vriendelijke bediening hebben als het lukt gezellig tafeltje bij het raam.
Na het 5 gangen menu € 25 hebben ze op dit moment kleine gerechten voor € 7,50. voordeel de kleine en de grote eter komen altijd aan hun trekken.
Ook is het nu mogelijk uiteraard uit diverse gerechten te kiezen vlees of vis, al met al een prachtig concept, top
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Onlangs is dit restaurant inwendig fors onder handen genomen. Met o.a. nieuwe rustige kleuren en nieuwe stoelen is het weer helemaal up tot date. Wij hebben het 5 gangen amusemenu genomen voor een schappelijke prijs. Het was een heerlijk en mooi uitgebalanceerd menu bestaande uit: Vitella Tonato, een krachtige kreeftensoep, Coquilles met ratatouille, als hoofdgerecht heerlijke tamme eendenborstfilet met aardappelgratin en paddenstoelen en als dessert een mousse van kersen met baileys sabayon en kaneelijs. Van gastvrouw Hetty ( naar mijn mening de beste gastvrouw van de horeca in Naarden!), serveerde ons bijpassende wijnen en na een goed kop koffie gingen wij tevreden huiswaarts. Een bezoek zeker waard.
H S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Een heel gezellig sfeervol restaurant. Prima ontvangst. Er werd rekening gehouden met onze concertgang: de gerechten werden in het juiste tempo geserveerd en waren verrukkelijk.
Ik zal hier zeker vaker gaan eten.
Marianne J.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Gezellig restaurant. Zeer veel keus aan kleine gerechten. Heerlijk gegeten.