Over het restaurant Fine

De heerlijke Frans-internationale keuken

Midden in het prachtige Naarden-Vesting vind je dit sfeervolle restaurant waar je verrukkelijk kunt lunchen en dineren. Chef-kok Erwin van de Mortel hanteert een Frans-internationale keuken en zal je zeer zeker verrassen met zijn smaakvolle gerechten. Neem er een lekker glas wijn bij en je bent diep tevreden.

Meer informatie over restaurant Fine

bushalte op 2 minuten lopen

Maandag vanaf 12:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Fine

Wim B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Joris T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima gegeten. Lekkere gerechten, alert personeel, zeker voor herhaling vatbaar
Robert P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Amuse Menu. 2 dagen ervoor a la carte gegeten. Verschil in complexiteit / smaak beleving tussen hapjes / verrassing menu en a la carte gerechten vind ik te groot. Hapjes menu is simpel van bereiding en smaak beleving. Ik had daar een andere verwachting van. Sfeer en bediening is goed. Voor de verwende eter: kies a la carte. Witte huiswijn ( Sauvignon ) was vlak van smaak. De Cabernet Sauvignon smaakte mij beter.
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Verfijnde keuken
André B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vijf gangen verrassingsmenu was inderdaad een aangename verrassing, bestaande uit goed verzorgde en smaakvolle kleine gerechten. De witte huiswijn, Sauvignon Blanc, van € 24.50 was van redelijk goede kwaliteit. De sfeer en bediening waren goed. De akoestiek zorgde voor een wat luidruchtige achtergrond. Aanbevolen !
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Ik had op basis van bezoek in het verleden een meer bijzondere eet-ervaring verwacht. Het was echter redelijk gewoontjes. Prijs-kwaliteitverhouding is op zichzelf goed.
John G.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Met groep van 6 collega's genoten van een surprise amuse lunch, 5 gangen voor 27,50. Goede kwaliteit en smaakvol bereid. Vriendelijke bediening.
Eefje K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Heel gezellig gezeten met heel gezellig gezelschap aan een mooie, sfeervolle tafel. Heerlijk gegeten, en ook de bediening was top.
Nicolet K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Ik had de doperwtensalade gekozen, dit bleek een aardappel salade met een verdwaalde doperwt.
De eend (pannenkoekjes met eend) bestond alleen uit vel.
En passant vertelde de medewerker dat een aantal gerechten niet meer voorradig waren omdat er de volgende dag een nieuwe kaart zou komen, blijkbaar mochten wij de (oude) restjes opeten.
Gezien de waardering van een 8,5 op Iens een teleurstellende avond ter ere van de verjaardag van onze zoon.
Hester W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Enorm gastvrij en heerlijk gegeten!
Dick Brandsen B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het was gezellig , en lekker druk. Het eten was zeer goed. Wij komen wel weer snel terug????
Kelly B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Prima concept. Porties groot genoeg. Het eten viel mij tegen. De bruchetta was een geroosterd broodje met tomatensaus. En tip zou zijn om dit te maken met een lekker geroosterd stokbroodje met olie en verse tomaat en kruiden
De groene curry was naar mijn mening te zout. Wel vond ik t een lekker gerecht.
En het dessert de gebakken banaan is mij enorm tegengevallen. Ook dit kan zoveel lekkerder als het vers wordt klaargemaakt met een krokant laagje. Nu lag de banaan te zwemmen in een sausje.
De bediening was ok. De lokatie was top ????????
Fred & Nori J.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Zoals gewoonlijk weer enorm genoten van het amuse-menu. Alle gerechtjes waren weer geweldig op elkaar afgestemd. Jammer van de grote familie tokkie die de normaal zo rustige sfeer volledig wist te verpesten met hun aanwezige gedrag.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Top locatie, zon tot 21.00 uur op het terras. Heerlijk gegeten. Zeer goede bediening. Hondvriendelijk.
bert R.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Leuk restaurant, zeker in de zomer op het terras met avondzon. Verrassende kaart.
Folkert V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Goed, vriendelijk, flexibel én aandachtig
Ernst P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Fine. De nieuwe kaart formule, TOP. Wij gaan daar altijd met een goed en voldaan gevoel weer weg.
Gert G.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben echt genoten! Er waren twee "minpuntjes: de coquilles hadden iets meer kleur mogen hebben en de koffie was niet heet...... maar we komen zeker terug om ook andere gerechten te gaan proeven.....
Wat een goede formule zeg, kleine gerechten en zo'n variatie op de kaart!
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Super lekker gegeten! Prijs kwaliteit top! Leuke gerechten, echt een aanrader!!!
Leo E.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Voorafgaand aan concert hier gegeten. En dat ging gesmeerd. Prima, snelle en vriendelijke bediening. Het concept met kleine gerechten van elk € 7,50 biedt veel keuze. Maar 3 gerechtjes is toch net te krap voor een middelmatige eter. Verder prima wijnen en een geslaagd diner.