Over restaurant Fine

De heerlijke Frans-internationale keuken

Midden in het prachtige Naarden-Vesting vind je dit sfeervolle restaurant waar je verrukkelijk kunt lunchen en dineren. Chef-kok Erwin van de Mortel hanteert een Frans-internationale keuken en zal je zeer zeker verrassen met zijn smaakvolle gerechten. Neem er een lekker glas wijn bij en je bent diep tevreden.

Meer informatie over restaurant Fine

bushalte op 2 minuten lopen

Maandag vanaf 12:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Marianne J.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Gezellig restaurant. Zeer veel keus aan kleine gerechten. Heerlijk gegeten.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
ellen.vanden.bosch .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben vanavond bij Fine gegeten. Het eten was echt heerlijk, dit is een aanrader. De bediening was echt slecht. Geen beleving en vrolijkheid bij de dame die ons bediende. Heel jammer.
Louis K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Ik kende restaurant Fine al langer.En ook in mijn omgeving scoort het restaurant en ook bij mij een goed cijfer. Het is een plezier om er te eten. Ga zo door. Groeten Louis Kalee
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Na 'n dagje Utrecht en het Gooi zijn we,, mijn vrouw en ik , bij FINE terecht gekomen.
zeer vriendelijk werden we ontvangen, en naar 'n mooi tafeltje begeleid.
Het was ook de eerste dag van 'n compleet nieuwe kaart met 'n nieuw concept, meer dan 20 gerechtjes voor 7,50 per stuk.
we hebben 3 gerechtjes gekozen van de nieuwe kaart met 'n heerlijk wijntje en voor ons bijde was het TOP !
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Topavond gehad met heerlijke hapjes, lekkere wijn en perfecte bediening in een gezellige ambiance.
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
We hebben genoten ven het 5-gangen amusemenu. Voor slechts 25 euro een heerlijk menu met hapjes net iets groter dan de amuses die je vaak krijgt voorafgaand aan je maaltijd. Gang 1 was een terrine van zalm en forel, tweede gang was een kreeftensoepje, derde was zeebaarsfilet met couscous, de vierde was gekonfijte eend met shiitaki champignons en pastinaak puree. We sloten af met een heerlijke framboze bavarois. Tot slot nog een kop koffie genomen dat werd vergezeld van een heerlijk zelfgebakken koekje.
Een top avond voor een zeer redelijk bedrag.
M.eisenberg .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We waren met zijn vieren en drie kozen voor het 5gangen amuse diner. De tijd tussen de gerechtjes was erg lang waardoor de 4e persoon ruim 1,5 uur op zijn hoofdgerecht moest wachten. Ook werd er ongevraagd brood op de tafel gezet, wat later wel afgerekend moest worden, € 3,50. of was dit voor het platte water? Het eten zelf was prima en zag er verzorgd uit.
Geachte Mevrouw Eisenberg,
Fijn dat u redelijk tevreden was, maar ik voel toch de behoefte om te reageren op uw revieuw.
Kraanwater en brood krijgt u bij ons altijd gratis, de € 3,50 op uw rekening was voor het dessertje,een aantal bolletjes ijs.
Het nadeel van het 5 gangen menu is dat als u dat niet met de hele tafel kiest, degene die alleen een hoofdgerecht neemt inderdaad vrij lang moet wachten.
Het advies is dan ook om het 5 gangen amusemenu per te tafel te kiezen.

met vriendelijke groet, en graag tot ziens,
Erwin van de Mortel
Fine
Streefkerk1 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
In eerste instantie gereserveerd voor binnen eten. Het was echter heel lekker weer, dus direct bij binnenkomst gevraagd of we buiten konden eten. Had men daar al uit zichzelf rekening mee gehouden en een tafel voor ons gereserveerd. Wat een service. We voelden ons direct heel erg welkom.

Met het zicht op de oude haven van Naarden hebben we vervolgens tot 23 uur buiten gezeten, gegeten en gedronken. Heerlijke gerechten in goede hoeveelheden en een relaxte, zeer prettige bediening. Kortom, ook deze locatie in Naarden-Vesting is voor ons voor herhaling vatbaar. Fine était tres fine.
Ernst P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Zoals altijd een uitstekend vijf gangen amuse menu. Voor niet zulke groter eters als wij het perfecte menu. Iedere keer weer een aangename verrassing. Zaten nu buiten bij de brug. Zeer gezellig. Altijd weer fijn (fine) om het te gaan eten.
Essie-bessie .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Lunch bij Fine met twee vriendinnen. We hadden een leuk tafeltje buiten, de zon scheen dus het kon niet mis gaan. Totdat de gerechten werden geserveerd. De oosterse salade met geroosterde kip was geen aanrader. De kip was nog volledig rauw, in de gevulde avocado lag een laagje water kortom niet echt aantrekkelijk. Cappuccino is ook zo'n dooddoener, ik kan echt een slecht humeur krijgen van slecht gemaakte cappuccino. Waarom is dat vaak zo moeilijk? Kortom een aardige bediening, leuke ambiance maar voor de kaart kom ik niet meer terug. Zeker niet voor een cappucino. Jammer!
Mariandel-Peter .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
De voorgerechten (pot au feu en oosterse salade) waren prima van smaak, al was de hoeveelheid van de salade aan de grote kant. De spaghetti met gamba's smaakte heerlijk, maar was wel erg vet. De roodbaars was prima, niets op aan te merken. Het dessert (sticky toffee) was erg lekker, maar de punt met cake is voor een dessert erg groot. De bediening was prima in orde. De ambiance oogt een beetje somber met donkere vloer en donkere muren, de inrichting is verder best gezellig.
Henjo G.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gegeten. We kozen het 5-gangen amuse menu. Ongelooflijk wat je krijgt voor 25 euro. Al vaker gedaan en nog nooit teleurgesteld. Carpaccio van gedroogde ham, Kreeftensoep, kabeljauw met romige kaassaus, mosselpannetje en een heerlijke mango Charlotte Russe stijl met Turkse yoghurt ijs.
Marguerite Z.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
We hebben een leuke avond gehad!
Tafeltje buiten,tot het laatst in de ondergaande zon, met uitzicht op het Arsenaal.
Het eten was voortreffelijk, zowel het menu, als a la carte!
Bediening vriendelijk, maar nog niet erg ingewerkt.
Dus hier en daar vreemde wachtperiodes. (op kaart, toetje)
Zal in de loop van de zomer vast verbeteren!
Tessa K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Heerlijke avond buiten op het terras helemaal in de zon. Fijne, nette, aardige bediening. Amusemenu. Alles lekker en goed maar niet per se heel speciaal. Interieur trekt mij absoluut niet, dus zou voor een koudere avond twijfelen om hier te boeken. Maar prijs kwaliteit is dermate gunstig dat ik t misschien toch een keer aandurft!
PMeijervd .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Wil je lekker en goed eten maar wel anders dan normaal tegen een eerlijke prijs, neem dande moeite en reisaf naar Naarden -Vesting, brasserie Fine.
Eveline B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Heerlijk buiten op het terras terras gegeten.
Vriendelijke bediening en zeer goede kwaliteit/prijs verhouding.
We hadden namelijk het 5 gangen amuse menu voor 25 euro.
En dat was een zeer lekker menu. We komen vast snel terug.
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Na een lange koude dag op de stand van de libelle beurs spontaan bij jullie belandt en het was heerlijk. Ga zo door met vriendelijke groet de mmmeggies.
Gourmand1938 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Vijfgangen menu was goed verzorgd en smakelijk. Rode huiswijn, Cabernet Sauvignon, is prijs/ kwaliteit een goede keuze. De inrichting ziet er verzorgd uit en de bediening is attent en vriendelijk
Jeroen1miekesmits .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Goed restaurant op mooi locatie. Bediening zeer vriendelijk en het eten was heerlijk. Top ! Een aanrader om een keer te eten.