Fine Food Village

Valburgseweg 37 6661 ER Elst (Gelderland) Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Fine Food Village

Magda V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
We hebben al verschillende malen gegeten bij fine food village. All- inclusive-concept-, ook met drank. Hoewel er veel gasten terecht kunnen zijn ze er toch in geslaagd een intieme sfeer te creëren door de opstelling en door de ruimte in verschillende kleinere ruimtes op te delen.
Het is fantastisch: zoveel keuze in lekker eten! Alleen al met de heerlijke voorgerechten raakte ik al vol: sushi, oesters, haring, zalm. En dan het toetjesbuffet: in een woord geweldig! Volop keuze in dranken van A.merken.
We zullen hier nog regelmatig terugkomen, zeker ook met een groter gezelschap.
Nicolet H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
In de categorie wokrestaurants is dit een hele goede. Het is er erg druk, maar het heeft zeker sfeer. Ik hou enorm van de wok daar.
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Goede en snelle service. Ruime keuze en lekker eten. Heerlijk avondje met z'n achten gehad op een rustige plek in het restaurant. Parkeren kan er uitgebreid aangezien er naast de parkeermogelijkheden van het restaurant zelf, je ook aan de overkant bij de AH kunt parkeren.
Smakelijkdineren .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Al een paar keer hier geweest. Je kan er lekker eten, of je nu voor de sushi gaat of voor het wokken, het maakt niet uit. Alles is goed. Het personeel dat rondloopt is altijd even vriendelijk. En ja, jammer dat de koks niet zo vriendelijk zijn, maar dat mag de pret niet drukken. Je kunt er gezellig zitten... een prima tent! Op naar mijn volgende bezoek en dat is volgende week...haha
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Goede en verse producten. De voorgerechten sushi/vis en salades zijn allemaal goed. De warme gerechten smaken ook allemaal goed met name de visfilet in het krokante jasje is perfect. De wokgerechten zijn snel klaar en bereid met smaakvolle sauzen, vond zelf de zwarte pepersaus heerlijk! De biefstuk van de teppanyaki plaat is zeer mals. Enige minpunt zijn de koks achter de wok en teppanyaki, stug en nors en er kan echt geen glimlach van af, je wordt er niet echt vrolijk van om daar je bordje met eten af te geven.Voor de rest een goed AYCE restaurant waar de drankjes al inbegrepen zijn in de prijs.
Mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Op uitnodiging van onze neef, hier voor het eerst gegeten. Vriendelijke ontvangst. Onze neef was hier al meerdere keren geweest en gaf ons enkele tips.
Gerechten gegeten, zowel van de teppanyaki plaat als de wok. Maar ook sushi en verse oesters. Mijn nichtje wilde ook oesters proeven. Schaal was leeg en gaf dit aan. Meteen werd de schaal aangevuld. Als dessert o.a. vers fruit genomen. Al met al lekker gegeten. We komen zeer zeker terug.
Aartje1 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Afgelopen zaterdag hebben we met 4 personen, heerlijk gegeten bij Fine Food Village.
Uitgebreid buffet, goede kwaliteit producten, gezellige sfeer, vriendelijke bediening.
Uitgebreide bar met diverse dranken. De eigenaar kwam ons bedanken en groeten toen hij naar huis ging en wij nog aan tafel zaten.
Erg attent!! We hopen zeker terug te komen en reclame te maken voor Fine Food Village.
Hairos2 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
kwamen hier voor de eerste keer met een groep van 17 man
werden goed ontvangen alles werd uit gelet waar het stond en hoe het moest
keurig het buffet was zeer uit gebreiden erg veel variatie tot bitterbal en frikandellen voor de kinderen drank mocht je zelf tappen en pakken wok en teppajakie was top rond uit een geweldige zaak alles super schoon en lekker goe verzorgt ga zo door
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Zo nu en dan komen wij bij Fine Food Village. Prima eten, verse producten. Alles eromheen is ook schoon en netjes..dit zie je wel eens anders. Ook de keuze is ruim.
Mario Y.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
In oktober met klasgenoten hier uit eten geweest. Het eerste wat mij opviel, was dat het druk was! Misschien komt het omdat het op een zaterdag was, maar anders is het misschien beter om doordeweeks te reserveren. Het decor is mooi, modern met een traditioneel tintje. Van de muziek hoorde ik niet zoveel omdat het dus zo druk was.

Het eten is redelijk goed. Wat je vooral moet proberen is de teriyaki afdeling. De chef weet wat bakken is en heb die avond geen taai vlees op mijn bordje gekregen. Drinken pakken is onbeperkt en dat was opzich wel lekker schoon. Bij de dessert hoek was dat een beetje een rommeltje. Misschien dat ze die softijs machine weg kunnen halen, want dat zorgt een beetje voor een vieze boel.

Na het weggaan werd er vriendelijk gedag gezegd, dus dat was wel fijn.
Bje .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Geweldig wat een restaurant, wij waren uitgenodigd door vrienden. Zij wisten een geweldig restaurant, nou daar hebben we geen spijt van gekregen. Meteen bij binnenkomst voel je je welkom. Ondanks dat het er heel druk was. Wij waren met 11 mensen. Vanaf het begin tot het einde was het genieten van het heerlijk gemaakte eten dat in overvloed was. De gastheer doet er alles aan om de gasten het naar de zin te maken. Wij geven niet zomaar een negen als waardering.
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
We hoorden van kennissen in 2014 dat het een goed restaurant was. Een gelijksoortig concept kende we al van een restaurant elders. Maar dit restaurant overtrof ruimschoots onze verwachtingen. De bediening is vriendelijk en geeft duidelijk uitleg over de gang van zaken. De sfeer is ondanks de drukte prettig. In een tijdsbestek van 2 uur mag je eten en drinken wat je wilt. Je kunt zelf de ingrediënten uitzoeken en deze laten wokken of grillen. Daarnaast is er een ruime keus bij het warm buffet, salades, sushi en het dessertbuffet. Al met al hebben we er heerlijk gegeten en zijn inmiddels al vaker geweest.
Dennie B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Op een zaterdag rond 17:30 wezen eten, voor ons de eerste keer.
Wat opviel was de zeer vriendelijke en snelle bediening, men stond continue klaar om te helpen, vieze borden mee te nemen of om dingen uit te leggen.
De all-in formule is prettig, dit betekent dat je zelf zoveel eten en drinken mag pakken als je wil (behalve sterke drank en de aparte soorten bier, e.d.)

De voorgerechten zijn vrij uitgebreid voor een wok restaurant. 3 soorten soep, stoomhapjes, sashimi (incl. oesters), salades en sushi.

Het wokken zelf is vrij basic, er is niet heel veel keus aan ingrediënten maar alles is wel vers. Een pluspunt vind ik dat je je gerecht door de kok pittiger kan laten maken.
De teppan yaki grillplaat is gewoon goed maar er is weinig plaats voor de mensen die staan te wachten.

Er is ook een buffet met chinese producten en een buffet met patat, frikandellen, etc. maar die hebben we niet geprobeerd.

Het toetjes assortiment is zeer goed Ijs, frozen yoghurt, chocolade fontein, softijs, bavarois, cakejes en creme brulee. Zeer smakelijk allemaal.

Al met al een aanrader voor de liefhebbers van wok restaurants.
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Was goed ontvangst goed personeel goed alleen miste de handleiding vragen waar alles staat dat is wat jammer gewoon je pakt friet met frikandel moet je zoeken naar de frietsaus als je vraagt geven ze antwoord maar je moet het zelf ook kunnen vinden zo zonder te vragen.
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Van avond heerlijk gegeten in dit wok restaurant. Vis en vlees zijn van een zeer goede kwaliteit en de groentes zijn vers. Het ziet er ook allemaal keurig uit. Wij komen hier regelmatig en is een aanrader.
Arno W.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2014
Fine Food Villagein Eslt

Een TOP restaurant en Top bediening. En dat terwijl je zelf je menu`s samen stelt. Personeel is zeer betrokken met klanten en altijd bereid samen naar evt alternatieven te zoeken (als die überhaupt al aan de ode zijn).
De koks`s zijn eveneens zeer vriendelijk en zien speciale wensen graag tegemoet.
De sfeer is rustig, ook bij de drukke tijden in het restaurant.
Kwaliteit eten is zeer goed. Niet voor niet al meerdere malen in de media een goede naam gekregen. Mijn complimenten voor directeur en personeel. Gasheer John is altijd betrokken en vriendelijk.

Van ons een dikke 10 en absolute aanrader.
Wij gaan er graag en vaak heen. Ondanks een afstand rijden. Zeker de moeit waard.
Arno2u .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
Wil je onbeperkt, van alles-wat, netjes, modern, gastvrij eten is dit een goede keuze. Voor een all-in concept is het een prima restaurant. Tijd van 2 uren is wat krap. Vond ik jammer, wat je eet onbewust gehaast. Onbeperkt drank, bier, wijn is in de prijs. Alles ziet er schoon uit en de vriendelijke bediening haalt (erg) snel je bord weg als je een gang gegeten hebt. Oudere gastheer bij ontvangst top. Hij legt ook de 'spelregels 'keurig uit. Voor de kinderen een speelhoek. Chocolade fontein/softijs, verse aardbeien, etc. Top. Echt heerlijke toetjes te combineren. Alleen de Babi Pangang vond ik vergeleken met andere "Chinees-restauranten' erg tegenvallen. Al met al voor een keertje aan te raden.
Ellenb74 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2013
In hartje centrum zit dit all in concept. Je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben het verse haring(!) oesters salade stoommandjes bitterballen en een chocoladefontijn. En alles ook lekker. Uiteraard ook wokken bakken op de plaat chinese gerechten en sushi en soep. Een aanrader voor als je met een groep bent want dan is er voor iedereen wel iets bij. Ook fijn is dat je zelf je biertje kan tappen en je wijn en de meeste frisdrank zit in flesjes! En alles onbeperkt voor 2 uur. Eigenlijk te kort maar dan kun je en uur bijkopen. Ik ben er nu een aantal keren geweest en telkens goed bevallen en het personeel is ook even vriendelijk en behulpzaam. Persoonlijk vind ik het een aanrader als je met een groep bent en iedereen wil iets anders.
Chrisje2012 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Op uitnodiging van vrienden hier gegeten.
Mooie entourage en uitgebreide keuze van het eten bij het buffet. Eten was smakelijk en zag er verzorgd uit. Bij binnenkomst werd ons uitleg gegeven over het buffet en het personeel oogde vriendelijk.
Enigste minpuntje.. Na 2 uur kwam het personeel de tafel geheel afruimen en voelde dat als een teken dat we weg moesten.. Het was later op de avond en er arriveerden geen andere gasten meer.. Het concept van max 2 uur eten en daarna bij moeten betalen past niet bij mijn wensen van uit eten gaan.
Alhoewel het verder uitstekend verzorgd was. zou ik om deze reden niet meer zo snel voor dit restaurant kiezen, omdat ik liever avondvullend een restaurant bezoek. Maar voor een 'wokconcept' toch een aanrader voor mensen die hier geen moeite mee hebben.
Nathalie P.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Aanwinst voor Elst! Parkeergelegenheid voor de deur, vriendelijk ontvangst, prachtig restaurant. Ruime keuze uit gerechten, buffet, wok, bakplaat, dessert (fruit) en sushi! Vooral de sushi is erg lekker en heeft een ruime keuze.

Wanneer het restaurant helemaal vol zit is het erg rumoerig, we kiezen liever voor een rustigere avond.

Drankjes mogen zelf gepakt worden, dit was in het begin wel even wennen.