Finch

- Ontbijt 09:00 - 16:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Shiva Z.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
ik heb met een vriendinnetje geluncht bij finch. zelf kon ik nog net op het nippertje het finch ontbijt bestellen en mijn vriendin het omelet. beide waren heerlijk. de service was vriendelijk , iets traag maar dat kwam omdat het druk was en de dame alleen stond. leuk maar simpel decor. we komen zeker nog eens terug.
Neeltje1904 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Zaterdagmiddag gezellig zitten borrelen met een grote groep! Veel geluk gehad een plekje te bemachtigen! Leuk personeel en ongedwongen sfeer. We hebben verschillende gerechten van de kaart bestelt en alles was lekker! De zalmrillette, de Nacho's en ook de pizza! Erg druk maar we hadden er geen last van. We komen terug!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Samen met mijn zoon wezen eten. Hadden een heerlijke ribeye besteld kregen helaas een biefstuk geserveerd. Nadat wij dit melden werd er ons verteld dat de ribeye op is. Er stond helemaal geen biefstuk op de menukaart. Hoe kunnen ze dan wel een biefstuk serveren maar geen ribeye. Wel rekenen ze de prijs voor een ribeye terwijl deze zeker 30% duurder is. Het zou normaal zijn dat dit van tevoren gemeld wordt zodat je de keuze hebt. Goed gegeten maar met een nasmaak het restaurant verlaten.
Lyan V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Super hip tentje midden in het centrum. Prachtige locatie aan de Noordermarkt. Het is een smal eetcafé met een piepklein terrasje. Als het lekker weer is zitten de mensen op/over elkaar en is het super gezellig druk daar.

Ik ben er een paar keer geweest voor een lunch. Het is mij opgevallen als ik voor 12:00 uur kom, het eten met een normale wachttijd geserveerd wordt. Maar als ik na 12:00 uur kom, dan zit ik soms wel meer dan 45 minuten te wachten op mijn lunch gerecht.

De kaart wisselt bijna nooit, maar de gerechten die erop staan zijn van goede kwaliteit en de porties zijn ook goed. Ze hebben heerlijke taco's en ook verse pizza. Lekkere verse sapjes en de sfeer is hip en gezellig. Veel vaste klanten die in en uit lopen.

De bediening is heel erg vriendelijk en soms zijn ze een beetje druk, waardoor een extra drankje bestellen soms lang kan duren.

Als je je instelt op wachten, kun je hier heerlijk eten. Voor de lunch moet je op tijd aanwezig zijn, ze reserveren niet.
Witteveer44 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Een heerlijke locatie, op de Noordermarkt. Een druk en smal eetcafé/restaurantje met een studentikoose sfeer. We lunchten er en namen een pizza met spinazie en een paar koppen thee. De pizza smaakte heerlijk en de thee zat in allemaal losse blikjes, thee van echte blaadjes, die je zelf mocht kiezen. Leuk! We moesten nogal wat moeite doen een serveerster te bereiken want die stonden gezellig met elkaar te kletsen bij de bar. Ik ben er twee keer heengelopen om iets te bestellen. Verder was de schoonmaakster denk ik met vakantie of het is er altijd smerig! Ronduit niet om aan te zien zo vies daar. Hoewel ik er heerlijk gegeten heb zou ik er niet snel terug gaan.
Joost M.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Op vrijdag was het gezellig druk met veel borrelende mensen. Het eten is hier behoorlijk goed.
Pizza's op Libanees brood zijn krokant en smakelijk! pannenkoekjes met eend kloppen ook.
Het enige jammere is dat er te veel truffelolie over de truffelpasta zit. Het meisje dat ons bediend was erg vlot en goed!
Nick R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Heerlijke lunch in de zon.. Vooral de quinoa salade helemaal super!

Kan het echt aanraden hier te lunchen of een borrel te doen!
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2014
Prima geluncht. Gevarieerde kaart. De zaak zat vol maar de dame in de bediening had alles onder controle. Kom hier zeker weer lunchen als ik in de buurt ben.
Denise G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
Gisteren hier gestrand en er achter gekomen dat ze van de Chinese keuken zijn afgestapt. Ik kom hier vaak om een biertje te drinken, maar nu blijk je er ook goed een simpel hapje te kunnen eten. Lunchen en bier drinken deed ik er al..

We hadden een burger en een beest van een schnitzel! Ja wat moet je er over zeggen, gewoon wat je ervan kan verwachten! En spotgoedkoop mag erbij gezegd worden. Niet voor een gecultiveerd diner geschikt misschien, maar dit was top voor een wat zware zondag af te sluiten.

Blijft bij dat het een mooie evergreen is in de Jordaan waar altijd fantastische dames in de bediening staan.