Fijn Bar & Kitchen

Burgwal 11 2611 GE Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Fijn Bar & Kitchen

The menu of Fijn Bar and Kitchen offers delicacies that can be ordered from morning till evening. From homemade pastries and finger food to luxury sandwiches, meat, fish and vegetarian dishes. The Green Egg is the center of the kitchen. It grills, smokes, stokes, bakes and roasts with great professionalism. The atmosphere is homey, the smell of fresh coffee and the friendly service do the rest.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fijn Bar & Kitchen

Maandag 17:00 - 23:00
Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Alex P.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Zeer goede gerechten, geweldige service en vooral goed betaalbaar. Zeker een aanrader!
Michal B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Super gezellig, klein restaurantje in het centrum. Prima kaart met heel veel heerlijke gerechten. Mogelijkheid om een proeverij te doen van de hele kaart in de vorm van een 3 gangen diner. Voor ons een reden om terug te gaan!
Isabella K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk smaakvol eten voor een nette prijs
Kim C.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Hele knusse zaak, met aardige bediening. Kleine kaart , maar daardoor wel kwaliteit kunnen leveren.

Alles was even lekker. We hadden de shared dining menu waar we een selectie van de kaart kregen bij zowel het voor,hoofd en nagerecht.

Een aanrader!! Het vlees werd bereid op de Green egg en dat proef je.
petra V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Het was erg warm toen wij er waren
Arnaud V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Een restaurant waar je om 21.30 binnen komt en nog ontvangen wordt als ware je de eerste klant van de avond. Zeer vriendelijke bediening en een prima combinatie van eten en drinken
Nanou H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Vriendelijke bediening, gezellige atmosfeer, lekker eten.
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Via AH actie gegeten en een wandeling door kaart gekregen. Heerlijke gerechten van de greenegg en verse groente. Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding ook buiten deze actie om.
Tjeerdc .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Lekker samengesteld variatie menu. We werden verrast door dat zelfs de hamburgertjes speciaal en zeer lekker waren bereid.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het concept was erg leuk, de etagère. Het vlees en de vis waren lauw, dat was jammer. De broodjes met de verschillende hamburgers konden beter vervangen worden door iets anders of wijzigen een groter stukje vis.
Verder was het gezellig!
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten
Rek tussen ons in voor het eten was wel minder handig....
Praten en elkaar aankijken werd hier door erg bellemerd.
gpvelders .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Gereserveerd via de AH restaurantactie. We kregen een 'reis door de kaart'. Dit was erg leuk door de grote variatie van gerechten en zeker erg lekker. Bediening was ook erg vriendelijk. Hier gaan we vast nog wel een keer lekker eten :)
R. D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Eten was goed, werd op een leuke manier gepresenteerd. Na online reservering gebeld of we een half uur later konden komen, bij aankomst moesten we nog steeds wachten aan een kleine bar zonder stoel, in de doorloop. Ober probeerde geforceerd grappig te doen en was lastig verstaanbaar tijdens uitleg van de gerechten. Kortom beetje teleurgesteld.
dorine A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Via de AH actie hier gegeten. Prima proeverij van allerlei gerechtjes, zeker niet te weinig, lekkere wijn erbij (wel aan de prijs voor een huiswijn). Gezellige boel, zeker omdat je wat dicht op elkaar zit, maar wij hadden leuke buren dus af en toe ook met hun gekletst. Prima tentje.
Eija M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Met een ahrestaurantbon gegeten. Geen wijnkaart maar wel een lekkere wijn, heel vriedelihk geprijsd. Een vast menu voor de bonhouders. Het voorgerecht op een etagere bestond uit meerdere gerechtjes, waarvan de garnalenkroketjes en de carpaccio wel erg smakelijk waren. Op de etagere zeer goede olijven en wat gewone kleine wrapjes met zalm en tonijn. De chorizokroketjes hadden wat meer naar chorizo mogen smaken. De hoofdgerechten werden ook op een etagere gebracht, heel goed gebakken friet, rundersteak, drie kleine verschillende hamburgers en mootjes zalm en kabeljauw. Er was nog net ruimte voor een selectie heerlijke nagerechten, een mousse van witte chocola, frambozenijsje, een kletskopje, bownie, en een stukje cheesecake. Tel daarbij de vriendelijke bediening, al met al, top!
Els D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De ontvangst was chaotisch, veel gasten moesten met een aangeboden drankje aan het barretje wachten op hun tafel. Dat was erg onhandig en rommelig.
Uieindelijk kreeg ons gezelschap (4) een prima tafel achterin de zaak en hebben we genoten van een heerlijke avond met allervriendelijkst personeel.
Voor- en hoofdgerecht werden opgediend op etagères, samen proeven van alle gerechten van de kaart en toe een soort van grand dessert. Het was een uitgebreide en aangename kennismaking met de menukaart - die we niet hebben gezien.
Prima keuzemogelijkheden huiswijn, extra een alternatief biertje van de tap en uitstekende koffie.
Uitgeprobeerd met de AH-actie en zeker een restaurant in hartje Delft om terug te komen.
Zoila V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Super lekker gegeten en prima service. Gegeten met AH actie. We komen zeker nog een keer terug.
De entourage was fijn en warm, zeker met dat koude weer buiten. Zelf buiten zitten was gezellig met een kacheltje aan????
Karlijn S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wij hebben gegeten met de AH actie. Hierdoor kan ik een moeilijke schatting maken van de prijs-kwaliteitsverhouding.
Mijn moeder (58) en ik (22) zijn hier gaan eten als gezellig moeder dochter avondje en gaven direct bij binnenkomst om 18.30 uur bij de gastheer aan dat we om 20.30 uur naar de bioscoop gingen. Hier is perfect rekening mee gehouden zodat we precies om 20.10 uur weg konden.
Het eten was lekker, de voorgerechtjes vrij simpel (kroketjes, carpaccio, gerookte zalm) maar wel lekker. Het hoofdgerecht bestond vooral uit vis omdat ik geen vlees eet, hier was bijv. een vegetarisch burgertje of een andere vleesvervanger lekker bij geweest i.p.v. alleen maar vis. De frietjes waren lekker maar extreem vet, dat was jammer. Wel top: toen we aangaven dat ik geen vlees at en mijn moeder niet van lam hield werd het gerechtje met lamsvlees direct vervangen door een ander gerecht. Het toetje was tevens lekker met verschillende kleine hapjes. Al met al een erg leuke avond, ik ga zeker nog eens terug!
Milijana .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Mijn tafelgenote en ik maakten gebruik van de AH - actie.
Wij werden vriendelijk ontvangen en gedurende de avond meegenomen op een reis door de kaart.
Het voor- en hoofdgerecht bestond steeds uit drie kleine gerechtjes die waren verdeeld over drie bordjes en werden geplaatst op een etagère. Het dessert was een proeverij van diverse nagerechten en werd geserveerd op een groot bord. Een leuke idee om op deze manier te serveren.
Een nadeel hiervan is dat de tafeltjes maar net genoeg oppervlakte boden voor de etagère, je drankje en het kleine bordje waarvan je at. Opscheppen op de kleine bordjes was dus een uitdaging.
Op de gerechten zelf was niets aan te merken en met van te voren opgegeven wensen was keurig rekening gehouden.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Ondanks de late aankomst en het daardoor even moeten wachten op een volgende tafel, heerlijk gegeten en goed bediend! Zeker voor herhaling vatbaar!