Fijn Bar & Kitchen

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Lianne T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Eten was lekker, we kwamen voor de lunch, met z'n tweeën. We hoopten dat er van alles twee zou zijn, we kregen een lekkere proeverij van broodjes, soep en dessert, maar moesten sommige dingen helaas delen.
Dessert, oa de brownie was super lekker!!
Er hing wel een soort van riool lucht in de zaak die er helaas voor zorgde dat we na het eten direct weg zijn gegaan.
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Een welkom ontvangst. met 5 vriendinnen de AH-aktie. Voor-, hoofd- en nagerecht een verrassing geserveerd op een etagere. Er werd naar allergien gevraagd. Combi van vlees en visgerechten. Voor iedereen was er keus genoeg. Alles smaakte lekker. Voor herhaling vatbaar.
Fieke D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Vanavond samen in dit restaurant gegeten met de ah bonnen. We werden hartelijk ontvangen en hebben een heerlijk verrassingsmenu genuttigd. Alles was buitengewoon smaakvol. We begonnen het eerste uur met z,n tweeen maar toen we weg gingen was er geen plek meer over. Een goed teken. We kunnen het echt aanbevelen en komen graag nog een keer terug.
Fieke D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Met de ah bonnen heerlijk gegeten in dit restaurant. We werden hartelijk ontvangen door de eigenaar en hebben ons eerst opgewarmd met een glas wijn. Het eten was zeer verrassend. Een etagère met allerlei hapjes die uitstekend smaakten en mooi opgediend werden. Het enige minpuntje was dat van het hoofdgerecht (3 warme gerechters) er 1 koud is als je er aan toe bent. Maar dat deed niet af aan de smaak. I.v.m plaatsgebrek zijn wij van tafeltje gewisseld wat ons een gratis koffie opleverde. Kortom een super avond gehad. Ik heb dit restaurant al aanbevolen aan anderen.
Karin V.
Ooi Yan C.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
De ontvangst was hartelijk en welkom. De sfeer was gezellig. Het eten was heel lekker en gevarieerd. Een hele leuke ervaring. We hebben heel erg genoten.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Lekker en gezellig gegeten.

Eten was niet heel bijzonder maar wel goed. Verder was de sfeer goed. Wel een klein beetje rumoerig.
Emmy D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Heerlijk gegeten in dit knusse kleine restaurant. Bij binnenkomst gelijk geholpen en de hele avond goed voorzien van drankjes en natuurlijk het eten. Het verrassingsmenu was erg goed en gevarieerd. We hebben een heerlijke avond gehad.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Via de AH actie met z'n vieren hier gegeten. Een verscheidenheid aan allerlei hapjes, die het voorgerecht vormen en net zo gaat het toe bij het hoofdgerecht. De kwaliteit van de gerechten is prima en ook de presentatie is goed verzorgd. Ondanks de actie hadden we toch wel een wat hogere rekening verwacht. Zeker waar voor je geld, wat ons betreft echt een aanrader.
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker eten, drankjes duurden wat lang. Gezellig knus tentje, de tafeltjes zijn wat klein maar ik ga zeker nog eens terug.
Roos R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Leuke proeverij van de kaart. De bediening was zeer attent, er was rekening gehouden met het feit dat we een kinderwagen mee hadden. Wij komen hier zeker nog eens een keer terug.
Ida S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar. Zowel mijn dochter en ik waren dik tevreden over de ambiance en de sfeer en de proeverij van allerlei hapjes die geserveerde werden.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij hebben een geslaagde avond gehad. Heerlijk gevarieerd gegeten en een zeer prettige bediening met aandacht voor de gasten.
Ilja V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten, fijne smaakcombinaties, vriendelijke en attente bediening. Geen opdringerig gedoe en ook niet te afstandelijk. Zeer aan te bevelen!
Yvonne.suijkens .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Met AH restaurant actie hier gereserveerd. We werden zeer vriendelijk ontvangen. Restaurant zag er gezellig en knus uit. Niet heel groot. We kregen een 3 gangen verassingsmenu. Van te voren werd nog gevraagd of er bepaalde ingrediënten waren die we niet lusten of niet tegen konden.
We hebben heerlijk gegeten. Ook hoe het eten geserveerd werd vonden wij super. Kleine hapjes op een etagère.
We gaan zeker hier vaker eten.
Margje .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Samen met partner en 2 vrienden gisteravond voor de eerste keer hier gegeten met AH vouchers. Het was in 1 woord geweldig. Vanaf ontvangst tot vertrek bijzonder vriendelijke en aardige bediening.We kregen het verrassingsmenu wv voor- en hoofdgerecht werden geserveerd op etagères. Zag er zalig uit en smaakt dito. Het nagerecht werd gereserveerd op 1 bord per 2 pers. en daarbij miste ik wat bestek om eea te verdelen zoals het schaaltje met zalige witte chocolade mousse. Voor de meeste mensen geen punt als je t.o. je partner zit maar zo niet dan wordt het een ander verhaal.
Alle porties waren aan de ruim voldoende kant en wij zijn toch echt stevige eters.
Geen minpuntjes? Nou, 1 kleintje dan. We moesten 2x vragen waar onze tweede drankbestelling bleef maar het was vol en er wachtten mensen aan de bar; dan kan zoiets wel eens gebeuren.
Een pluim voor deze zaak en hier komen we zeker terug, ook zonder vouchers.
Jetty D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De proeverij was heel verrassend en goed.
Er werd heel goed rekening met de verschillende wensen gehouden.
Gezellige avond gehad
Het is klein maar fijn
Elise -.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het was een verrassing wat we zouden gaan eten, maar je kunt wel vooraf daar even wat uitzonderingen opmaken. Het was heel mooi en knus opgediend op een etagere, maar dat was ruimte technisch wel ietsje minder op een krap tafeltje. De bediening was heel aardig en was oprecht benieuwd of alles smaakte en in orde was, ze maakte de ervaring compleet! Al met al heel fijn uit eten geweest.
Janneke K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Prima, gezellig ontvangen. Er werd goed voor ons gezorgd. We konden aangeven dat we meer van vis hielden . Dit zagen we terug in de gerechten ????.
Ilse06 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten. We hadden een proeverij met vlees, vis en verschillende hamburgers. Het was erg lekker met een goede wijn erbij. De bediening was vlot en vriendelijk