Fijn Bar & Kitchen

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
R. D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Eten was goed, werd op een leuke manier gepresenteerd. Na online reservering gebeld of we een half uur later konden komen, bij aankomst moesten we nog steeds wachten aan een kleine bar zonder stoel, in de doorloop. Ober probeerde geforceerd grappig te doen en was lastig verstaanbaar tijdens uitleg van de gerechten. Kortom beetje teleurgesteld.
dorine A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zoila V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Super lekker gegeten en prima service. Gegeten met AH actie. We komen zeker nog een keer terug.
De entourage was fijn en warm, zeker met dat koude weer buiten. Zelf buiten zitten was gezellig met een kacheltje aan????
Karlijn S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wij hebben gegeten met de AH actie. Hierdoor kan ik een moeilijke schatting maken van de prijs-kwaliteitsverhouding.
Mijn moeder (58) en ik (22) zijn hier gaan eten als gezellig moeder dochter avondje en gaven direct bij binnenkomst om 18.30 uur bij de gastheer aan dat we om 20.30 uur naar de bioscoop gingen. Hier is perfect rekening mee gehouden zodat we precies om 20.10 uur weg konden.
Het eten was lekker, de voorgerechtjes vrij simpel (kroketjes, carpaccio, gerookte zalm) maar wel lekker. Het hoofdgerecht bestond vooral uit vis omdat ik geen vlees eet, hier was bijv. een vegetarisch burgertje of een andere vleesvervanger lekker bij geweest i.p.v. alleen maar vis. De frietjes waren lekker maar extreem vet, dat was jammer. Wel top: toen we aangaven dat ik geen vlees at en mijn moeder niet van lam hield werd het gerechtje met lamsvlees direct vervangen door een ander gerecht. Het toetje was tevens lekker met verschillende kleine hapjes. Al met al een erg leuke avond, ik ga zeker nog eens terug!
Milijana .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Mijn tafelgenote en ik maakten gebruik van de AH - actie.
Wij werden vriendelijk ontvangen en gedurende de avond meegenomen op een reis door de kaart.
Het voor- en hoofdgerecht bestond steeds uit drie kleine gerechtjes die waren verdeeld over drie bordjes en werden geplaatst op een etagère. Het dessert was een proeverij van diverse nagerechten en werd geserveerd op een groot bord. Een leuke idee om op deze manier te serveren.
Een nadeel hiervan is dat de tafeltjes maar net genoeg oppervlakte boden voor de etagère, je drankje en het kleine bordje waarvan je at. Opscheppen op de kleine bordjes was dus een uitdaging.
Op de gerechten zelf was niets aan te merken en met van te voren opgegeven wensen was keurig rekening gehouden.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Ondanks de late aankomst en het daardoor even moeten wachten op een volgende tafel, heerlijk gegeten en goed bediend! Zeker voor herhaling vatbaar!
gvangies .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Via de AH restaurant actie prima genoten van een degelijk diner. Op de kaart weinig bijzondere gerechten, maar wel goed bereid en leuk gepresenteerd. Al met al een prima Hollands diner.
triezel .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Top gegeten. Erg leuk idee met de etagierre met hapjes en erg lekker. Hadden iets warmer opgediend mogen worden. Je moet wel van gezelligheid houden want je zit erg dicht op elkaar waardoor je niet even een privé gesprek met je partner kan hebben. We zaten bij de deur en daar was het erg koud. Door de aktie van Albert Heijn valt de prijs erg mee, maar zonder zou ik de prijs aan de hoge kant vinden.
Maar dit is voor ons allemaal geen reden om niet meer te gaan.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het was erg klein, maar ook heel gezellig. Het ruimteprobleem was op allerlei creatieve manieren opgelost. We konden geen gerechten kiezen, maar kregen een rondreis door allerlei gerechten. Overal een beetje van, opgediend op een etagere (3 hoog).
CDroppers .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het is klein, maar knus. Tijdens de ontvangst was het even spitsuur, dus snel het tafeltje gewezen maar daarna het duurde even voor er echt aandacht was.
Het AH-actie menu was verrassend, lekker en voldoende. Wel werden de gerechtjes snel koud, doordat de borden waarop het lag niet verwarmd waren.
M J.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Fijne proeverij met de AH restaurantactie. Waar bij andere restaurant men er zich vanaf maakt met een simpel menuutje, werd hier alles uit de kast gehaald om te tonen wat ze konden. Heerlijk eten, voor een prijs waarbij men zich schuldig voelt dat het zo goedkoop is. We hadden onze bon vergeten, en dus aangeboden om toch de volle pot te betalen. Maar zelfs dat weigerde ze. Dus dan maar het verschil als fooi gegeven. Echt super restaurant.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Prima gegeten, proeverij van verschillende gerechten. Voor en nagerecht beter dan hoofdgerecht. Joviale ontvangst, hartelijk. Gezellige avond gehad.
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Vanavond heerlijk gegeten met onze zonen. Prima kwaliteit in goede ambiance. Komen zeker terug. Lekkere proeverij in 3 gangen.
Gonnie Z.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Echt heerlijk gegeten! Er werd goed rekening gehouden met mijn allergieen. Een aanrader! Voor alle glutenbevattende gerechten werd een goed alternatief geboden.
gjansen .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Op 2e Kerstdag heerlijk gegeten bij "FIJN". We kregen een speciaal AH Kerst-Proeverij geserveerd. We begonnen met een spoom en daarna een voor- hoofd- en nagerecht op een etagère met diversen gerechten van vlees, kip en vis plus de nodige groenten en frites. Vooral de vis was voor ons beiden spannend, want eigenlijk zijn wij van huis uit geen vis-liefhebbers. Omdat bij de vis ook nog andere vleessoorten lagen hebben we het gecombineerd opgegeten. Om eerlijk te zijn: de vis viel ons niet tegen. Bij iedere gang werd ons duidelijk uitgelegd wat er op de etagère stond. Alles was heerlijk klaargemaakt en heel leuk neergezet. Het nagerecht met o.a. brownny, kaneelijs en cheesecake werd geserveerd op een groot bord waar we samen van konden eten. Na afloop een lekkere capucchino en toen waren we echt voldaan.
Complimenten voor de kok en bedienend personeel. Het restaurant zelf vonden we wat smal, de tafel klein maar alles paste wel. Niet geschikt voor grote partijen mensen te ontvangen. We gaan hier zeker nog een keer terug. FIJN: we wensen jullie het allerbeste toe voor 2017, daar proosten we op !!
Dubravka A.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
een leuk en sfeervol restaurant
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Gisteravond echt heerlijk gegeten bij FIJN. We hadden een AH bon waarmee we konden genieten van de proeverij van verschillen voorgerechten en hoofdgerechten en niet te vergeten het grand dessert. Wat een feestje! Hier komen we zeker nog een keertje terug.
dvdkruk55 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Erg lekker geluncht, ik was al vaker geweest, het leuke van Fijn is, dat je verschillende gerechtjes op een etagere krijgt gepresenteerd. een aanrader.
Fonty .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Het restaurant over het algemeen was prima.
Goede accommodatie en gezellige sfeer.
Over de kwaliteit van het voedsel is wel een en ander te zeggen. Na het eten bij "fijn" is mijn man 's nachts erg
ziek geworden en kwam 's ochtends na een bezoek aan de huisarts tot de conclusie dat het om een voedsel vergiftiging ging. De link werd meteen gelegd met het etentje, aangezien we verder nergens anders wat gegeten hadden. We kunnen dus wel zeggen dat 'Fijn' toch eens aan hun producten en/of de omgang daarmee mag twijfelen. Wij zullen nooit meer daar eten en iedereen afraden om daar te gaan eten.
Berdine V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
De proeverij was erg geslaagd. Al het eten was heerlijk. Wijn was ook prima. Het restaurant had een gezellige sfeer.....