Fijn Bar & Kitchen

Burgwal 11 2611 GE Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Fijn Bar & Kitchen

The menu of Fijn Bar and Kitchen offers delicacies that can be ordered from morning till evening. From homemade pastries and finger food to luxury sandwiches, meat, fish and vegetarian dishes. The Green Egg is the center of the kitchen. It grills, smokes, stokes, bakes and roasts with great professionalism. The atmosphere is homey, the smell of fresh coffee and the friendly service do the rest.

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Fijn Bar & Kitchen

Patricia G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Fijn klein restaurantje. Bediening is goed en alert. T eten viel tegen. Weinig groentes en vooral koud. Het vlees was goed en lekker. Weinig keuzes aan toetjes en voor- hoofdgerechten. Maar wel prima keuzes.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. We hadden vleesgerechten van de greeegg besteld. Bij het opdienen waren de gerechten erg lauw. Hier hebben wij iets van gezegd. De gerechten gingen terug naar de keuken. Na een paar minuten kwam het terug. Warm gemaakt in de pan en niet netjes geportioneerd op het bord. De frieten moesten nog gebakken worden. Helaas...gemiste kans. Wij zijn vertrokken zonder gegeten te hebben. De dame in de bediening bood nog wel haar excuses aan, maar vanuit de keuken begrijpen wij deze zet niet. Zo ga je niet met je producten en klanten om.
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Erg slecht, zeker niet voor herhaling vatbaar. Weinig keuze, erg basic, veel gerechten niet meer beschikbaar. Enorm zompige smaakloze frieten. Weinig groenten.
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk twaalf uurtje, drie kleine broodjes en een klein kopje soep echte aanrader. Ook de andere sandwiches zijn heerlijk en goed van prijs.
De koffiear& is geweldig vol smaak en een fijne nasmaak.
NikkiBrrr .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Zaterdag gegeten met het AH-Menutje, allemaal lekkere hapjes! Echt heerlijk en een leuke bediening! Wij komen zeker nog een keer terug.
Jitske D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten. Leuk verrassingsmenu met de Ah actie. goede bediening en leuk klein restaurant. Met mooi weer ook een leuk terras
Alexander E.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Hier gegeten met de AH Restaurant actie. Erg lekker eten en heel leuk om zo veel verschillende gerechtjes te proeven. Bediening was erg vriendelijk.
IDHA .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Gister heb ik bij Fijn gegeten en ik was heel erg verrast. We hebben via Social Deal gegeten en kregen allemaal kleine hapjes. Zowel het voor- als het hoofdgerecht werden op een etagère geserveerd, wat ik leuk vond. Wel hadden wij het geluk dat we een grote tafel hadden, waar deze op kon staan. Anders kun je elkaar misschien niet meer zien.
Maar terug naar het eten: het was heerlijk! Er was veel te zien en te proeven en er werd goed rekening gehouden met mijn dieetwensen. Veel vlees en vis was klaargemaakt op de Green Egg en dat zorgt voor een soort barbecue smaak. Dit vond ik echt een toegevoegde waarde, want zoiets heb je niet in elk restaurant. De gegrilde tonijnsteak was mijn favoriet. Ook vond ik de frites heel lekker en weer eens wat anders, omdat de aardappels niet geschild waren.
De bediening was erg aardig en er werd elke keer uitgelegd wat er allemaal op de etagère te vinden was. Ook kwamen ze tussentijds vragen of alles naar wens was. Er werd goed gelet op lege glazen, top! Toen degene die ons bediende weg ging, kwam ze ons nog een fijne avond wensen, wat laat zien dat de bediening heel betrokken is.
L. S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
heerlijk gegeten in een hele gezellig sfeer!
Lieke L.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Met de AH restaurant actie de proeverij gehad. Goed eten en leuk om zo de hele menukaart te proeven. Service was erg goed, enthousiaste bediening met uitgebreid uitleg over het eten.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Gezelligen sfeer
Leuke proeverijen
Zeker om nog een keer terug te komen
Heerlijke avond gehad
Heb het bij meerdere mensen aangeraden
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Een teleurstellende ervaring. De Sukadesteak was niet mals maar pezig. Daar werd vanuit de keuken niets mee gedaan. Jammer. Verder doet de inrichting niet schoon aan. Begrijp niet dat dit restaurant op de 4e plaats scoort.
Rieneke D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Echt lekker gegeten. Proeverij van alle gerechtjes waren allemaal lekker. Zelf zou ik nooit Baars durven te bestellen maar ik vond hem erg smakelijk. Volgende keer gewoon als hoofdgerecht! Gewoon mayonaise bij de patat, is ook fijn, anders moet je er weer extra om vragen.
Een klein restaurantje met een knusse sfeer. Ik zou het iedereen aanraden die iets bijzonders wil eten.
Marta F.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Piccolo ristorante informale ma piatti curati e di ottima qualità. Una sola persona si occupa di accoglienza, ordinazioni e servizio. Tutto con grande cortesia.
Sicuramente consigliabile per un pasto informale
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Ontzettend leuk restaurantje met gezellige, flexibele bediening die hun hand niet omdraaien voor een gek verzoek of kleine aanpassingen aan hun kaart.
Alex P.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Zeer goede gerechten, geweldige service en vooral goed betaalbaar. Zeker een aanrader!
Michal B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Super gezellig, klein restaurantje in het centrum. Prima kaart met heel veel heerlijke gerechten. Mogelijkheid om een proeverij te doen van de hele kaart in de vorm van een 3 gangen diner. Voor ons een reden om terug te gaan!
isabella K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk smaakvol eten voor een nette prijs
V. C.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Hele knusse zaak, met aardige bediening. Kleine kaart , maar daardoor wel kwaliteit kunnen leveren.

Alles was even lekker. We hadden de shared dining menu waar we een selectie van de kaart kregen bij zowel het voor,hoofd en nagerecht.

Een aanrader!! Het vlees werd bereid op de Green egg en dat proef je.
petra V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Het was erg warm toen wij er waren