Figaro

Meer informatie over restaurant Figaro

7,2
QueenFinn .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Ik zit in Rotterdam op school, en als ik een tussen uur heb en nog wat wil eten weten ik en mijn beste vriendin het eigenlijk al; Figaro. Ze hebben heerlijke broodjes, genoeg om elke keer iets anders uit te proberen. Mijn favoriet is Club Sandwich, ik weet niet eens meer wat ze er op doen, maar het is lekker!
De bediening en (vermoedelijk) eigenaren zijn super aardig, makkelijk aan te spreken en behulpzaam.
Het enige minpuntje hier is het decor, ik denk dat het geheel een stuk hipper kan. Iets waardoor je wanneer je langsloopt ook kan "zien" hoe lekker de broodjes zijn.
Ook vind ik de schilderijen die te koop hangen niet zo bij de sfeer passen.
Maar om met iets positiefs te eindigen zeg in nogmaals hoe lekker het eten is: heel lekker!
Ilse G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Volgens mij de beste broodjeszaak van Rotterdam! Vroeger werkte ik jarenlang als bijbaantje in een croissanterie. Sindsdien vallen broodjes overal tegen. Tot ik een paar maanden geleden Figaro ontdekte. Met de grote glazen snackbar-achtige toonbank gelijk in het zicht, valt de zaak in eerste instantie niet ontzettend positief op, maar toch is het echt een aanrader om naartoe te gaan. Heerlijke broodjes, verse sappen en personeel dat het werk vol overgave doet. Ik haal er gemiddeld eens per twee weken een broodje voor de lunch en laat me meestal verrassen ("wat raadt u me aan vandaag?"). Tot nu toe leverde mijn vraag steeds een ander broodje op, altijd afhankelijk van het product dat ze net vers hebben bereid. Gister was het een desembroodje met gerookte kip, een beetje kip kerrie, wat salade, honing en pijnboompitjes. Twee weken geleden een broodje met gegrilde groenten en van alles extra lekkers erbij. Een tip: al het beleg smaakt heerlijk op het verse en knapperige desembrood! De broodjes zijn niet goedkoop, maar het geld zeker waard.
SurfandTurf .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Al een paar keer een broodje wezen halen en nooit teleurgesteld geweest, in tegendeel. Broodjes en ingrediënten zijn super vers. Er is heel veel keuze en het wordt voor je neus, met eventuele extra wensen, klaar gemaakt. Prijs kwaliteit is meer dan top, uitstekende kwaliteit voor een betaalbare prijs, en nog gezond ook!
Wat helemaal fantastisch is hoe vriendelijk je geholpen wordt; ik word hier gewoon blij van. Je ziet dat de mensen het met hun hart en met veel plezier doen!
Even snel een broodje voor onderweg of even lekker zitten...altijd goed! Aan mij hebben ze een vaste klant erbij want ik wil iig alle broodjes proberen!
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2015
Al verschillende keren geweest, keer op keer topservice! Vriendelijk personeel, heerlijke verse broodjes en een ongedwongen sfeer. Top!
Ingrid O.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Heerlijke broodjes hebben ze hier. Diverse soorten en vers gebakken. Het water loopt je in de mond wanneer je hier langs loopt. De bediening is bijzonder vriendelijk en willen het graag naar je zin maken. Ze hebben een paar tafeltjes buiten staan, waardoor je lekker van een broodje genietend naar het winkelend publiek kunt kijken. Helemaal goed!