Fiesta

Beekstraat 55 6001 GH Weert Nederland Kaart

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Fiesta

Reis met de bus of de trein (via Eindhoven of Roermond) naar het station in Weert. Fiesta ligt op 5 á 10 minuten lopen van het station: Loop de Stationsstraat in. (Winkelstraat recht tegenover het station). Loop op de kruising met de Emmasingel (bij de vo
  • Kom je met de auto?
    Vanuit de richting Maastricht; Volg vanuit Maastricht de A2 richting Eindhoven. Neem de afslag Weert-Nederweert (Afrit 39). Ga op het einde van de afrit linksaf (Ringbaan-Noord). Rij rechtdoor. Je passeert achtereenvolgens twee verkeerslichten en komt
  • : Meteen achter het politiebureau links en op het einde (Hogesteenweg) rechts. Na 50 meter kun je links het parkeerdek van het stadhuis op rijden of de parkeerkelder in rijden. Je parkeert je auto en loopt via de rode reling naar beneden en je staat recht v

Alle dagen geopend van 16.30 uur tot 23.00 uur

• MasterCard , Pin
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag

Jouw recensie over het restaurant Fiesta

Iris T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
keesencorryhak .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
We zijn deze keer met onze kleindochters wezen eten. Alles was wederom super.
De ontvanhst en bediening was in een woord geweldig.
Chantal W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
hebben er zoals altijd lekker gegeten. 1 van onze vaste plekken als we gaan uiteten. binnenkort als de nieuwe kaart er is weer lekker gaan uiteten
Ivar S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijke avond gehad met lekker eten ,leuke sfeer, en vriendelijk en goed personeel. Kon niet beter.
De Tapas waren erg lekker en van goede kwaliteit.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Hele fijne avond gehad! Alle gerechtjes waren lekker en er hangt een hele fijne sfeer. Tel daarbij het uitermate vriendelijke personeel op en je hebt een heerlijk avondje uit!
Irna S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Vond het naar verhouding vrij prijzig. Zou b.v. 22,50 een passendere prijs vinden. Personeel hielp prima maar mag iets enthousiaster. (opgewekter?). Verder helemaal prima. Vijf tevreden gasten.
Coraline D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Op zich een goed concept. Persoonlijk vind ik de prijs van €26,50 voor een kind van 11 jaar teveel. Ik vind het voor volwassenen al aan de hoge kant, maar voor een kind kan dat echt niet. Het is dan niet aantrekkelijk om voor een all in concept te gaan. Wellicht is het een optie om tot en met 12 jaar kinderen voor de helft te tellen?

De gerechten waren goed, maar niet spectaculair goed.De calamaris ringen waren echt te dun, zo ook de uienringen. De spare ribs daarin tegen waren weer te groot. De tomatensoep is erg lekker!
jpg97 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Hier gegeten met mijn vriendin. Het was er druk, maar dat was niet storend. Wél storend is dat je erg lang moet wachten op je bestelde gerechten. Zo lang zelfs, dat we om 22.00u pas 2 gerechtjes hadden kunnen bestellen, en de keuken toen dicht ging.
Met honger naar buiten en wel de volle mep betaald. Schandalig.
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Hier heerlijk gegeten op 8 juni 2014.
Onbeperkt tapas menu.

Eten was zeer goed van smaak en leuk opgemaakt.
Bediening erg vriendelijk en behulpzaam!

We komen hier zeker nog eens terug!!
Melissadk .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Tapas waren heerlijk. In het begin was het wat rustiger en kwamen de gerechtjes snel door toen het drukker werd duurde het wat langer. De wijnen op de kaart zijn goed vooral de witte wijn is heerlijk. Tafeltje bij het raam zit je prima.
Manon M.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Weert was wel toe aan een leuke, hippe tapas tent! We hadden er al veel over gehoord en op aanraden van kennissen zijn we er een hapje gaan eten. We konden avondvullend eten voor een prijs van 19,90 p.p. Klinkt een beetje too good to be true, en dat was het dan ook. Wij schoven om 19.00 aan, zijn om 21.30 naar de film gegaan en hebben welgeteld 3 keer een bestelling kunnen plaatsen bij het bediend personeel. Nou ben ik helemaal geen voorstander van het all you can eat concept, en de mensen die verwachten de hele avond te kunnen 'schransen', maar als je tapas eet is zijn drie rondes van 2 gerechtjes echt te weinig. Het personeel liep de benen onder het lijf vandaan in het gezellige tentje. Een extra man personeel was op deze drukke zomeravond dan ook geen overbodige luxe geweest. Mede door de drukte liet de bediening steekjes vallen: verkeerde drankjes, vergeten bestellingen, 'droge' brieglazen bij bier uit de fles waardoor het bier meteen doodsloeg, en zoals boven genoemd de lange wachttijden. Het eten was echter lekker, maar niet echt bijzonder te noemen. Het waren de typische tapas gerechtjes die je verwacht bij een tapas restaurant. Aanraders waren overigens de lamskoteletjes en de mosseltjes in knoflookolie. Hier hebben we onze vingers wel bij afgelikt!