Fiesta

Beekstraat 55 6001 GH Weert Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Fiesta

Jpg97 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Hier gegeten met mijn vriendin. Het was er druk, maar dat was niet storend. Wél storend is dat je erg lang moet wachten op je bestelde gerechten. Zo lang zelfs, dat we om 22.00u pas 2 gerechtjes hadden kunnen bestellen, en de keuken toen dicht ging.
Met honger naar buiten en wel de volle mep betaald. Schandalig.
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Hier heerlijk gegeten op 8 juni 2014.
Onbeperkt tapas menu.

Eten was zeer goed van smaak en leuk opgemaakt.
Bediening erg vriendelijk en behulpzaam!

We komen hier zeker nog eens terug!!
Melissadk .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Tapas waren heerlijk. In het begin was het wat rustiger en kwamen de gerechtjes snel door toen het drukker werd duurde het wat langer. De wijnen op de kaart zijn goed vooral de witte wijn is heerlijk. Tafeltje bij het raam zit je prima.
Manon M.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Weert was wel toe aan een leuke, hippe tapas tent! We hadden er al veel over gehoord en op aanraden van kennissen zijn we er een hapje gaan eten. We konden avondvullend eten voor een prijs van 19,90 p.p. Klinkt een beetje too good to be true, en dat was het dan ook. Wij schoven om 19.00 aan, zijn om 21.30 naar de film gegaan en hebben welgeteld 3 keer een bestelling kunnen plaatsen bij het bediend personeel. Nou ben ik helemaal geen voorstander van het all you can eat concept, en de mensen die verwachten de hele avond te kunnen 'schransen', maar als je tapas eet is zijn drie rondes van 2 gerechtjes echt te weinig. Het personeel liep de benen onder het lijf vandaan in het gezellige tentje. Een extra man personeel was op deze drukke zomeravond dan ook geen overbodige luxe geweest. Mede door de drukte liet de bediening steekjes vallen: verkeerde drankjes, vergeten bestellingen, 'droge' brieglazen bij bier uit de fles waardoor het bier meteen doodsloeg, en zoals boven genoemd de lange wachttijden. Het eten was echter lekker, maar niet echt bijzonder te noemen. Het waren de typische tapas gerechtjes die je verwacht bij een tapas restaurant. Aanraders waren overigens de lamskoteletjes en de mosseltjes in knoflookolie. Hier hebben we onze vingers wel bij afgelikt!