Fierro

Voordelig
Erg kort
Damien N.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Na het lezen van de positieve recensies besloten vandaag bij Fierro te eten. Het vlees medium besteld en alles doorbakken geserveerd. Taai en droog vlees. Na het aangegeven te hebben geven ze toe dat het te lang op de grill heeft gelegen. Voor de prijzen die ze hier vragen voor een Fierro mix van vlees a €27 pp is het beschamend dat je dit serveert aan de klanten wetende dat het te lang op de grill heeft gelegen. Vorige week in een wok restaurant gegeten waar de ossenhaas en varkenshaas veel malser waren dan bij deze Argentijnse toko en een gratis koffie aanbieden dat heeft dan ook geen zin meer.
Damien N.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Na het lezen van de positieve recensies besloten vandaag bij Fierro te eten. Het vlees medium besteld en alles doorbakken geserveerd. Taai en droog vlees. Na het aangegeven te hebben geven ze toe dat het te lang op de grill heeft gelegen. Voor de prijzen die ze hier vragen voor een Fierro mix van vlees a €27 pp is het beschamend dat je dit serveert aan de klanten wetende dat het te lang op de grill heeft gelegen. Vorige week bij een wok restaurant gegeten zelfs daar is de ossenhaas en varkenshaas een stuk malser dan bij deze Argentijnse toko en een gratis koffie aanbieden dat heeft dan ook geen zin meer.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Als je een lekker stuk vlees wilt of gegrilde zalm dan moet je hier zijn. We hebben meerdere restaurants geprobeerd met hetzelfde soort concept van een grillrestaurant maar nooit zo lekker gegeten als hier. Het heeft een gezellige sfeer met bediening die weet hij doet. We komen vaak met familie en vrienden en dit zal niet snel stoppen.
Natasja S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
ons favoriete restaurant super lieve hardwerkende gastvrije mensen met passie voor hun vak waar en gast nog gast is en zich welkom voelt mooie wijnen goed stuk vlees leuke salade bar als je geluk heb is je avond aangekleed met live muziek altijd en meerwaarde
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Ik heb van een aantal vrienden gehoord over deze plek maar nooit geprobeerd. Wat waren wij verrast! Lekkerste stuk ossenhaas die ik ooit heb gegeten. Zeer attente en snelle bediening en een gezellige sfeer. Saladebuffet is top
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Ik heb hier nooit eerder gegeten maar op aanraden van een kennis toch maar geprobeerd. Ik kan alleen maar lof hebben: heerlijke en malse stuk vlees en een goed gevulde saladebar. Empanadas waren ook erg lekker. Prijzen zijn zeer redelijk gezien de kwaliteit van het vlees.
Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Trek in een goed stuk vlees, dan ben je hier aan het juiste adres. Aanraders zijn de ossenhaas, spareribs en entrecote. Zeer nette en attente bediening, heerlijke wijnen, alleen de inrichting mag wat opgefrist worden.
Rudolf R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
voor een geweldig goed bereid stuk vlees kun je hier prima terecht. Zeer volledige kaart . goed saladebuffet. vriendelijke bediening prima kwaliteit prijs verhouding. Het decor is een beetje aan onderhoud toe maar dat hoort er ook aan de andere kant wel weer bij.
Richard3maaldaags .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Dit is een restaurant waar we al een paar keer geweest zijn. Het vlees is echt fantastisch. Met 5 personen, en allemaal zitten smullen van verschillende stukken vlees, en van elkaar geproefd, alles was goed. Het is niet de goedkoopste, maar je proeft het terug. De saladebar en frieten zijn wat standaard, maar de gepofte aardappel is dan wel weer lekker. Bediening is leuk, maar druk en dat is logisch.
Flegoron .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Onlangs met vrienden hier voor het eerst gegeten, een gezellig sfeervol restaurant met live muziek in het weekend. Als voorgerecht een combinatie van guacamole&tortillas, empanadas, chorizos en gamba's genomen, mooi gepresenteerd op een grote schaal en het smaakte goed. Hoofdgerecht de filet de lomo (ossenhaas) genomen, botermals echt een goed stuk vlees van de grill! Wij komen zeker terug.
PRotteveel .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Een artgentijns restaurant zoals wij dat al jaren gewend zijn. Prima en veel vlees, saladebar en een prima wijn erbij. Vriendelijke bediening maar de entourange is inderdaad wel wat gedateerd. Maar met vrienden gezellig wezen eten en dan is entourange niet echt bepalend. Het enige echte minpunt is de frites. Dat is wel een heel hoof fastfoodketen karakter. Dun en geen smaak. Bij zo'n lekker stuk vlees horen lekker dikke huisgemaakte frites.
Stanleys .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Voor goed gegrild Argentijns vlees ga ik altijd hier naar toe. Met vrienden, zakelijke relaties en heel vaak met mijn gezin.
De kwaliteit gril truc met op echte barbeque voor-garen, in folie en dan grillen beheersen zij goed.
De smaak van het vlees is proefbaar vanwege de kwaliteit die zij inkopen, hoe zij het bewaren en de wijze waarop zij grillen.
Decor slechts een 7 is vanwege het feit dat het restaurant al heel lang bestaat en de banken opnieuw bekleed moeten worden en de wc's gerenoveerd. Voor de rest is het eten en de bediening prima!
Pierre66 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Met collega's wezen uit eten.
Was hier nog niet eerder geweest.
Had op aanraden van mijn collega's de spareribs met sojasaus besteld.
De sparerib was het zeker waard.
Het tweede portie was gratis, maar heb ik overgeslagen.
De sfeer was gezellig. Een beetje apart met de huiden op de bank en de "aparte" hokjes waar je zit.
Deed een beetje western aanvoelen.
Personeel was zeer vriendelijk
Porties waren voldoende voor mij.
Kom er zeker nog een keer terug met familie en of vrienden.
Emma8741 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Wij komen regelmatig in Amstelveen vanwege familie en vrienden die er wonen en mogen dan graag een hapje eten in Fierro. Wat een complete smaakbeleving! Het sfeertje is top en wat ik het meest kan waarderen is de kwaliteit van het vlees. Wij hebben al gereserveerd voor kerst!

Dus voor ons geldt: Amstelveen is Fierro!
LarissaPlaster .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Superlieve mensen en uitstekende bediening. Uiteraard ook heerlijk eten met een prima prijs-kwaliteit verhouding. Voor het eerst hier gegeten eten en het was gewoon pure gezelligheid met aandacht voor de klant. Ik raad de ossenhaas aan. Echt een plek voor foodies.. Ik kom snel terug met de verjaardag van mijn zus binnenkort!
Carla O.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Goed voor een mooi stuk vlees op jebord, maar voor het overige was dit voor ons een teleurstellende ervaring. Ook aan de prijzige kant als elk onderdeel als extra beschouwd wordt en niet bij het hoofdgerecht is inbegrepen; wordt wel eerlijk op de kaart vermeld in een voetnoot maar toch.
We voelden ons niet echt welkom en enig gastheerschap leek te ontbreken, ondanks de wèl vriendelijke dame die ons bediende.
Voor ons niet voor herhaling vatbaar, helaas
Ted327 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Op 5 juli, om mijn verjaardag te vieren, vanuit Alphen aan den Rijn naar Fierro. Een zaak waar ik plusminus 10 jaar geleden min of meer regelmatig (5 á 6 keer per jaar) kwam. Voor de zekerheid gereserveerd, wat niet nodig was, er waren nog geen tien tafels bezet.
De ontvangst was vriendelijk, maar de bedienden waren tamelijk ongeïnteresseerd. Er was geen live-muziek. Vroeger was er een vaste muzikant, (Luis) die royaal bijdroeg aan de gezelligheid. Nu was het geheel nogal sfeerloos.
Het voorgerecht, combinatie van 1 empanada en 1 chorizo, was onder de maat. De empanada was volgens mij in de diepvries geweest, want in elkaar gedrukt en had het model van een empanada niet meer. De smaak was hooguit middelmatig. De chorizo smaakte helemaal naar niks. Prijs €5,50.
Hoofdgerecht, filete de lomo (een tournedo) was bereid in model vlinder, dat wil zeggen in de dikte doorgesneden en opengevouwen. Verdient niet de hoofdprijs. In Argentinië is de gewoonte dat er aan de klant gevraagd wordt of dat mag. Hier niet. Prijs €22,=. De hoofdgerechten worden geserveerd met niets, dus als je er iets bij wilt hebben, frites, gepofte aardappel, saladebar, wordt dat extra in rekening gebracht.
Met het dessert en de tip totaal €82,50.
Voor een sfeerloze zaak, ongeïnteresseerde bediening en zeer middelmatig eten. Ik ben er nu voor het laatst geweest.
Annabob .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Dit restaurant is wel heel erg gedateerd . Helaas maakte het eten dit niet goed. Het vlees was taai en kreeg ik het doorbakken terwijl ik medium besteld had. Ook moesten we erg lang wachten. Jammer want een restaurant zo om de hoek had ik wel handig gevonden. Voor ons echter nooit meer!
SheldonCooper .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Restaurant oogt wat gedateerd. Je zit in een soort trein-zit opstelling aan tafel. Bediening vriendelijk. Je kan onbeperkt salade pakken bij een koelvitrine maar dit werd ons vreemd genoeg niet verteld bij bestelling of bij het opdienen van de hoofdgerechten. De gekozen mixed grill bestond uit prima mals vlees en was ruim voldoende, zeker met een kleine portie spareribs als voorgerecht.
Senor-Lobo .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Eet met regelmaat in Fierro. Voor mij de lekkerste Argentijn in de regio van Amsterdam. Heerlijke salade, met lekker stukje vlees (tip Lam combi met Spare-ribs) en lekkere huiswijn. En dit voor een zeer economische prijs! Bij menig ander betaal je een stuk meer en eet je minder lekker. Ook de bediening is zeer vriendelijk. Een beetje verlegen wellicht, maar zeer correct.