Fierro

31-206454881

Meer informatie over restaurant Fierro

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
6,6

Jouw recensie over het restaurant Fierro

Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Ik kwam hier om de befaamde Argentijnse biefstuk te eten, in dit geval met een zakenrelatie. Heerlijk gegeten en stond snel op tafel. Biefstuk was mals en smaakvol. Frites was knapperig en niet te zout (meestal wel het geval, of slap of te zout) Bediening was ook zeer attent en betrokken. Inrichting is traditioneel met koeienhuiden.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Beetje stoffig en ouderwetse inrichting maar je kunt hier heerlijk eten. We komen hier al jaren en het is iedere keer weer prima. Lekkere biefstuk of spareribs. Saladebar is eenvoudig maar prima voor een x. Redelijk geprijsd en aardige bediening. Wij komen hier graag!
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Beetje stoffig en een ouderwetse inrichting maar je kunt hier heerlijk eten! Heerlijke biefstuk of spareribs. Niet al te duur en een Aardige bediening.. wij komen hier graag!
Jenny F.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heel erg achteruit gegaan qua eten. Het begon al met brood wat standaart op tafel komt. Ik zag aan de rook die ervan af kwam dat het waarschijnlijk even opgewarmd is in de magnetron. En zo smaakte het uiteindelijk ook. Lekker taai. Ik had mijn vlees medium rare besteld maar was welldone. Ook zat er teveel zout op het eten zowel bij mij als mijn vriend. Decor is erg oud. Mag wel eens wat aan gebeuren. Bediening is ok. Helaas bleek onze rekening niet te kloppen toen we eenmaal thuis waren. Onze eigen fout om niet daar te checken, maar erg slordig van het restaurant. Geen aanrader en komen ook niet meer terug.
Karim H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Slecht!
Vlees is op zich niet verkeerd, maar alles eromheen is gewoon slecht.
WIj hadden de biefstuk en Rib-eye, maar een salade moet er dan apart bij besteld worden.
En dat mag je dan zelf uit de saladebar halen (wat meer leek op een afgedankte vrieskist waar de Smaakpolitie niet vrolijk van zou worden.
Sorry, maar als ik mijn eten zelf moet halen dan blijf ik liever thuis.

De friet/patat die je erbij krijgt kan ook niet echt ambachtelijk genoemd worden.

Deze mensen snappen weinig van horeca.

Mensen die dit goed vinden zijn nog nooit in een goed restaurant geweest.
Damien N.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Na het lezen van de positieve recensies besloten vandaag bij Fierro te eten. Het vlees medium besteld en alles doorbakken geserveerd. Taai en droog vlees. Na het aangegeven te hebben geven ze toe dat het te lang op de grill heeft gelegen. Voor de prijzen die ze hier vragen voor een Fierro mix van vlees a €27 pp is het beschamend dat je dit serveert aan de klanten wetende dat het te lang op de grill heeft gelegen. Vorige week in een wok restaurant gegeten waar de ossenhaas en varkenshaas veel malser waren dan bij deze Argentijnse toko en een gratis koffie aanbieden dat heeft dan ook geen zin meer.
Damien N.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Na het lezen van de positieve recensies besloten vandaag bij Fierro te eten. Het vlees medium besteld en alles doorbakken geserveerd. Taai en droog vlees. Na het aangegeven te hebben geven ze toe dat het te lang op de grill heeft gelegen. Voor de prijzen die ze hier vragen voor een Fierro mix van vlees a €27 pp is het beschamend dat je dit serveert aan de klanten wetende dat het te lang op de grill heeft gelegen. Vorige week bij een wok restaurant gegeten zelfs daar is de ossenhaas en varkenshaas een stuk malser dan bij deze Argentijnse toko en een gratis koffie aanbieden dat heeft dan ook geen zin meer.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Goede, vlotte en vriendelijke bediening. Gekozen voor ossenhaas en écht...op heerlijk klaargemaakt! Wat een smakelijk stuk vlees.. Het restaurant vond ik bijzonder sfeervol en mooi ingericht.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Als je een lekker stuk vlees wilt of gegrilde zalm dan moet je hier zijn. We hebben meerdere restaurants geprobeerd met hetzelfde soort concept van een grillrestaurant maar nooit zo lekker gegeten als hier. Het heeft een gezellige sfeer met bediening die weet hij doet. We komen vaak met familie en vrienden en dit zal niet snel stoppen.
natasja S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
ons favoriete restaurant super lieve hardwerkende gastvrije mensen met passie voor hun vak waar en gast nog gast is en zich welkom voelt mooie wijnen goed stuk vlees leuke salade bar als je geluk heb is je avond aangekleed met live muziek altijd en meerwaarde
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Ik heb van een aantal vrienden gehoord over deze plek maar nooit geprobeerd. Wat waren wij verrast! Lekkerste stuk ossenhaas die ik ooit heb gegeten. Zeer attente en snelle bediening en een gezellige sfeer. Saladebuffet is top
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Ik heb hier nooit eerder gegeten maar op aanraden van een kennis toch maar geprobeerd. Ik kan alleen maar lof hebben: heerlijke en malse stuk vlees en een goed gevulde saladebar. Empanadas waren ook erg lekker. Prijzen zijn zeer redelijk gezien de kwaliteit van het vlees.
Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Trek in een goed stuk vlees, dan ben je hier aan het juiste adres. Aanraders zijn de ossenhaas, spareribs en entrecote. Zeer nette en attente bediening, heerlijke wijnen, alleen de inrichting mag wat opgefrist worden.
Rudolf R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
voor een geweldig goed bereid stuk vlees kun je hier prima terecht. Zeer volledige kaart . goed saladebuffet. vriendelijke bediening prima kwaliteit prijs verhouding. Het decor is een beetje aan onderhoud toe maar dat hoort er ook aan de andere kant wel weer bij.
Richard3maaldaags .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Dit is een restaurant waar we al een paar keer geweest zijn. Het vlees is echt fantastisch. Met 5 personen, en allemaal zitten smullen van verschillende stukken vlees, en van elkaar geproefd, alles was goed. Het is niet de goedkoopste, maar je proeft het terug. De saladebar en frieten zijn wat standaard, maar de gepofte aardappel is dan wel weer lekker. Bediening is leuk, maar druk en dat is logisch.
Flegoron .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Onlangs met vrienden hier voor het eerst gegeten, een gezellig sfeervol restaurant met live muziek in het weekend. Als voorgerecht een combinatie van guacamole&tortillas, empanadas, chorizos en gamba's genomen, mooi gepresenteerd op een grote schaal en het smaakte goed. Hoofdgerecht de filet de lomo (ossenhaas) genomen, botermals echt een goed stuk vlees van de grill! Wij komen zeker terug.
PRotteveel R.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Een artgentijns restaurant zoals wij dat al jaren gewend zijn. Prima en veel vlees, saladebar en een prima wijn erbij. Vriendelijke bediening maar de entourange is inderdaad wel wat gedateerd. Maar met vrienden gezellig wezen eten en dan is entourange niet echt bepalend. Het enige echte minpunt is de frites. Dat is wel een heel hoof fastfoodketen karakter. Dun en geen smaak. Bij zo'n lekker stuk vlees horen lekker dikke huisgemaakte frites.
stanleys .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Voor goed gegrild Argentijns vlees ga ik altijd hier naar toe. Met vrienden, zakelijke relaties en heel vaak met mijn gezin.
De kwaliteit gril truc met op echte barbeque voor-garen, in folie en dan grillen beheersen zij goed.
De smaak van het vlees is proefbaar vanwege de kwaliteit die zij inkopen, hoe zij het bewaren en de wijze waarop zij grillen.
Decor slechts een 7 is vanwege het feit dat het restaurant al heel lang bestaat en de banken opnieuw bekleed moeten worden en de wc's gerenoveerd. Voor de rest is het eten en de bediening prima!
Pierre66 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Met collega's wezen uit eten.
Was hier nog niet eerder geweest.
Had op aanraden van mijn collega's de spareribs met sojasaus besteld.
De sparerib was het zeker waard.
Het tweede portie was gratis, maar heb ik overgeslagen.
De sfeer was gezellig. Een beetje apart met de huiden op de bank en de "aparte" hokjes waar je zit.
Deed een beetje western aanvoelen.
Personeel was zeer vriendelijk
Porties waren voldoende voor mij.
Kom er zeker nog een keer terug met familie en of vrienden.
Emma8741 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Wij komen regelmatig in Amstelveen vanwege familie en vrienden die er wonen en mogen dan graag een hapje eten in Fierro. Wat een complete smaakbeleving! Het sfeertje is top en wat ik het meest kan waarderen is de kwaliteit van het vlees. Wij hebben al gereserveerd voor kerst!

Dus voor ons geldt: Amstelveen is Fierro!