Fierro

Service7,7/10
Decor6,8/10
Marcel A. Meesterproever (59 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Trek in een goed stuk vlees, dan ben je hier aan het juiste adres. Aanraders zijn de ossenhaas, spareribs en entrecote. Zeer nette en attente bediening, heerlijke wijnen, alleen de inrichting mag wat opgefrist worden.
Richard3maaldaags . Fijnproever (2 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Dit is een restaurant waar we al een paar keer geweest zijn. Het vlees is echt fantastisch. Met 5 personen, en allemaal zitten smullen van verschillende stukken vlees, en van elkaar geproefd, alles was goed. Het is niet de goedkoopste, maar je proeft het terug. De saladebar en frieten zijn wat standaard, maar de gepofte aardappel is dan wel weer lekker. Bediening is leuk, maar druk en dat is logisch.
Flegoron . Fijnproever (2 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Onlangs met vrienden hier voor het eerst gegeten, een gezellig sfeervol restaurant met live muziek in het weekend. Als voorgerecht een combinatie van guacamole&tortillas, empanadas, chorizos en gamba's genomen, mooi gepresenteerd op een grote schaal en het smaakte goed. Hoofdgerecht de filet de lomo (ossenhaas) genomen, botermals echt een goed stuk vlees van de grill! Wij komen zeker terug.
PRotteveel . Meesterproever (27 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Een artgentijns restaurant zoals wij dat al jaren gewend zijn. Prima en veel vlees, saladebar en een prima wijn erbij. Vriendelijke bediening maar de entourange is inderdaad wel wat gedateerd. Maar met vrienden gezellig wezen eten en dan is entourange niet echt bepalend. Het enige echte minpunt is de frites. Dat is wel een heel hoof fastfoodketen karakter. Dun en geen smaak. Bij zo'n lekker stuk vlees horen lekker dikke huisgemaakte frites.
Stanleys . Fijnproever (4 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Voor goed gegrild Argentijns vlees ga ik altijd hier naar toe. Met vrienden, zakelijke relaties en heel vaak met mijn gezin.
De kwaliteit gril truc met op echte barbeque voor-garen, in folie en dan grillen beheersen zij goed.
De smaak van het vlees is proefbaar vanwege de kwaliteit die zij inkopen, hoe zij het bewaren en de wijze waarop zij grillen.
Decor slechts een 7 is vanwege het feit dat het restaurant al heel lang bestaat en de banken opnieuw bekleed moeten worden en de wc's gerenoveerd. Voor de rest is het eten en de bediening prima!
Pierre66 . Proever (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Met collega's wezen uit eten.
Was hier nog niet eerder geweest.
Had op aanraden van mijn collega's de spareribs met sojasaus besteld.
De sparerib was het zeker waard.
Het tweede portie was gratis, maar heb ik overgeslagen.
De sfeer was gezellig. Een beetje apart met de huiden op de bank en de "aparte" hokjes waar je zit.
Deed een beetje western aanvoelen.
Personeel was zeer vriendelijk
Porties waren voldoende voor mij.
Kom er zeker nog een keer terug met familie en of vrienden.
Emma8741 . Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Wij komen regelmatig in Amstelveen vanwege familie en vrienden die er wonen en mogen dan graag een hapje eten in Fierro. Wat een complete smaakbeleving! Het sfeertje is top en wat ik het meest kan waarderen is de kwaliteit van het vlees. Wij hebben al gereserveerd voor kerst!

Dus voor ons geldt: Amstelveen is Fierro!
LarissaPlaster . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Superlieve mensen en uitstekende bediening. Uiteraard ook heerlijk eten met een prima prijs-kwaliteit verhouding. Voor het eerst hier gegeten eten en het was gewoon pure gezelligheid met aandacht voor de klant. Ik raad de ossenhaas aan. Echt een plek voor foodies.. Ik kom snel terug met de verjaardag van mijn zus binnenkort!
Carla O. Meesterproever (13 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Goed voor een mooi stuk vlees op jebord, maar voor het overige was dit voor ons een teleurstellende ervaring. Ook aan de prijzige kant als elk onderdeel als extra beschouwd wordt en niet bij het hoofdgerecht is inbegrepen; wordt wel eerlijk op de kaart vermeld in een voetnoot maar toch.
We voelden ons niet echt welkom en enig gastheerschap leek te ontbreken, ondanks de wèl vriendelijke dame die ons bediende.
Voor ons niet voor herhaling vatbaar, helaas
Ted327 . Fijnproever (2 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Op 5 juli, om mijn verjaardag te vieren, vanuit Alphen aan den Rijn naar Fierro. Een zaak waar ik plusminus 10 jaar geleden min of meer regelmatig (5 á 6 keer per jaar) kwam. Voor de zekerheid gereserveerd, wat niet nodig was, er waren nog geen tien tafels bezet.
De ontvangst was vriendelijk, maar de bedienden waren tamelijk ongeïnteresseerd. Er was geen live-muziek. Vroeger was er een vaste muzikant, (Luis) die royaal bijdroeg aan de gezelligheid. Nu was het geheel nogal sfeerloos.
Het voorgerecht, combinatie van 1 empanada en 1 chorizo, was onder de maat. De empanada was volgens mij in de diepvries geweest, want in elkaar gedrukt en had het model van een empanada niet meer. De smaak was hooguit middelmatig. De chorizo smaakte helemaal naar niks. Prijs €5,50.
Hoofdgerecht, filete de lomo (een tournedo) was bereid in model vlinder, dat wil zeggen in de dikte doorgesneden en opengevouwen. Verdient niet de hoofdprijs. In Argentinië is de gewoonte dat er aan de klant gevraagd wordt of dat mag. Hier niet. Prijs €22,=. De hoofdgerechten worden geserveerd met niets, dus als je er iets bij wilt hebben, frites, gepofte aardappel, saladebar, wordt dat extra in rekening gebracht.
Met het dessert en de tip totaal €82,50.
Voor een sfeerloze zaak, ongeïnteresseerde bediening en zeer middelmatig eten. Ik ben er nu voor het laatst geweest.
Annabob . Proever (1 recensie) 2,8 /10
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Dit restaurant is wel heel erg gedateerd . Helaas maakte het eten dit niet goed. Het vlees was taai en kreeg ik het doorbakken terwijl ik medium besteld had. Ook moesten we erg lang wachten. Jammer want een restaurant zo om de hoek had ik wel handig gevonden. Voor ons echter nooit meer!
SheldonCooper . Meesterproever (14 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Restaurant oogt wat gedateerd. Je zit in een soort trein-zit opstelling aan tafel. Bediening vriendelijk. Je kan onbeperkt salade pakken bij een koelvitrine maar dit werd ons vreemd genoeg niet verteld bij bestelling of bij het opdienen van de hoofdgerechten. De gekozen mixed grill bestond uit prima mals vlees en was ruim voldoende, zeker met een kleine portie spareribs als voorgerecht.
Senor-Lobo . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Eet met regelmaat in Fierro. Voor mij de lekkerste Argentijn in de regio van Amsterdam. Heerlijke salade, met lekker stukje vlees (tip Lam combi met Spare-ribs) en lekkere huiswijn. En dit voor een zeer economische prijs! Bij menig ander betaal je een stuk meer en eet je minder lekker. Ook de bediening is zeer vriendelijk. Een beetje verlegen wellicht, maar zeer correct.
JorisvanderPutten . Proever (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Ik heb hier voor de eerste keer gegeten met een aantal vrienden en als liefhebber van vlees kan je het hier niet beter treffen. De ossenhaas was voortreffelijk. Je kon gewoon proeven dat alles met passie is bereid. De service is zeer vriendelijk en het decor zorgt voor een gezellige sfeer.
Kortom, wij komen zeker terug.
Natascha H. Meesterproever (20 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Vorige week hier gegeten. Wat een gezellig knus restaurant! Bediening erg vriendelijk. Je kan onbeperkt salade pakken bij een saladebarretje. De mix grill gekozen. Lekker mals vlees en ruim voldoende. Frietjes waren goed. Wij komen zeker nog eens terug.
Maggie15 . Fijnproever (4 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Een goed stuk vlees, dan moet je naar de Argentijn in Amstelveen werd ons gezegd. Dus we hebben een keer daar gegeten, helaas werden de goede verhalen niet waar gemaakt.

Het decor is gezellig, jammer dat we praktisch de enige waren in het restaurant. Ondanks er verder niemand was werden we niet veel geholpen door de bediening. Lang met een leeg glas gezeten en de drankjes op de rekening klopte ook niet. Uiteindelijk wel goed gekomen.

We hadden hadden beide de rib eye gekozen en verwachten een lekker smakelijk stuk vlees. Helaas was het vlees erg taai en zat niet veel smaak aan.

Daarna nog een dessert genomen die aan de bar werd gemaakt ipv in de keuken? Dessert was opzich wel smakelijk.

We vonden het erg jammer dat het zo tegenviel, vooral na de goede verhalen. We zijn echte vleeseters, maar hebben in veel restaurants die niet gefocust zijn op vlees stukken beter gegeten.
Eleonardo . Meesterproever (16 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2014
Bij Fierro kun je gratis parkeren, is de bediening aardig, het eten is lekker, de prijzen aangemaan en de sfeer is altijd OK. Om deze combinatie van redenen hop ik dan ook graag in m'n auto om daar lekker te dineren. Ik bestel altijd de biefstuk of de spare ribs (extra portie is gratis, indien je nog trek hebt) , en beiden zijn heerlijk. Geserveerd met salade en frietjes, en de avond is geslaagd.
Minor detail is dat de koffie niet optimaal is, maar ik ben dan ook een koffie liefhebber.
Ad O. Meesterproever (68 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Voor de tweede maal (1ste keer was 31.12.2012) weer eens bij Fierro gegeten. Zaterdagavond, vol restaurant. In vergelijking tot de vorige keer kan ik zeggen dat ik meer tevreden was over de kwaliteit en opmaak van het eten. Lam, spare-ribs, lendenbiefstuk en de de vis-spies waren goed op smaak. Het vegetarische hoofdgerecht was mooi opgemaakt en goed van smaak. Bij en nagerechten waren ok. Echter wat tegenviel was de bediening. Wel vriendelijk en behulpzaam maar klaarblijkelijk kon het personeel de drukte niet aan. Waren al zo'n 20 minuten klaar met eten en moesten vragen of de tafel met etensresten een keer kon worden afgeruimd. Ook enkele malen een vergissing qua bestelling en enkele niet genoten drankjes op de rekening. Dus als tip: meer personeel aannemen op een volle zaterdagavond en het restaurant voor de bediening in sectoren verdelen. Leuke bijkomstigheid qua sfeer was de gitarist.
Missiedonna . Expertproever (5 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
eerste keer hier gegeten, echt een argentijnse sfeer. heerlijk vlees en vriendelijke bediening. we gaan zeker nog een keer terug.
Pierre D. Proever (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Afgelopen zaterdag met de hele familie er weer eens wezen eten. We komen hier ongeveer 1-2 x per jaar al ongeveer 7 jaar.
Echt iets voor de vlees liefhebber.
De mix grill is een aanrader. Vele soorten vlees op een kleine grill die je op tafel krijgt. (leuk)
De porties zijn van goede grote, dus als je gaat, zorg dat je trek heb.
De sfeer is er gezellig en knus.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam