Fidelio

Meer informatie over restaurant Fidelio

Maandag t/m Zondag 11:00-24:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Fidelio

Fee K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Echt een aanrader! !
De kaart is divers en voor ieder wat wils (vlees, vis, vegatarisch, salades etc). Er is daarnaast ook nog een daghap en de prijs kwaliteit verhouding is echt super goed (wat je zelden ziet in Amstedam) .
Je krijgt als service van de zaak bij binnnekomst een fles water op tafel en ook warm stokbrood met zelfgemaakte tapanade. Waar krijg je dat nog in deze tijd?!
Het eten is heerlijk: vers, alles door de chefkoks zelf gemaakt (zelfs de kroepoek), borden zijn prachtig opgemaakt, ruime porties en als je wensen hebt dan houden ze daar rekening mee (bijvoorbeeld zoutloos). Het is een openkeuken, je ziet de koks hard werken en als maken tijd een praatje te maken met je (als je dat zou willen).
De bediening is ontzettend aardig, en de sfeer gemoedelijk en aangenaam. Je kunt binnen en buiten eten zowel voor lunch als diner.
Wat mij betreft is Fidelio 'het pareltje van de Beethovenstraat', die je niet mag missen.
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Vriendelijke bediening, leuke sfeer, maar het eten stelde weinig voor dus helaas geen blijvertje voor ons.
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Service was uitstekend. Erg lieve bediendes! Eten ook heerlijk en een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Zal er zeker nog een keer komen!
Marius V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Opnieuw lekker gegeten bij Fidelio! Leuk restaurant en vriendelijke bediening. Niet in het drukke centrum van Amsterdam maar lekker in Oud-zuid!
Aleid T.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Matig eten, te duur
meriam A.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Het is jammer dat er nog steeds een rioollucht hangt in het restaurant..
Monica D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Prima restaurant - wel heel druk en met kleine tafeltjes zodat de ruimte beperkt is. Gevarieerd menu met voor elk wat wils.
Iris S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening, prijs - kwaliteit in verhouding. Voor herhaling vatbaar!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Altijd goed en gezellig
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Officieel mag Fidelio dan wel aan de Stadionweg gelegen zijn, het forse terras bevindt zich toch echt op de Beethovenstraat. Binnen is de zaak kleiner uitgevallen dan de buitenkant doet vermoeden. Het meisje in de bediening leek me nieuw. Ik vroeg om de kaart maar die kwam niet en om te bestellen moest ik opzichtig de aandacht trekken. Maar goed, gelukkig was de lunch uitstekend. Ik had een voortreffelijke soep - de soto ayam - en een heerlijk broodje kip Mediterranée - een warm en knapperig broodje met gemarineerde en gebakken kip en tzatziki. Bij de soep werd vers Turks brood geserveerd met boter (die echter keihard was). Al met al heerlijke gerechten voor een schappelijke prijs.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
snel, zorgvuldig en doelmatig
Haico K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een smakelijke hap. Bediening was niet echt alert, maar wel heel aardig.
MickeyPleunie .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Zo fijn, even de laatste uurtjes zon van de dag meegepakt op het terras van Fidelio. Het terras zat behoorlijk vol; een uitdaging voor de bediening. De jonge meiden waren aan het begin "zoekende" maar kregen later de controle terug. Mijn dishgenoot en ik kregen een fles water en amuse van het huis. Top! Na drie uur kregen we wat houten billetjes van de bank zonder kussen maar we hadden de wijntjes, de eendenborst en de groente lasagne niet willen missen. De volgende keer komen we de risotto proeven!
Manouk A.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Leuke service, vriendelijke bediening! Fles water + broodjes van het huis, en lekker gegeten. Een aanrader voor als je daarna bijvoorbeeld naar Toomler gaat.
Jurgen73 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Regelmatig rijden we vanuit Alphen aan den Rijn speciaal naar Amsterdam om een broodje Carpaccio hier te eten. Maken er op zondag gewoon een uitje van. Zeer royaal belegd, kaas, pijnboompitten, alles erop en eraan. Tegenwoordig staat er ook weer een lekkere speciaal wijn op de kaart. Belangrijk anders wil mijn vriendin niet mee.

We zien weer een verbetering in het personeel. Jaartje geleden viel ons het jonge, onervaren en inderdaad soms ook ongeïnteresseerde bediening ons op. Wanneer het iets drukker werd, ging het al mis met lang wachten totdat je kon bestellen als gevolg. Tegenwoordig heeft iedereen een keurig Fidelio shirt aan en zie je dat iedereen zijn / haar best doet. Goed te zien.

Een 7 voor decor. Af en toe vinden we dat er een beetje een riool lucht hangt en lopen er mieren over de vensterbank.

Maar al met al een zeer leuke tent om af en toe te lunchen.
Fijn dat u als vaste gast de moeite nam te reageren.
Fijn dat u verbetering ziet in de bediening, want daar werken wij heel hard.
Wij werken samen met een bedrijf dat ongedierte bestrijdt. Wij nemen hier meteen actie op. Bedankt voor uw opmerkzaamheid.

Team Fidelio
Hanneke M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Heerlijk gegeten bij dit restaurant in de buurt van de ring, Zuidas. Gezellig terras, buiten eten mogelijk. Wij kozen vis, salade en saté, alles even vers en heerlijk bereid. Prettige bediening en bedreven koks in de open keuken. Een plezierige mix van gasten, goede sfeer.
We komen graag terug!
M J.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Onbeschoft en onkundig personeel -halen de glazen voor je neus weg en ook je bord,terwijl die zichtbaar niet leeg zijn.
Als je er wat v zegt krijg je n grote bek.
Nooit meer komen!!!
Wij vinden het zeer vervelend dat het zo gelopen is.
We spraken elkaar ook later aan te telefoon.
Jammer dat toen aangaf geen gebruik te willen maken van ons aanbod om het goed te maken.
Mocht u hier toch nog gebruik van willen maken, dan horen wij dat graag van u.
Annegje .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Heerlijk gegeten, wij kozen voor de daghap ,en een goede service gehad. Leuk dat de keuken open is! Komen zeker weer eens terug.
jeanette0785 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Prima eten en zoals het heet: Prijs en kwaliteit klopt helemaal. Paar keer geweest en steeds met gemêleerd publiek in de zaak. Erg sfeervol, òòk als het wat rustiger is. De medewerkers doen hun stinkende best en als het druk is lijkt me dat echt aanpakken voor ze, respect ! Toch vriendelijk en met de open keuken ook leuk contact met de koks. Wisselend menu met o.a. een goedkope avondhap. Oja, Terras is super !!!
freekj .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Hallo, zeg het maar; Jonge, onervaren, ongeinteresseerde bediening. Niet echt een genoegen, veel rommel en afgeruimde borden op de bar; het zal allemaal wel. Geen tot ziens of bedankt bij het weggaan. Tsja
Bedankt voor uw reactie. Het is inderdaad een jong en onervaren team, we zitten midden in een reorganisatie. Dat ze U ongeïnteresseerd behandelt hebben, neem ik hoog op. Graag wil ik U een geheel verzorgd diner voor het aantal waar U mee gegeten hebt aanbieden, om U te laten zien, dat het bij ons normaal gesproken, gezellig, lekker en goed voor elkaar is. Gr. Martin Schörn