Fidelio

6,8
7,1
Haico K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een smakelijke hap. Bediening was niet echt alert, maar wel heel aardig.
MickeyPleunie .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Zo fijn, even de laatste uurtjes zon van de dag meegepakt op het terras van Fidelio. Het terras zat behoorlijk vol; een uitdaging voor de bediening. De jonge meiden waren aan het begin "zoekende" maar kregen later de controle terug. Mijn dishgenoot en ik kregen een fles water en amuse van het huis. Top! Na drie uur kregen we wat houten billetjes van de bank zonder kussen maar we hadden de wijntjes, de eendenborst en de groente lasagne niet willen missen. De volgende keer komen we de risotto proeven!
Manouk A.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Leuke service, vriendelijke bediening! Fles water + broodjes van het huis, en lekker gegeten. Een aanrader voor als je daarna bijvoorbeeld naar Toomler gaat.
Jurgen73 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Regelmatig rijden we vanuit Alphen aan den Rijn speciaal naar Amsterdam om een broodje Carpaccio hier te eten. Maken er op zondag gewoon een uitje van. Zeer royaal belegd, kaas, pijnboompitten, alles erop en eraan. Tegenwoordig staat er ook weer een lekkere speciaal wijn op de kaart. Belangrijk anders wil mijn vriendin niet mee.

We zien weer een verbetering in het personeel. Jaartje geleden viel ons het jonge, onervaren en inderdaad soms ook ongeïnteresseerde bediening ons op. Wanneer het iets drukker werd, ging het al mis met lang wachten totdat je kon bestellen als gevolg. Tegenwoordig heeft iedereen een keurig Fidelio shirt aan en zie je dat iedereen zijn / haar best doet. Goed te zien.

Een 7 voor decor. Af en toe vinden we dat er een beetje een riool lucht hangt en lopen er mieren over de vensterbank.

Maar al met al een zeer leuke tent om af en toe te lunchen.
Fijn dat u als vaste gast de moeite nam te reageren.
Fijn dat u verbetering ziet in de bediening, want daar werken wij heel hard.
Wij werken samen met een bedrijf dat ongedierte bestrijdt. Wij nemen hier meteen actie op. Bedankt voor uw opmerkzaamheid.

Team Fidelio
Hanneke M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Heerlijk gegeten bij dit restaurant in de buurt van de ring, Zuidas. Gezellig terras, buiten eten mogelijk. Wij kozen vis, salade en saté, alles even vers en heerlijk bereid. Prettige bediening en bedreven koks in de open keuken. Een plezierige mix van gasten, goede sfeer.
We komen graag terug!
M J.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Onbeschoft en onkundig personeel -halen de glazen voor je neus weg en ook je bord,terwijl die zichtbaar niet leeg zijn.
Als je er wat v zegt krijg je n grote bek.
Nooit meer komen!!!
Wij vinden het zeer vervelend dat het zo gelopen is.
We spraken elkaar ook later aan te telefoon.
Jammer dat toen aangaf geen gebruik te willen maken van ons aanbod om het goed te maken.
Mocht u hier toch nog gebruik van willen maken, dan horen wij dat graag van u.
Annegje .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Heerlijk gegeten, wij kozen voor de daghap ,en een goede service gehad. Leuk dat de keuken open is! Komen zeker weer eens terug.
Jeanette0785 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Prima eten en zoals het heet: Prijs en kwaliteit klopt helemaal. Paar keer geweest en steeds met gemêleerd publiek in de zaak. Erg sfeervol, òòk als het wat rustiger is. De medewerkers doen hun stinkende best en als het druk is lijkt me dat echt aanpakken voor ze, respect ! Toch vriendelijk en met de open keuken ook leuk contact met de koks. Wisselend menu met o.a. een goedkope avondhap. Oja, Terras is super !!!
Freekj .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Hallo, zeg het maar; Jonge, onervaren, ongeinteresseerde bediening. Niet echt een genoegen, veel rommel en afgeruimde borden op de bar; het zal allemaal wel. Geen tot ziens of bedankt bij het weggaan. Tsja
Bedankt voor uw reactie. Het is inderdaad een jong en onervaren team, we zitten midden in een reorganisatie. Dat ze U ongeïnteresseerd behandelt hebben, neem ik hoog op. Graag wil ik U een geheel verzorgd diner voor het aantal waar U mee gegeten hebt aanbieden, om U te laten zien, dat het bij ons normaal gesproken, gezellig, lekker en goed voor elkaar is. Gr. Martin Schörn
Linda287 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Een tijdje niet geweest maar wat is deze zaak enorm MOOI geworden. Het is nog steeds een prachtplek met gezellig terras en nu is het helemaal ge-update. Prima eten (weekmenu), goede prijzen en hele leuke mensen aan het werk ! Voor Ontbijt, Lunch of Diner een echte aanrader in zuid. Als we in de buurt zijn komen we absoluut terug.
RJMB .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
ALGEMEEN
Prima eetcafé in Oud-Zuid. Altijd een leuke locatie om door de week even een nette hap te eten voor een keurige prijs.

LOCATIE
Goed gelegen op centraal punt in Oud-Zuid, makkelijk te bereiken met tram en fiets. Parkeren in de buurt redelijk netjes geprijsd. Op hoek gelegen dus veel uitzicht naar buiten.

AMBIANCE
Gemoedelijk, doch geen overdreven toestanden. Gezellig druk voor een doordeweekse dag. Leuke bar, simpele doch stijvolle inrichting. Niet geschikt voor luxe zakendiner, maar meer voor een relaxte maaltijd door de week.

ETEN
Prima, doch niet meer dan bovengemiddeld. Goede hertenbiefstuk gegeten; rosé gebakken en botermals. Lekker winters garnituur erbij (ovenaardappel, gebakken appel). Lekker brood en verse tapenade van het huis. Enorm lekker gebakken pommes frites.

DRINKEN
Fles mineraalwater van het huis, netjes. Huiswijn (Merlot) smaakvol en niet te duur. Lekkere koffie!

BEDIENING
Zeer vriendelijk doch onervaren. Menukaart kende men niet uit het hoofd en pommes frites waren niet goed doorgekomen. Daarom wat 'klunzig', maar o zo vriendelijk.

PRIJS-KWALITEIT
Gewoon goed. 'Een nette hap voor een nette prijs'.
Xandro.lisci .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Een van mijn favoriete restaurants in Amsterdam. Eet hier gemiddeld 2 * p.m. Kwaliteit en prijsverhouding top. Mijn favoriete gerechten zijn de saté met heerlijke frieten en de vissalade. Sfeer prima, personeel aardig en de koks zeer gedreven.
DekkerDonja .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Weer heerlijk gegeten. Salade fidelio helemaal top! Leuke jongens in de keuken die altijd weer een feest maken van mijn salade
Bulot .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Helaas is het oude Fidelio van vroeger niet meer. Wat een teleurstelling! Die lekkere volle salades, de goede stukken vlees, de dikke frieten en de smakelijke vis: allemaal foetsie! Er zaten wel veel mensen voor een maandagavond, waarschijnlijk niet om lekker te eten maar gewoon omdat het praktisch is.
Het personeel is superaardig, de ambiance is nog steeds gezellig en knus maar ik wil de eigenaar van Fidelio adviseren het gehele keukenpersoneel te vervangen. Zowel mijn tafeldame als ikzelf hebben een gerecht gehad wat we achteraf omschreven als 'prutje'. Ons gerecht was doorgekookt en volstrekt smakeloos. Zonde van onze 20 euro!
Pepijn100 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
We hebben gisteren weer n's bij Fidelio gegeten, we hadden de sliptongetjes en de rocky mountain beef en waren beide helemaal super! Het was erg gezellig, volgens ons was het ook net opgeknapt binnen en de bediening was vlot en vriendelijk. Heerlijke avond gehad..Pepijn en Chantal.
Sharonkolkman .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Afgelopen week bij Fidelio gegeten met mijn familie, en we zijn er erg tevreden weggegaan! Het eten was heerlijk, en de bediening was vlot en vriendelijk. Binnen is het relatief klein maar daarom juist super gezellig, en met de open keuken kan je leuk met de koks meekijken hoe (snel) ze jouw gerecht klaar maken.
Ik kom hier zeker weer snel terug!
Gozadora .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Fidelio vinden we heerlijk om onverwachts een hapje te eten. Vooral de escargots en de thaise kippensoep zijn erg lekker. De pompoensoep wat minder.
Amy-Amy .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Hele slechte ervaring! We zaten op het terras. Koffie en water besteld. Water kwam tot 2x toe in een hele vieze fles. Uiteindelijk een fles mineraal water besteld, waar we na lang wachten nog maar een keer om moesten vragen. Eten kwam op tafel met een lange haar in de salade, naar binnen gebracht en toen werd er gezegd dat het wel door de wind zou komen. Meisje in de bediening ( met weinig ervaring) liep met haar haren los. Nieuwe salade gekregen. Rekening gevraagd en er kon niet eens een kopje koffie, of de fles water van €7,-, vanaf. Nooit meer!!
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Ik heb hier met een groep van ruim 15 pers. gegeten (vooraf gereserveerd). Hoewel we gelijk werden bediend bleek het niet mogelijk om de tafels aan elkaar te schuiven, wat wel jammer was. De Rocky Mountain steak was, evenals de andere gerechten, van prima kwaliteit!
Flurps .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2015
Eergisteren gegeten bij Fidelio. Inrichting van dit eetcafé is wat krap maar vriendelijke bediening, goede porties en smakelijke hoofdgerechten. Keuze uit enkele maaltijdsalades en een aantal vis- en vleesgerechten.