FG Restaurant

Katshoek 37 B 3032 AE Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant FG Restaurant

Fanatiek genieten aan de Maas

Meesterkok Francois Geurds gaat verder, de kracht van puur eten met een diep respect voor bereiding en smaak. In zijn smaaklaboratorium experimenteert hij eindeloos met ingrediënten voor eigen en pure smaken. Dat alles met het decor van de historie, de durf en de vernieuwing van Rotterdam.

Menuprijzen

Koos V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Niels D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het begint al met de belabberde keuze van de stoelen. Veel te diep waardoor het een inspanning is met je tafelpartner te communiceren. Vervolgens een Gin Tonic besteld als aperitief. Die kwam pas 20 min later na de 2e amuse met het eerste voorgerecht. Werd zonder uitleg wat voor gin of tonic erin zit op tafel gekwakt en bleek achteraf ook nog €19 per stuk te kosten. Vervolgens een fles wijn besteld. Ook deze liet op zich wachten en werd uitgeschonken met het nodige geklieder. Nul uitleg over de wijn gehad. Het 7-gangen tasting menu was best lekker, maar zeker geen 2 Michelin sterren waard. Ik heb bij eenvoudigere en goedkopere tenten lekkerder en kwalitatief beter gegeten. Maar het meest droevige was de wachttijd tussen de gangen. We hebben ruim 5 uur over dit diner gedaan met een recordtijd van 1:30 uur tussen voor en hoofdgerecht. 2 keer moeten vragen waar het eten bleef. Wachtend op het desert zaten we ruim een half uur zonder eten of drinken. De tafels naast ons hadden inmiddels opgegeven om te proberen een conversatie gaande te houden en zaten achterovergezakt voor zich uit te staren. Tijdens deze 5 uur allemaal verschillende obers gezien, die ook allemaal anders gekleed waren waardoor je geen idee had of je met een ober, een kok, een sommelier of een gast die toevallig voorbij liep te maken had. Uitleg bij de gerechten was elke keer 100% onverstaanbaar. Ik wilde uit beleefdheid nog €10 fooi geven maar na 10 minuten gestuntel met het pinapparaat en de ontdekking van de absurde prijs van de gin-tonics heb ik deze geskipped. 1 illusie en 400 €'s armer !
Jip R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het is simpel; waanzinnig eten van super kwaliteit, prima bediening.
Enige nadeel is als je bord leeg is.
By far 1 vd beste restaurants waar ik ooit heb gegeten, nationaal en internationaal.
Kees-Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Op 26 november 2016 hebben wij geluncht bi FG Restaurant op de nieuwe locatie in Rotterdam. Enkele jaren geleden hadden wij al bij FG gegeten op de vorige locatie (waar nu FG Bistro gevestigd is). Toen waren de ervaring heel erg positief, dus de verwachtingen waren hoog gespannen.

Bij restaurants met de status van FG ga je voor een totaal beleving, maar op sommige onderdelen vond ik de beleving tekortschieten en soms zelfs helemaal doorschieten waardoor het overbodig wordt. Om met het tekortschieten te beginnen: wij zaten aan een tafel die, zo bleek na navraag bij een ober, eigenlijk naast een andere tafel staat. De tafel stond hinderlijk in de weg: voor de deur van de wijnkamer en in de loop naar de gasten die naast ons zaten. Wanneer zelfs andere gasten opmerkingen gaan maken, dan heb je iets verkeerds gedaan. Wij kregen het idee alsof er zoveel mogelijk tafels en stoelen bij elkaar waren gezet om niet het hele restaurant te hoeven gebruiken. Voor een restaurant met de allure van FG vind ik dat verkeerd. Wat betreft het doorschieten: het is leuk om achter elkaar twee kisten op tafel te krijgen een met 12 verschillende soorten peper (om in de vijzel je eigen pepermelange te maken) en 12 verschillende soorten zout, terwijl er een mooi stuk Himalaya zout op tafel staat. Waarom? Dat is mij een raadsel maar het voegt niet echt iets toe aan de beleving. Sterker nog; wij hadden het in het geheel niet gemist. Ook de theekar met ik weet niet hoeveel verschillende soorten thee is iets te. Ook de goodie bag die we na afloop meekregen was leuk, maar niet nodig. Het voegt namelijk niets toe aan de ervaring die je moet hebben van het eten.

Het eten was top. Het begon met een ijsje van piccalily in een hoorntje van tomaat: het is een hapje dat je in een keer moet eten maar de smaakexplosie is geweldig. De drie bereidingen van kabeljauw waren ook super, voor al de kabeljauw met een reductie van soja en sesam. De smaakherinnering komt weer boven terwijl ik dit aan het schrijven ben. Formidabel. Het stukje rundvlees werd geserveerd op een kleine bbq kennelijk om de bereiding van het vlees af te ronden. Dat ging niet heel goed. De kwaliteit van het vlees was super, maar ik weet niet of de kleine bbq er wel voor zorgt dat het vlees verder mooi gegaard wordt. Ook het tijdselement speelt een rol. Je gaat niet zitten wachten tot het vlees mooi gegaard is...

Het dessert bestond uit mango sorbet met een lijn van dulce de lecce en een soort van brownie op een bodem van bastogne koeken (een mooie dunne bodem) met zoute caramel (heerlijk en niet te zout) en een laagje van mooie bittere chocola (70% cacao) met eetbaar bladgoud.

Wat betreft de bediening: wij kregen enigszins de indruk dat deze op de automatische piloot werkten; het warme bad dat wij verwachtten was een lauw bad. Dit kwam ook mede door de plaats van onze tafel. Het is wel een punt van aandacht.

Op enkele minpuntjes na was het eten formidabel. Daar ga ik voor naar FG en dan is de beleving voor mij compleet. Dan heb ik 12 verschillende soorten peper om je eigen melange samen te stellen, 13 verschillende soorten zout, 20 (of zo) verschillende soorten thee niet nodig.....
Wilfred B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Dit is een top restaurant dat werkelijk topkwaliteit serveert. Een echte aanrader voor een zakelijk verblijf. Niet goedkoop, maar daar krijg je ook wel wat voor. De eerste indruk is geweldig, geweldig ingericht. We konden zonder reservering terecht en werden gastvrij ontvangen.
Thesis13 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Na diverse 1-ster restaurants beleefd te hebben besloten wij voor het eerst bij een 2-sterren restaurant te gaan eten; FG-restaurant. De verwachtingen waren redelijk hoog, deze zijn helaas verrre van uit gekomen. Na het 2e gerecht vroegen wij ons zelfs af of dit daadwerkelijk een 1 of 2-sterren restaurant was.

Het eten was fantastisch, net als inrichting van het restaurant (zeer bijzondere stoelen!) maar de service was dramatisch en ongecoordineerd en de airco stond dusdanig hoog dat de hele tafel (mannen en vrouwen) het koud hadden. Na dit airco probleem 3x bij het bedienend personeel opgemerkt te hebben werd de airco eindelijk iets minder hard gezet waardoor het (ergste) kippenvel verdween, echter erg behagelijk was het zeker niet.

De bediening een warboel en niemand leek de leiding te hebben. Wij moesten na het appretief notabene zelf om een wijn (arrangement) vragen nadat we een half uur met lege glazen hadden gezeten, 2x keer stond het (Warme) eten al op tafel en kwam de wijn pas 5 minuten later, daarbij werden glazen niet bijgeschonken (behalve 1x met de rode wijn). Mijn ervaringen uit al mijn vorige sterrenrestaurants is dat dit al de standaard is in een 1-ster restaurant. Ik kan nog meerdere voorbeelden opnoemen; binnen 5 min 2 verschillende bedienden die de tafel 'kruimel' vrij komen maken (??), bij 1 persoon werd het 2e onderdeel van de amuse pas een paar minuten later gebracht terwijl we al begonnen waren en nog meer kleine dingen die ik absoluut niet verwacht in een sterrentent.

Wat ik persoonlijk een gemiste kans vindt is het feit dat de eigenaar niet de moeite neemt om langs ieder tafeltje te gaan om kort te vragen of het smaakt; dit terwijl hij wel degelijk aanwezig was en aan de bar zat te drinken met een bevriende andere sterrenkok. Geen must, maar wel net dat extra beetje service wat je hierdoor mist.

kortom; het eten is zeker op 2 sterrenniveau; de service niet eens op het niveau van 1 ster. Door dit laatste en de letterlijk koude omgeving door de airco ga ik voortaan liever bij een gemiddel 1-ster restaurant eten.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Al diverse malen gegeten, voornamelijk lunch maar ook diner, bij FG Restaurant op de Mullerpier. Dit keer voor het eerst via de Restaurantweek gegeten (incl. 2 gangen extra) op de nieuwe locatie. Bij de oude locatie ging ik altijd weg met een gevoel van WOW; ontzettend goed eten, verrassende smaken, bijzondere combinaties en herinneringswaardige gerechten. Dit had ik nu dus ook verwacht, maar helaas heb ik dat nu niet ervaren. Uiteraard is het eten goed en waren er mooie gerechten, maar ik miste echt het Wow effect waar ik zo naar had uitgekeken. Moeten ze dan toch nog wennen aan een nieuwe locatie en nieuwe keuken? Zou het dan toch zijn omdat het via de restaurantweek was, maar dat zou vreemd zijn omdat het driegangenlunchmenu via restaurantweek zelfs een paar euro duurder was dan het reguliere driegangenmenu. Uiteindelijk heb ik mijn ervaring ook gedeeld met het personeel, maar helaas hadden ze geen enkel idee hoe op mijn opmerking te reageren. Toch jammer om teleurgesteld weg te gaan, terwijl ik in het oude restaurant de mooie en beste gerechten ooit heb gegeten!
Marlon B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wat een sublieme smaakbeleving!
Tien dagen na de opening op hun nieuwe locatie hebben wij er gedineerd. Na een hartelijk ontvangst werden we begeleid naar onze zitplek. Eyecatchers (onderweg): de chef-kok, de ultraluxe bar met daarachter de keuken goed zichtbaar, de wandverlichting achterin en de lattenverlichting aan het plafond, het plafond, de luxe draaistoelen en pinewood tafels (zonder linnen). In eerste instantie zaten we niet echt lekker aan onze tafel, het was alsof de stoel te laag was of de tafel te hoog . Dit hebben we opgelost door op het kussentje te gaan zitten (en niet als ruggensteun te gebruiken), maar dit was niet ideaal. Mijn vrouw kreeg een plekje voor haar handtasje in de vorm van een laag bankje; attent!
We kozen het Menu Classic Exceptional:
- de amuse met dat piccalilly-ijsje: erg lekker en zeer apart;
- de speciale eendenlever onder een bisquit met jam ernaast: verrassend heerlijk;
- die kreeft en kaviaar: een verrukkelijk rijke smaakcombinatie;
- nitro: de stikstof bloody mary met tomaat, basilicum en een "lab-drank" die alle ingrediënten bevat van een klassieke bloody Mary maar dan kleurloos en geenszins geurloos. Alle ingrediënten kon je goed ruiken in het vloeistof uit hun laboratorium;
- en dan die exceptionele Wagyu A5 uit Japan, bij uitstek een van de lekkerste gerechten die ik ooit gegeten heb. Echt wauw!;
- daarbij waren alle wijnen zeer goed afgestemd op de gerechten.

Ja, hier komen we zeker terug. Ter afsluiting nog enkele min- en pluspuntjes:
- het uitzoeken van je eigen mes, zout en peper voelt toch een beetje aan als een trucje, vooral omdat de uitleg erbij tekort schoot;
- de chef was 1 stoel van ons verwijderd, maar kwam ons helaas geen gedag zeggen, terwijl hij dat wel bij alle andere gasten deed, dit was jammer. We hadden graag een praatje gemaakt. Maar dit werd door de aandacht van het personeel ruimschoots goedgemaakt;
- het uitzicht is minder; de Katshoek is helaas een ontzettend lelijk gebouw;
- het toilet met zwart/grijs natuurstenen waterval, draaikolk wasbak: een mooi gezicht in deze ruimte!;
- de gekozen opstelling met stoelen en tafels biedt erg veel privacy: wij zijn geen moment gestoord door andere gasten.

We komen zeker een keer terug. Het gaat uiteindelijk om het eten en de smaakbeleving. Subliem!
Ilja .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Wauw!! Wat een ontzettende verwennerij een avond aan te schuiven in FG Restaurant op de nieuwe locatie. Het decor is fantastisch, veel licht, grote open keuken, ongelooflijk comfortabele stoelen en een prachtige private dining ruimte, waar wij een volgende keer zeker willen plaatsnemen. De service was gedurende de hele avond geweldig, formeel werden alle handelingen perfect uitgevoerd terwijl dit niet zo formeel over kwam. Geen stijve maniertjes maar een gezellige stijl van bedienen waardoor wij ons volledig thuis voelden. De laatste tijd zien wij steeds vaker in restaurants, zowel van het hoogste niveau als wat lager dat er geen peper en zout op tafel komt, wat ons betreft geen goede ontwikkeling. Voor de gerechten heb ik het nog niet hoeven gebruiken, maar bij een broodje vind ik dat wel het lekkerst. Bij FG Restaurant hebben ze dat begrepen. Er kwamen maar liefst twaalf verschillende soorten peper en evenveel soorten zout op tafel in kisten. De peper kon naar smaak gemengd en gevijzeld worden. Niet alleen ontzettend lekker, maar ook leuk om zelf met smaken bezig te zijn aan het begin van het diner. We kregen tijdens het diner niet alleen begeleidende wijnen bij de gerechten, deze werden afgewisseld met cocktails, die voor de BOB ook in Virgin versies geserveerd werden, echt fantastisch! We hebben de chef onze avond laten bepalen en hebben daar geen seconde spijt van gehad. We begonnen met een drietal amuses, een ijsje van piccalilly, een cannelé bordelaise met eendenlever en tomkha met een witvis. Daaropvolgend kwam het eerste gerecht; Gillardeau oesters met kaviaar, een genot om mee te starten. Het tweede gerecht werd geserveerd in een glazen kom die in een bak stond waar, met behulp van ik denk droogijs of vloeibare stikstof, rook uitkwam. Erg leuk effect. Het gerechtje bestond uit een soort sushibouillon met kreeft en kabeljauw en een krokantje van inktvisinkt. Smaken waren onovertroffen en gaven ons nog meer zin in de rest van de gerechten. Een glazen bol, met daarin een kleinere glazen bolletje waar het volgende gerechtje in geserveerd werd, prachtig om te zien, een soort zwevend gerechtje. Jelly van kwartel, met parfait van foie gras, crème van langoustine en waterkers. Een spectaculair gedeelte van de avond volgde, er werd een nitro-cocktail tableside geprepareerd. Bloody Mary cocktail met tomaat, basilicum en drank, drank die alle ingrediënten bevat van een klassieke bloody Mary maar die kleurloos gemaakt is in het lab van de chef, daarboven op werd een crouton geserveerd met zes verschillende soorten tomaat en feta. Daarna kwam er een grappig uitziend bord, gevuld met piepkuiken. Een vleugeltje, borstje en de huid krokant gebakken. Daarbij een romige saus en groene asperges. De kippenvleugel werd met onze handen genuttigd en smaakte werkelijk verrukkelijk. En dan la piece de resistence, het hoofdgerecht, al klinkt dat niet groots genoeg voor wat ons werd voorgeschoteld. Een viertal bordjes alle gevuld met het meest verrukkelijke voedsel. Om te beginnen; een groot runderbot boven een houtskoolvuurtje met op het bot twee keer black Aberdeen angus beef, inclusief krokant gebakken uitje. Daarnaast sukade, langzaam gegaard zodat het smelt in je mond en alle smaken je mee in vervoering nemen. Steak tartaar als een schuitje geserveerd op een langwerpige krokante broodstengel. Verschillende bereidingen van ui zoals zuurkool van ui, en pastinaak met paddestoeltjes. Indrukwekkend en uitmuntend van smaak. De twee desserts waren eveneens ontzettend smakelijk en perfecte afsluiters van een culinair verwenavondje. Een bolletje ijs met daaronder glas van suiker op smaak gebracht met kokos, een tuille, dunne plak chocolade en ananas crème. En tot slot de klassieker van de chef, gekarameliseerde macadamianootjes met eendenlever, vanille ijs, overgoten met speciale olijfolie. Het is niet voor niets een klassieker, een gerecht waar je van kan blijven eten, zelfs na 9 gangen te hebben genuttigd. Macarons met karamel, chocoladetruffels en FG bosbessen Candy als friandises en wij waren gelukkige, hele gelukkige mensen. Het contact met de chef is een groot voordeel van de open keuken, altijd leuk namelijk! Uiteindelijk een foto met niet alleen de chef gemaakt, maar met al het nog aanwezige personeel van de twee restaurants, wat een geweldige afsluiting van een perfecte avond. Team van FG restaurant en FG Food Labs, bedankt!!
Gerben V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Afgelopen vrijdagavond heb ik samen met mijn vrouw en een ander stel gegeten op de nieuwe locatie van FG. Direct naast FG Foodlabs en dat zal de eigenaar veel pendeltijd schelen iedere dag.

Het begint direct goed met Valet parking en de nieuwe zaak ziet er weer prachtig uit. De locatie is niet het mooiste plekje van Rotterdam, maar zodra je binnenloopt vergeet je dat direct. Een hele mooi bar, een prettige open keuken en de inrichting is mooi qua kleur, wijnkasten en inrichting. De stoelen zijn even wennen (laag), maar bij een 7 of 9 gangenmenu ben je blij dat je echt lekker zit.

We hebben ons weer later verrassen en de keuken brigade toonde ons wederom waarom dit restaurant (minimaal) 2 sterren heeft. Fantastische gerechten, waarbij we vooral te spreken waren over het gerecht met de oesters/kaviaar, maar ook de versie van de Tom Kha Kai was echt heerlijk. Net als de Angus bij het hoofdgerecht. Mijn compagnon was er 2 dagen eerder en vond de Wagyu zelfs een van de lekkerste gerechten die hij ooit gegeten had. Bij ons menu zat hij er helaas niet bij.

De eigenaar, François, was om 0:00 jarig en daarna kreeg ook het gehele restaurant nog een glas champagne.

Wij hebben echt weer een top avond gehad en om 1:00 was het bijna nog te vroeg om naar huis te gaan..
Kenkkie .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Het was een super avond van het begin tot het einde werden we in de watten gelegd...
Ieder gerecht was weer een verassing voor het ook en smaak.... Super goeie wijn combi erbij en zeer goede bediening maakte voor ons de avond compleet
M J.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Overheerlijke lunch. Verrassend qua smaken maar ook qua teksturen. Smaak combinaties die van de eerste hap tot na de hap blijven intrigeren. De amuzes vielen op, even als het overheerlijke superzachte vlees. Als BOB verval ik vaak in de bekende zoete dranken, maar de non-alcohol cocktail die ze voor me maakten was pittig en verfrissend. Een feestje van binnenkomst (recht door de keukenbrigade) via de lunch tot het uitzwaaien door de master himself. Wij komen terug.
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Na verschillende bezoeken, is dit mijn laatste recensie over FG op deze locatie. Met de naderende verhuizing, zijn wij nog één keer gaan eten op de locatie Lloydpier. Het afscheidsdiner van de beste 7 gerechten van de afgelopen 7 jaar. Alle knallers kwamen voorbij, we hebben genoten van alle culinaire hoogtepunten met begeleidend wijnarrangement natuurlijk. Fantastich, genoten van het schouwspel, de bediening, alle kneepjes om het de gasten naar hun zin te maken, het was weer geweldig. Of ik op de nieuwe locatie weer kom? Ik weet het niet, misschien hou ik dit restaurant in mijn geheugen alszijnde dat bijzondere restaurant op de Lloydpier en sluit ik het hoofdstuk FG.
Sharpe1975 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Vrijdag 24 juni was het dan zover.
Na lang verheugen eindelijk aan tafel bij FG voor het befaamde Best Seven menu.
We zijn niet teleurgesteld! Een ware culinaire beleving in een ongedwongen sfeer, verrassende gerechten en bijzondere smaakcombinaties. Top!!
Toch hebben we wel een paar tips, die met name de bediening en de doorloop betreffen.

Het bedienend personeel was bijzonder vriendelijk!
Echter met een matige kennis van wijn ('De jus in dit gerecht breekt het alcoholpercentage in deze wijn af' vonden we wel zeer vermakelijk), die eerst het etiket moest doorlezen alvorens hij ons iets meer vertelde over druif en herkomst.

Ook zijn er écht een paar slordige fouten gemaakt.
Tot 2 keer toe werd op het laatste moment een bord weer weggegrist bij één van onze tafelgenoten omdat dit écht niet kon bij de allergie.
Net op tijd? Of eigenlijk te laat, dit mag natuurlijk niet gebeuren.

Wat betreft het uitschenken van de wijnen zien we ook nog wel verbeterpunten. Dit was gewoon slordig te noemen, zo verschillend werden de glazen gevuld.
Een van onze tafelgenoten had een half wijnarrangement. Toch was soms het verschil met andere glazen niet te zien. De andere glazen dus ook bijzonder zuinig gevuld. Of juist voller dan andere disgenoten. Laten we het wisselvallig noemen.
Eenmaal werd de nieuwe wijn ingeschonken in de vorige 'vieze' glazen. Toen we de beste man hierop attendeerde, verving hij in eerste instantie alleen dat ene glas, zich niet realiserend dat hij de hele tafel nog van nieuw glasservies moest voorzien.
Op zichzelf natuurlijk helemaal geen ramp, maar je verwacht dit soort foutjes niet bij een **Restaurant.

Erg vervelend was het feit dat wij op een bepaald moment met z'n zessen ruim drie kwartier met een glaasje water hebben gezeten.
Overduidelijk was er ergens vertraging opgelopen, maar daar werd verder niet over gecommuniceerd. De wijnglazen werden ook niet verder bijgevuld en er was geen contact te krijgen met de bediening. Het lange wachten had zeker effect op de levendigheid aan onze tafel.

Heel kort samengevat: de gerechten waren onbeschrijfelijk goed, geweldig en écht een belevenis.
Neem echter ruim de tijd!
Een tip voor FG; overweeg een goede, gediplomeerde sommelier aan te stellen.
De bediening was alleraardigst en van goede wil, maar schoot op onderdelen écht te kort.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Het 4-gangen lunchmenu begon uitstekend. Heerlijke amuses en bijzondere voorgerechten, echt 2 sterren waardig. Het hoofdgerecht was al wat minder speciaal. FG kan echter vooral winnen door de afsluiting te verbeteren. Het dessert bestond uit behoorlijk wat gezouten caramel. Niet een echt bijzonder produkt en bovendien nogal vervelend om te eten vanwege de taaiheid. Bij de uitstekende koffie en (hippe) thee na worden matige (en zuinige) friandises geserveerd. Bij de gerechten zeer passende en fantastische wijnen gedronken. De champagne vooraf had helaas een iets te hoge temperatuur. Het decor van dit restaurant vond ik niet 2 sterren waardig. Door bijv. het gebrek aan tafelkleden op de zwarte tafels is er minder warmte en gezelligheid te voelen. De uitleg van de gerechten en de wijnen komt wat ongeïnteresseerd over. Door het vele binnensmonds praten is de helft ook nog eens niet te verstaan. Nooit is ons gevraagd of we het eigenlijk wel lekker vonden. Geen interesse? Een uitgeleide bij vertrek, zoals we in dit soort restaurants altijd gewend zijn, ontbrak. We hebben dus best goed gegeten, maar de totale beleving zorgde ervoor dat het geen bijzondere herinnering heeft opgeleverd. Voorlopig dus niet voor herhaling vatbaar.
Dejan K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Gisteren hier wezen eten. Eten was bijzonder. De smaak en de combinaties waren zoals ik tot nu toe nergens heb ervaren. Iets wat je een keer moet meemaken. Desondank de twee sterren is de sfeer heel ontspannen en gericht op eten ipv overdreven gedoe. Wij hadden de 7 gangen tasting menu gekozen icm wijn arrangement en hebben genoten van elke gang. Meest bijzondere vonden we het toetje met ijs, popcorn en gegrilde kippen huid. Als je het bedrag van de rekening achteraf kan missen een aanrader in Rotterdam.
Yatreb .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
zo ontzettend welkom! vriendelijke, hulpzame bediening, verrassende combinaties qua smaak en heerlijke wijnen. een avondje hier is echt een belevenis! Helaas maakt de prijs het niet mogelijk om hier wekelijks te komen
Danny U.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Gekozen voor 7 gangen menu met de 7 beste gerechten van de jaren. Met uitzondering van gang 1 vonden wij voor de rest elke gerecht erg lekker en mooi gepresenteerd. De presentatie van de Bloody Mary was erg leuk, maar wel wat vreemd als een gang voor zo'n prijs. Derhalve een 9 voor het eten. Service is zeer goed, ongedwongen sfeer ondanks aantal sterren.
L.ketting33 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Het is alweer eventjes geleden, maar hé, het was me nogal wat, voor de eerste keer eten in een "sterren-restaurant".
We genieten nog steeds na, alle heerlijke gerechten, de geweldige glazen wijn die we hebben gedronken.

En nu deze review, wat moeten we zeggen. Over de ontvangst vanuit de taxi door de stromende regen opgewacht door gastheren met paraplu om toch maar zo droog mogelijk binnen te komen.

Overweldigend, hoe kun je het anders noemen. Personeel met verstand van alles, vooral van het in de watten leggen van je gasten.

Een dikke tien, op alle onderdelen. Het enige minpunt wat ik kan verzinnen was de teleurstelling bij een leeg bord en een leeg glas wijn.....

Leo & Monique Ketting

Jmpb .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Twee weken geleden bij FG gedineerd. Het bezoek voldeed aan alle verwachtingen. Zowel de service als het eten zijn van uitstekend niveau zoals je dat verwacht van een restaurant met twee sterren! Binnenkort breng ik nogmaals een bezoek aan FG, deze keer voor een nog uitgebreider diner.